İstanbul Moda Haftası'nın RÜKÜŞLERİ

Ve gelelim IFW süresince defileler ve partilere katılan ünlülerin nasıl giyindiklerine..



Çok özlemişim bu ikiliyi :) Eda Taşpınar'ın büyük olasılıkla tanınmış bir markadan arakladığı kıyafetleri son derece kötü. Artık hangi markadan diye araştırma yapma gereksinimi bile duymuyorum. Hele ilk kıyafetindeki saçları feci.

Deniz Berdan'ın jartiyer motifli çorabı dikkat çekici. Sanırım Dita Von Teese ile aşık atmaya çalışmış :) Kırmızı/siyah/mavi renklerdeki elbisesini ben çözemedim. Zaten çözseydim sorun var demekti :)



Esra Oflaz Güvenkaya son derece pahalı olduğu belli olan kocaman bir gerdanlıkla defile seyretmeye gelmiş. Gereksiz bir fazlalık ve gösteriş olmuş.

Ebru Akel normalde giyim kuşamını beğendiğim ünlülerdendir. Ama ne olduysa Tuvanam'ın defilesine giderken epey saçmalamış. Sanki zaman makinasında orta çağ ile 2000ler arasında sıkışıvermiş gibi.

Ivana Sert için birşey söylemeye gerek varmiki. Hal ortada.

Demet Şener'in demode tarzı puantiyelerle taçlanmış.



Ece Sükan'dan daha iyi seçimler beklerdim. Taba renkli çizmeler çok hoş ama kıyafetle uyumsuzluk göstermiş. Ece Sükan demişken, Seda Domaniç'in IFW'de görülmemesi epey dikkatimi çekti. Sanırım en silik VOGUE patronu bize ait.

Tuba Ünsal'ın denim tulumu bir defile davetlisi olarak fazlasıyla sıradan. Atıl Kutoğlu imzalı diğer tulumu hoş ama boynundaki devasa büyüklükteki kolye fazlasıyla anlamsız. Halbuki bir önceki IFW'de ne kadar şık ve hoştu.



Ebru Şallı gittikçe daha bir vitrin mankenlerine benziyor.Kıyafetin koyu renkleri sıkıntı verici.

Özlem Yıldız Serter'e rica ediyorum. En azından 1 gün şu saçlarını ve makyajını değiştirsin.

Bade İşçil gibi güzel bir kadının birazdan derse girecek öğretmen gibi görünmesi hayret verici.

Siren Ertan Çarmıklı'nın klasik tarzı herkesçe bilinmekte. Çoğu zamanda seçimlerine hayranımdır. Ama bu sefer klasikte işin ucunu epey kaçırmış. İlkinde kendisini Betül Mardin sandım. Diğer kıyafetinde ise yanılmıyorsam elbisesinin ve clutchının deseni aynı.

Şimdi sıra sizde..



Kaynak : Alem, Şamdan,Hello

Yorumlar

  1. Oyum Eda Taşpınar'a, özellikle de ilk resimdeki elbisesine :)

    Evren

    YanıtlaSil
  2. Hahaha çok keyifle okudum ve bol bol güldüm benzetmelerin süper canım sonuna kadar haklısın dediklerinde:)

    YanıtlaSil
  3. çoğu bi tuhaf, yaratık gibi tövbe estagfirullah :)

    amaa en kötüsüü : BADE İŞCİL...

    YanıtlaSil
  4. seda domaniç'i bir sitede gördüm. ilk günü oradaydı. karma ı ve atıl kutoğlu için. onun dışında çekimler ve yeni işler için yurt dışına gideceğini duydum. ama haklısın. vogue editörü yani, daha fazla ortada görmek isteriz.

    YanıtlaSil
  5. En kötüsü kesinlikle Bade İşçil. Gözlerime inanamadım, ne alaka dedim. ne düşündü acaba çok merak ediyorum, sabah nasıl bir hisle uyandı yataktan, nasıl karar verdi onları giymeye, hatta nasıl karar verdi onları satın almaya???? Nasıl ve nedenle başlayan daha yüzlerce soru sorabilirim o kıyafetle ilgili ama kendimi tutuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi şıkkı olsaydı onu seçecektim ben :)

    YanıtlaSil
  7. haha valla haklisin keske ekleseymisim HEPSİNİ :))

    YanıtlaSil
  8. bu rüküşler eksik olmuş. zira o gün defilede biri vardı ki birincilik madalyasını hakediyordu. gerçi farkındayım dikkate alınacak bir tip olmadığı için siteye koyma gereği bile duymamışsınız lakiiiin nasıl giyilmeze en iyi örneklerden biri olur diye düşündüm ve yazdım. biraz muhabbetini yapmıştımk arkadaşlarla o gün. feciydi. kim mi? yanık sesli fantazi müzik şarkıcısının,kabarık, dolma saçlı, almancı sevdiceği fahriye evcen.:) buradan fotoğrafları gönderemiyorum ama linki veriyorum size bir bakın diye. buldum bir sitede. annem bile ondan daha modern ve şık giyiniyor diye düşündüm defilede görünce. fotoğrafını üşenmedim buldum,çünkü gerçekten her zamnaki gibi içler acısıydı. birde belki burda görürde bir koltuk altı deodorantı alır. terlemiş birde üstüne, ıslak ıslak, felaket felaket.

    özlem

    YanıtlaSil
  9. özlem gerçekten şaştım kaldım. aslında derli toplu birşeyler giymiş. o kadar ucube giyinenden sonra gözümü fazla tırmalamadı doğrusu. ama koltuk altı olayı felaketi bırak mide bulandıracak kadar kötü. izin verirsen sendeki resimleri kullanıp haber yapabilirmiyim. elbetteki blog adresini vererek.

    YanıtlaSil
  10. ben fotoğrafları internetten buldum.o gün defiledeydik arkadaşlarımla. akşam arkadaşımla blogunuza bakınca aklıma geldi ve sizinle paylaşmak istedim. ben üzerindeki bluz ve pantolonu güne giden teyzelerin kıyafetine benzettim biraz. özellikle bluz. blogunuzu çok beğendiğim için özellikle size göstermek istedim. yalnız yukarıda, son yorumdaki n.. blogu benim değil. arkadaşımın laptopundan yazdım akşam. onun blogu var. kişisel bilgisayarı olduğu içinde sürekli açık herhalde blogu. dikkat etmemişim, şimdi bakınca şaşırdım bune diye. Google hesabı işaretli kalınca, farkında olmadan otomatik geçmiş oraya yahu :D
    o yorumu silmek istiyorum mümkünse. n.. blogu benim değil çünkü. farkında olmadan yazmışım onun adına. rica etsem sizden yorumu silebilir misiniz? Başkası adına yazmış oldum :D
    sevgiler size
    S. Özlem Atabek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.