8 Mart 2012 Perşembe

MARNI at H&M Davetinin En Şıkını Siz Seçin !

Dün akşamki Marni at H&M daveti benim için tam bir fiyaskoyla sonuçlandı. Günler öncesinden gözüme kestirdiğim ve deli gibi sahip olmayı arzuladığım birkaç parça vardı. O yüzden ne yapıp edip bu davete gitmeliydim. Hatta istediklerimi kapmak ve kasada zafere ulaşmak için sıkı bir SAT eğitiminden bile geçtim diyebilirim :) Ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Mutlu mutlu davet yolunu tutarken karşıma önce trafik illeti çıktı. Trafikte twitter'a göz atarken bir de ne göreyim ben daha köprü çıkışındayken kıyafetler 15 dakika içinde bitivermiş bile. Üstelik daha en az yarım saatlik yolum var. Ve tam zamanında eve geri dönmeye karar verip tekrar köprü yoluna girdim. Anlayacağınız H&M maceram arabada başlayıp arabada sona erdi :)

Benim başarısız girişimimden geçelim davetlilere ve kimlerin nasıl göründüğüne. Herkes genel anlamda gayet hoş görünüyor. Belki rüküş değil de olmamış diyebileceğimiz isimler var.



Davette Marni şıklığı sergileyen 4 kişi var. Tuba Ünsal, Ayşe Kucuroğlu, Wilma Elles ve H&M İletişim Müdürü Pelin Atay Kuran.

Tuba Ünsal 'ın ayakkabıları ve LV bel çantası dışında kullandığı parçalar çok hoşuma gitti. Takılar çok yakışmış.

Ayşe Kucuroğlu 'nun o güzeller güzeli ceketin altına seçtiği eteği sevmedim. Ama hamile olmasına rağmen böylesi fit görünmesi çok hoşuma gitti. Kolyeyi nefis taşımış. Bir de makyajını çok beğendim.

Wilma Elles 'in ilk gözüme çarpan çizmeleri oldu. Çizmeler tek başına güzel olmasa da kıyafete verilmek istenen boho tarza iyi hizmet etmiş. Yüzü makyajsızda çok güzel.

Pelin Atay Kuran 'ın kullandığı bluz ve eteği bir arada sevmedim ama genel havası alakasızlığı iyi kaldırmış. Hatta Marni tarzını en iyi yansıtan olmuş diyebilirim.



Gül Saygı yine insanı delirtecek kadar güzel görünüyor. Halston marka pembe pileli eteği ve makyajı çok güzel. Ama en çok Valentino bootielerine bayıldım. Beklenmedik şekilde kombinle güzel bir uyum yakalamış.

Begüm Şen her zamanki gibi çok zarif. Ama toplu saçta ısrarlıyım. Hatta saçlarını kestirse ne iyi olur. Birkaç sene evvelki kısa saçlı halini özlüyorum.

Elif Gönlüm 'ün takılarına bayıldım. Şövalye yüzükler Vivienne Westwood, cuff Atelier 55 kolye ise Cem Lokmanhekim 'e ait.

Indhira Taşpınar'ın beyaz gömleğini sevdim.

Eda Taşpınar 'ın kıyafeti fazla yazlık geldi. Hatta Versace for H&M desem daha doğru olur. Birde sanki yüzüne birşeyler yaptırmış gibi :)

Feryal Gülman 'ın üstünde bence gecenin en güzel parçası var. Proenza Schouler 'ın Spring 2012 koleksiyonundan renklerini çok beğendiğim kloş etek..Üstüne deri bir Alexander Wang ceket giyip ayakkabıda Giuseppe Zanotti 'yi seçmiş. Gecede en beğendiğim şıklık Feryal Gülman 'a ait.

Aslı Şen kötü değil ama iyi de değil. Kıyafeti fazla sıradan geldi.

Ve şimdi sıra sizde.. Sizce Marni at H&M davetinin en şıkı kim ? Parmaklar çalışsıın :)




Share

40 yorum:

  1. Begüm Şen çantasına dikkat!!:) İyiki gitmemişsin pelin'im. Tam bir curcuna yaşanmış giden arkadaşlarım vardı. 10 dakika içinde ne var ne yok bitmiş. Ben bir tek yakalıkları beğenmiştim. Yakalıklarıma kavuştum:)) Birde payet yaka gömlekleri beğendim çok şükür şuan üstümde:))) Sende beğendiğin parçalara inşallah kavuşursun canım:) Gelelim şıklara rüküşlere. Marni giyen hanımları hiç beğenmedim.Ayşe kucuroğlu felaket. Tuba ünsal çok çok kötü. Şıklarıma gelirsem en çok Elif gönlüm'ü beğendim. Çok güzel görünüyor. Feryal Gülman'a bayıldım. Begüm Şen'i çok beğenmedim ama kötü değil. Aslı şen idare eder orta. Eda Taşpınar'ın pantolonu çok güzel rengine bayıldım. Gül Saygı'yı beğenemedim saçları hep aynı sıkıldım artık. Yüzü eski güzelliğinde değil. Ayakkabıları kötü sadece eteğin rengi güzel. Benim oyum Elif Gönlüm'e gidiyor. Feryal Gülman'a verecektim ama içimden bir ses Elif gönlüm dedi:))

    YanıtlaSil
  2. Ilk kez en cok Elif Gonlum'u begendim. Bluzu, renkli blazer'i ve statement takilari tam benlik! Gul Saygi'da cok hos olmus gercekten. Etege bayildim, boyle sade kombinleyerek en dogrusunu yapmis.
    Tuba Unsal'i hic begenmedim. Belden ustu guzel, bluzu, takilari cok yakismis ama ben olsam altina skinny kot ya da pantolon giyerdim. Etek cok alakasiz olmus. Ust tarafta yeterince uyumsuzlugun uyumu var bence, bir de etege gerek yoktu. Ya da etegi giyip ustunu daha sade secebilirmis.

    YanıtlaSil
  3. Bence gitmeyerek pek bir şey kaçırmadın.. ya zaten orada olsan da istediğin parçaları yakalaman çok çok zordu.. cemiyet hayatından tam isimlerini bilmediğim kürklü, chanel'li ablalar (!) bile kapıştı.. marni görünümlerinden en çok tuba ünsalla wilma elles'i beğendim. ama gül saygı'nın kombinine bayıldım :) diğer favorim de indra taşpınar..

    YanıtlaSil
  4. Eda taspinar yazi getirmis bence iyi etmis kasvet kasvet nereye kadar bu kar kis soguk:))bence bu tarz skinny jeanleri daha cok tercih etmeli vucudunun guzelligi cikmis ortaya .. Uzerindeki cicekli sweatshirt e bayildim . Yanlis makyaj yaptirdigini dusunuyorum kendisiyle her makyajsiz karsilastigimda sasiriyorum cunku cok dogal boyle makyajla ne biliyim orasini burasini yaptirmis gibi gorunuyo ozellikle elmacik kemikleri:) tuba unsal rezil . Rukus otesi marni almiyasim geldi bi anda. Gul saygi kotu elif gonlum siradan . Feryal gulman giymez etmez h&m niye gelir kosa kosa davetine anlamam.indira taspinarin cizmelerini beyenmedim kendisi sempatik bir tip. Benden bu kadar arkadaslar.

    YanıtlaSil
  5. Tuba unsala nasi tarz sahibi diyorlar anliyamiyorum rukusler kralicesi:))eda taspinar yerine gore giyinmis spor sik beyendim. Elif gonlum ananem gibi giyiniyor sanki 50 yasinda . Gul golge evet modernlesti ama oturmus bir tarz goremiyorum. Ayse kucuroglunu sevmedim cok curcuna ayagindaki takozlar fena..

    YanıtlaSil
  6. Ben Gül Saygı'yı çoook beğendim. Begüm Şen'i pek beğendim. Keşke daha canlı renkte ruj sürseydi dedim resime bakarken. Eda'ya zaten bayılıyorum. Pantolonu, bluzu inanılmaz yakışmış.Ama oyumu Gül saygı'ya verdim. Sade ama alımlı olmuş.Kadının kendi güzel zaten hiçbirşey yapmamaşı gibi görünmesi kendi güzelliğini öne çıkarması en güzeli.

    YanıtlaSil
  7. Orada olup hem de ilk girenlerden biri olup onumda raflarin hizli cekim bosalmasini izledim, millet ucer beser indirdi askilari, nroluyoruz demeden tukenmisti hersey. Hos cok benim tarzim bir koleksiyonda degildi, millet niye boyle atladi snlamadim

    YanıtlaSil
  8. bence h&m gibi bi markanin davetine en uygun elif gonlum giyinmis benim asil dikkat cekmek istedigim feryal gulmanin ayakkkabilari sanki ayagindan cikacak gibi buyuk duruyor

    YanıtlaSil
  9. Tuba Unsal'in giyim tarzini pek begenmem. Ancak dun gercekten cok guzeldi yakindan. Resimlerde berbat gorunuyor anlayamadim ben de neden.

    http://stylishtimes.blogspot.com/2012/03/marni-at-h-giveaway-hediye.html

    YanıtlaSil
  10. Tuba Unsal ve Ayşe Kucuroğlu'nun ne yapmaya çalıştıklarını anlıyorum ama üzerlerinde feci sakil görünüyor bu parçalar. Olmamış kesinlikle. Hele Tuba Ünsal korkunç. Anna Dello Russo da değil ki normal karşılayayım... Off kabus gibi...

    Zehra

    YanıtlaSil
  11. Offffff bu tuba unsalin hali nedir cok havaliyim diye geziyorda ortalikta rukuslugu nolicikkk o bel cantasi ne elbisenin hali ne cok kotu cok korkunc.gul saygiyla elif gonlumun gitmedigi davet varmi arkadaslar kadinlar surekli davet kovaliyor havalarindalar, isleri gucleri yok tabi napicaklar diymi?!!!:)eda taspinar cok hos bir isabel marant kadini olmus adeta- uzerindeki cicekli ceket sanirim h&m e ait. sandaletlerini beyendim cok ama cok nerden onlar bu sezonmu? Bayan happily ever after i bastan assagi sevmedim olaganustu kotu. Feryal gulman bu ortama fazla sik.

    YanıtlaSil
  12. Marni giyenlerin hicbirini begenmedim. Belki tek tek guzel parcalari secmisler ama rezil kombinler yapmislar. Begum Sen gecede favorim (saclar haric!!). Digerlerinden ne yazik ki butun olarak bayildigim olmadi. Feryal Gulman da H&M icin fazla ozenmis, haaa o hep oyle derseniz, o da dogru ama beni rahatsiz etti kombini.

    YanıtlaSil
  13. Seyhan C.08 Mart, 2012

    Tuba unsal gibi guzelim kizlari aliyorlar,hint fakirleri gibi sarip sarmaliyorlar,bi o desenden bi bu desenden bi o renkten bi bu renkten katiyorlar,sonra da adina stil diyolar.kusura bakmayin hicbi tarafi cekici degil.
    Marnilerin hicbirini begenmedim.ustune ustukluk h&m in satis politikasini tuketiciye saygisizlik olarak degerlendiriyorum.nedir yani satabiliceginin yuzde biri mal getir sonra da "tukendi" diye sevin,insanlari da ssk kuyrugundan beter et! Tu tu tu kiniyorum siddetle!
    Bir daha h&m den iceri girmicem buraya yaziyorum!
    Mango ve zara da alirim,tuketiciye saygi var!
    Gul saygi cok hos ve guzel,tarz kadin .
    Begum sen in o boyuna hala platform giymesi ve saclarini kotulugu uf ufffff,ugrasiyo cok ugrasiyo biliyorum ama olmuyo:( cok kotu
    Elif gonlum eh iste
    Indrha nin botlari olmamis
    Eda nin hicbir yani olmamis.
    Feryal gulman nefesimi kesti cok hos bi kiyafet
    Asli sen'i kapidaki bodyguard larla karistirdim,davetiyesiz girmek istiyeni dovucekmis:))

    YanıtlaSil
  14. Ya saka gibi. Daha net a porter a dun geldi Feryal Gulmanin uzerindeki etek. Bu yazin en favori parcasi o. Nasil buluyor ve giyiyor İnanamiyorum. Bence deri ile kombinleyerek cok rahat bir hava vermis. Marni giyenler kotu gorunuyor
    Mina

    YanıtlaSil
  15. Tuba Ünsal Frida gibi çıkmış bu fotoda, hiç beğenmedim son derece rüküş, ortama en uygun giyinen Eda Taşpınar olmuş, Feryal Gülman'ın fazlaca özendiğini ama yine de son derece şık olduğunu sölemeden geçemicem.Elif Gönlüm de gayet sade ve hoş olmuş.Gül Gölge'nin aşağısını görmeden sadece bluza ve saça bakarsanız altın gününden gelen kadın havası var.

    YanıtlaSil
  16. Uzulmek istersen sadece Ayse Kucuroglu'nun ceketini kacirdigina uzul Pelinim onun disindaki parcalar berbat bence. (Bloggerini teselli etmek isteyen okuyucu)Bunun disinda ben EliF Gonlum'u cok begendim ama yalnizca deri pantolonun -robocop polislerin kullandigi dizlikler misali- diz hizasinda kivrim kivrim kivrilmasini sevemedim. (artik adsizliktan da gina geldi, sirf bloguna yorum yazmak icin hesap acicam)
    Inci Mercan

    YanıtlaSil
  17. İyi ki geri dönmüşsün, bu tür koleksiyonlardan parça satın alabilmek için ya çok sağlam sinirlere ya da tanıdıklara sahip olmalısın. Dün davetli olarak gittiğimde ilk girenlerden olmama rağmen kolyelerden bir tane bile kalmamıştı. Hatta beğendiğim cekete bile kasada önümdeki kızın vazgeçmesiyle sahip oldum.

    Bugün durum daha da vahimdi. Marni'nin muhtemelen daha önce adını bile duymayan teyzelerden şiddet gördüğümü bile söyleyebilirim.

    Yarın giderseniz şayet, önceki 2 gün bütün görmemişlerin aldığı ürünlerin iadelerini reyonlarda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. Tuba Unsala sastim kaldim. Sadece LV giydirirse oluyor yoksa fena. Eda Taspinari boyle normal bir kilikla gormeye alisik degiliz ben sevdim. Elif Gonlumun pantolonun dizleri cok rahatsiz edici Begum Seni bir an Aylin Tahincioglu sandim. Cok benzemis. Feryal Gulman cok guzel olmus. Etegi lutfen birkac kez daha giysin gorelim Yazik bir kez giyerse. Gul Sayginin etegide guzel gorunuyor Ama Ayse Kucurogluna soz bulamadim yani!!!

    YanıtlaSil
  19. tuba ünsalın bel çantasının, wilma ellesin çizmelerinin, indra taşpınarın botlarının bi de ama en çok feryal gülmanın orda ne işi var anlayamadım?!

    YanıtlaSil
  20. Tuba Ünsal bu çantayı birkaç yıl önce takmıştı hem de ilk takandı, o zaman LV kendisini keşfetmemişti bile. Ben çok beğeniyorum bu kızı ve tarzını. En azından güzelim ben diye çıplak çıplak dolaşmıyor ortada. Garip gelecek ama Ayşe Kucuroğlu'nun rock chic hallerini de çok beğeniyorum hatta LV çanta çekilişinde de en şıklar arasında yazmıştım kendisini. Başkasına uyar uymaz ama takmıyor ve en önemlisi eleştiri kaldırabiliyor.

    Yine de en çok Begüm Şen ve Gül Saygı'yı beğendim. Oyum Begüm Şen'e gitti :)

    YanıtlaSil
  21. Elif gönlümün takilari hangi marka ve fiyatlari ne kadar? Pelin hanim beni bilgilendiriseniz sevinirim. Takilari cok hos.

    YanıtlaSil
  22. Londra'da yasiyorum ve dun isten sonra Bond Street'e gittim, gitmisken H&M'e bir bakayim dedim. Acikcasi bisey kalmasini beklemiyordum ama yakaliklari gorup begenmistim bir ihtimal vardir diye gittim. Uzerinde deri olan bluz/ceketlerden bolca vardi hala, pembe sortlardan da. Takilarin hepsi gitmisti, bikac da ayakkabi kalmisti. Ceketlere bir baktim da, kocaman ve kalip gibi, hicbir vucut sekline yakismayacak parcalardi. Insanlar bunlar icin mi kosturdu anlamadim. Zaten takilar disinda tek bir parcayi bile begenmedim. O kiyafetleri Marni adi altinda olmadan biri satmaya calissa tek bir insan tenezzul edip almaz. O desenli bluzlar bile kalipsiz, inanilmaz kotu kumaslardan yapilmisti.

    YanıtlaSil
  23. Tuba Ünsal bir başkasında berbat durabilecek bu kombini kendine iyi yakıstırmış bence.Elif Gönlüm,Feryal Gülman,Begüm Sen herzamanki gibi al giysiyi oldugu gibi giy ve cık hiç stilleri yok o kadar düzlerki bakıp geciyorum resimlerine azıcık bir ruh katın yahu!

    YanıtlaSil
  24. ne yalan diyim sizler sevmemişsiniz ama ben bu koleksiyona bayıldım :) neyse çarşamba gecesi olmadı ama dün gece bir arkadaşım aldı istediklerimi. sadece beyaz desenli t-shirtüme kavuşamadım o kadar. onuda bulurum umarım yakında.

    bazı arkadaşların yorumlarını yayınlamadım.çünkü insanları kıyafetleriyle eleştirirken kişisel şahsi düşünceleri doğru bulmuyorum. mesela kimsenin kimseye rezil deme hakkı yok. felaket deriz olmamış aaa çok rüküş deriz ama rezil çok ağır kelime kanımca. bunu sizlerle paylaşayım istedim.

    elif gönlüm'ün takılarını bende merak ettim araştırıyoruumm :)

    feryal gülman 'ın davetlere gitmesinden neden rahatsız oldunuz anlamadım doğrusu. bu gibi işlerde eş dost hatır kıramamada vardır. feryal hanım duyduğum kadarıylada zaten gelip en fazla 5 dakka durup davetten ayrılan biri.illa eleştireceğiz ya :)

    ayşe kucuroğlu 'nun kendine has bir tarzı var.mix&match deniyor buna. alakasız şeyleri birbiriyle eşleştirmeyi seviyor.sevelim sevmeyelim en azından değişik bir tarz. velevki 'nin dediği gibide eleştirileri olgunlukla karşılaması çok hoş hatta hayranlık uyandıracak bir özellik.

    tuba ünsal'ı sevmemeişsiniz ama ayakkabısı ve çantası dışında ben duruşunu çok beğendim. :) ve gerçektende ayşe 'nin dediği gibi frida'ya benzemiş. ben sevdim tuba ünsal'ı bu haliyle :)

    dün tivitte birçok kişi en iyi marni giyinenlerin deniz marşan ve başak fransez olduğu konuşuldu. resimlerini görmedim ama çok merak ettim doğrusu. bulursam burda sizlerle paylaşırım.

    mina bende şaşırdım eteği görünce. çok sıkı bir alışveriş ağı var. bizden kaçar feryal gülman 'dan kaçmaz :)

    YanıtlaSil
  25. Ben oyumu Pelina Atay Kuran'a verdim kombini hoş buldum. Bunun yanında koleksiyonuda gayet beğendim ama pazarlama politikalarını pek hoşuma gitmiyor. Bunun yanında Tuba Ünsal çok şeker olmuş Ayşe Kucuroğlu'da kendine has tarzını Marni'ye güzel taşımış, ayrıca twitterda yazdığı gibi saçlarını ören bayan saçı yapmış ve yakışmış.Son olarakda her ne yaptıysa bilmiyorum ama Eda Taşpınar'ı ilk defa beğendim.

    YanıtlaSil
  26. Yerine gore giyinmek diye bir adap vardir kimsede kalmadi :( artik herkes ilgi cekmek icin vitrin mankeni gibi olur olmaz yerlere herseyi giyiyor. Burada yerine gore giyinenler bence begum sen ( ki fazla uyumlu benim tarzima gore) ve eda taspinar( oda biraz fazla yazlik ama icimi acti). Karmasa fazla sevmem detay disinda marniyi kullanis bicimleri benim gozumu yordu tuba haniminda ayse haniminda. Pek beyenmedim.

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. elif gönlüm'ün takılar : şövalye yüzükler vivienne westwood, cuff atelier 55 kolye ise cem lokmanhekim 'e ait.

    YanıtlaSil
  29. Bu kadar geç kaldığım için üzgünüm :( ama dün yazdığım postta gül saygıda kalmıştım gitti :( Neyse öyle kapışıldı ha :( keşke İzmirde de olaydı.. Hoşlandığım kız var demiştim ya (Adı Elif bu arada hoşlandığım kız diyip durmak çok uzun ya :D) onunla İzmirde olaydı kamp kurcaktııık. Neyse Tuba ünsal'ı ayakkabıları dışında beğendim. Lv bel çantası da hoş olmuş tam bir Marni kadını olmuş ayakkabılar dışında :D Ayşe Kucuroğlunun eteği güzel ama bu kombine olmamış hiç oysaki ceketi aksesuarları kalan her şeyi ve bunların uyumu çok hoştu.
    Wilma Elles şık bir bohemian :) Pelin Atay Kuran'ın bluz ve eteği olmamış bencede genel olarakda olmamış bence ama rüküş de diyemiyorum. Gül Saygı'nın yüzü çok güzel görünüyor :) ama bence bluzu kesinlikle eteğin altına toplamalıydı... Begüm şen çok zarif kesinlikle ve toplu saça ben de katılıyorum :) Ayrıca geçen bu kime aitteki Christian Dior'unun renginin aynı olmaması da daha iyi olmuş :) Elif Gönlüm genel olarak iyi :) Duvetteler bu davettede boy göstermekte :) cuff'ı ve yüzüğü çok hoş :) Indirha Taşpınar hoş :) Eda gene hayır.. O veket yerine yine floral desenli bi gömlek giyse ve içine toplasa n'olurdu ha? Bi de ayakkabılar değişse mi acaba? Feryal Gülman'a diyecek bi şey bulamıyorum zaten :3 Aslı şen çok sade de olsa bu davet için sorun değil bence..
    Neyse benim beğenim %19'luk kesmin ve senin beğeninle aynı olarak Feryal gülman. Wilma Ellse ile ikisi arasından geldi ama Tuba'nın ayakkabılar farklı olaydı ona giderdi.. Ayakkabılar tüm güzelliği öldürmüş :( bu arada Fashion week postları başlamış eve varınca uzuuuun uzadıya konu alıcam onları :3

    YanıtlaSil
  30. Ben de Eda Taspinar neden oje surmemis onu merak ettim en cok ve Feryal Gulmanin etegini ayni sekilde ben d edaha yeni net-a-porter da gordum nasil almis bilemem ama cok guzel etek kendisine de cok yakismis. Tuba Unsal in cantasini hic begenmedim ama bu cantayi ilk takanlardan oldugunu ben de hatirliyorum bence bebek gibi bir guzelligi var cok duru bir guzel:)

    YanıtlaSil
  31. tuba ünsal 'ın lv çantasını 2010 da post yapmıştım ordan hatırlıyorsunuzdur :)

    http://modavesosyete.blogspot.com/2010/05/sadece-onda-var.html

    YanıtlaSil
  32. Eveeett.. Hatta malum gazetedeki malum şahıs da bunu aynen apartmıştı :)))

    YanıtlaSil
  33. linke tiklayinca hatirladim tabiki de senin postundan hatirliyoruz :)))bi an nedense bi dergide gordum sandim ama ben yurtdisinda yasiyorum imkan yok blogun bana haftalik dergileri aratmiyor ):)gerci onlarin senin kadar bilgili oldugunu sanmiyorum

    YanıtlaSil
  34. Tuba unsali beyenmedim karmasik giyinmek marifet degil stil yapicam diye tum guzelligi desenli kumaslar arasinda kaybolup gitmis.

    YanıtlaSil
  35. Bu eteği gördüğümde resmen vurulmuştum fakat maalesef bedeninime uygun değildi.Feryal hanım'a çok yakışmış.Bu davetteki en şıkım Feryal Gülman ,sonrasında ise Begüm Şen..

    YanıtlaSil
  36. gul saygi nin eteginin markasini ogrenebilir myiz??renk ve kesim mukemmel

    YanıtlaSil
  37. gül saygı 'nın eteği halston :)

    YanıtlaSil
  38. merhaba pelin,
    Anladığım kadarıyla h&m in markalarla yaptığı bu koleksiyonlar sadece trde bu kadar hızlı tükeniyor. Ben londrada yaşıyorum daha bu sabah gittim h&m'e Marni koleksiyonu olduğu gibi duruyordu. Aynısı Versace koleksiyonu için de öyle olmuştu. Koleksiyon satışa çıktıktan 1 ay sonra bütün çantalar hala satılmamıştı. Ki en çok reklamı yapılan Lanvin işbirliğinde bile koleksiyon satışa çıktıktan 20 gün sonra h&m e gidip bir şeyler almışlığım vardır

    YanıtlaSil
  39. Tesekkurler Pelin,etek markasi icin.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails