27 Kasım 2012 Salı

Polar Moda Daveti !

En gözde markaları Türkiye 'ye getirmesiyle bilinen Polar Moda 'nın davetine sosyetik isimler epey ilgi göstermiş.
E doğal olarak ortalık lüks markalardan geçilmiyor. Tam benlik tam bizlik :)
Dalia Garih 'de Peter Pilotto, Dilek Türker de Victoria Beckham elbiseler. Ama üzgünüm bu üçlüde başrol Feryal Gülman 'ın üstündeki müthiş bir güzelliğe sahip şeker pembesi Jil Sander paltosu. Jil Sander 'ın çok beğendiğim ayakkabısını giydiğini görmekte ayrı bir güzel.


Etel Baler ve Beyza Arslan yine beraberler. Kıyafetler birbirleriyle çok uyumlu. Etel Baler 'in kombini baştan aşağı kusursuz. Tek sorun makyajında pembe tonun dozunu kaçırması. Beyza Arslan da gayet iyi görünüyor. Balmain ceketi mini etek ve altına Givenchy çizmelerle eşleştirmesini sevdim. İlk kez bu çizmelerin sevdiğim tarzda kullanıldığını görüyorum. Doğal makyajı ve toplu saçları bu kombinle süper olmuş. Ben olsaydım bu kadar enerjik bir kombinle Hermes çantayı kullanmazdım ama kötü mü durmuş hayır aksine klasik bir seçimle güzel bir denge kurmuş.


Gül Gölge Saygı 'ya beyaz kalem eteği çok yakışmış. Ayakkabılar şahane. Ama kahve tonundaki trikonun rengini sevmedim. Makyajı güzel.


Feraye Çilingiroğlu 'nu beğendim. Hardal renkli deri eteği, beyaz bluzu ve siyah çizmeleriyle çok hoş görünüyor. Çanta eşleştirmesi de farklı ama güzel olmuş.
Suzan Toplusoy harika görünüyor. Elbisenin kesimini vücut hatları şahane kaldırmış. Aynı renk ayakkabılar, gold aksesuarlar ve bu aksesuarlara uygun Hermes Medor clutch nefis bir uyum içinde.
Ayşegül Toplusoy deri elbisesi içinde çok hoş. Dior çantası, Loubi ayakkabıları, saç ve makyajıyla davetin şıklarından.
Berrin Yoleri 'nin Victoria Beckham elbisenin belden üstü oturmamış olmamış.


Fatoş Sarıgül 'ün deri eteğini, yeleğini ve Chanel çantasını çok beğendim. Ama içine giydiği beyaz bluza ı-ıh diyorum.
İdil Fırat gencecik çok güzel bir hanım olmasına rağmen hala orta yaş gibi giyinmeye devam ediyor.



Pınar Sabancı 'yı beğendim. Deri pantolonuyla güzel bir kombin oluşturmuş. Saçlarını bu tarz topladığında çok daha hoş görünüyor. Değişik formlu Marni kolyesine ise kalpçiklerimi gönderiyorum.
Siren Ertan Çarmıklı çok hoş. Zımbalı Barbara Biu elbisesi çok yakışmış. Hafiften Chanel kokusu alınmıyor değil. Kalın fiyonk kuşak elbiseye Parisienne bir hava katmış. Christian Louboutin çizmeleri, Bottega Veneta çantasıyla gündüz vakti bir davet için yerinde eşleştirmeler yapmış. Saçı ve makyajı her zaman ki gibi kusursuz.

Sitare Akdilek için daha dün makyajını çok beğenmeye başladım dedim ki nazarım değmiş olmalı :) Deri elbisesine bayıldımmm ! Kol detayları müthiş güzel ! Çokta güzel taşımış. Ama elbiseyle çorap olayını sevmedim. Ayakkabı ve çanta seçimi de ayrı telden olmuş. Çok güzel bir esmer. Bu elbiseye uygun bir makyajla nefis bir gotik hava yaratılacakken ne yazık ki fırsat değerlendirelememiş yazık olmuş.

Suna Vidinli her daim ailemizin cici kızı :) Elbisesi çok yakışmış. Bu Hermes Constance çantaların klasik tarzda çapraz yerine düz kullanılmasını doğru bulsam da ortaya çıkan görüntü fena değil.

33 yorum:

  1. Suna Vidinli'ye bayıldım. Hatta çantasını çapraz takmasını da tarzına çok yakıştırdım.

    Siren Ertan da harika ama acaba siyah çorap yerine açık renk (ten rengi) çorap giyseymiş daha mı güzel olurmuş sanki.

    Sitare Akdilek'in ruju gerçekten olmamış. O kadar olmamış ki, dudakları bir dergiden kesip kendi dudağının üzerine yapıştırmış gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Feryal hanımın çantasının rengine bayıldım. Dilek hanım geçen gün Fatoş hanımın giydiği bilekten kilitli Tom Ford ayakkabılardanmı giymiş? Eğer öyleyse ayakkabı katledilmiş,çok kötü. Etel hanımın kıyafetini ve uyumu beğendim ama malesef burda yazan herkesin aksine ben kendisini güzel bulmuyorum. Beyza hanımın çizmeleri yakışmış. Suna hanım çok kötü. Fatoş hanımın eteği ve çantası gerçekten çok güzel. Siyah kürk yeleğini beğendim. Saçı ve makyajı burda çok güzel olmuş bence. Siren hanım çok güzel bir kadın. ve vücut tipine göre giyinmesini iyi biliyor. Sitare hanımın elbisesi ve kalın siyah çorap uyumlu olmamış.Pınar hanımı da çok beğendim burda.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  3. Gül Saygı son 2 defadır öğretmen gibi giyiniyor. Daha önceden çok basic parçaları bile güzel eşleştirirdi. Hani guzel yuzu olmasa sanırsınız ki yaş 40.

    YanıtlaSil
  4. Canım Sirencim yine ne kadar şık ve zarif. Uyumlu ince zevkine hayranım burada yine çok güzel bir örneğini görüyoruz, çizmelerine ayrıca bayıldım.
    Feryal Gülman baştan aşağı çok hoş. Pastel renklerin hakim olduğu uyumlu bu kış kombinasyonu içimi ısıttı.
    Etel Baler'in fiziği aynı bir genç kızınki gibi ama sanki olması gerekenden daha zayıf. Yakası açık giyildiğinde yüz ile olan renk farkı çok ortaya çıkıyor maalesef.
    Beyza Aslan saçlarını toplarken daha özen göstermeli ama kıyafeti pek bir güzel.
    Gül Gölge bugünlerde hayal kırıklığı yaşatıyor. Yine yaşını büyük gösteren bir kombin.
    Ayşegül Toplusoy'un deri elbisesine çok beğendim. renk ve kalıp olarak yakışmış kendisine.
    Berrin yoleri VB elbiseyi kusura bakmasın ama katletmiş.
    Fatoş Sarıgül'ü bu sefer çok beğendim. Çok kendisi gibi olmuş.
    Pınar Sabancı acilen saçını değiştirmeli.
    Suna Vidinli renkli elbisesi şirinliğine şirinlik katmış.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  5. Ben de Suna Vidinli'yi çok beğendim hatta geçen HT'de programda çok tatlı bir trikosu vardı bu halleri çok sevimli oluyor.
    Dünkü postta Sitare Akdilek'in makyajını da kıyafeti de özellikle kadife cekedi çok beğenmiştim ama bugün o dudaklar bir hipnotik etki yaptı üzerimde, dudaklar oarata sabit, fotoğrafın kalanı etrafında saat yönünde fırıl fırıl dönüyor adeta... Çok acayip ya gözümün önündekini anlatabildim mi, böyle fırıl fırıl dönüyor Pelom çok garip oldum...
    FG'nin pembiş mantosu, bir bütün olarak Etel Baler (Ki gelsin kendisine tabak tabak psihalve yedirmek istiyorum çookkk zayııfff), Siren Ertan ve Fatoş Sarıgül en beğendiğim isimler.

    Bir de Feraye Çilingiroğlu'nun fotoğrafında arka plandaki hanıma "Oh Banu Alkan amma zayıflamış ya inanamıyorum" diye baktım desem... Ya da benim kafam bir hoş şu anda bilemiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hanım benimde dikkatimi çekti :))) ama çok fena

      Sil
  6. Bu kadar olur ben de Banu Alkan mı o diye baktım, baktım, baktım...

    YanıtlaSil
  7. Beyza aslani ilk begenisim olabilir guzel parcalar seciyor ama kombinliyemiyor daha dogrusu denge kuramiyor diye dusunuyorum ama bu sefer biraz daha iyi
    Gul Golge Saygi sanirim hala 24 kasim ogretmenler gununu kutluyo..kombinini canli renkli bir cantayla dinamiklestirebilirdi bence mesela kirmizi gibi
    Idil firatin coraplar olmamis birde o kocaman hermes yerine bir clutch kullansaymis daha hos olabilirmis
    Pinar Sabanci yine olmamis yine olmamis:(Pinar sabanci neden basaramiyor konulu bir tez yazicam yakinda cok hos bir bayan olmasina ragmen bir turlu tutturamiyor hedefi
    Siren Ertanin cantasina acikcasi uyduramadim ben cok buyuk kalmis elbisesini golgede birakmis
    Sitare Akdilegin makyaji sayilmazsa elbisesi cok cok guzel

    YanıtlaSil
  8. Ben şunu merak ediyorum: Bu hanımların hepsi etekleri çorapsız giyiyor gibi duruyorlar, öyle mi gerçekten? Yoksa gerçek ten gibi duran- felaket görünmeyen çorap üretildi de biz mi bilmiyoruz..aydınlatırsan çok sevinirim Pelincim....Sevgiler VeryMe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu çorapsız giyiyor veryme. çok ince tenin renginde çoraplardan geçenlerde calzedonia 'dan aldım gerçekten de belli etmiyor.

      Sil
  9. 2 favorim var bu postta.
    1) Ayşegül Toplusoy,
    2) Siren Ertan

    Sıralama 1,2 yazsamda ikisi de fevkaladenin fevkindeler:) Bayıldıııımm.

    YanıtlaSil
  10. Maalesef Fatoş Sarıgül' ü ben beğenmedim. Etek güzel, yakışmış ama o yelekle olmamış. Ya da yeleğin içine eteğin yanındaki sarı tonundan bir tshirt giyseydi daha mı iyi olurdu acaba diye düşünmeden de edemedim:)))

    YanıtlaSil
  11. Gül Gölge hanım saçını sarı yapmalı. Tek beğendiğim isim var Siren Ertan Çarmıklı.Fatoş Sarıgül'ü beğenmedim.Ayşegül Toplusoy çok güzel görünüyor, elbisesinin rengi de kendi de çok yakışmış. Feraye Ç. less is more örneklerinden. Ne kadar natürel bir kadın. Suzan Toplusoy'u ise hiç ama hiç beğenmedim.Suna Vidinli çok şeker görünüyor çantasına bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. ilk defa herkes hoş olmuş,favorilerim SEÇ,Etel Baler ve Berrin Yoleri

    YanıtlaSil
  13. O hanım eda Gencebay Orhan Gencebay'ın gelini:) yorumlarımı yazıcam bu post icin dışardan geldim ve yorgununmm:)
    Handet.

    YanıtlaSil
  14. Etel Baler, Beyza Aslan, Feryal Gulman, cok guzel gozukuyorlar. Beyza Aslan'í bir post sonra koyu renk saclarla gormek hem sasirtici oldu, hem hosuma gitti:)Ellerine saglik Pelin'ím...

    YanıtlaSil
  15. herşey bi tarafa iyiki bı blogu açmışsınız.hafta sonları magazin programlarını seyredip gerekli gereksiz haber için vakit kaybedeceğime blogunuzu takip ediyorum fazlasıyla yetiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sibel ne mutlu bana :)

      Sil
  16. Feryal Gülman ne kadar asil görünüyor, bayılıyorum zaten tarzına. Müthişş.


    http://ciplakkralice.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Peliinnnn Etel Baler'in elindeki krokodil canta Hermes di mi? O modele tam adi ne biliyor musun?
    Alkim

    YanıtlaSil
  18. En büyuk keyfim kahvemi alip senin postlarini okumak Pelin :)
    Pinar Sabanci hos görünuyor ama saçlarinin rengi çok kötü..
    Gül Gölge 45 yasindaymis gibi görünuyor bu kombinle..
    Etel Balerin kafasini kes, sanirsin 20lik çitir, yine söyluyorum Etel hanim çok zevkli ama yasina göre giyinmiyor, birde yüzüyle oynamayi acilen birakmali, çok fena :/
    Fatos Sarigul o bluzu çok aramis mi acaba, guzelim kiyafeti mahvetmis. Makyaj hep abartili hep.
    Sosyetik hanimlarimiz gençlesmek için yapmadik sey birakmiyorlar, ama giyim kusamlariylada yaslanmak için ellerinden geleni yapiyorlar.
    Siren Ertani begenmedim bu kez, o elbise kislik degil kanimca, o çorap, o botlar, çanta bogmus kiyafeti, sevmedim..

    YanıtlaSil
  19. Beyza Aslan tam olarak kim, evlendikten sonra gormeye basladim, onceden hic ortalarda yoktu, simdi her davette goruyorum.

    YanıtlaSil
  20. Ben bu davet için kesinlikle Siren ertan diyorum harika görünüyor Etel Baler gerçekten tam bir çıtır :) ama ben saç ve makyajını hiç bi zaman beğenemiorm sorry:( Fatoş sarigul'ün chanel çantası çok hoş ama onun dışında olmamış Beyza Aslan'a toplu saç çok yakışmış yüzü gözü açılmış ohh bee :)

    YanıtlaSil
  21. Bir onceki postumda Feryal Gulman hic risk almiyor diye soylenirken hah almis iste burda. Ama olmamis. Palto ve ayakkabilar cok guzel. Geri kalan hicbirseyin birbiriyle uyumu yok, komik gorunuyor bence.

    Asiri Etel Baler hayrani bir insan degilim normalde ama burda tek kelimeyle BAYILDIM! Beyza Aslan saclarini en azindan tarasa bence daha hos olur.

    Feraye Cilingiroglunu bende begendim. Rahat ve degisik bir kombinasyon yapmis.

    Fatos Sarigul gibi genc ve dogal guzellige sahip bir bayanin neden bu kadar agir ve alaturka makyaj yaptigini anlayabilmek cok zor. Konu makyaj olunca, hele de gunduzse, az coktur!

    SEC'in elbisesini cok begendim.

    YanıtlaSil
  22. Feryal Gülman'I çok beğendim
    Siren Ertan gittikçe kapanıyor tesettür modası gibi giyinmeye başladı
    Gül Gülge ,Demet Şener yolunda hnm hanımcık görünme olaylarına girmiş
    Eter Baler ,Ebru Şallı gibi uzaylıya dönüşmüş ve korkunç bir bakışı var.
    Feraye Ç'nun arkasındaki bayan Siren Ertan'ın çakması gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız'la 5'te 5 aynı düşünmüşüz. :)
      ilk defa birileriyle fikrim tam uydu.

      Sil
  23. vallahi hepsi birbirinden güzel hanımların ama ben siren ertanın çizmeleri konusunda emin değilim?? belkide ben fazla kapalı kombinlerden hoşlanmıyorum :))

    YanıtlaSil
  24. Pınar Sabancı'nın kolyesi Marni, beymen.com'da satışta şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın çok teşekkürler bilgi için ;)

      Sil
  25. fatoş sarıgül hanımefendinin yüz ifadesi beni biraz korkutuyor. bütün fotoğraflarda aynı. ağır makyaj sebep olsa gerek.
    davetin şıklık yıldızları hep belli ama pınar sabancı'nın yüzüne bir bakar mısınız? ne kadar nefis, ne kadar güzel bir genç hanım.

    YanıtlaSil
  26. feryal gülmanı o pembişle sokakta görsem, heralde üstündekini çalıp koşarak kaçarım =)
    öyle begendim
    öyle sevdim.

    YanıtlaSil
  27. Etel Baler'in saç rengi çok kötü. Niye bu renkte bu kadar ısrar etti anlamadım, çok yaşlı gösteriyor kendisini, özellikle böyle toplu modellerde. Makyajını da hiç sevmedim, yanaklar fazla pembe ama zayıflığı hoş gözüküyor. Ceket de şıkmış.

    Sitare Akdilek çok hoş bir kadın

    ve bence Feryal Gülman ultra şık.

    Dalia Garih'in Peter Pilotto'sunu da sevdim

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails