13 Ocak 2012 Cuma

1 Elbise 3 Renk 3 İsim ve 3 Stil

Gül Saygı, Ümit Boyner ve Işıl Reçber 'in ortak noktaları Michael Kors elbiseleri. Üçüde farklı alanlarda olsalar da üçünüde farklı renklerde tek bir elbise aynı kareye sokabiliyor.



İlk olarak elbisenin beyaz renklisini Ümit Boyner 'in üstünde gördüm. Ardından Harper's Bazaar 'ın kasım sayısında stylingini Mert Aslan 'ın yaptığı Gül Saygı resimlerinde kırmızı renklisini gördüm. Ve son olarak geçtiğimiz günlerde Işıl Reçber 'in üstünde de kobalt mavisi görüldü.

Peki elbise kime daha çok yakışmış ?

Elbise Ümit Boyner 'in sade stiline çok yakışmış. Zaten oldum olası kendisini her anlamda beğenirim. Stili hiçbir zaman abartılı olmamıştır. Konumuna ve ismine yakışır bir zarafete sahiptir.

Harper's Bazaar da ki Gül Saygı resimleri de pek bir güzel. Hatta hatırlarsanız aynı dönemde davetlerde çekilmiş kupkuru resimlerine epey tepki göstermiştik. Ama bu resimlerde gayet sağlıklı bir görüntü içinde. İnsan o resimleri gördükten sonra bu aynı kişimi diye düşünebilir. O derece kafa karıştırıcı. Elbisenin en çok kırmızı renkli olanını sevdim. Gül Saygı 'ya da çok yakışmış. Saçı, makyajı ve aksesuarlarıyla kusursuz bir şıklık içinde. Tabi bunda Mert Aslan 'ın styling becerisini de gözardı etmemek gerekir. Çok iyi iş çıkarmış.

Gelelim Işıl Reçber 'e. Zincirin tek zayıf halkası. Siyah kürkü, siyah eldivenleri, Chanel çantası, abartılı saçı, makyajı yetmemiş bir de caanım YSL stilettoların üstüne ne olduğunu anlayamadığım siyah birşey giymiş. Aslında ne kadar güzel bir kadın. Yüz hatları çok güzel, vücudu şahane. Keşke bir de şıklığın sadece marka giyinmek olmadığını ve abartılı görünmenin asla şıklık olamayacağını anlayabilse.

Şimdi gelelim kim daha şık olayına. Her ne kadar Gül Saygı 'nın ki profesyonel bir çalışma olsa da son dönemde ki tarzını gözönünde bulundurarak elbiseyi normalde de böyle giyeceğini düşünüyorum. O yüzden elbisenin renk ve fizik uyumuna bakarak kesinlikle Gül Saygı diyorum.




Share

79 yorum:

  1. Gül Saygı'nın diğer resimleri de görmek lazım.Elbisenin kırmızı oluşu çok güzel ama sonuçta bunlar profesyonel çekim olduğu için onu oylamaya dahil edemeyeceğim ben.

    Ümit hanım çok güzel bütünlemiş.Ayakkabılarda gayet uyumlu. Işıl Reçberin ise daha dün akşamm twitterda bu fotoyu ilk gördüğümde o ayakkabılar nasıl o hale geldi diye cık cıklamaktan kendimi alamadım:-)) Ayakkabıları üzerine o tozluk mudur benim bilemediğim şeyleri geçirmese tamam güzel olabilirdi ama yine de ben olsam o 2 renk YSL stilettoları değil de sadece siyah bir Loubotin Pigalle plato 140 veya sadece Pigalle 120mm. giyerdim. Boğulmuş böyle bu kıyafet.Kürk yerine de keşke güzel kesim düz siyah bir ceket veya palto tercih etseydi.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar.
    bilmiyorum belki haberiniz vardır ancak bir sitede tesadüfen gördüm, sizin yazılarınızın bazılarının birebir aynısı görselleriyle birlikte yayınlanmakta.

    http://neydi.net/kim-daha-sik-16.html
    http://neydi.net/guzeller-guzeli-bir-cizmenin-zor-gunleri-2.html


    gibi gibi gibi. ve daha bir sürü... heber vermek amaçlı yazıyorum bilginiz dahilinde mi bilemediğimden ...
    Umarım bilginiz dahilindedir aksi takdirde yapılan hiç hoş bir durum değil...

    YanıtlaSil
  3. evet biliyorum canım haber verdiğin için teşekkürler. ama yapacak birşey yok. sonuçta beni bilen biliyor. o yüzden eşşek gibi resimlerin üstüne logo koymak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Işıl Reçber'le ilgili söylemek istediklerim var kendisi kesinlikle giyinmeyi bilmiyor diyelimki ben onun stil danışmanıyım ve ona önerilerde bulunuyorum çok havalı oldu bu:))İlk önerim saçlar kesinlikle kesilmeli modern havaya sokulmalı aslında renk de değisse fena olmaz ama ışıl hanımın saçları zaten az iplik gibi birde koyu renk boyarsak kırılır yanar dökülür zaten uzun zamandır bu rengi kullanan birisine değiştir demek kolay değil hadi saçlar kalsın:) ama kesim şart:)Makyaj asla yok çok az çok çok az:))Hiç yakışmıyor ona ne kadar az makyaj varsa yüzünde o kadar güzel oluyor:)Onun dışında aslında güzel parçalar giyiyor ne biliyim güzel bir elbise giyiyor,yada çizme yada çanta ama onları konbinleyemiyor güzel bir elbiseyi yada çizmeyi berbat bir kombinle paramparça ediyor ve rüküş oluyor kesinlikle konbinlemeyi öğrenmeli:))ve tabiki parayla saadet olmaz bu zaten temel kural ben olsam ona bir kot bir tişört giydiririm birde o saçları keserim güzel bir makyaj hadi beğenme bakalım pelin:)))Kesinlikle çok güzel bir kadın fiziği gül saygı'dan güzel bence ama işte ne yaparsın bilmiyor bilmiyor bilmiyor:)))O kürk nedir yaa hele ayakkabının üstündeki ne çorapmı offf Allahım oooff!!! Sade elbiseyi giyse birde ayakkabıları şık olacak haberi yok:))Nasıl sence Işıl Reçber'in stil danışmanı olmalımıyım???:))Cevap bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Gül Saygı'yı resmen tanıyamadııımmm O_o İnanılmaz zayıflamış ve bence eski hali kesinlikle daha güzeldi, hastalıklı gibi gözüküyor..
    Elbiseye gelince 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun diyenlerdenim ve en çok onun stylingini beğendim:) Işıl Reçber'in ayakkabıları facia:)

    YanıtlaSil
  6. gamze valla inan çok başarılı olurdun :) hatta haberini yapmıştım bir ara. herve leger elbiseyle saçlarını toplamış ve tonu görüme koyu gelmiştide rengini değiştirmiş diye çok sevinmiştim. meğersem dip boyaymış çünkü hemen sonrası sarı saçları görüldü yine. bencede kestirmeli ve hacimli bir model denemeli.ve dediğin gibi ne kadar abartısız görünüm o kadar güzellik ve şıklık. dediğin gibi güzel bir kadın yüz hatları çok hoş. bu yüzü abartılı makyajla boğmak cinayet gibi. çok 90lar seren serengil geliyor bana :) bence kesinlikle başarılı olurdun.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim ya vallah sana hergün günün şıkı diye post yaptırırdım pelin ee bazı şeyleri senden öğrendim blog ufkumu açtı:)))

    YanıtlaSil
  8. Elbisenin kırmızısını sevdiğimden oyum Gül Saygı'ya gitti. Ümit hanımda çok zarif taşımıs elbiseyi ama Işıl Reçber'inki ise katliam...

    YanıtlaSil
  9. Gul saygi dedim :) Mert Aslan guzel is cikarmis :) ama Umit Boyner de de guzelmis tabi ama :)

    YanıtlaSil
  10. En çok Ümit Boynerde beğendim elbiseyi, çok yalın ve net olmuş bence, Gül Gölgeninki sayılmaz dergi çekimi çünkü, birde zaten ona kırmızı çok yakışıyor:), Işıl Reçber'e diyecek birşey yok, ordan burdan heryerden bir parça aldım gibi bir durum var, elbise açısından bakarsak ben kendime gece mavisi yada kırmızı olanı seçerdim, çok kullanışlı bence..

    YanıtlaSil
  11. Burda winner Gul saygi benim icin, elbise "cuk" oturmus. Birazcikta kilo alsa yuzu azicik yuzu dolsa dahada guzel olacak.

    YanıtlaSil
  12. Isil Recber ne yapiyor?!? Herkes muhtesem bir stile sahip olmak, inanilmaz kombinler yaratmak zorunda degil ama yani bu kadar kotu giyinmek de caba isteyen bisey! Sanki guzel 1-2 sey buluyor ve nasil mahvetsem diye dusunup oyle giyiniyor! Gul Saygi hakkinda soylenenlere katiliyorum, cok hos olmus ama cekim oldugu icin oyum Umit Boyner (ki daha onceki postta da cok begenmistim bu kiyafetini).

    YanıtlaSil
  13. Gül saygı elbiseyi yaşatmış, Ümit boyner klasik taşımış, Işıl Reçber öldürmüş :)

    YanıtlaSil
  14. Hanimlar ben burada kimle kimi karsilastirdigmizi anlayamadim..Gul Saygi cok avrupai ve guzel bir kadin.Umit Boyner hadi tamamda..yani ne alaka..diger isme gelince icler acisi..Ayrica burada dikkate aldigimiz resimde kimin daha guzel ciktigi degil,elbiseyi kimin daha iyi tasidigi.tabiki o yum Saygi ya

    YanıtlaSil
  15. CURCUNAM bayildim yorumuna:}}}}}} harikasin!

    YanıtlaSil
  16. Gul Saygi oldugunu soylemesen ben "aa ne guzel yabanci model" diyecektim Pelin'cim:) O derece begendim hani..Sonra verdigin linklere tikladim ve hayalkirikligina ugradim! Tabii o resimler boyle profosyonel bir styling calismasi degil ama yinede insan bu kadarmi farkli cikar? O resimlerde (ozellikle esiyle cekilen, siyah elbise giydigi) ne kadar soguk, itici ve anoreksik cikmis... Her neyse, Bazaar cekimiyle karizmayi kurtarmis kendisi, boyle devam etsin:)

    Senin bir konuda fikrine ihtiyacim var canim, cunku zevkine guveniyorum...1 haftadir su alttaki linkte bulacagin modeli alsammi almasammi diye dusunuyorum? Modelini cok begendim ama sanki fazlami parlak? Boyle rukus ablalar gibi (ex. Isil Recber) gibi gezmek istemiyorum nihayetinde...

    Thanks love!

    http://www.michaelkors.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod13270013&parentId=cat8520&masterId=cat8501&index=29&cmCat=cat000000cat8501cat8520&isEditorial=false

    YanıtlaSil
  17. Ben baska bir konuya deginicem, Gul Saygi`nin resmine bakarmisin kolunun dirsek kismina yakin kismi bile boynundan kalin. Yakin olan imaj her zaman daha kalin cikar resimde ama bu kadarda degil, photoshop u dengeleyememisler. Bu kadar zayif bir kadinin kollari bu kadar kalin olamaz.
    Nuran

    YanıtlaSil
  18. sevgili neslie'ciğim açık konuşmam gerekirse ki istediğin zaten bu, ben beğenmedim canım. dediğin gibi çok cafcaflı rahatsız edici bir parlaklığı var.

    evet nuran ilk baktığımda hemen farkettim bende. ama konu elbise ve stil olunca buna değinmedim özellikle. çok haklısın fotoşop ayarını kaçırmışlar.

    YanıtlaSil
  19. Pelin'cim samimi yorumun icin cok tesekkur ederim, bencede haklisin...alipta pisman olmamak icin ben arayislarimi baska modellere yonlendiriyim hemencecik:))

    Bu arada, Nuran hanimin gozune hayran kaldim, hakkaten de kol boyundan daha kalin! haha..Mutant Gul desek ayip etmis olmayiz umarim:)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  20. curcunam bu nasıl bir ifadedir böyle eline sağlık..Bundan daha güzel özetlenemzdi herhalde :))

    YanıtlaSil
  21. Yorumlari okurken Pelinden başlayan komedi devam ediyor.Bu kadına yani İsil Reçber'e bu kadar nefret neden anlamış değilim ben ve inanamıyorum.Sac makyaja abartı deniyor diğer iki isminde sacı aynı.Gul saygının makyajı hepsinden fazla.Bu kadar on yargı şaşırtıcı.Ben diğer blogerlarida takip ediyorum ama yaklaşım herkese esit ve aynı.Burdaki alerjik durum neden.İsil Reçber'e bu kadar takmak neden?Konuya gelince İsil Reçber'de ayakkabilar enteresan ama elbise rengi super.Gul Saygı super demek saka gibi styling eşliğinde cekim yapilmis olunca kendi stili mı oluyor.Hersey hazır konumlanmis.Tarz sahibi halini gormuş değilim.Umit Boynerse hoş ve beyaz cok yakışmış.

    YanıtlaSil
  22. Haa yine başladı ışılcılar yandık:)))Körüne bağlanıyorlar yazık birde neyi savunuyorlar anlamıyorum tamam hepsinin saçı aynı renk ama ışıl hanımın ki ne kadar banel duruyor rengi olmasa bile uzunluğu çok kötü ayrıca ben gül saygı'nın son saçını da hç beğenmedim ona yakışmamış bu saç ayrıca resimde fazla fotoşop var ve gül saygı son zamanlarda çok çirkin hatta korkunç şuan ışıl reçber ondan bin kat daha güzel ama kimse kimseye takmıyor burda yeter pelin'e yapılan haksızlar kadın kürk giyip ysl ayakkabıya tozluk geçirmiş hala anerji var diyorsunuz off yeter artık vallah ışıl reçber yazsa o bile kendini savunamaz rüküşüm kabul ediyorum der bazen keşke yazsa diyorum da şu kör hayranları uyansa ayrıca herve leger giydiğinde çok şıktı herkes hakkını verdi burda:))Neyse özür dilerim pelin:))Birkez daha söylüyorum konu güzellik yada vucut değil öyle olsa ışıl reçber'e hakkını verdik konu stil stil!!!Elbiseye çirkin demedi kimse mavi elbise gayet güzel ama ışıl hanımın kombini berbat bakın görün artık!!!

    YanıtlaSil
  23. Gamze agzina saglik bana diyecek birsey birakmamisin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  24. Burada yorum yapanlar sacmalamaya baslamis.Umit hnm yasini basini almis bir hnm oldugu icn kimse dusmanlik etmiyor.Rustu nn esi olarak tanidigim bayan hic tarzim degil uzgunum.Bunun dusmanlikla ne alakasi var,hersey ortada.O kiyafet olmus mu simdi?yapmayin allah askiniza.Gul Saygi nin makyaji daha fazla yazan arkadas hemen bir doktora gitsin.profosyonel cekim diye tekrarlayip duranlar,eminim gunluk hayatinda o elbiseyi giyse baskalari gibi rezil etmez o canimmmm elbiseyi.Yorum yaparken yada birini savunurken bir baskasini karalamayalim.Elbise kime yakismis ona bakalim.herkes ayni kisiyi begenmeyebilir ama daha gercek yorumlarla konusalim.

    YanıtlaSil
  25. Ne demek rica ederim:)Ben ışıl reçber'in bu blogun rengi olduğunu düşünüyorum rüküşlüğü pahalı kıyafetleri rezil etmesi kırk yılda yakaladığı şıklığı burda yorumlamak bence gayet zevkli ama gel gelelim şu kör hayranlar insanın ağzında tat bırakmıyor:)))

    YanıtlaSil
  26. Bu asabiyet niye Gamze hanimdaki,birine iğrenç gelen şey başka birine Cok hoş gelebilir.Asil bunu kabul edip saygılı olmak lazım.Pelin hnminda buna on ayak olması lazim tarafsizsa.İsil hnmin bir önceki hazırlanan postta Cok hoş giyindigini hepimiz burda ve dergilerde gördük arada böyle farklılıklarda olabilir sizce kötüyse.Ama herkes bastan aşağı marka giyinirken hoş bulunuyor neden İsil hnm ayakkabısına bişey geçirince tu kaka oluyor.Ayrica ayakkabidaki tozluga benzemiyor bunu iddia etmekte komik.Ben bayılıyorum kadinaaaaa var mı yaaa.igrenc elestiriler olunca iyide destek olup begenince mı kötü?????? Güzellik deyince zateeeen hepsine bin basar ama artı ben tarzını da begeniyorum ve yakın tanımak cooook istiyorum!!!!!Uzgunum.....

    YanıtlaSil
  27. Ayy ben burda bunlarla uğraşamıcam ya bu kadına şık diyenle stilini beğenle zaten uğraşamam ki mümkün değil:)))Ne desem tersini yazıyorlar bak pınarcım eğer tanıdığın falansa ona söyle parasına yazık güzelliğine yazık körüne şişirmeyin kadını da doğru yolu bulsun ayrıca pelin'e laf atanın karşısındayım yaa pelin bu kadının nesine ön ayak etsin o tozluk değil diyorsun her neyse önemli değil ama şu ayakkabıya gitmişmi bir bakın ya şu kürk olmuşmu kabarık durmuş üstünde tavus kuşu gibi birşey ya bir görün bir görün şunu ya!!!Sonra sen beğen stili no problem bu ülke ivana sert'i almış modacı yapmış sende ışıl'ı beğen ne olurki ama beğenmeyene ışıl düşmanı demeyin hele taraflı hiç demeyin ne tarafı tutcaz ya gördüğümüzü söylüyor şu kıyafeti beğense pelin o zaman taraf tutar işte off neyse biliyorum ki yine anlamadın ve anlamıcaksın da artık birşey yazmıyorum konu benim için kapandı size tavsiyem biraz bakın görün artık burda gereksiz konuşmayın:!!!!

    YanıtlaSil
  28. Pelin son günlerde Huysuz'un yorumları azaldı ama yerine bir Gamze belirmiş.Gelen gideni aratmasa bari. AntiHuysuzcular hu huuuu:)

    YanıtlaSil
  29. Hatrılatırım böyle benzer hataları veya ayakkabı seçimindeki yanlışlıkları bir ara Feryal Gülman'da yapmıştı ve yine burda birçoğumuz o ayakkabıları seçmemesini eleştirmiştik.Pınar haksız eleştiri yapmıyoruz bazılarımız ayrıca farkındaysan Işıl hanımın güzelliğine birşey söyleyen yok aramızda. Ben de çok beğeniyorum kendisini.Saç rengi de yakışıyor kendisine ancak zaman zaman rüküş oluyor bunu kabul edelim.

    YanıtlaSil
  30. Pinar hanim soylediginiz dogru, su acidan, bir seyi bazi insanlar begenebilir ve bazilari hic sevmeyebilir. Isil Recber'e bu blogda elestiri yapilmasinin sebebi insanlarin giyim tarzini sevmiyor olusu, siz seviyorsaniz ne ala! Kimsenin bununla bir problemi oldugunu sanmiyorum. Fakat insanlarin Isil Recber'le bir problemi oldugu icin, sirf elestirmek icin elestirdigini soylemeniz tepki cekiyor. Cunku saci, makyaji ve kombinleriyle guzel ve cok daha sofistike gorunebilecek bir kiyafeti basitlestirmeyi basariyor. Bu da bizim fikrimiz tabii ki. Ama bu kombinasyonu kim yapsa bu tepkiyi alir, bunun sebebi de bu tarz giyimin bu blogun bazi okuyucularinin zevkine uymamasi. Yoksa hicbirimizin Isil Recber'le bir problemi yok bunun disinda.

    YanıtlaSil
  31. burada yorum yaparken uc ısmı bırbırıne karıstırmamak gerekır.oncelıkle turkıyenın en gozde,en buyuk magazalar zıncırının sahıbının esı umıt boyner ,dıger tarafta yıne turkıyenın en onemlı ,basarılı sporcusunun esı ısıl recber ile gul golgeyı aynı kategorıye koymak dıgerlerıne haksızlık olur.sımdıkı esı sayesınde bır sure magazın sunan kendısı uzun sure kaybolup sonra kabak cıcegı gıbı acılmıs ve hep de buradayım,bende varım cabası ıle son 1 senedır cırpınmakta.dıger hanımları ıse en az 10 senedır bılır goruruz cok olmasada.mert beyın muhtesem vızyonu gul golgeye mal olmus.komık otesı mı olmus:))))

    YanıtlaSil
  32. Sevgili Pınar, bak zaten bizim eleştirimiz Işıl hanımın baştan aşağı marka giymeyi güzel diye düşünmesi... Hiç bir kavgaya girmek istemiyorum şuan ama evet farklı beğenilerin olabilir ama düşünceni ilk yorumda biraz kendini çok bilmiş zannetme ve aşağılama kokusu var.. Ve zevkler tartışılabilir belki ama doğrusu yanlışı güzeli çirkini belirlenebilir eleştirmenler tarafından yani Reçber hanım senin hoşuna gidebilir ama rüküş..

    YanıtlaSil
  33. DENIZ isimli yorumcuya:o kadar tarafli bir yorumda bulunmussun ki komik olmaktan oteye gidememissin.Kendini,kendi soyledikelrinle curutuyorsun:) nasil mi? Umit hnm simdiki esinin sekreteriydi ve yine esinin soyadiyla var olan biri,eeeennnn onemli sporcularimizdan birinin esi diyerek isil hnmi one suruyorsun.e peki nicin Gul hnmin esi sizi rahatsiz etti?:)))zaten bahsettigin isimler esleri sayesinde var olan isimler.Hele Isil hnimin hicbir titri yok?tarafli yorum yapiliyor sanki?kaldi ki Gul hnmi biz evlenmeden once tanidik.10 senedir olabilirler tabiki cunku ikiside Gul hnmdan epey buyukler.aptalca ve adil olmayan bir yorum.

    YanıtlaSil
  34. Adsız kişiye katılıyorum ama şöyle bir noktaya değinmek istiyorum tamam ışıl hanımın titriyok ama ümit boyner'i lütfen eşinden ayıralık kadın çok zeki ve tüsiat'ın başkanı yaa lütfen onu eşinden ayrı değerlendirelim türkiye'nin en önde gelen kadını kendisi gelelim gül saygı'ya gül hanım aslında benim için hiçbirşey çünkü saçma sapan bir magazin programıyla tanındı bir dizide yan rol falandı hooop evlendi sınıf atladı sosyete oldu stil sahibi oldu birden gül saygı oldu herşeyi bir kenara attı o giydikleri neydi yaa magazin programları sunarken vallahi ışıl reçber'den kötü:)))ışıl hanımda davette dergide boyu posu giydikleriyle ön planda olan birisi dünyanın heryerinde futbolcu eşleri zaten merak edilir oldu ama en azından gül saygı gibi br hali yokmuş gibime geliyor gül hanım saygı olduktan sonra fazla sosyete:)))

    YanıtlaSil
  35. Gamze hanima tamamen katılıyorum Gul hnm ne zaman sosyete oldu basımıza:))) Diğer esleri elestirmis ama kendisi sanırım unuttu Gul saygı olabilmek icin verdigi cabayi.adsiz arkadas Umit hanımı küçümsemiş sekreteriydi eşi oldu diye ama asil o kendi kendini çürütmüş evliliklere girerek .Gul hnmin bir titri mı olmuş oluyor dedikodu sunması ve uvertur oyunu ile.Bahsettigi diğer iki ismin yapamayacagi seyler mı bunlar isteseler.hemde erkek arkadaslarinin yönettiği kanallarda.konu tamamen sapmış durumda.sonucta sanırım evliliğe giriliyorsa en masum isil hnm :)

    YanıtlaSil
  36. Haha, şu en son 16 Ocak 2012'de Gamze hanıma katıldığını yazan adsız gamze hanımın ta kendisi değilse ben de neyim. Üslup, yazım hataları, gülümseme şekli her şey aynı :D.

    YanıtlaSil
  37. Konu yine stilden nerelere gelmis!!! Neden birisini yuceltirken digerini asagilariz anlamadim, anlamiycamda. Stil`ini begenmeyebiliriz ama kimin nereden geldigi degildi ki konu. Karismayayim diyorum tartisilan konulara ama asagilama konusu olunca yazmadan duramadim.
    Pelin gozunu seveyim yeni bir post koyda konu dagilsin artik he :)
    Herkese guzel bir hafta baslangici dilerim. Bende hala pazar gecesi sizi sabah yeni haftada yakalarim :)

    YanıtlaSil
  38. bence hepsi gamze hnm zaten:}}}cok akillica yakalamissin adsiz arkadas.kim sosyete peki???isil hnm mi??zaten o sosyeteyse kimse olmak istemez ki kimsenin ben sosyeteyim dediginide duymadim.cok bos ve tutarsiz yorumlariniz var sevgili Gamze!uzgunum ama oyle..bir mahalle agzidir gidiyor:}}}zaten bizim ayni kisileri begenmemiz olanaksiz.siz bu hanimlarin evliliklerinden bahsettiniz,ben goruslerimi belirttim.simdi konuyu baska yerlere cektiniz.ben sizin yorumlarinizda sahsi bir dusmanlik sezdim.biz kisisel tercihleri tartismaliyiz.Umit hnm ztn yasca farkli bir yerde ama oda su anda esinin soyadiyla biryerde.Isil hnm esi olmasa hicbiryerde,Gul hnminda esi onemli biriyse bu sizi neden rahatsiz etti ben onu anlayamadim:}}}}}son olarak butun bunlarin bi michael kors elbiseyle ne alakasi var onu hic anlayamadim uhauhuahauuaahaua

    YanıtlaSil
  39. Sekreter olmak kesinlikle ayıp değil fakat Umit Boyner sekreter değildi zaten amerikada ekonomi lisansı yapmış olan bir insanın sekreterlik yapması kulağa pek mantıklı gelmiyor, tanışmaları evlenmeleri falan magazinsel olarak ilgi çekici olabilir ama sekreterlik falan yok arkadaşlar aynı şeyi siren ertan için de yapanlar var hani zengin kocayı bulan fakir gururlu güzel kadın imajını kadınların üzerinde yapıştırmak isteyenler kendimizi kandırmayalım lütfen . Selin

    YanıtlaSil
  40. Hakikaten benim yazdığım herşey gamze başlığı altındadır adsız olarak hiçbirşey yazmadım bunu pelin anlayabilrmi bilmiyorum hem niye adsız yazayım kendi bildiğimi yazan biriyim zaten:)))Ayrıca ben ışıl reçber'i övmedim burda dedimki onun titri yok ama futbolcu eşleri zaten merak edilir elbette eşi olmasa kendisi de tanınmaz ben bunun aksini iddaa etmedim ki ışıl hanımda edemez zaten işte ünlü birinin eşi olduğu için dergide gaztede çıkıyor sadece o değil tüm futbolcu eşleri çıkıyor ama ışıl hanım giydikleri ve güzelliğiyle bir tık önde ümit hanımı zaten belirtim o türkiyenin en önemli kadını ama gül saygı evlendi kendini sosyete kabul ediyor ve havaları değişti gerçek gül gölge bu değil bekarken neydi şimdi ne oldu aynen demet kutluay gibi ebru şallı gibi evlenince sınıf atladı daha kapalı be stil giyinir oldular başımıza ben bunu söylemek istedim bunu da gamze olarak çatır çatır söylerim adsız da ne oluo:))0fff!!! Yeter artık hemen altın küre hemen!!!!:))

    YanıtlaSil
  41. Yukarıda Huysuz'un yorumları azaldı yazaqn adsız'a cevaben bir yorum yazıp, az sonra konuyla ilgili çok mühim beyanatlarımı sunmaya teşrif edeeğim.

    Hayır şekerim bu ara çok meşgulüm, hiçbir yere gittiğim yok. Sadece adsız'ların tümünün adını kıymetli aklımda tutmaya zaman ayıramadığım için her birinize tek tek cevap yazmama kararı aldım, o yüzden cevap yazdığım son adsız'sın. Bu şerefi ömrünün sonuna dek gururla taşıyabilir, Huysuz'dan cevap almış adsız'ların son örneği olarak madalyanla sonsuza dek huzurla yaşayabilirsin.

    Arz ederim bebeğim :)))

    YanıtlaSil
  42. Evet şimdi konuyla ilgili önemli beyanatlarımı sizlerle paylaşabilirim sevgili dostlar :))

    Yorumların hepsini okudum, görüyor ve artırıyorum :P

    Öncelikle, Ümit Boyner'den başlamak istiyorum. Bu serinin winner'ı Ümit Boyner. Klasik bir şıklık, konumuna, yaşına, tutumuna, duruşuna yakışır tam bir hanımefendi portresi. Flawless. Modern, tonu tam yerinde bir sarı ve iş temposuna uygun olarak modern bir kesimle tamamlanmış saçlar Ümit Hanım'ın imzası. Dolayısıyla "sarı saç da çok bla bla" bir durum yok ortada. Ümit Hanım geldiği yere bir evlilikle falan gelmiş bir hanım da değil ayrıca, İngiltere'de ekonomi master'ı yapmış gayet eğitimli ve donanımlı bir kadın. Türk kadınlarına örnek olması gereken bir figür. Dolayısıyla bazı kişilere saldırmadan önce bari bilerek saldırın diyor, TÜSİAD Başkanı Ümit Boyner'le gurur duyuyorum. Nokta.

    Gül Gölge Saygı'da her ne kadar styling dahilinde bir çekim olsa da çok güzel bir kadın. Genel olarak ağır, duruşu belli bir havası var. Ağır bir kadın. Hani devlet gibi, hükümet gibi kadın derler ya, styling olsa da olmasa da gördüğüm kadarıyla genel olarak çok da laylaylom bir kadın değil. Takdir ettiğim bir duruş bu. Bir de güzelliği eklendi mi bence gayet kusursuz şu fotoğraftaki haliyle. Kiminle evli olduğu ise bizi hiç ırgalamaz. Sonuçta mutlu bir evliliği, sanırım 2 de çocukları var değil mi? Hangimizin hoşuna gitmez ki sahip çıkan, beyefendi bir eş ile evli olmak. Eee sorun ne?

    Gelelim Işıl Reçber'e. Çok güzel bir kadın, muhteşem bir fiziği var, çok karakterli bir yüzü var. Fakat bir duruş ve giyim konusunda bir sorunu olduğunu düşünenlerdenim. Upuzun sapsarı saçların tonu, Bağdat Caddesi'nde gezen liseli kızların saçları gibi, ve topuklu ayakkabıyla tozluk giymek? Lütfen! Bu kadar güzel olup da kendine bu kadar kıymak nedir Allah aşkına? Bakın kimin kiminle evli olduğu, eğitimi, şusu busu değil konu, göz var nizam var. Konusunda eğitimli bir el değse, bu kadından bir Victoria yaratabiliriz. Tabii Rüştü'nün de sahalarda bir Beckham performansı sergilemesi de gerekir bu da apayrı bir konu ama neyse, siz anladınız :) Hah bir de Ivana Sert denmiş, Ivana'dan on kat daha düzgün giyiniyor, bu da bir gerçek.

    YanıtlaSil
  43. Sevgili GAMZE,peki Isil hnm nasildi bekarken???Herkes evlendikten sonra degisir,bunu neden kotu birsey gibi algiladigni anlayamiyorum bir turlu.Umit hnm su an bir yerde evet ama kocasinin soyadiyla oldu,okumus etmis gayet iyi e Gul hnda iletisim fakultesi mezunu??Isil hnmdan ne hbr???senin konuyu nereye getirmeye calistigini anlamak mumkun degil.zirvalik..
    ayrica bn isil hnmin egitiminde dglim ama oralardan giriyorsun.bari biraz arastir.buradaki herkesin kocasi zengin!parayla zevk olmuyor!ve uzgunum umit boyner esinin sekreteriydi!buda ayip birsey degil.

    YanıtlaSil
  44. Ayol sekreteri değildi diyorlar sende inatla sekreterdi diyorsun.Ne o sende sekreterdin ama bir Ümit Boyner olamadın diye içinde mi kaldı nedir bu nefret söylemi aaaaa yazık valla sinir küpü olmuşsun sen.

    YanıtlaSil
  45. Velev Ki Huysuz,yorumlarin cok dogru ve yerinde.VELEV KI HUYSUZSUN ama ADILSIN bence.bugun burada tartisilan butun hanimlarin esleri guclu.neyi tartisiyorlar anlamadim.kime ne yani.zaten kalite denen olayin bir kismi sonradan eklenebilir ama dogustan gelen bir durus bir hal vardir ki ne yapsan olmaz.NOKTA yi HUYSUZ koymus,gerisi vidividi uhuhahahahahaha

    YanıtlaSil
  46. Bak adsız arkadaşım bıraktım diyorum tartışmayı ama üsteliyorsun yaa ümit boyner dedeğin kadın türkiye'deki bütün iş adamlarının başı kadın tüsiad başkanı ya kadın türkiyenin en saygın kadını ya yok eşinin sekteriymiş olsa ne olur olmasa ne olur ya kadın aklıyla çok üst düzey bir kadın ya ben kocasını tanımam ümit boyneri tanırım bütün türkiye'de ümit boyner'i tanır kardeşim eşini bir kenara koy kadın zekiyse kocası mı vermiş ona bu zekayı ne saçma.Gelelim ışıl reçber'e evlenmedem önce neydi nerden bilebilirim eğitimide pek öenli değil çinki benim konum bu değil ışıl reçber bir futbolcu eşi ve dergide davette bu sıfatla görülen ve öne çıkan bir isim başka bir iddası yok sosyete falan da değil sadece popüler kültürün bir parçası o kadar.Gelelim Gül saygı'ya gül hanım evlendikten sonra çağ atladı ve insan evlendikten sonra mertebe edinmez evlenmek insana statü kazandırmaz bir soyadı insanı böyle değiştirmez demet şener neydi ne oldu bunu herkes görüyor stili bile değişti birden kendini başka yerlerde görmeye başladı ve ne kadar itici oldu aynı şey gül hanım içinde geçerli herkes kimin ne olduğunu biliyor geçmişi görüyor zengin koca adamı sosyete yapmaz zaten türkiyede gerçek sosyete o kadar azki çoğu tanınmaz bile:)Gül hanımın bu değişimi beni kandıramaz kendisi zengin bir kocayla evlenmiş bir sunucu bir üniversite mezunudur sosyete falan değil ve hiç kimseyi kocasının soyadıyla tüsiad başkanı yapmazlar koca soyadıyla ancak hermes alabilir ve bir iki davette boy gösterebilirsin o kadar:))Haa diyeceksin ışıl reçber'de bunu yapıyor evet yapıyor ama gül saygıyla arasındaki fark ne biliyormusun gül hanım kendisini elit sosyete klas biri olarak görüyor ve bu çabası çook belli aynı demet şener ve ebru şallı gibi bu kadar basit:))Önceleri trasparan giyen kadınlar şimdi pantolonu ayağından çıkarmıyor bu lafım demet kutluay'a:))Birde bizim stilimiz elegant diyorlar elegant olunmaz elegant doğulur:))

    YanıtlaSil
  47. en dogru tahlilleri blog sahibi yapmis zaten.bende katiliyorum.

    YanıtlaSil
  48. Bakin Gamze arkadasim.siz en once neyi savundugunuza bir karar verin!simdi Isil hnm elegant mi dogdu??Gul Saygi,Demet Sener ve digerleri zengin eslerinden sonra mertebe atladilar bunu mu soyluyorsunuz?bakiniz,populer kultur tabirini kullanmissiniz,ama yanlis yerde!populer kulturun merkezinde olan isimler Gul Saygi ve Demet Sener dir.cnku isleri televizyondur.kim neydi ne oldu orasinida hc anlayamadim?cok kaba bir tabir kullanmissiniz!!
    profosyonel hayatlarda kiyafet tercihleri gunluk hayatla zatn karsilastirilamaz.ayrica.ayrica transparan kiyafet bugun herkes tarafndan giyiliiyor.ev hanimlari bile giyiyor.siz nerede yasiyorsunuz,ne diyorsunuz ben anlamadim.zaten sizin durusunuz belli egitim onemli degil demissiniz.neyi savunuyorsunuz siz?
    VE VE VE:} SIZ BIRGUN DERELI ye sorun,Cem Boyner in eski esine. Umit hanim kimdi??
    Sekreterligin yada asistanligin kotu bir meslek oldugunu icin degil ama bilip bilmeden konusmak olmuyor.simdi Tusiad baskanidir ama durum budur.

    YanıtlaSil
  49. Bakın adsız arkadaşım tekrar söylüyorum diyelim ki ışıl reçber kendine bir stli tanışmanı tuttu baştan aşağı değişti ve çok güzel bir stile kavuştu mübarek siren ertan:))Şimdi elegant mi oldu asil mi oldu vay müthiş ötesi bir kadın mı oldu hayır sadece zevkli giyiniyor o kadar elegant giyinmel öyle olmak asil olmak bir duruştur doğuştan olur sonradan olmaz olamaz hele sosyete hiç mi olamaz.Gül saygı'da aynı sorun var biraz güzel giyiniyor diye asil elegant sosyeteoldu başımıza hayır değiller hiç biri değiller gül saygı,demet şener ebru şallı ivana sert bunlar sosyete değil dergide orda burda görünen popüler insanlar eş durumdan yararlanan insanlar gül saygı'da var bu bekarken neydi şimdi ne oldu güçlü erkek alanca arkana işler değişiyor ve geçmiş unutuluyor.Ve sana birşey söyleyim yazdıklarımı iyi oku ben ne dedim evlenince kapandılar dedim bu nedemek evli insan eğer dekolte seviyorsa ve tarzıysa evliyken de bunu giyer bakın ışıl hanım giyiyor demekki tarzı öyle açık seversin sevmezsin o senin tercihindir ama bekarken bir tane kapalı kıyafeti olmayanlar şimdi elegant oldu ve demet kutluay diyorki benim stilim gömlek pantolon kalem etek allah allah nasıl stilmiş bu anlamıyorum sanki demet şenerin önceki halleri unutuldu gereksiz bir elegant olma seçkin olma çabası varki bu zengin eşe sahip kadınlarda ben buna karşıyım sonuna kadar karşıyım hemde olay bu kadar basit:))VE hala ümit boyner'i ayrı yere koyarım kadın ülkenin gururu zenginlik demek şık çanta davet demek değil kadın akıllı çok net.Işıl reçber'le ilgili olarak o da eş durumdan gazetede dergide olan birisi sadece ama en azından gereksiz elegant seçkinlik havasında değil kadın bildiğin rüküş giyiniyor çıkıyor ortalığa o kadar basit istediğini de giyiyor açık kapalı traspan o da iki çocuk annesi onun da eşi var. ama bazı kadınlarda duruş yok duruş gelmişler bize elegantlık dersi veriyorlar adama derler sen kimsin diye bilmem anlatabildimmi!!!

    YanıtlaSil
  50. Kesinlikle Ümit Boyner diyorum. Kadın hem zeki hem de şık, tadından yenmez =). Gül Gölge de aslında bayağı güzel olmuş ama tabii styling girince işin içine, haksızlık etmiş oluruz diğerlerine. Işıl Reçber'e gelince... Göz var izan var, o tozluklar bence hiç yakışmamış o elbisenin altında. Ümit Boyner benim gönlümün birincisi =).

    YanıtlaSil
  51. Aaaa iki gündür sehir dısına çıktım neler olmuş boyleeeee.Oncelikle sunu söylemek isterim bu herkese ağız dalaşına giren Gul gölgeyi savunan kisi ya kendisi veya Cok yakını biri.İsini biliyor,yasını,biliyor,gelmesini gecmisini bilip delirmiş gibi yorum yapıp diğer yorumculara saldırıyor.aptal olmayan biri bunu anlar.Arti bu bı tarafa acayip sekilde de isil Reçber'i kendine malzeme yapıyor.Kiskanclik mı yarış mı onu kendisi iyi bilir.Buna da seviyesiz bir cevap gelecektir ama önemi yok.Arti kisilerin gelmiş gecmislerini neden bu kadar araştırıp ortaya atıyorki demekki kendisi ile ilgili bir yarası var.saygisiz olan ve konuyu Umit Hanım'a saldırarak özel hayata çevirmesi şeytanı bir şey:))) Gamzecim sende Hic takma ...herkesin yorumu kendi kalitesini ve gecmisini zaten belli ediyor: /// ve herkes kendi isminde yorum yapar kimseden çekinecek değil hiçkimse!!!!!!!

    YanıtlaSil
  52. uhahuhaha kim elegantlik dersi veriyor?bende yerimi almak istiyorum:}
    nereden cikardin oyle bir ders verdiklerini??genelleme yapma.kimse birgun onceki GIBI bile giyinmek zorunda degil.kimi ne ile sucladigin belirsiz.gecmis dedigin nedir senin?ne yaklasimlar bunlar boyle!
    konu ozeti: isil recber harika digerleri tu kaka :}}
    neden?eslerinin durumlari iyi!diger isimler evlilikleri oncesi siginma evinde yasiyorlardi,evlendiler kurtuldular:}}

    YanıtlaSil
  53. Derin hnm tabiki herkes zaman zaman abartıya kaçar her kombin ve her giyim tercihi muhteşem olmayabilir.Onemli olan eleştirmek değil beğenmesek değil kaliteli yorum yapmak.isil recber eğer hakkında yazılanları görüyorsa ne kadar sasiriyordur.Ben kendisinin sıkı takipçisiyim ve cok seviyorum.Hatta başka bir blogger arkadas sayesinde nerede oturduğunu öğrendim ve ulaşmaya çalıştım fakat ulasamadim.:(((

    YanıtlaSil
  54. Bana cvp yazan adsız arkadas ben tamamen kndi fıkrımdeyım.Sen ama nasıl takmıssın oyle ısıl hnma???Tıtrı yok fılan dıye.Bu kadar gul hnma methıyeler yapana kadar sen de bır arastırmaya gırseymıssın.Benım bıldıgım ısıl hnmda unıversıte okumus.Saba Tumerde ızlemıstm.Mımarlıktı sanırım yanlıs hatırlamıyorsam.Ama calısmıyor dye egıtımsız olmus olunmaz sanırım.Bırde konu burda bence kımsenın meslegı,bekarlıgı,evlılıgı degılkı

    YanıtlaSil
  55. Bu adsıza inanmıyorum ben hala ışıl reçber iyi diğerleri kötü diyor ben öylemi dedim deminden beri diyorum rüküş sosyete değil elegantlık doğuştandır diye ama bir türlü anlamıyor anlamıyor okuyun yazdıklarımı öyle birşey varmı bakalım kendisi gül saygı'yı açık bariz kayıyor farkında değil:)) hala söylüyorum söylüyorum söylücem iki güzel kıyafetle sosyete olunmaz ışıl'ı da bir gül'ü de bir aynı kapıya çıkar hepsi ama gül'ün ki bariz belli ben ondan yazıyorum bunları başka birşeydem değil herkes herkesi biliyor kimse üst sınıf muamelesi yapmasın bana yeter çünkü sosyete zaten beşikten gören beşikten zengin hayat standartları farklı ve ortalıkta çok görünmeyen kaliteli insanlar bunu anlayın yeterli:)))

    YanıtlaSil
  56. Burada kişileri değil kıyafetleri yorumladığımızı sanıyırdum....

    YanıtlaSil
  57. nihan arkadasim benimde butun cabam bu!neden iyafetleri tartismiyoruz?hersey gamze hnmn saldirilaryla basladi:}}} sevgili PINAR kardes o zmn gamze adiyla yazanda isil hnmin kendisi. oda kim ne okumus okumamis biliyor.yada sen isil hnmsin uhauhauhauha yada ya gamze yada sen umit hnmsinz uhahuhaha.gamze arkadasim sen lk yazdiklarini unuttun heralde!oku istersen.sen isil hnmi savunursn bn gull hnmi yada tam tersi.ben senn bakis acina katilmiyorum.neden senn isil hnmi savunman normal oluyor onu anlamadim!bence olmus yada olmamis dersin.oturmus milletin evliliklerinden sosyeteden bahsediyorusn.konu demet senerlere ebru sallilara geldi.cok sacma buluyorum.neden bu kadar kiziyorsun ki uhauhauhauah.yine ayni seyi yazmissin yaaa!hala iki guzel kiyafetle sosyete olunmaz diyosun ya uhauhauha yavrucugum kim ezdi seni bu kadar yaaa.takmissin sen bunlara.baska postlarda kapismak dilegiyle derim NOKTA

    YanıtlaSil
  58. Pinar ::: sen yazilanlari ya okumuyorsun yada okudugunu anlayamiyorsun.gs nin yada ub in ne mezunu oldugunu bende biliyorum ama ir le ilgili hicbir bilgim yok.oylamaya sokalim mi?o zaman isil recber le ilgili bilgi veren ta kendisi yada tanidigiklari.umit boyner icin yapilan elestirilere ozel hayata seytani saldiri seklinde yorumda bulunmussun.diger isimlere yapilan ne oluyor o zaman.bende seni cok seytani buldum.
    NIHAN a katiliyorum.burasi gamze ve adsizin safasina donmus.alin mail adreslerinizi yiyin birbirinizi.ben kiyafetlerin yorumlandigi yorumlari okumak istiyorum.bu sacmaligi bitirin.

    Michael Kors bu elbise kesimini yeni kreasyonunda da sikca kullanmis.ozellikle animal print ve kirmizi-turuncu tonlarina.kislik versiyonunu cok begendim.GSnin elbiseyi guzel tasiyacagi asikar.rengi cok yakismis,kirmizi zor renktir MK cok guzel bir ton yakalamis.
    UB elbiseyi iyi tasimis,bu kiyafet ile heryere gidebilir ama birsey katmis mi kiyafete,hayir.Tusiad baskani olmasi gibi unsurlar bunlari degistirmez uzgunum.
    IR in seciminde de dogru rengi secmis ama o sac ve makyajla sik olmasi neredeyse imkansiz.ustundekini atsa ayaginda ki anlamsiz nesnelerden kurtulsa saclarini kestirse makyajini azaltirsa belki..ama simdiki haliyle olmamis...
    Nazli

    YanıtlaSil
  59. Arkadaslar ozellikle mudahale etmiyorum ki aranizda halledin diye. Ama gorunen o ki hala ayni seylerde takilmis kalmissiniz ;) konumuz moda ve stil lutfen yorumlariniz bu yonde olsun. Zaten ne zaman İsil Recber her zaman kaos ve tartisma ;)))

    YanıtlaSil
  60. uhauhauha dogru haklisiniz!yedik birbirimizi puhauhauhaa

    YanıtlaSil
  61. Ya Pelin abla'ya da yazık değil mi? Stili konusunda tartışmanız hatta kavga etmeniz hiç problem değil ama konu nerelere geldi?! Özenle hazırlanmış postlarını kirletiyoruz lütfen...

    YanıtlaSil
  62. Ya arkadaşlar, konumuz stilleri, giydikleri. Kıyafetlerinin hakında tartışmanız hatta kavga etmeniz de sorun yok bence ama konu nereye geldi! Pelin Abla için kapatın bu konuyu özenle hazırlanmış bu postunu kirletiyoruz, lütfen...

    YanıtlaSil
  63. Ben kendi adıma özür dilerim konuyu ben başlatmadım deniz adlı kişiye cevap yazmak istedim amacım kimseyi kayırmak değil sanırım ne dediğimi anlatamadım asla kaos oluşturmakta istemedim kimseyi de savunmadım zaten düşündüğümü söyleneyip objektif olmaya çalışıyorum her postta da yorum yapıyorum az çok pelin bilir asla kaostan yana değilim gereksiz tartışma için özür dilerim anlatmak istegim aslında bottegaların gücü adına altında yazılan postun aynısıydı ama derdimi anlatamadım tekrar özür dilerim cidden pişman oldum:(

    YanıtlaSil
  64. gamze sorun değil. arada olur böyle anlaşmazlıklar. yeter ki birbirimize kırıcı olmayalım ve kişilerin özel hayatlarını fazla irdelemeyelim. elbette yeri geldiğinde dedikodularımız olacak ama iş hakarete doğru gitmeye başladı o yüzden müdahale etme gereği duydum.
    istediğimizi ölçüsüyle söyleyemedikten sonra benim yazılarımı sizlerle paylaşmamın ne manası kalıyor ki dimi ? :)
    bunu sırf sana değil tüm okuyucularıma söylüyorum aslında. hepinizi öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  65. Adsiz adını Nazlı yaptı.::D bakın adsiz Nazlı hnm gelmisine gecmisine kadar Gul gölgeyi ancak kendisi veya ailesi bilir. İsil recberle ilgili ayrıntı zaten yok burada.Ben takipçisi olmama rağmen o kadar net bilemem.O yüzden sakız gibi uzatmayı bırakalım ve konuya donelim.Stilden bahsediyoruz değilimi...?
    .İsil Recber ve takipçileri değil su an sorun.Bu adsiz kisinin onunla olduğu direkt kıskançlığı. Biz bunu anlamis olduk.artik konu kapansın ve herkesin düşüncesi kendine kalsın.Bu herkesin özeline giren adsiz da pardon Nazlı oldu artık kalitesiz yorumları bir tarafa bıraksın...Bu ne yaaa.

    YanıtlaSil
  66. Birşey daha söylücem yoksa çatlarım aynı dergide(Olala magazin) Işıl reçber'de var ne kötü kıyafetler giymiş yine büyük olasılıkla gördüğünü düşünüyorum pelin okudunmu detayları bilemem ama orda giydiği uzun elbise kendi tasarımıymış aman okuyunca tüylerim diken diken oldu sakın modacı olmasın başımıza daha ivana sert'i kaldıramadım aman allah korusun lafı bile kötü çıkarayım aklımdan bu düşünceyi:)))

    YanıtlaSil
  67. Gercekten cok saskinim.bu sayfalarin sahibi olarak Peliin bu yazilanlara nasil izin veriyor anlayamadim.Puhaaaahaa uhahaaa larla yorum yapan ruh hastasi bir adsiz var derhal psikologa gitsin.kisilerin ozeline giren kendisi mutlaka kendi ozelinden mutsuz.burasi msn degilki muhabbete bak.tutturmuslar bir Isil Recber , kadinina hayran kaldim ya hic habersiz ya da gercekten asmis.haberi yoksa taniyanlar bi ulassinda burada yazip cvp versin cok isterim gercekten sonra nolucak?

    YanıtlaSil
  68. kendisi ve ekibi burada sen merak etme adsiz

    YanıtlaSil
  69. Söylemeden edemedim yine yukarda 60 küsür yorumu yine okudum pınar adlı okuyucudan başka kimse ışıl hanımı beğenmemiş kendisi ve ekibi burda diyen adsız kişiyi anlamak o kadar zorki neyse özür dilerim uzatmıyım sorry:)

    YanıtlaSil
  70. Bende begeniyorum cok Isil hanimi ....Gamze hanim dikkatle okursa gorur.Bende gamze hanimi anlamadim kac tane gamze varsa?farkli farkli yorumlari var celisen.Sanirim baska biri daha gamze isminde saptirarak yaziyor:D

    YanıtlaSil
  71. Ben senin yorumlarını okudum deniz.Sen ümit hanımı beğenmişsin ışıl hanıma göz var nizam var böyle kombin olurmu demissin hatta ümit boyner gönlümün birincisi yazmışsınız aynı deniz mi bilemem. ışıl hanımı beğeniyorum demissin ama güzelliğini sanırım ve eleştirilerin var ışıl hanıma titri yok diyenlere hepsini okudum.Burda bir tane kişi var gereksiz yere ışıl hanımı savunan hattamavi elbiseyi beğenmedik diye bizi tarafsızlıkla suçluyan o da pınar hanım.Başka hiç kimse onu gereksiz yere savunmamış.Gelelim diğer meseleye kaç tane gamze var bilemem ama kendimi bilirim bütün yorumları oku aynen şudur özeti.Işıl hanım çok rüküş asla giyinmeyi bilmiyor ama güzel kadın ,Gül saygı fazla sosyete kesildi başımıza önceden magazin programında giydiği kıyafetleri ıvana sert bile giymedi ne bu elegant havalar diye yazdım geçmişten günümüze bir gül saygı derlemesi yaptım ve gül hanımı bu yönde eleştirdim ve dedimki ümit boyner çok zeki eşinden ayrı tutalım o tüsiat başkanıdır.Yine dedim ki ışıl hanımın titri yok sadece futbolcu eşi dergide gazete de çıkar popülerdir tanınmışlığı vardır o kadar.10 senedir ortalıktaysa on senedir de rüküştürpek tanımam kendisini ama fazla elegant takılmıyor zaten de takılamaz 40 fırın ekmek yemesi lazım.Gereksiz yere kimseyi övmedim sadece aklıma yatanı söyledim dedimki bazı şeyler doğuştandır sonradan olmaz durum budur okursan bir daha görürsün hepsi de gamze adı altındadır ve asla adsız yorum yapmamışımdır. Birşey daha söylücem bir çocuk organizasyonun da ışıl hanımı gördüm geçenlerde bir çiçekli gömlek ve bir siyah pantolanla ve alakasız bir şapkayla anladım ki kırmızı karda yağsa bu kadın şık olamaz o şapka neydi öyle görenler bilecektir.Tam manasıyla rezalet kadını boşu boşuna şişirmeyin de görsün gerçekleri.Sanırım etrafı fena şişiriyor onu yokmu birileri uyarsın şu kadını neyse çok uzattım iyigeceler:))))

    YanıtlaSil
  72. Tüsiat değil Gamze'cim Tüsiad

    YanıtlaSil
  73. Nihan düzeltiğin için saol bazen o kadar uzun yazınca arada kaynıyor harfler uyardığın için saol:))Elbette tanımadığımız kadınları gereksiz yere savunmak saçma ama görüş bildirmek serbest dergiye,tv'a,gazeteye çıkan kişilerin eleştirilmesi yorumlanması kadar doğal birşey yok hele burası blog maksat görüş belirtmek.Dediklerine katılıyorum ışıl hanım gereksiz havalı ve kasıntı görünüyor karşıdan ama belki de öyle değildir buraya yazan hanımlardan sonra açık kapı bırakmak şart diye düşünüyorum:)Güzel bir kadın dudağına dolguya ihtiyacı yok bence ama varsa öyle birşey yaptığı en büyük hatadır.Son sözüm şöyle olucak rüştü'ye hakaret etmeyelim kimsenin eşine etmeyelim çünkü bu biraz fazla ağır bana göre kadının kaç yıllık eşi 2 çocuğunun babası yakışıklı değil o kimseyi ilgilendirmez ışıl hanımın onunla niye evlendiği de bizi ilgilendirmez bu çok özel çok çok özel bence tartışmaya açık değil.Ben böyle düşünüyorum ayrıca ışıl hanımın marka sevdası olduğu lüks yaşamı sevdiği bir gerçek kabulumdür ama dedim ya bu çok fazla özele girer bana göre.Saba tümer'de ne rölü oynamış anlamdım orasını izledim ama rol olayını çözemedim ben.Ordaki siyah mini elbiseli hali en iyi haliydi bak onu söyleneyebilirim haaa ordada rüküştü ordada frabandı sabahin bir vakti o ne hal sanki düğüne gidiyor bir kot bir tişört giyse sanki kapıdan almıcaklar onu:))Neyse işte yine diğer hallerinden iyiydi:) söylüceklerimi söyledim işte rahatladım:))

    YanıtlaSil
  74. Saba tumer'de rolunu guzel oynuyor dedigimde, havali kendini begenmis biri oldugunu kastederek orda gayet hanim hanimcik biriymis gibi davrandi kameralara oynuyor gibi, cunku bi forum da okudum birisin yengesi isil(i kuaför de görmüs ve inanilmaz havali kendini yukseklerde goren tiplerden dedi, ki ben tv de baska bir futbolcu esinin agzindan da duydum "havasindan yanina yaklasilmiyor" demislerdi, ben rustu'nun çirkin oldugunu soylemedim sadece isil'a hiç uyusmuyorlar ve adim gibi eminim rustu rustu olmasaydi yuzune bakmazdi bu bir gerçek, bizi ilgilendirir mi hayir ama soylemek istedim

    YanıtlaSil
  75. Isil'in twitter adresi ne ben bulamadim onu

    YanıtlaSil
  76. Hıı anladım.O futbolcu eşi kimmiş merak ettim bugün dedikoduculuğum üstümde pazar ya ondan herhalde:)))Işıl'ın twitter'ı yok herhalde varsa da ben bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  77. PAPİŞ STYLE yazmi$ twitter için
    "Işıl Reçberin ise daha dün akşamm twitterda bu fotoyu ilk gördüğümde o ayakkabılar nasıl o hale geldi diye cık cıklamaktan kendimi alamadım:-))"

    YanıtlaSil
  78. Woman in red is very nice"""""

    YanıtlaSil
  79. gamzecim bahsettiğin kişi hakkında bir daha tek kelime bile yazmayacağım için yorumunu yayınlamadım kusuruma bakma.birgün mail adresin olursa detaylı konuşuruz bu konu hakkında :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails