28 Ocak 2013 Pazartesi

Gül Gölge Saygı, Begüm Şen ve Derin Mermerci 'nin İlgi Çeken Saç Değişimleri....

Son zamanlarda iki isim saç rengi değişiklikleriyle epey ilgimizi çekiyor. Biri Gül Gölge Saygı diğeri ise Begüm Şen. Yeni üye ise Derin Mermerci.


Gül Gölge Saygı 'nınki radikal değişim dediklerimizden. Birinin sarışınken sarı-bakır sonrada birden bire siyaha yakın koyu kumral rengi seçmesi cesaret işidir. Bu açıdan kendisini tebrik etmek gerekiyor.  



Gül Gölge Saygı 'da her zaman tercihim sarışındır. Havası cakası bir başka oluyor bu renkle. Ya da çok mu alıştık bilemiyorum. Ama giydiklerine göre yeri geliyor yeni rengini de beğeniyorum. Mesela kıyafetlerinde ne zaman siyah ve beyaz renkleri tercih ediyor o zamanlar gözüme çok hoş görünüyor. Kararı yine siz veriyorsunuz :)



Begüm Şen ise yumuşak geçişler yapıyor. Açık sarıdan kademe kademe kızıllığa geçti. Şu anki rengi yakıştı ve yüz hatlarını güzel bir şekilde ortaya çıkardı. 



Ama ne olursa olsun yine de en sevdiğim modeli kısa ve sarışın olduğu zamanlarıdır. 


Derin Mermerci 'nin son zamanlarda platin sarılığı çok çiğ görünüyordu. Her ne kadar havası yerinde olsa da birşeyler eksik kalıyordu. Buna bir de doğru modeli bulamadığı anları katarsak şahsen platin saçlarını beğendiğimi söyleyemem. Son hali ise küllü kahve. (Yeni renge tüm medyanın söz birliği etmişçesine küllü sarı demesi ise günün şakası olmalı :) Bu yeni tonu da sevmedim. Ama bu tonlar ara ve geçiş tonlarıdır. Büyük ihtimalle yakın gelecekte rengi balyajla daha açacaktır. En azından platin renkten çok daha iyi duracağına eminim. Beğenmesem de eskiye oranla havası eksilse de küllü kahve tonla daha bir klas göründüğünü söyleyebilirim. 




Bu anketin ve yorumların çok keyifli olacağına eminim. Haydi parmaklarınız çalışsın bakiim :))


37 yorum:

  1. Gül Gölge'de tartışmasız sarı.. Begüm Şen'e her renk çok yakışıyor.. Biri diğerinden daha güzel diyemiycem hepsi birbirinden güzel :) Derin Mermerci'de de ikisi de değil sarının daha hoş bir tonu olmalı bence.. Ama Allah için bu renk de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hep buraya da yazdım Gül Gölge sarı saçla kalmalı. İnanılmaz havalı ve güzel duruyor. Koyu saçla tüm havası gölgelenmiş.Ben koyu saçlarıyla beğenmiyorum açıkçası.

    Begüm Şen, son karedeki saç rengiyle nefis.Koyu sarı dore bakır diye yazdığın renk. Yüzü daha canlı, taze ve güzel görünüyor. Açık sarı onu çok solgun ve yorgun gösteriyordu.

    Derin Mermerci'ye gelince kesinlikle platin sarı değil ama bu son renkte değil. Derin Mermerci'de sarışın kalması gerekenlerden ama az daha koyu saç tonuyla. Üzerine tatlı balyajlar attırmalı. Yukarıda da hepsine oyumu kullandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papiş - bütün söylediklerine olduğu gibi katılıyorum.
      Feride

      Sil
  3. Bazı insanlar sarışındır ve öyle kalmalıdır,bknz Gül Gölge.Bakır renginden tiksinmeme rağmen Begüm Şen'e yakışmış.Ama tabi bir de gün işiğında çıplak gözle görmek lazım.Onun dışında röfleli sarı en çok yakışan.Derin Mermerci'nin bu rengini ben bile beğendim ki zamanında burda güzellikle uzaktan yakından alakası olmayan biri dediğim için linç edilmişliğim vardır:)Fikrim değişmedi o ayrı ama kesinlikle o saçma sarıdan daha iyi.Çok bohem durmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Bence ne kadar doğal, o kadar güzel. Ya da illa boya olacaksa bir tavrı olan çok uç renkler mesela, buz gibi bir platin, mavi yoğun bir siyah, bayrak gibi bir kırmızı, havuç gibi bir turuncu, hatta ve hatta mavi/pembe gibi çok uç renkler olmadıkça boyaya hayır. Doğal kumral, kestane tonları zaten Allah'ın bize bahşettiği en güzel halimiz ama bir tavır yoksa, boya olmamalı diye düşünüyorum. (Ki bunu tüm renkleri, tüm boyları denemiş bir kadın olarak söylüyorum) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum.

      Sil
    2. Beyazları napcez?

      Sil
    3. Şöyle ki, ben anlatamamışım pardon; beyaz yoksa kendi rengimiz en güzeli yok ama beyaz varsa yine kendi rengine boyanması bana daha hoş geliyor. Mesela Gül Saygı'nın koyu renk saçları çok doğal çok hoş. Onun gibi mesela :)

      Sil
  5. Gül gölge şu yukarıdaki üç fotoğrafına baksın kendini en çok hangisinde hoş buluyor? instagrama ısrarla ben kumral olacağım bıktım sizden yazıyor ama biz objektif gözler ona doğruyu söylüyoruz. Sarı saçlı fotoğrafta innanılmaz havalı ve güzel görünüyor. Yine kendi bilir kışı koyu geçirsin yaza sarışın olsun :-)

    YanıtlaSil
  6. Gül Gölge çok güzel ve havalı bir kadın,ve bence saç rengi kesinlikle sarı.Ama son yıllarda kıyafetlerinde ve de saçında seksi görünmekten,dikkat çekmekten kaçınıyor.Bambaşka bir tarza yöneldi.Zaten bir t-shirt ve jean le bile çok havalı ve güzel ya:)Begüm Şen' e de en çok bakır tonlarını yakıştırdım,ama bu renk, yorumlarda yazıldığı gibi gündüz açık mekan,ve fotoğraflarda farklı durmuş olabilir, ben en çok bakır halini sevdim.Derin Mermerci'nin çok çiğ platin rengi vardı,açıkçası ben sokakta o renk saçlıları gördüğümde evde kendi kafasına oreal sürmüş te sararmış gibi geliyor,bu renk sadece Siren Ertan'da sırıtmıyor bence.Derin Mermerci'nin şimdiki rengi de sarıdan koyuya geçenler bilir önce bir yeşillenir saç,o aşamada şu an bence renkten çok yeşil tutmamış bişey.Ama açık kumral ve kahvelerle hatta bal-karamellerle daha güzel görünebilir.

    YanıtlaSil
  7. Oh oh icimde ukteydi.detin mermerci su sac rengini dogallastirsa derdim resimlerdeki o eski cig sariyi gordukce..elbet suan kullu hatta tesilimtrak llacak.cunku alt baz sari olupta kiyultmaya karar verildiginde benimde bir donem yasadigim gibi sacta akmalar yesillesmeler kulluluk hakim oluyor.bunda is kuaforun maharetinde!sahsen ben eski sari saclarimi koyultup bal rengi olsun dedigim kuaforum kramer,beni israrla kullu aktikcada yesil cikardi.nezamanki sinirlenip juafor ddgistirip fayet normal taninmamis bir kuafore gidip derdimi anlatyin,ozaman kuafor bana koyu bakir tonlar boyanacakki aktikca kulluluk yapmasin dedi.ve birkac sefer koyu bakur ton boyamadan sonra sac oturdu val rengine dondu.bense kramere bayildigim dunya kadar parayla kaldim.sen tut,oylesine gittigim kuafor 2gunde coz problemi ve komik bir fiyata..

    YanıtlaSil
  8. Ben bu anket işine bayıldım doğrusu :) bence Gül Gölge ve Begüm şen bakır tonlarını kullanmalı,Derin Mermerci de sarıda kalmalı :)

    YanıtlaSil
  9. Derin Mermerciyi geçen gün habertürk te bir programda izledim ne karakterli bir bayanmış,Hiç öyle tv ya da gazetelerde aksettirilidiği gibi değil.Çok karakterli,donanımlıhayata dair müthiş felsefesi olan biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi program? Mutlaka gormek isterim

      Sil
    2. Sevgili Adsiz burdan izleye bilirsiniz :)
      //tvarsivi.com/priogram-konugu-derin-mermerci-ile-soylesi-aktariliyor-27-01-2013-izle-i_2013010838818.html

      Sil
    3. izledim, tesekkurler:) Bir de simdi bu roportaj ustune cikan haberlere baktim, bizim millet gercekten kafayi bozmus! Yahu kadin dayak yedim demedi, senaryo hepsi dedi, hala cikip dayagi kabul etti sevgilisine hic kizmadigini soyledi yaziyorlar, bi de bilmem kac senelik gazeteciler bunu yazan, valla arkadas ben bundan sonra yazanin yasina basina da bakmam, hic bi okuduguma inanmam. Cok begendim roportaji ama heralde ben olsam tek bir cumleyle, hayir dayak olayi kesinlikle yasanmamistir, nokta derdim, milletin agzini kapatirdim.

      Sil
    4. Snowwhite31 Ocak, 2013

      Programı seyrettim, ne kadar zarif ve tatli biriymis. Galiba herkes ona fazla yükleniyor, röportajda hayatını sadelestirmek istediğini, eşyalara bağlanmamak istediğini söyledi, hala hayata ilgili kafası karışık ama bazı cevaplara ulaşmaya başlamış gibi geldi, ben sevdim roportajini, bir tisort bir Jean giyse yine ona yeter çünkü zarif biri, giyimini de cok begeniyorum, ozellikle, blazer, jean ve duz ayakkabilarla hos oluyor, saclarında da istediği tonu birkaç kez deneyip bulur eminim. Aynı şey bana oldu iki ay once, saclarım acik kizildi birgun etrafa baktım herkes sarisin herkes boyalı, doğal kimse yok, sürekli dip boyası fon saclar artık kalitesiz olmus, gidip kendi rengim kumrala boyattim, cok daha iyi oldu...

      Sil
  10. Derin Mermerci çiğ sarışınlıktan kurtulunca yüzü gözü ortaya çıktı. 5 yaş gençleşti.

    YanıtlaSil
  11. Gul Golge Saygi'ya kesinlikle sarisin olmak en yakisani diye dusunuyorum. Magazinprogrami sunucusuyken, imrenerek izlerdim onu:)

    Begum Sen'e bencede yeni rengi yakisti, bende katiliyorum Pelin elmacik kemiklerini daha ortaya cikardi sanki. irde kahve/kiremit rengi makyaj ugulasa nefis olur kanimca. Benil fikrim tabi:)

    YanıtlaSil
  12. ben gül gölge hayranıyım o yüzden her saç yakışıyor çünkü kadın güzel ama ben yinede sarı diyorum sarı manyak saç hayranı biri olarak. koyu renkte ne güzel çıkarmış o gözlerini aslında gül gölgemin___bakır rengi bence zor bir renk herkeze yakışmaz herkez kaldıramaz ama begüm şene cuk diye oturmuş ve onu cok farklı göstermiş bence ____gelelim derinime onada hayranım o yüzden onada her rengi yakıştırıyorum ama ben ama ben yinede platin sarıdan yanayım ama koyuldukça saçı daha genç gösterdiği kesin___ çok zevkli bir posttu teşekkürler pelinim

    YanıtlaSil
  13. gül gölge bakırda kaaaal. bakır bakır bakır. begüm şen röfleli sarı. kısa saçta çok yakışıyor ayrıca.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir post hem yaratıcı hem eğlenceli..
    Derin Mermerci küllü kahveyle çok doğru bir karar vermiş

    YanıtlaSil
  15. EvrimKuzey28 Ocak, 2013

    Gul Golge sarıda kalmalı.. kadın resmen soldu yahu..

    Begum Sen ı de ben sarı ve kut sacları ıle cok begenıyorum..

    Derın Mermerci ye ne dıyeyım bılemedım.. :) e- hıcbırı :D

    YanıtlaSil
  16. Gül Gölge SARI olmalı. Doğal sarışın bir insansın. Allah lütfetmiş.Kıymetini bilsin Bu koyu saçtan hevesini azıcık alsın ama sonra lütfen sarışın olsun.

    Begüm şen koyu sarı dore bakırla çok iyi. Yukarıda Papişin yazdıklarına katılıyorum. Derin Mermerci hayır yapmasın bence platin sarı da kalsın. Derin M. platin sarıyı kaldıran nadir bayanlardan.

    YanıtlaSil
  17. gül saygı ya son saç rengi çok yakışmış. modelinide çok beğendim renkli göz olunca koyu saç yanında süper görünüyor.
    derin mermerciye bu renk platin sarısından çok daha yakışmış. denildiği gibi yüz hatlarını çıkarmış gerçektenç bu arada röportajını izledim bayıldım derine. çok sıcak samimi geldi bana. resimlerin tam aksi:)

    YanıtlaSil
  18. Gül Gölge'nin hep sarı saçlı olmasından yanayken koyu kumral ve kahküllü halini çok beğendim. Çok daha canlı görünüyor.
    Begüm Şen'e bakır ton yakışıyor. Derin Mermerci'nin çiğ sarıdan kurtulası isabet olmuş.


    gülnihan

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Hahaa Supersin Pelincim eline saglik
    Guzel yorumlariniza da tesekkurler .:))) pekiiii Hepinize minik bir soru :)? Resim 3 mu 4 mu ?
    Ben 3 u cok seviyorum ama bi kac arkadasim cilek pembesi olmus diyince dogal ton a dondum :( gercekten cilek pembesi duruyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resimlerde en güzel 3. resimde görünüyor ama canlı daha farklımıdır onu çevrenizdekiler bilir.

      Sil
    2. Snowwhite31 Ocak, 2013

      Bence 4 ama balyaj olmasin tek renk bakir olsun, sarı kısa saçta cok guzeldi. Sarı balyajli dalgalı uzun sac herkeste var klonlanmis gibi o yüzden farklı renk ve model kullanmak daha akıllıca ve modern.

      Sil
  21. begum sen rengini degil kesimini degistirmeli bence uzun bir yuzu oldugu icin bu tarzla hic hos durmuyor kisa saca geri donmeli kesinlikle.

    YanıtlaSil
  22. Sac modelinden midir bilemedim ama son zamanlardaki resimlerinde Gul Golge'nin gozlerinde inceden bi huzun var.Umarim hersey yolundadir.Konumuza gelecek olursak bence bakir rengi cok yakisiyor ona.
    Begum Sen'e de bakir daha cok yakisiyor.
    Sevgiler
    Ns

    YanıtlaSil
  23. Koyü saçın genç gösterdiği gerçeğini düşünürsek koyuya geçişleri kaçınılmaz olmuş

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails