30 Mart 2012 Cuma

VICTORIA BECKHAM 2012 Spring Koleksiyonu Açılmıştır !!

 



Victoria Beckham koleksiyonlarını seçen ünlülerimiz gün geçtikçe artıyor. Feryal Gülman lacivert turuncu çizgili VB elbisesiyle 2012 Spring koleksiyonunu açan ilk isim oldu. Hemde Türkiye 'de değil tüm dünyada. Ardından MAG dergisinin kapağında yine bir Victoria Beckham elbiseyle görüldü. Sanırım en yakıştırdığım VB elbise kapakta gördüğünüz gümüş renkli straplez olanı. Kusursuz kelimesi bile yetersiz kalır. O derece beğendim. Bu elbiseyi Victoria Beckham Madame Figaro dergi çekimlerinde kullanmıştı.



Feryal Gülman belli ki hızını kesememiş dün gece katıldığı bir davette yine Victoria Beckham elbisesiyle arz-ı endam etmiş. Askılarıyla daha sportif bir çizgiye sahip olan elbise ince fiziğine çok yakışmış. Ama favorim hala MAG dergisi kapağında ki :) Kwanpen clutchı nefis. Charlotte Olympia ayakkabıları harika !



Begüm Şen ise Victoria Beckham 'ın çanta koleksiyonundan seçim yapan ikinci ünlümüz oldu. Hatırlarsanız VB çantalardan seçim yapan ilk Aylin Tahincioğlu olmuştu. Begüm Şen 2012 Spring koleksiyonundan çantanın turuncu rengini ön plana çıkarmak için koyu renkli bir elbise seçmiş. Renkli ayakkabıları ise çantayla uyum içinde.

Feryal Gülman 'ın VB koşusunu bir nebzede olsa yavaşlatacak Arzu Sabancı ve Aylin Tahincioğlu 'nun hemen atağa geçmeleri gerekiyor :)



Share

12 yorum:

  1. Çoook yakışmış gümüşi olan :) Kırışıklıklar mıdır potluk mu o biraz rahatsız etti ama genel olarak çok beğendim. Kavun içi olan da çoook güzel :) Begüm Şen'in çantası da hoş :) VB kendini deli gibi aşıyor bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Feryal Hanım, bir dergi kapağı için çekilmiş ve kimbilir üzerinde ne kadar oynanmış bir fotoğrafta, aslında hiç de olmadığı bir şekilde göbekli mi çıkmış, bana mı öyle geldi?

    Bu arada, elbise VB üzerindeki ile aynı elbise değil sanırım. VB ince askılı giymiş ve fotoğraftan görebildiğim kadarıyla, önünde de değişik kesim bir parça var.

    Genel anlamda VB kolleksiyonunu beğeniyorum. Turuncu elbiseye bayıldım, çanta ise ha-ri-ka :))

    Bu güzel post için de size teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. turuncu elbisede sütyen kapları korkunç gözüküyor

    YanıtlaSil
  4. Çantanın turuncu rengini öne çıkarmak için koyu renk elbise seçmek... Sanırım bunu anladığımda kadın olmanın ne demek olduğunu da anlamış olacağım:)!

    YanıtlaSil
  5. fazılhan haklısın vb ciddi anlamda aştı kendini. hastasıyızzz :)

    py evet birebir aynı elbise değil ama aynı seriden. asıl ben size teşekkür ederim :)

    coşkun alemsin :) ben ayakkabı ve çantaya göre giyinen bir kadınım. o yüzden kıyafetimin renkleri çok öenmlidir benim için. çantamın ve ayakkabımın rengini öldürmek değil coşturmasını isterim.

    YanıtlaSil
  6. Bende de maalesef ayakkabı ve çantanın uyumu takıntısı vardır. Birebir aynı renk olmasa da birininden içinde en azından diğerinin bir tonu olmalıdır aynı Begüm Şen'in kullandığı gibi. Bana hiç kötü gelmedi siyah elbise ve o çanta ve ayakkabı, tam tersine elbiseyi o canlı renklerle patlatmış. Nefissss. Feryal Gülman'a ise yine bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. begüm şeni bu kadar hoş ve şık gördüğüm başka bir sene yok. normalde yaş ilerledikçe ne yapsakda yıllar aleyhimize ama begüm şen hiç olmadığı kadar güzel görünüyor bu sene. çıtır halleri bile bu kadar hoş değildi.

    YanıtlaSil
  8. Victoria Beckham gercekten kendimi tasarliyor cok merak ediyorum. Eger oyleyse. Hakikaten basarili. Ama Feryal Gulmanada hakkini teslim etmek lazim. VB elbiseleri mukemmel tasiyor. Gumusde cok guzel turuncuda.
    Ama dogru secimde onemli. Sanirim sizin sayfanizda VB turuncu uzun bir elbiseyle. Charlize Teron vardi, Cok hoos bir kadiin ama elbiseyle Hic begenmemistim.
    Begum Sen canta ve ayakkabi uyumu mukemmel olmus.

    YanıtlaSil
  9. bu çanta tutma şeklini vikicim çıkardı bu şimdi böyle gider vikinin yaptıgı ve giydiği herşey güzel

    YanıtlaSil
  10. acaba 10 yıl hiç durmadan çalışssam babam bana bu çantayı alırmı keza fiyatıyla yıktı geçti beni...VBH yi seviyor ve saygı duyuyorum ama nolur azıcık ucuz olsun ya :((

    YanıtlaSil
  11. Begüm şenle pişti olmayı ne kadar çok seviyorum:)) Turuncu çantanın aynısı bende var. Çanta delisi biri olarak koleksiyonuma bir VB çanta eklemesem olmazdı zaten:)) Feryal hanımın turuncu elbisesi olağanüstü ayakkabılar müthiş. Kapaktaki elbise olağanüstü. Kırk yıl düşünsem vıkı'nın modacı olacağı aklıma gelmezdi. Hele hele bütün tasarımları benim olsun diye ağlıcağım 400 yıl aklıma gelmezdi. Helal olsun vıkı'ye:))

    YanıtlaSil
  12. VB koleksiyonunu baştan aşağıya çok beğendim elbiseler ve çantalar harika. baktım baktım ama kusur bulacağım hiç bir parça bulamadım ))))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails