22 Kasım 2012 Perşembe

DIOR, TOM FORD ve CHLOE Davetleri !

Dior ve Tom Ford davetleri aynı gün gerçekleşti. Bir de dün Fatoş Sarıgül 'ün ev sahipliğinde Beymen 'de verilen Chloé daveti vardı.  Davetliler hemen hemen aynı isimlerden oluştuğu için hepsini tek bir post altına topladım ki rahat bir şekilde mercek altına alıp bıdı bıdı edelim :)
 
İlk olarak en favorilerimden yani günün şıkları seçtiğim isimlerden başlayıp en beğenmediklerime doğru devam edeceğim.


 
Mesela uzun zamandır Gül Gölge Saygı 'nın nerelerde olduğunu merak ediyorsunuz. İşte karşınızda ! Üstünde kesimine ve rengine görür görmez vurulduğum boğazlı bir Givenchy görüyorsunuz. Nasıl nefis bir parça bu böyle ! Minik kalpçiklerimi gönderiyorum kendisine :) E giyende boylu poslu hele uzun boyunlu bir kadın olunca insana gördüğü daha da bir keyif veriyor. Deri eteği ve ayakkabılar güzel eşleşme. Toplu saç oldum olası yakışıyor. Makyaj epey iddialı. Ama allığı hafif ve ruju yumuşak tonlarda kullanmasıyla bıçak sırtı durumu güzel kotarmış. Tek sorunum elindeki Dior çanta ama belli ki Dior davetine gittiği için jest yapmış. Günün en şık bulduğum ilk ismi !


 

Diğer şıkım ise Fatoş Sarıgül. Son zamanlarda nefis bir şekilde zayıfladığının farkında mısınız ? Acaba kıyafetten mi dedim ama hayır son 1 aydır sıkı platese başlamış ve ortaya çıkan görüntü gerçekten harika !  Hervé Leger eteği, Chloé bluzu ve Tom Ford ayakkabılarla Elie Saab elbisesinden sonra gördüğüm en iyi Fatoş Sarıgül 'dür. Saçları toplamış mükemmel görünüyor. Ve bu sefer çok koyu diye bikbik ettiğimiz makyajı bile kusursuz. Bu renklere alakasız renkte ama çok uygun bir Tom Ford ayakkabı seçmesi de tam yerinde olmuş.



 
Ve Begüm Şen ! İki farklı kombinle karşınızda. Aslında ilk kabanlı kombinini H&M davetinde görmüştünüz. Ama bu sefer bilgilerde var o yüzden tekrar katmak istedim. Nefis güzellikteki kaban Dior marka, çanta Ralph Lauren. Chloé davetinde ise ayılıp bayıldığım güzellikte bir Emilio Pucci pelerin kaban seçmiş. Elindeki beyaz çanta ise Louis Vuitton Louis Bag. Mağazalarda var mı diye bakınmayın çünkü hem eski koleksiyona ait hem de tamamen kişiye özel. Yeşil deri pantolonu yakışmış. Ayakkabılar Louis Vuitton. Saçlar toplu, güzel bir makyaj kısaca nadide parçalarla keyif veren bir Begüm Şen şıklığı !





Geldik Didem Antebi 'ye. Dior davetinde Helmut Lang ceketi Alexander Wang eteği ve Marni kolyesiyle nefis görünüyor. Farkındaysanız saçların rengini koyulttu ve çikolata rengi dediğimiz harika bir ton tutturdu. İlk gördüğümde yadırgamıştım ama zamanla beğenmeye başladım. Aynı şeyi Gül Saygı 'da da yaşadım. Demek ilk önce değişikliklere tepki gösteriyorum ama sonra ısınıyorum :) Chloé davetinde ise en dikkat çekici parça müthiş güzellikteki beyaz Arzu Kaprol gömleği. Gömleğin havasını bozmadan sade bir jean pantolon ile giymesi yerinde olmuş. Didem Antebi 'ye bu tarz spor şıklığı daha bir yakıştırıyorum.

 

 
Dior davetinde Feryal Gülman bir içim su diyebilir miyim ? Feryal Gülman 'da son günlerde epey zayıflayanlar arasında. Hele Alaia elbisesiyle bu değişim daha da fark ediliyor. Elbise müthiş yakışmış. Gianvito Rossi bootiler aynı ton siyah çorapla giyilmiş harika olmuş. Pırlanta bilezikler güzel bir zenginlik katmış. Malum artık mücevherlerimizi gündüz bile kullanabiliriz. Eskidendi ağır takılarımızı sadece geceleyin büyük davetlerde kullanmak. Ve gelelim o gördüğüm en güzel Chanel mini Boy Bag 'e. Keşke cepheden bir görselim olsaydı. Ama bu kadarcık görmek bile rengin ve kullanılan malzemenin güzelliğine aşık olmam için engel değil :)



Gülden Büyükuçak tarzını her daim beğendiğim isimlerdendir. Çoğunlukla siyah rengi seçmesi bazen handikap olsa da o kadar klas bir havası var ki beni bu tekdüzelik hiç rahatsız etmez. Üstünde nefis bir etek görüyorsunuz. Bayıldımm ! Hele üstüne Dior olduğunu tahmin ettiğim kemerli ceketiyle kusursuz. Modern ve hacimli kesimli saçlarını oldum olası yakıştırırım. Bazı kadınlar vardır ki kaliteli görünmesi için fazla uğraşmasına gerek yoktur.
 

 

 
Aslı Şen 'in ilk kombini çok cici. Christian Louboutin 'leri, saçı ve makyajı en beğendiğim unsurlar. İkinci kombini hatırlarsanız H&M davetinde de giymişti ve ben çok beğenmiştim. Ama ne yazık ki tek beğenen de ben olmuştum :) Yine sözümün arkasındayım ve MMM etek pantolonla uyguladığı kombini beğendiğimi belirtirim. Bana komple çok hoş görünüyor. Hele saç modeli ve makyajı bir içim su. Üstelik bu kombinle çok daha zayif görünmemiş mi ?
 
 
Yelda Tiftik bu sefer epey iddialı görünmek istemiş. Victoria Beckham Harper çantayı Feryal Gülman 'dan sonra 2. görüşümüz. Beyaz peplum üst çok hoş hatta deri pantolonla güzel bir fikir. Ama diz üstü çizmelere ısınamadım. Gereksiz yere boyu kısaltmış gibi göründü gözüme. Saç ve makyajını her daim beğendiklerimden.


Suzan Sabancı Dinçer 'de epey zayıflayanlardan. Zayıflama değil de daralmış desem daha doğru olacak. Dolayısıyla elbisenin kesimi vücut hatlarına çok yakışmış. Kemerin modeli nefis. Dior çanta yerinde bir lezzet katmış. Ama estetiklerini hangi doktora yaptırdıysa mutlaka dava açsın derim. Nerde o eski Suzan Sabancı güzelliği !!
 

 
Ve karnı burnunda bir Elif Gönlüm. Sanırım doğuma çok az bir zaman kalmış. Hamileler her haliyle güzeldir. Gelinlere gelinliklere laf ederim ama hamişlere asla :) Baştan aşağı monokrom bir kombin uygulamış.
 
 
Ebru Kadayıfçıoğlu 'nun deri eteğine bayıldım. Hakaan 'ın fermuarlı modellerine benzettim ama kesin odur diyemiyorum. Üstüne ince trikodan yeşil hırkasını sevdim. Fakat çanta ve ayakkabı rengi ana renkler yanında fazla yumuşak kalmış gibi.

 
 
Pınar Sabancı ve Neslihan Sabancı ilk bakışta sanki bir örnek giyinmişler gibi geldi. Her davete birlikte gitmelerinden anladığıma göre aralarında çok güzel bir gelin-kaynana ilişkisi var. Bu açıdan ortaya çok güzel bir tablo çıkarıyorlar. Ama kıyafetlere gelince o kadar güzel şeyler söyleyemeyeceğim. Pınar Sabancı haklı olarak mini giymeyi seviyor. Çünkü bacakları çok biçimli. Ama nedense bir türlü kendisine komple yakışan bir stili tutturamıyor. Bir nevi Ceylan Çapa sendromu diyebilirim. Cildi, yüz hatları ve gülümsemesinin her daim hayranıyım. Saçlarının sarılığını biraz koyultsa çok daha iyi görüneceğine eminim.
 
 
Zeynep Ilıcalı 'nın tarzını genel olarak beğenmiyorum. Hoş bir hanım ama hiçbir kombini bana keyif vermiyor. Tek tek baktığımızda belki güzel parçalar ama hepsi bir arada olmuyor olmuyor !
 
Işıl Reçber 'de enteresan bir durum söz konusu. Ne giymişse illaki kendisini beğeneceğiz. Beğenmediğimde de işi mutlaka kişiselleştirip önyargılı olmaya getiriyor. Bir kombini ilk gördüğümde kafamda ne beliriyorsa direkt onu yazıyorum. Kişinin karakteri, özeli, beni severmiş sevmezmiş zerre kadar umurumda olmaz. Bunun altını özellikle çiziyorum.

 
 
Mary Katrantzou elbisesi güzel bir seçim. Zaten mazallah boylu poslu çok hoş bir hanım. Elbiseyle beyaz ayakkabısı tamam ama Rick Owens ceketle bir arada olunca şiddetli bir olmamışlık hissi yaratmış. Aslında kendisinde her daim sorun olarak gördüğüm 2 unsur var. Saçı ve makyajı. Saçı iyi etmiş toplamış. Kaynaklı görüntü açık bıraktığında güzel durmuyor. Makyajda ise herşeyi sürüyor. Göz, kirpik, yanak, dudak her nokta fazlasıyla belirgin. Bunlardan en fazla 1-2 tanesini belirginleştirmeyi seçse bakın o zaman neler diyeceğim neler :)

Ve bir postun daha sonuna geldik. Sırada sizin şık bulduklarınızı ya da beğenmediklerinizi benimle/bizimle paylaşmak var :)

79 yorum:

  1. Ebru Kadayıfçıoğlu ve Feryal Gülman dışında hiç kimseyi beğenmedim,hepsi birbirinden zorlama ve sakil.Gül Gölge çok güzel bir kadın ama tarz olacağım diye komik oluyor, o kırmızı hem de boğazlı kazak korkunç ötesi..Feryal Hanım da çorap seçiminde keşke daha dikkatli olsaymış, bu tarz çoraoplarda kesinlikle ten belli olmamalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ortada 1-2 tanenin haricinde zorlama görmüyorum açıkçası. hele sakil ne demek yahu ?! feryal gülman 'ın çorabı ince değil ki zaten neye karşı böyle bir öfken var anlamadım

      Sil
    2. Pardon bir de Begüm Şen'in ikinci kombini çok güzel,onu unutmuşum.Öfkeli olduğumu da nerden çıkardınız yahu? Ben sadece sırf marka diye ortalıkta dolaşan saçma sapan zevksiz kıyafetler görmekten bıktım.Bu hanımların çoğu kot tişört giyseler çok daha zarif şık ve güzel görünecekler eminim.

      Sil
  2. en beğendikleri fatoş sarıgül ve begüm şen .. ikisinin de ayakkabıları favorim oldu.. bu kadar parası olup da kötü giyinmek de ayrı bir beceri zaten..

    YanıtlaSil
  3. Işıl Reçber'in yüzüne sanki bir dondurucu sıkılmış ve bir daha asla mimik kullanamayacakmış gibi bir his doğurdu bende. Makyajından olsa gerek...
    Begüm Şen'in Dior kabanının güzelliği, şıklığı karşısında diyecek söz bulamıyorum. Bayıldım!!

    YanıtlaSil
  4. Kusura bakma adsız ama uyumun adı ne zamandır zorlama oldu, bence hepsi de birbirinden şık Begüm Şen ve Feryal Gülman müthiş gözüküyorlar.Ben Ebru Kadıyçıoğlu nun tarzını her zaman çok beğenirim ama bu sefer ayakkabı, çanta ve kıyafet uyumuna bir anlam veremedim yalnız eteği tek kelimeyle nefis...

    YanıtlaSil
  5. Bence 1. açık ara Begüm Şen, 2. Didem Antebi, 3. Gül Gölge Saygı, 4. Gülden Büyükuçak, 5. Feryal Gülman. Diğerlerinin hepsinde ufak tefek de olsa, genel görüntüye gölge düşüren sıkıntılar var. Mesela Fatoş Sarıgül, o gömlekle kalem etek ya da o etekle farklı bir bluz giyse daha şık olabilirmiş ama genel olarak eteğin tarzını da beğenmediğim.

    YanıtlaSil
  6. yine harika bir post pelinim ellerine yorumuna sağlık___gül gölge harika bir kadın saçı makyajı kıyateti on numara bence___fatoş sarıgülü ben hiç beyenmedim bana birşeyler eksik gibi geldi ki herzman hoş olan bu bayan bu sefer beni itti kıyafeti___begüm şen tek kelimeyle kusursuz yeşil pantolnuna bittim_____ben sarı saçı çok beyenirim özellikle platin siren ertan sarısı gibi ama koyu renk saçı bu kadar beyenicegim hiç aklıma gelmezdi özelliklede didem antebide çok yakışmış gözleri surat hatları meydana çıkmış bayıldım ben kesinlikle sarıya dönmemeli onu daha çıtırımsı göstermiş ve daha havalı göstermiş_______feryal gülman herzamanki gibi asillik fışkırıyor_______begüm şeni uzun süredir pek beyeniyorum ben __yelda tiftiğin viki çantası harika________elif gönlüm hakkında yazdıgın yorum çok hoşuma gitti asalet budur iste pelindir hamile sonuçta __________pınar sabancının platin saçları çok güzel_zeynep ılıcalı allhım bu nedir öyle ya kesinlikle zayıflamalı yada o deri pantolonu giymemeli o ceket çanta ne kadar kötü bir görüntü saçlarını hiç söylemiyorum hüsrana uğradım resmen_____ışıl reçber yorumuna çok güldüm ne demek o ya illede beyenmek biraz insanın özgüveni olur kaç yaşında hanım birde kişiseleştirmek ne demek çok sinirlendim baştan aşağı kötüsün ışıl reçber o saçlar lenslarrr elbisenin güzel olmasıda yetmiyor __________

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok keyifli bir yorumdu ellerine sağlık tuğbadem :)

      Sil
  7. Didem Antebi nin saç rengi çok yakışmış kendisine fakat pantolonlu kombinin de bence beline kemer takması gerekirdi diye düşünüyorum, Begüm şen ve Feryal Gülman ı çok beğendim , ellerine sağlık Pelincim...

    YanıtlaSil
  8. Gul golge cok hos gorunuyor, ilk bakista canta benimde gozume batti ama daha sonra eger siyah veya baska bir koyu renk kullansaydi cok siradan olurmus gibi geldi o yuzden begendim
    fatos sarigulun ayakkabilarinin guzelligi hakkinda siir yazabilirim
    didem antebinin genelde dikkat cekici bir tarzi oldugunu dusunmuyorum ozellikle ikinci kombinini cok silik buldum
    feryal gulman.. feryal gulman zaten
    en buyuk sorun o jean asli senin vucut yapisina hic gitmemis olmasi oldugundan kisa ve kilolu gostermis daha bol dokumlu secimleri daha cok yakistiriyorum ben ona
    elif gonlumu yandan gormesem hafif kilo almis diycem sadece cok hos bayan ama kombini vasat ayakkabilarini begenmedim
    Pinar ve neslihan sabancinin ailece acilen iyi bir kuafore gorunmeleri gerekiyor iksininde sac renklerinde ve kesimlerin bir oynama sart ozellikle neslihan sabancinin kahkullerinde
    zeynep ilicalisa dorun ne cozemiyorum hep giyiyor ama sanki durmuyor
    isil recberin kombininde belden yukarisi sonbahar veya hafif bir kisi yasiyor belden asagisi ise yazi yasiyor tutturamamis

    YanıtlaSil
  9. Begüm Şen'in seçimlerine hayranım. Kesinlikle açık ara önde, herşeyiyle mükemmel. (Zehra)

    YanıtlaSil
  10. Oyle hizlisinki yetisemedim sana yani ben bütün hanimlari beyendim.ama.elif gönlüm nasil gùzel bi kadindir yahu hamilelik ancak bu kadar güzel durabilir bi kadinda sanki anneligin etten kemikten hali ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ki elif gönlüm kilo konusunda rahat olanlardan. ne güzel bunu bile görmek yani normal bir hamile görmek sevindirici. leblebi yutmuş solucan görüntülü hamileler yüzünden gerçek hamileleri unutuverdik neredeyse. zaten fiziği çok hoş bir hanım. bayıldım !!

      Sil
  11. İlk defa, evet ilk defa istisnasız herkes nefiiissss gözüküyor!
    Ama Gül Saygı'nın güzelliği, aman yarabbim apayrı bir boyuta geçmiş, bayıldım, bakakaldım maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyyy huysuzumm herkesi beğenmiş bugün günlerden ne kızlar not alın lütfen unutmayalım hehehe :)

      Sil
    2. Ben de inanamadım kendime ama valla, bak bugün 2. gün hala dünle aynıyım ahaha :D

      Sil
  12. bence gül sayginin eteği ve kazaği cok sıradan olmuş fatoş hanımında sadece ayakkabıları güzel didem antebi saç rengi cok yakişmiş gözleri renkliymiş meger ilk gri etekli kombinine bayildim feryal hanım hep aynı geliyor bana birde pinar sabanci napsa olmuyor ya aslinda güzel bir kız ama olmuyor bişeyler

    YanıtlaSil
  13. Peliiiiin süpersin ya süpersin yazının sonlarına doğru gelince oh dedim döktürmüş :) Arkandayım ,destekçinim ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha mesaj alındı canım öpüyorum :)

      Sil
  14. Peliiin yazının sonlarına gelince ohh yine döktürmüş dedim! Arkandayım,destekçinim ;)

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Sayın İstanbul'lu hanımlar,
    Sex & The City'deki Carrie gibi kış günü çorapsız gezeceğim diye yakın zamanda topluca nefroloji kliniklerini dolduracaksınız. Davetleri orada yapaysınız artık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eciko onlar üşümez güzelim sıcak evlerinden çıkıp yine sıcacık cipleriyle gidecekleri yerlere gidiyorlar. E giitikleri mekanlarda sıcacık dolayısı ile nefroloji kliniklerine gitmezler sen rahat ol. Onlar bizim gibi halkın ulaşım araçlarını kullanmıyorlar ki:-)

      Sil
    2. Cok manasiz bir dialog olmus!

      Sil
    3. Bu, hoş görü esasına dayanan, zerre ard niyet içermeyen, samimi bir dialog. Ben Ankaralı, sabah 9 akşam 6 saatleri arası resmi bir dairede çalışan bir kadın olarak, İstanbul'da bazı hanımların soğuk kış günlerinde üşümeden ve hasta olamadan nasıl yaşamlarını sürdürebildiğini gerçekten çok merak ediyorum. Lütfen samimiyetime inanın.

      Sil
    4. bu iş kesinlikle alışkanlıkla ilgili :) ben yıllardır en soğukta bile dekolte ayakkabı giyebilmiş biri olarak derim ki beni rahatsız etmiyor. ha özel birşey mi yapıyorum hayır yapı meselesi. bir de dışarıda fazla vakit geçirmiyorsan, arabadan içeri içerden arabaya bir durum sözkonusuysa tabiki de kışın açık ayakkabı giymekte sorun yok derim.

      Sil
    5. Ankara müthiş soğuk ama ya, ger gittiğimizde mevsimden bağımsız olmak üzere istisnasız üşüyorum, hatta temmuz'da dondum ve döndüğümüzde hasta yatıyordum o kadar soğuk ya... Birde kuru ki hava allaaaah donmak ve kurumak bir arada kampanyada :)

      Sil
  17. Pelincim yine çok keyifli bir post hazırlamışsın. İş yerinde geçmek bilmeyen son saatlerim sayende renklendi :)
    Gül Gölge herzamanki gibi çok güzel yeni saç rengide iyice oturdu çok hoş görünüyor fakat çanta bence siyah olmalıydı. Begüm Şen'in Dior kabanı tek kelimeyle muhteşen çok güzel taşımış. Didem Antebi'nin ilk fotograftaki kıyafetini çok yakıştırdım bu etek boyu kendisine yakışıyor geçenlerde tam dizüstü giymişti onu pek beğenememiştim. Feryal Gülman her daim şık fakat atakkabılarında sorun var hep arkada bir boşluk oluşuyor rahat etmek için büyük mü alıyor acaba?
    Gülden Büyükuçak'ın sade tarzını çok beğendim. Aslı Şen toplu saç ile çok tatlı görünüyor. Maalesef Işı Reçber bir türlü değişemedi yine olmamış yine olmamış.

    gülnihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nihancım çok teşekkürler öpüyorum çok :) ben de gül gölge 'nin çantasını siyah olsun isterdim ama yine de beğendim. rahat olsun diye ayakkabılar 1 numara büyük alınıyor biliyorum ben de yarım numara büyük alırım yüksek topukluları. ama baze modeller kaldırıyor çok belirgin olmuyor. topuğun yüksekliğine göre değişiyor aslında. ne kadar yüksekse numara fazlalığı o kadar belirgin oluyor.

      Sil
  18. Pelin bu sefer seninle farkli dusnuyoruz;) ben Gul Saygi hiiic mi ama hic begenmedim malesef. Yasinin cok cok ustunde, cok bunaltici bir havasi var bu resimde. Didem Antebi hos olmus ama malesef cook hos dedigim kimse olmadi bu sefer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa Elle şaşırdım bu sefer. Acaba ben mi pamukşeker oluyorum nedir :)

      Sil
    2. :) Pelin'im Ben sac ve makyaji hiiic begenmedim. Etek ve kazak hos ama overall yok cok bunaltti beni:) sende biraz pamuklasmis olabilirsin seker:):). Muaaa

      Sil
  19. Herkese merhaba:))) Ufak bir ayrılık oldu yine ev taşıyorum o yüzden pelin.Bütün güzeller toplanmış maşallah!! Öncelikle Gül saygı'dan başlayalım beğendim Kırmızı kazak olağanüstü güzel. Deri etekle kombini mükemmel olmuş!!! Ba-yıl-dım!! Çok zarif görünüyor,doğal görünüyor,buram buram şık görünüyor. Son zamanlarda gördüğüm en güzel gül saygı. Hala yüzünü eskisi kadar beğenmiyorum,eskisi kadar güzel bulmuyorum ama giyimi cidden on numara kusursuz!! Çantaya bile bayıldım... Begüm Şen; olağanüstü olmuş. Yeşil pantolona mı bakıyım,LV ayakkabıya mı bakıyım,Dior kabana mı bakayım,o şahane ötesi mor çantaya mı bakıyım, Begüm hanımın boyuna mı bakıyım... şaşırdım kaldım!!! Büyülendim. Nefis,şaheser,olağanüstü,şık ötesi,asil ötesi olmuş. Bu saçı kendisinde sevmedim sadece o kadar. Aslı Şen; olmamış! Maalesef vasat. İlk hali siyahlar içinde olan o kadar kötü ki,o kadar kötü ki! Ancak bu kadar olabilir. Tabiri mahsur gör pelin'cim garsonlara benzemiş,yemek yaparken önlük takarız ya önünde bir tencere eksik:)) O boyla o kılık hiç olmamış. İkinci hali de iç açıcı değil kesinlikle jean yakışmamış, olmamış,kötü,hiç beğenmedim... ama saçları güzel,makyajı çok başarılı. Feryal Gülman; beğenemedim ben feryal hanımı da olmamış o elbise yaşının elbisesi değil yakıştıramadım,chanel'i hiç beğenmedim,çoraplar çok kara geldi gözüme(gerçi çıplak bacağa karşıyım kışın) ayakkabı olmamış. Sadece saçları güzel. Didem Antebi; ilk etekli halini hiç sevmedim o halinden nefret ettim. Etek hiç yakışmamış,saçlar çok kötü,ayakkabı kötü,kötü... Jean kombinine ise bayıldım!! İşte Didem Antebi buuu!!! Saçlar olağanüstü olmuş. Rengi etekli halinde ne kadar kötü geldiyse gözüme,pantolonlu halinde bir o kadar bayıldım çikolata kahvesi saçlarına. Düz yapmasın hep böyle kullansın derim. Gömleği çok güzel basit bir gömlek aslında ama dedim ya gül gölge saygı'da o hesap!!:) Ayakkabıları sevmedim sadece. Fatoş Sarıgül; beğenmedim o etek ne öyle yahu!! Çocuk eteği gibi:) hiç güzel değil! Ama işte koskocaman bir ''ama'' var!!! Ayakkabılara diyecek laf bulamıyorum. Yok yani sözlükte karşılığı yok,ne desem az, nasıl anlatsam az,delirtir,çıldırtır,uyku kaçırır bu ayakkabı!!! Aşşşşkkkk!!!! bu ayakkabı... bana da eşim aldı bu ayakkabıyı geçenlerde yıldönümü hediyesi onlarla uyuyorum:)) kaidesiz 1 aydır yastığımın üstündeler:)) bu ayakkabı varken fatoş hanımın ayağında daha fazla eleştirmeceğim ayıp dimi:)) Pınar Sabancı; ne yapsa dikkatimi çekemiyor ya bu pınar hanım oysa çok hoş bir bayan. Sabancı kadınlarında var bu durum Arzu hanım hariç çoğu beni heycanlandırmıyor. Koçlarda da durum aynı orda kimse beni heycanlandırmıyor,tam tersi nevbahar hanım kara kara düşündürüyor:)) Gülden Büyükuçak;çok iyi değil ama tabi kötü de değil. Sade ve hoş ama çok kayda değer değil. Zeynep Ilıcalı; saç rengi kötü yakışmıyor kendisine ve asla bu kiloyla deri pantolon giymesin olmuyor yazık deriye acıdım vallahi:)) Işıl Reçber; çok güzel bir kadın çoook!! ıns.da görüyorum arkadaşlarım begüm hanım,aslı hanım, gül hanım takipteler. Görüyorum resimlerini kesinlikle çok güzel. Elmacık kemikleri, suratı,burnu gözü... gayet yerinde. Fizik zaten on numara. Çoğu sosyetik kadından güzel, havalı,dikkat çekici. Ama biraz daha sade olsa,biraz daha!! Bu kadar boya sürmesine gerek yokki!! Yüzünü boyayla kapatacak kadar çirkin değil güzel yüzünü boyaya vurmasın lütfeennn!!! Ne bileyim bir kot bir tişört,saçlar biraz daha kısa, hacimli bir fön,güzel bir çanta. Neden olmasın? Güzelliğini ön plana çıkarsın artık! Abartıdan uzak,güzel kalem etekler,stilettolar,trikolar,gömlekler,deri pantolonlar... ne giyse yakışır dediklerimizden. En büyük hayalim onu bu blog da ''günün şıkı'' görebilmek. Neden olmasın? Çok da güzel yorum yazarız altına:)) Beyaz ayakkabılar CL çok zarif,elbise çok güzel zaten mary demek rengarenk şıklık demek. Ama böyle beyaz kombine,renkli kombine siyah ceket olmaz. Böyle matemetik kuralı gibi birşey bence. Ceketini de beyaz seçseymiş keşke veya elbiseyle aynı renk,eline de bir beyaz chanel boy alabiirmiş mesala... çok daha şık olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Gamze yorumun kopardı beni Allah iyiliğini versin:))

      Sil
    3. Selincim teşekkür ederim canım:) Papişiimmm!!! İyiydi dimi uzun yazmışım biraz ama okurken ben bile daraldım:))) Fazla biriktim herhalde!!!:)) Gamze:)

      Sil
    4. Işıl hanımla ilgili yazdıklarına çok katılıyorum Gamze :)

      Sil
    5. offf gamze napmışın arkadaşım doktor bu neeee diyorum :) şaka yapıyorum tabi. böyle kendinden geçercesine yorum yazmanın hastasıyımm heyecanını hissediyorum okurken harikasın :) benim de hayalim birgün ışıl reçber 'i günün şıkı seçmek. valla 2-3 günde başka post yazmayacağım ki iyice herkes okusun :)

      Sil
  20. İyi olanlari degil,olmayanlari yazacagin.daha dogrusu dayananadiklarimi.1isil rencber2zeynep ilicali3pinar sabanci.haklarindaki yorumunuz azbile.suda bir gercek vucut bicimi kiyafet goruntusunu cok etkikiyor(zeynep ilicali)ayrica guzel vucut kiyafetide makyaj ve sac rengi etkiliyor(pinar sabancive isil rencber)ben isil hnma acilen soft makyaj ve doyle bal rengu sarilar oneriyorum.pinar sabanciyadafogal sari ve ustunde sadece tek bi parcayi patlatmasini oneriyorum.zeynep ilicaliya ise giyim konusunda asli sene bir goz atmasini oneriyorum.cunku vucut proporsiyonlari hemen hemen ayni..

    YanıtlaSil
  21. Gul Saygi nin cantasi once benimde gozume batti ama sonra siyah,kirmizi ve beji kullanmanin iyi fikir olduguna karar verdim.Ben Fatos Sarigul u begendim,ayakkabilar korkunc.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana hala çata rengi batıyor ama bunun dışında o kada riyi görünüyor ki görmüyorum :) ayakkabı konusunda aynı fikirdeyiz. kilit detayı süper ötesi ama yarım metal topuk detay rahatsız edici değil mi ?

      Sil
  22. Pelinim napmışsın hemşireeemmmm:) Döktürmüşsün yine içim açıldı bazı şık ve bakımlı hanımlarımızı görünce. Emeğine, eline , parmacıklarına sağlık arkadaşım.

    Gül Saygı'ya kırmızı inanılmaz yakışmış çok beğendm. Ama bence sarı saç çooookk yakışıyordu biraz daha böyle kullansın ve sarıya dönsün lütfen.

    Begüm Şen'in pelerin giydiği kıyafetine tepeden tırnağaaaaa ba-yıl-dıım. İlk fotodaki mor çantası ve kabanının içindeki mor ayrıntılarda çok şık ama favorim ikinci kombini.

    Didem Antebi ise siyah pantolonu ile dah agüzel görünüyor ancak nedense altına giydiği o ayakkabıları sevemedim ve kıyafete yakıştıramadım. Yine bu fotoğraflarda daha kilolu çıkmış.


    Aslı Şen'in ise ilk kombini tamam klasik ve hoş amaaaaa o skinny jean pantolonla daha iri görünmemiş mi? İkinci kıyafetini ise beğenmeyenlerden ve kendisine hiiiç yakıştırmayanlardan biri de benim. Çok üzgünüm ama olamamış.

    Yelda Tiftik o deri pantolonun üzerine o diz üstü çizmeleri giymeyecekti olmamış o şekilde ama dediğin gibi peplum bluzu çok hoş.

    Pınar Sabancı'da hafiften Derin Mermerci havası yok mu?

    Zeynep Ilıcalı'da o deri pantolon hiiiç olmamış arkadaş. Bacakların uzun değil, ince değilsin o deri pantolonu da moda diye giymeyiver be tatlım.

    Işıl Reçber'i montunu çıkardığında çok beğendim:)) Elbisesi yakışmış, trend olan beyaz pabuçlarla güzel olmuş.

    Ayy ben de ikide bir bi yorum yerine bi yukarıya hanımlara bakıp yazmaktan yoruldum yahuuu:)) Ama çok keyifliydi sağol pelincim.




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hülyammm :) evet haklısın ben bu kadar açık yazmak istemedim ama yorumlar benim kadar kibar olamayabiliyor :) deri pantolon giymek için uzun ve ince bacak şart kaçarı yok !

      Sil
    2. çok kaslı ve kısa bacaklara tayt tarzı pantolonlar olmuyor maalesef

      Sil
  23. Fatoş Sarıgül'ü hiç beğenmedim. Kusura bakmayın Pelin hanım ama yok yine birşeyler eksik. O bluzla etek olmamış. Bluzun altına ya başka etek ya da bir pantolon giymeliydi veya o eteğin üstüne başka bluz.Burda TEK FAVORİM var BEGÜM ŞEN. Süper, süper. Her iki fotoğrafta da ve kıyafetiyle nefis. Çok beğendim. Aslı Şen'i maalesef hiç beğenmedim iki kıyafetiyle de olmamış. Yok Aslı hanım giydiklerini her daim yakıştıramıyor.Ferya Gülman çok hoş yine bakımlı yine havalı yine şık.Kıskanıyorum bazen bu şıklığı:-) Didem Antebi'nin ilk kıyafeti hiç uymamış. O etek kendisine yakışmamış. İkinci kıyafetinde de bacakları çok kalın çıkmış. Kilo mu almış acaba? Ay neyse ne eline sağlık Pelin hanım. Bu yazı dizinizi okuması çok güzeldi:-) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş Sarıgül ile ilgili Meryemle aynı fikirdeyim ama bana kızıyorlar diye yazamıyorum :)

      Sil
    2. benim çok hoşuma gitti bu kombini. eteğe bayıldım bluzun modelini sevdim. aslında parçadan ziyade üstünde duruşunu çok sevdim kombinin. ama elbette beğeniler farklıdır bu konuda elimden birşey gelmiyor ne yazık ki :)

      Sil
  24. merhaba yine uzun ve güzel bir post hazırlamışsın benim favorim her zaman ki gibi gül saygı ve begüm şen çok beğeniyorum tarzlarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ne demek mutlu oluyorum yazarken :)

      Sil
  25. Ne guzel bir post... Yorum yapmadan yatamadim, kizimin yanina gitmeden bilac yorumda ben yapiim:)
    Gul Saygi, ne hos alimli ve giydigini yakistiran biri
    Begum Sen, havali ve bayiliyorum ne giyse harika. Hele dior kabani istiyorumm hemen. Fatos Sarigul'un ayakkabisi dan baska bisey begenmedim. Didem Antebi etekli kombinle cok avrupai, ve ill defa Ebru Kadayifciogluni begenenlerddnim. Asli Sen'in etek pant kombinini vok cesur buldum, begendimde, etek pantalon trendini Turkiyede ilk uygulayan kisi. Saci, makyajo ve dior cantasi ise dilkatimden kacmadi. Isil Recber maalesef bu sefer olmamis, elbiseyide begenmedim ben maalesef :( Feryal Gulman artik bizi sasirtmiyor ve yine sik yine sik :)))
    Herkese iyi aksamlar
    Sanem H.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanem, ben de Begüm şen'in Emilio Pucci pelerinini istiyorum valla, hem de şiddetle:)) Pelin yok mu bizim bütçeye uygun benzer modeller başka markalarda. ( Bizim derken kendi adıma söylüyorum, benim diye düzelteyim de:)) Ortalık esinlenmeden geçilmiyor nasılsa (!)

      Sil
    2. teşekkür ederim kızlar :) (kızlar diyorum artık senli benli kahveli bir ortam oldu burası :) begüm şen 'ın kabanları nefisss ötesi bayıldımm !
      hülyam mutlaka ipekyol,roman,zara,twist de benzerleri vardır bir bakın derim.

      Sil
    3. Zara'da görmedim ama İpekyol ve Roman'a epeydir bakmıyorum bir ara bakayım.. Sağol Pelinim, öperim :)

      Sil
  26. Az ve oz yazmaya calisacagim... Gul Golgenin Givency kazagi, Begum Sen'in Dior kabani ve lv ayakkabisi. Feryal Gulman'in Chanel cantasi, Fatos Sarigul'un ayakkabisi ve Asli Sen'in ayakabisi ve Dior cantasi!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsine ben de bayıldım. çok güzel bir özet olmuş ellerine sağlık :)

      Sil
  27. Pelincm merhabalar, bahsettigin davetlerden birine katilan biri olarak size yorumlarimi paylasacagim. Gul Golge hos giyinmis ama yuzunde bir degisiklik farkediyorum ben, siz? Fatos sarigul cok vasat ama ayakkabisiyla isi kurtarmis. Asli Sen tarziyla cok hosuma gidiyor, boyuda uzun bir bayan fakat sanssizligi eltisiyle kiyaslaninca kisa deniyor olmasi. Cantasi ve spor sikligina bayildm, herkes kokos tarzlariyla arzi endam ederken. Begum Sen harikaaa, cok klas ve sik, bayildimmm. Ve son sik isim ebru kadayifcioglu. Yesillere bayildimm.
    Ozlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de favorim jean ile olan kombini. çok cici çok fresh bir look.

      Sil
  28. Google hesaba üşendim:) Birşey söylücem ya pelin!! Şimdi didem hanımın bloga baktım da saçlarını at şampuanıyla yıkıyormuş. Şok oldum daha önce hiç duymamıştım sonra google'dan ufak bir araştırma yaptım,meğersem bir bilmeyen benmişim yahu!! Yaramış ama didem hanıma saçlar ışıl ışıl olmuş. Konuyu dağıtmak istemiyorum pelin'im sana maille de sorabilirdim ama belki başka arkadaşlar da kullanıyordur diye burdan sorayım dedim,fikir veren çok olsun:) Hiç kullandınmı pelin? Yada kullanan var mı? Gece gece acayip merak ettim ve ilgimi ve çekti:) Bir şey daha benim yorum nasıl da destan gibi ama ya!!! Oku oku bitmez nasıl yazdıysam artık!:)) yok artık dedim kendime:)) Kısaltmalıyım yorumları pelin'İM:))) Gamzee:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze alemsin ya :) valla ne yalan dityim ben de senin sayende öğrenmiş oldum. hiç duymamıştım at şampuanını. ben klasik kerastase 'cıyım hala devam ederim ve gayette memnunum. ki benim saçlar uzun, gür ve epey dalgalıdır. hayır yorumlarını sakın kısaltma bayılıyorum onları okumaya :)

      Sil
    2. Şimdi bir arkadaşımla bu konuyu konuşuyorduk. Dedim ki Didem antebi blogda gördüm pelin'e sordum dur bakalım ne diyecek? Arkadaşım bir kahkaha attı ki kulaklarım çınladı!!! Dedim ne gülüyorsun? Yahu Gamze sen ne ilahisin dedi. Niye Pelin'e soruyorsun yazıyı yazan didem antebi'ye sorsana!!! Evet dedim sonra,bir şaşırdım!! Ama sonra dedim ki,Pelin'e sormazsam olmazz!!! Pelin'e güvenirim ben:)) Önce pelin,bir ara didem antebi'ye'de sorarım:)) Hala gülüyor arkadaşım:)) Kısaltmıyım dimi pelin yorumları? Okuması güzel oluyor galiba:))) Öperim::)) Gamzee:)

      Sil
    3. bende istiyorum bu şampuandan :) Didem Antebi yazmış ama sadece Amerika'da var diye

      Sil
  29. Pelın sence bu tasarım nasıl?

    http://1.bp.blogspot.com/-EBYh0XLdP2Q/UKn3OjR1kdI/AAAAAAAAM1w/NpJn0kR7BSs/s1600/C-0102.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzgünüm benim beğenilerimle uyumlu bir parça değil ama seven giyer orası başka :)

      Sil
  30. Gul Golge'ye dogal gorunuyor diyen arkadaslara sasiriyorum. Etkileyici, guzel, sik olabilir (bence cantadan dolayi degil), ama dogal???
    Post cok guzel, ama Asli Sen'in etekli pantolonunu tekrar gormek zorunda birakma bizi lutfen Pelin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki olmayabilir ama sonuç gayet başarılı. en azından ben baktığımda gül gölge 'de müthiş bir güzellik ve ışıl ışıl bir yüz görüyorsam dediğin gibi çokta suni diyemem. ama tabi herkes fikrini söylemekte özgür :) tühhh bir türlü anlaşamadık aslı şen 'de :)

      Sil
  31. neslie 'cim özür dileyerek belirtmek isterim ki yorumunu önce yayınladım ama sonra istemeyerekte olsa silmek zorunda kaldım. çünkü son paragraf polemik oluşturacak tüm zenginliğe zahipti :) ben de gördüm farkındayım. ama şimdi biri sana cevap verecek sonra başkası cevap verecek o zaman hoşgeldin yine dalaşma yine tartışma :) seninle aynı fikirdeyim bilesin :) bu yüzden ilk paragraf güme gitti onun üzüntüsündeyim :(

    YanıtlaSil
  32. Gül Gölge lütfen ama lütfen kilo vermesin,harika gözüküyor.Bakınca insanın gözü gönlü açılıyor.Fatoş Sarıgül'ün makyajı hakkında hep yazmak istiyorum ama yazamamıştım.Ne zaman karşılaşsam bana makyajı hiçbir zaman fazla gelmiyor ama foto karesinde sanırım fazlaymış gibi görünüyor.Bence bu posttaki bir çok kadın kadar makyaj yapıyor ama sanırım kaşı gözü çok güzel ve belirgin oldugu için daha fazlaymış gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
  33. Ben bu blogu yeni keşfedenlerdenim ve burda çok iyi bi tartışma alanı oluşmuş. çok keyifli. Ben Gul hanımı bu fotosunda çok beğendim ama eski fotolarına bakınca doğal olmadığı çok belli. Begüm hanım çok güzel görünüyor ve beyaz paltosu çok yakışmış,saçı güzel. Feryal hanım çok sıradam ve artık ben onu sıkıcı buluyorum. Didem hanımın iki halinide beğendim. Saçı çok yakışmış. Fatoş hanım her zaman zarif ve Yesime katılıyorum,makyajı güzel. Ayakkabısı konusunda hemfikirim, bayıldım. Aslı hanımın jean pantolonu hiç yakışmamış ve çok şişman göstermiş. etek pantolonlu hali en azından değişik.Elif hanım çok güzel bir hamile.
    Pelim hanım bu güzel post için teşşekürler.

    YanıtlaSil
  34. Didem Antebi 2 haliylede favorim cok begendim,guzel,sık, dogal daha ne olsun, Aslı Sen de ilk resimdeki halini begendim,ama 2. resimde pantolon etek cok kotu, kim giyse kotu olur bence gereksiz bir moda akımı :) Fatos Sarıgül ve Begüm Sen'de hos olmus. Feryal Gulmanı bu resimdeki kıyafetlerle begenmedim, ama o bir Feryal Gulman, o bile her zaman muthis olamaz degil mi? Geri kalanlar pek beni cezbetmedi ozellikle Isıl Rencer'in sac ve makyajı dogala donmeli diyorum ve hooop kactım :)

    www.siyahbaykus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  35. Gul Saygiya bayildim gencligi yeter zaten.cok zevkli buluyorum,Feryal Gulmanida begendim.Begum Sen de iyi duruyor.Gerisini kusura bakmasinlar hic begendim.

    YanıtlaSil
  36. Gül gölgeyi cok beğeniyorum kilo almış cok cok iyi olmuş ama dudağı ve yüzüyor oynamasın artık çünkü doğal guzel degilmişte estetik dokunuslarla guzel demeye ramak kalmış hiç bilmeyen biri icin
    Gülden buyukucak cok hos ve zarif bir kadın cok beğeniyorum yerdsin ısı verenize olsa güler yüzlü,
    Begum sen bu post un bombası mükemmel gozukuyor, en onda bu tarz ayakkabilari daha cok beğeniyorum gecen dior davetindede harika bir tom Ford giymişti , platformlu hantal ayakkabilar guzel durmuyor zaten gök uzun onlarla devasa oluyor bana göre boyle cok sık ve zarif
    Fatoş sarigul maalesef aynen yalan dünyadaki nurhayat a benzemiş, ayakkabı cok fetis ama:)
    Aslı senin jeanli kombinasyonunu cok dinamik buldum cok cici gozukuyor.
    Hande t.

    YanıtlaSil
  37. Fatoş Sarıgül'ün genel olarak tarzını hiç beğenmiyorum. seçtiği parçalar, aksesuarlartek başlarına güzel olsa dahi bir araya getirme ve kompozisyon oluşturmada etkili bulmuyorum. çünkü belki de öncelikli odak olarak etikete/markaya bakıyor olabilir (tabii olmayadabilir sadece bir fikir:)) eğer öyleyse zaten baştan ölümcül hata.
    burada da üzerindeki parçalar ayrı ayrı bakıldığında kötü değiller. hatta ayakkabı çok güzel bence de ama hepsi birlikte hiç de güzel olmamış. ben olsaydım o formda gömlek ve eteği yani pileliye pileli üst-alt giymezdim mesela..

    YanıtlaSil
  38. ya "çok cici" "cici gözüküyor" tanımlaması çok saçma, absürd, anlam ifade etmeyen kelimeler. bana bazı dükkanlardan alışveriş yaparken yalaka tezgahtarların iltifat etmek için birşey bulamayıp, çarpık bir ağızla, yayık bir dille, "sözde" çocuksu şımarık bir halde, sonnn itici bir söylemle "ayy bu çok cici oldu sizdeee" demesini direkt hafızamda kurguladığından katlanamıyorum ve böyle bir ifade gördüğümde bünyeme fazla geliyor :))
    cici nedir Allah aşkna ? benim gözüme kurdeleli fiyonklu bir hediye paketi geliyor mesela.
    ya da boynunda fiyonklu bir kedi mırlayan cinsten (ama nedense ille de bir fiyonk :) )

    YanıtlaSil
  39. Begüm Şen'in rafine zevkini çok beğeniyorum. yaa kadın hep şık olacak iş değil :) ara sıra insan hata da yapmalı :)

    YanıtlaSil
  40. Cici benim icin sırın anlamı taşıyor bakildiginda cocuksuluk olan , mutlu enerji veren, bazı kadınlar guzel ve suhtur ( seksi) bazilarida guzel ve sırın. Bence benim ifademde cok yerindel kullanılmışlar. Mesela pınar Sabancı'da guzel ve sırın , aslı sen de öyle..ama Gül gölge guzel ve suh gibii.siren Ertan da guzel ve sırın :)
    adsiz a ben kendi adıma ne düşünerek kullandığımı açıklamak istedim.
    Hande t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Hande,
      aa benim yorumum tam da senin "cici"yi kullandığının altına gelmiş, ben senin yorumunu önceden görmemişim :) ben aslı şen'in outfit'inden yola çıkarak (biraz şakayla biraz geyikle karışık) genel olarak "cici" ifadesene takık olduğumu belirtmiştim kendi adıma:) senin yorumunu ise hiç görmemişim, tesadüf tam da yazım altına gelmiş dediğim gibi, istesen olmaz ama zaten sonuç olarak şunu söylemek istiyorum öyle ya da böyle hiç kimseye yönelik kötü niyetli yazılmış bir yorum değildi, ne Pelin ne de senin tarafından yanlış anlaşılmadım umarım.
      herkese sevgiler

      Sil
  41. Zeynep Ilıcalı'nın giydiği deri pantolonu hoş bir seçim fakat kendine yakıştıramamış. Hele hele o botlarla kıyafet daha da sırıtıyor:(

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails