18 Mayıs 2012 Cuma

7 - BU KİME AİT ?

 


Bunlar kime ait diye soruyorum ama bu sefer istediğim kişileri bulmanız değil tamamiyle markalara yönelik. Ha keyfiniz kime ait olduğunu da yazmak isterse ne ala :)

Bu 9 karede sezonun öne çıkmış trendlerini ve markalarını bulabilirsiniz. Hatta bazılarının markaları bariz ortada ama amaç moda bilgi dağarcığımızı tazelemek ve yeni bilgiler katmaksa işte size ideal bir fırsat.

Google Search 'e kimbilir neler yazıp cevaplar arayacaksınız çok merak ediyorum hihihi :)

* Hepsi giyimleri ve kuşamlarıyla ilgimizi çeken Türk kadınlarımıza ait.
* Yorumlarınızı pazartesi günü cevaplarla birlikte yayınlayacağım.


Bol şans :)

CEVAP :





1. PRADA - Feryal Gülman
2. DOLCE&GABBANA - Aslı Şen
3. ALEXANDER McQUEEN - Emel Acar
4. STELLA McCARTNEY - Feryal Gülman
5. KWANPEN - Siren Ertan Çarmıklı
6. ISABEL MARANT - Begüm Şen
7. PINKO - Arzu Sabancı
8. MARY KATRANTZOU - Mine Kalpakçıoğlu
9. CAMBRIDGE Satchel - Gül Saygı


Markaları eksiksiz bilen 2 kişi var. Behiye Bayraklı ve ZG. Tebrikler:)

Hadi soru/cevaplara biraz yakın mercek yapalım. Feryal Gülman 'ın Prada elbisesi ve Stella McCartney eteği sezonun en ön plana çıkan parçaları. Aynı şekilde Aslı Şen 'in Dolce&Gabbana Sicily model çantası son zamanlarda epey popüler. Begüm Şen 'in Isabel Marant marka gizli topuklu spor ayakkabısını giymeyeni dövüyorlar diye duydum :) Gül Saygı 'nın Cambridge Satchel çantanın neon renkleri sokak modasını takip edenler için şu aralar altın değerinde bir parça. Üstelik fiyatı da her bütçeye uygun. Emel Acar 'ın Alexander McQueen clutchı yemede yanında yat. Arzu Sabancı 'nın Pinko marka ceketini daha önce Begüm Şen 'de giymişti. Koleksiyonda ön plana çıkmayı hak eden bir parça.

Tamam tamam bir dahaki sefere bu kadar fazla ve zor sormayacağım :) Katılan herkese teşekkürler :)



Share

24 yorum:

  1. Her sefer zorlasiyor bu is. 1) Banko: PRADA Favorim elbise kim giymis??? 2)hakkinda hic fikrim yok. Zatende sevmedim!!!! 3) Sanirim Alexander Mcquin 4) Etek Stella McCartney Feryal Gulman. 5) Kwanpen. sanirim Siren Ertan. 6) Isabel Marant. Begum Sen. 7) Pinko Arzu Sabanci. 8) Mine kalpakcioglu ama markasini bilemedim. 9)Gul Saygi galiba markayi bilemedim. Ama cok seker rengi.
    Offff bu sefer cok kotuyum.

    YanıtlaSil
  2. 1) Feryal Gülman- Halston
    2) Aslı Şen-?
    3) Begüm Şen- Alexander Mcquen
    4) Feryal Gülman- Mary Katrantzou
    5) Siren Ertan Çarmıklı- Kwanpen
    6) Begüm Şen- Isabel Marant
    7) Arzu Sabancı- Alexander Wang
    8) Mine Kalpakçıoğlu- Mary K.
    9) Gül Saygı- Cambridge Scteher

    YanıtlaSil
  3. Pardon Satchel olacaktı:) Tamamen salladım ya neyse:) Tutar inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Peliniiimm birini bildim ben hihh hiii:))

    1 numaralı hanım Feryal Gülman ama marka da sınıfta kaldım:))

    4 numaralı etek de emin değilim ama Givenchy diyesim geliyor ama çiçekler Mary Katrantzou'yu da hatırlatıyor:)

    6 numaralı sneakerslar Stella Mc Cartney sneakers in Begüm Şen:)

    8 numara: Mary Katrantzou,

    9 numara: Proenza Schouler

    Bu kadarcığını bildim onlar da doğruysa tabii:))

    YanıtlaSil
  5. Gucci 1970 çantalarıda koysanz keşke :))

    YanıtlaSil
  6. 1 feryal gülman olduğuna neredeyse eminim ama elbiseyi hatırlayamadım.
    2 çok emin değilim ama goyard olabilir mi acaba - Aslı Şen - Çaba kermes
    3 Alexander McQueen - elinde Çaba davetiyesi var kim olduğunu henüz bulamadım.
    4 stella mc cartney - sanırm feryal gülman. fotoyu bulamadım ama sanırım üstüne dökümlü bir bluz giymişti.
    5 Kwanpen olduğunu düşünüyorum. Siren Ertan kullanmış Cartier’in gecesinde.
    6 isabel marant- begüm şen- sanırım çaba kermesinde. bi de bunun üstüne o muhteşem dior çantasını takmıştı 
    7 bilemedim ve çatlicam toplusoy sanırım resimdeki bu arada.
    8 Erdem
    9 Cambridge Satchel 

    Zeynep Onur

    YanıtlaSil
  7. 3)alexandra mcquenn
    4)stella mccartney
    6)skiners
    7)pinko
    8)mary katranzou
    9)corol satchel

    YanıtlaSil
  8. 1.prada tabi ki .feryal gulman giymisti ama bu rengini mi hatirlamiyorum
    2.asli sen ,bayildim,ne marka ben de merak ediyorum
    3.bilmem pucci?
    4.siren ertan giymisti.
    6.isabel marant begum sen
    7.burberry prosum?
    8.mary k. Mine kalpakcioglu
    9.gul golge saygi

    YanıtlaSil
  9. Siyah beyaz ceketin zincirleri varmis chanel modeli simdi gordum ama chanel olamaz chanelde oyle fermuar gormedim hic

    YanıtlaSil
  10. )Prada
    2)D&G
    3)Alexander Mc.
    4)Stella Mc. Feryal Gulman
    5)KwanPen
    6)Isabel Marant. Begum Sen.
    7)Pinko Arzu Sabanci
    8)Moschino Mine Kalpakcioglu
    9. Gul Saygi. Ama canta Prohenza Sh. Mi?

    YanıtlaSil
  11. 1:prada ve feryal gulman
    2dolce gabbana ve asli sen
    3: alexander mc queen
    4:stella mc cartney ve feryal gulman
    5:kwapen ve siren ertan
    6:isabel marant ve begum sen
    7:pinko ve arzu sabanci
    8:mary katrantzou
    9:cambrige satchel ve gul golge

    behiye bayrakli

    YanıtlaSil
  12. 1-prada
    6-isabelle marant
    8-mary katrantzou
    9-cambridge satchel

    YanıtlaSil
  13. 1. Prada
    2. Bilemedim, fakat olmamış bu çanta, mavi ve kırmızı uyumsuzlugundan goze battı
    2. Alexander McQueen
    4. Givenchy
    5. Yine bilemedim :(
    6. Isabel Marant .. Ya topuklu ya spor ayakkabi giyin kardesim, ikisi beraber olmuyor, bu nedir cidden?
    7. Pinko - Arzu Sabancı
    8. Mary Katrantzou
    9. Bilmiyorum , ne şirin bir parça:)

    sevgiler ..
    burcu

    YanıtlaSil
  14. pelincim yaaa çok zor sormussun.İste yanıtlarım daha (dogrusu tahminlerim )ama hepsini malesef yanıtlayamadım.

    1.Feryal Gülman -
    2. Aslı Şen -
    3. - Alexander Macqueen
    4. Feryal Gülman - Mary Katrantzou
    5. Siren Ertan -
    6.Begüm Şen - İsabel Marant
    7. Arzu Sabancı - Pinko
    8.Mine kalpakçıoğlu - Mary Katrantzou
    9.Gül Saygı - Cambridge Satchel

    YanıtlaSil
  15. Hepsini bilemiycem ama anladigim kadariyla

    1. Peter Pilotto
    2. Prada
    3. Alexander McQueen
    4. Prabal Gurung
    6. Isabel Marant
    8. Mary Katrantzou
    9. Cambridge Satchel

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Pelin ablacım en azından bir fikir sahibi olduğum bir konu :)

    1. Kolay başladık Prada
    2. Dolce&Gabbana
    3. Bir Alexander McQueen ile devam ediyoruzz
    4. Stella McCartney Resort bir eteeek
    5. Derken işte bir bomba ekranın içine girdiysem de yok yok bulamadım.
    6. Isabel Marant Willow
    7. Ah bu ceket bir yerden tanıdık ama yok çıkaramadım. Saçlar Arzu Sabancı'nın gibi?
    8. Tabi ki Mary Katrantzou, pozdan Siren Ertan mı diyorum?
    9. Daa Cambridge satchel

    YanıtlaSil
  17. 1-Prada
    2-Dolce Gabbana
    3-Alexander Mc Queen
    4-Prabal Gurung
    5-Kwanpen
    6-Isabel Marant
    7-Chanel
    8-Mary Katranzou
    9-Cambridge Satchel

    Sevgiler,
    esraak

    YanıtlaSil
  18. sanırım feryal gülmanın elbisesi prada. yani 1 numrayı boş bırakmıştım ona da prada diyorum :)))

    YanıtlaSil
  19. valla bu sefer pes dedim.İlk bakışta ben burda diyenler vardı ama bir iki tanesi beni aştı.Özelikle Siren e. Çarmıklının gri kroko portföyü.yani croco diyince akla gelen tüm markaları gözden geçirdim (kwanpen,nancy gonzales,kotur,lauren merkin ve hatta tiffanye bile benzettim ama hiç yaklaşamdım) ve nihai kararı verdim VİNTAGE!!!!!
    Gelgelelim en keyifle keşfettiğime...Arzu sabancıyı 3tel saçından tanıyıp Pinko cekete ulaşmam eminim kocası bile bu fotoğraf benim karım demezdi ilk bakışta...ve sonuçlar....

    1.prada elbise
    2.dolce gabana çanta
    3.alexander mcqueen
    4.stela mc cartney etek
    5.VİNTAGE.........
    6.İSABEL MARANT
    7.PİNKO
    8.MARY KATRANTZOU
    9.CAMBRİDGE SATCHEL

    VE SEVGİLER...........

    GERÇEKTEN BU PORTFÖY NEDİR YA?

    G.ARMANİ Mİ ACABA ? YOKSA LAUREN MERKİN,,,III IH.

    YanıtlaSil
  20. 1-prada-feryal gülman
    2-dolge&gabban-aslı şen
    3-alexander mcqueen-
    4-stella mccartney-feryal gülman
    5-kwanpen-siren ertan
    6-isabel marant-begüm şen
    7-pinko-arzu sabancı
    8-mary katrantzou-
    9-cambridge satchel-gül gölge

    ZG

    YanıtlaSil
  21. Ya cok zormus.cambridge satcheli zaten hayatta bulamazdim. Gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  22. Tuu benii, tabii ya 9 numaralı çanta Cambridge Satchel ve Isabel Marant sneakerslar niye benim aklımda Stella diye kalmış. Ulenn bile bile 1 tanecik mi bilmişim. Kaldım sınıfta:)) Daha çok ders çalışmam lazım Pelin öğretmenim di mi:))

    YanıtlaSil
  23. pelınnnn gul golge saygının gozlugunun markası nedır........ bayıldımmm

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails