2012 NEW YORK MODA HAFTASI - Victoria Beckham

New York Moda Haftası 'ndan beğendiklerimi daha sonra sizlerle etraflıca paylaşacağım. Ama Victoria Beckham Koleksiyonu için özel bir post yapmak istedim. Çünkü malzeme olarak son derece zengin bir konu :)



Öncelikle koleksiyona gelirsek şunu söyleyebilirim ki şu ana kadar yapmış olduğu tüm koleksiyonların en iyisi. Mankenler ve kıyafetler adeta mini mini Victoria şeklinde süzülüyor. Her model Victoria 'nın üstünde tanıdık gelsede ayrıntılar birbirinden güzel. Öncelikle fitting dikkat çekici güzellikte. IFW 'de birkaç koleksiyon haricinde bu fitting denen olayı ne yazık ki göremedim. Mankenler ayrı telden kıyafetler ayrı teldendi. O kadar kötü ve gözü bozan sıfır estetik görüntüler gördüm ki ister istemez artık bir koleksiyona baktımmı ilk fitting olayına dikkat ediyorum. VB elbiselerin kumaşları kızların üstünde kalıp gibi. Dökümler ise su gibi tabir ettiklerimizden. Renk skalası çok güzel. Militer kesim ve detaylara bayıldım. Biker botlarla elbiselerin uyumu hayret verici güzellikte. Koleksiyonda neredeyse 10 numara bir bütünlük ve estetik var.Her kıyafetin arka kısmındaki fermuar artık Victoria Beckham markasının değişmez simgesi. Ki simge denen ayrıcalığa birçok tasarımcı seneler sonra sahip olabilirken Victoria tek bir koleksiyonda hepimizin kafasına kazımayı başardı.



Mekan olarak New York Kütüphanesi seçilmiş. Kötü bir koleksiyonu bile güzel gösterebilecek bir mekan. Victoria 'ya kalem verseniz eskiz bile çizemez ama koleksiyonun tasarımı ve sunumunda sanılandan çok daha fazla tesiri var. David 'in berelerinden, çocuklarının giyim tarzından esinlendiğini dile getiriyor. Mesela biker botlarla çorap fikri Romeo 'dan çıkma. Defilenin mekanından koleksiyonun tarzına kadar herşey ile kendisi ilgilenmiş.

Eskiden sadece kocası, asık suratı, minicik şortları ve Hermes çantalarıyla dikkat çeken bu kadın azmiyle çok kısa sürede moda dünyasına kendini kabul ettirdi. Koleksiyonu Hollywood 'un en ünlü isimlerince giyiliyor, beğeniliyor, ana kraliçe Anna Wintour defilede yerini alıyor ve nerdeyse tüm moda otoritelerince tam not almayı başarıyor.





Ve sadece kıyafetlerle yetinmiyor kişisel merakı çanta zevkinide konuşturuyor. Yalın formlardaki çanta modellerinde kullanılan kaliteli deri, işçilik ve birbirinden güzel formlarla beğenimizi kazanıyor. Mesela son koleksiyonunda yanyana gördüğünüz 3 çanta modeline kızının adı Harper 'ı koyuyor.




David defilede Anna Wintour 'un yanında defileden en güzel kareleri yakalıyor.Pek bir retro davranış olsada söz konusu Beckham'lar olunca bu bile hoşuma gidiyor. Kızını her yere yanında götürüyor. Sonuçta adına çanta koleksiyonu yapılan kaç şanslı çocuk var ki ! Şimdiden moda tozunu yutmalı öyle değil mi :)



Defilesinin bitiminde en nihayet hafifte olsa gülümsemesini bizlerden esirgemeyen kendiyle gurur duyan bir Victoria !!

Ve son olarak bu paragrafı yazmazsam olmaz. Defilede tek sıra oturma düzenini görünce ister istemez aklıma yine IFW geliyor. En ön sıranın önüne sırf Ali Ağaoğlu beyzadeleri ayakta kaldı diye ek sıra çeken bir zihniyete ve moda adabına sahip oldukça bizden ne köy olur ne de kasaba !


Görsel Malzeme:Zigazig-Ha

Share

Yorumlar

  1. çok karizmatik bir koleksiyon varsın suratı asık olsun...

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim ve arada bakıyorum, işten güçten zaman buldukça... Yorumlarınız pek hoş pek zarif. Victoria ile yazdığınız post ise çok profesyonelce ve ifw'ye gönderme yapan güzel bir yazı olmuş. Fashion Week demek biz de kırmızı tabanların gösterilmesi, binlerce dolarlık çantalarla hava atılması. Halbuki FW demek, tasarım dünyasının içinde kabul görmüş profesyonellerin iki haftalık o renkli dünyalarına bir davettir. Çağla

    YanıtlaSil
  3. EvrimKuzey15 Şubat, 2012

    Yahu, bu nasıl guzel, bu nasıl doygun bır yorumlamadır. O kadar hoşuma gide gide okudum ki anlatamam.. her seferınde senden bır seyler ogrenmenın verdıgı lezzet ayrı bır guzellık.. harcanıyorsun buralarda :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel bir post olmuş pelincim eline sağlık:) Victoria beni şaşırtıyor ondan bu kadar güzel bir performans beklemiyordum. Modacı olursun o kolay da onu layığıyla yapmak zor. Önüne gelen modacı herkesin defilesi var artık ama kaç tanesi adam gibi düşündürücü bu sebepten vıctoria'yı kutlarım. Çantalarına bayıldım çok güzeller. Ayrıca vıctoria kendi giyimini kuşamını o kadar düzeltti ki artık modadan anladığını gösterdi. Bu koleksiyonla da zirve yaptığını kanıtladı. Kızı çok tatlı çok şirin. İyiki kız doğurmuş:) Kocası zaten ne yakışıklı yine elinde makinasıyla:) Bu arada pelin Roma'dayım. Söylediğin oteldeyim gerçekten çok güzel tavsiyen için teşekkürler:) Birşey daha danışıcam sana nerelerden alışveriş yapmalıyım tavsiyen nedir? Sen gittiğinde ne alırsın söylersen mutlu olurum:) Roma'ya ilk gelişim beni aydınlat pelin:)) Öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. Eveeeeet çok hoş. Aslında düşünüyorum böyle çok hoş dememin nedeni ne? Aslında beğenmemin nedeni military öğeleri feminen bi çizgiye koyması yada kendi hayatından eklemeleri falanda değil koleksiyonun bi çekiciliği var ve ilk izlediğimde buna mı bayıldı Pelin abla dedim ama pro ve düzgün fotolara bakınca ben de bayıldım favorilerim harperlar, siyah yesil cizgili ve iki renkli elbise ve siyah military ceket elbise Cller ile coraplar cok hos :)

    YanıtlaSil
  6. Evet Nihan tamda dedigin gibi varsin surati asik olsun ;)

    Cagla tesekkur ederim begenmene cok sevindim.İnsallah dedigin gibi bir İFW yaratabiliriz.

    Gamzecim hemencecik consierge e sor detayli bilgileri al cok yardimcidirlar. Ama genel olarak via del corso caddesi ve ispanyol merdivenlerinin tum cevresi alisveris cennetidir. Zaten tum markalar hep yanyana oluyor. Birini buldumu gerisi gelir ;)

    Fazilhan senle zevklerimiz cok ayni zaten ;) Vb nin stylingi super hatta kusursuz. Ben tum parcalara bayildim diyebilirim. Yani bir tane bile yok bunu kesinlikle giymem dedigim. Umarim polar moda magazasi daha fazla model getirir bu koleksiyondan.

    YanıtlaSil
  7. pelincim yorumların harika kimseyi pohpohlamadan objektif...diğerlerine kapak olsun gına geldi yalaka tiplerden şişirmelerden.....

    YanıtlaSil
  8. Postunu en az vb ler kadar beğendim. Neredeyse dergi falan almaktan vaz gececeğim. Senin postların o kadar doyurucuki ne versen bir lokmada yutuyorum.

    YanıtlaSil
  9. Super! Victoria gercekten o tacky ruh halinden bir kurtuldu, pir kurtuldu... Bu nasil guzel bir koleksiyondur ve o cantalar..Harper'dan bir adet aliim lutfen, taupe rengi tercihimdir:)
    David Beckham askim ise her zamankinden daha yogun bir sekilde devam etmekte..En son H&M icin hazirladigi underwear collection'in lookbook cekimlerinden sonra zaten uzun bir sure kendime gelemedm..
    Pelin'im bu arada sadece Harper'a adanmis bir moda blogu oldugunu duydum, adresi buliim sana da gonderirim!

    YanıtlaSil
  10. Evet, Victoria asık surat ama röportajlarında pozitif ve sıcak birisi. Koleksiyonu çok başarılı bence de kendisini hem kabul ettirdi hem de güzel ispatladı. Senin objektif yaklaşımında takdire şayan doğrusu :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Victoria da kolleksiyonda super .Cantalarda cok basarili. Ama gervekten bu elbiseler icin cok zayif olmak gerekiyor degilmi?

    YanıtlaSil
  12. evrimcim öpüyorum seni :) harcandığımı düşünmüyorum en zından kendi çöplüğümde ötüyorum :) ama ben biliyorum ne demek istediğini çok teşekkür ederim :)

    adsız teşekkürler. burda pohpohlamak yoktur ne düşünüyorsam o :) teşekkür ederim.

    ayşegül çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

    neslie doğrudur vardır mutlaka. zamanında oğlanlar içinde açılmıştı.mahkeme kararıyla durdurmuşlardı yayını.

    trendydolap çok teşekkür ederim.ne yalan söyliyim eskiden sevmezdim bu kadını. ne tarzını nede asık suratını.bu kadını zamanla başarısı ve azmiyle sevdim.herkese örnek olacak bir kadınmış meğersem.

    merve her koleksiyonu için zayıf olmak gerekiyor :) ama birçok normal ölçülerde hatta JLo gibi kıvrımlılarda giydi ve gayet güzel göründüler.VB elbiselerin sırrıda bu sanırım. çok fazlalığın yoksa her vücut tipinde güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  13. money talks canım yurtdışında da ali ağaoğlu gibi düzenli ve bütçeli müşteriler en en en önde ağırlanıyor sonuçta

    YanıtlaSil
  14. Ben o gün aceleyle yazdığım için şunları söylemeyi unuttum bir tek müzik kötü bence. Ve umarım Polar Moda getirir :) Evet styling'i çok iyi ve fitting de mükemmel :) Anna ile David çok şeker zaten :3

    YanıtlaSil
  15. anna wintourun bir çift ayakkabısı daha mı varmış inanamıyorum :D

    YanıtlaSil
  16. yazdığın yorumlara aynen katıldığımı belirtmek istiyorum. birkaç sene öncesine kadar çok soğuk bulduğum ve bana itici gelen kadın iki koleksiyonla kalbimi fethetmiş durumda. Bir çizgisi ve kesinlikle bir tarzı var. elbise koleksiyonları ile çanta koleksiyonları birbirini tamamlıyor. beklmediğim bir şekilde başarılı buluyorum gerçekten başarılı sade sexy ve modern bir koleksiyondan başka ne bekleyebiliriz ki ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.