17 Aralık 2012 Pazartesi

Hermes, Açık Kapı ve Erdoder Davetleri

Bu aralar yurtdışına sık sık çıkıyorum dolayısıyla postlarıma zorunlu aralar vermiş oluyorum. Nerdeeeesin diye çemkiren sevgi dolu(!) mailleriniz için hepinize teşekkür ederim :) Sözü fazla uzatmadan geçen haftaki davetlerden hazırladığım postuma geçiyorum..
  
Davetlerden biri Hermes 'e ait. Bu da demektir ki bu post altında o kadar çok Hermes çanta göreceksiniz ki içiniz şişebilir hatta en çakmasından LV 'leri bile Hermes diye algılayabilirsiniz :)
En sevdiğim karelerden biriyle start alıyoruz.

Feryal Gülman ve Arzu Sabancı 'nın birlikte göründükleri kareyi çok sevdim. Her anlamda beğendiğim ve sevdiğim kişiler olunca bu tarz görseller bana daha da keyif veriyor. Feryal Gülman 'ın üstünde şahane bir Alessandra Rich görüyorsunuz. Zaten Rich 'in kendine has kemerini gördünüz mü elbisenin markasını şıp diye anlıyorsunuz. Elbisenin rengi de kesimi de çok yakışmış. Güzel taşımış. Saç modeli, makyajı herşey harika. Clutchını göremiyorum ama Hermes 'in Medor modeli portföyünü kullandığını tahmin ediyorum. Benim tek sorunum bu boy eteğe burnu açık ayakkabı giymesi. Kesinlikle kötü diyemem ama sanki burnu kapalı bir model olsaydı daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim.
  


Bir başka davette ise Bottega Veneta giymiş. Defilede ilk gördüğümde beni zerre kadar etkilemeyen elbise Feryal Gülman 'ın üstünde ne kadar güzel durmuş değil mi ? Ona en yakışan renklerden biri. Düz olmak kaydıyla mor, lacivert ve kırmızı tonlarında rahatlıkla seçim yapabilir. Bu kıyafetiyle kendisini günün şıkı seçiyorum. Mükemmel !



Arzu Sabancı ise aylar önce instagram 'da paylaştığım Dries Van Noten 'den nefis bir pardesü giymiş. Elbette elinde Hermes çantası, kendine has saç modeli, makyajı, takılarıyla her zaman ki şıklık ve güzelliğinde. 


Şeyda Coşkun ve Demet Kutluay 'ın arasına sıkışmış kişiyi ilk bakışta tanımadım. Sonra farkettim ki Gülşen 'in ta kendisi. Demek ki fazla zayıflık insanın yüzünü bu hale getiriyormuş. Elbisesi Stella McCartney. Yakışmış güzel taşımış. Ayakkabıları da Stella. Saçlarını hafif toplasaymış iyi olurmuş ama bu salık halini de sevdim. Değişik bir hava katmış. Makyajı başarılı. Kısaca Stella 'nın ruhunu yakalamayı başarmış.



Şeyda Coşkun Demet Kutluay ve Gülşen 'in pudralı hayalet makyajının yanında ne kadar sağlıklı görünüyor değil mi ? Vücut hatları kusursuz dolayısıyla elbiseyi de kusursuz taşımış. Valentino portföyü ve ayakkabılarıyla gayet şık. Demet Kutluay için ne denir ki ?! Her zaman ki gibi konuşulacak pek birşey görmüyorum.



Bahar Şer 'i de 2 farklı davette 2 farklı stilde görüyorsunuz. Mürdüm renkleriyle mavinin uyumunu, trikonun güzelliğini, buna uygun kadife pantolonunu çok beğendim. Elbette elinde zilyon Hermes 'lerinden biri. Hermes davetinde ise siyah elbise üstüne kürk ceketi ve elinde yine Hermes çantasıyla stil anlamında pek birşey diyemiyorum. Keşke saçları kolyesini kapatmasaymış. Belli ki çok hoş bir parça. Favorim ilk kombinidir.




Reyhan Çiftçi eskiye oranla daha bir hoşuma gitti. Hele hele Chanel ceketi, maşalı saçlarıyla özlediğim eski Reyhan Çiftçi 'yi görür gibiyim. İkinci kombini de güzel ama allı pullu assolist makyajıyla yüzü gereksiz yere parlamış dolayısıyla olmamış olamamış.

Tuğana Savgı, Melissa Kanatlı ve Merve Arkon 'dan havalı bir kare. Tuvana Saygı 'ya baştan aşağı kırmızılar yakışmış. Merve Arkon 'un Emilio Pucci elbisesini daha önce Feryal Gülman da görmüştük. Ve elbette Hermes çantalar başrolde :)


Melisa Kanatlı 'yı bir başka davette daha çok beğendim. Etekleri kürklü parkası çok şık. Kıvır kıvır saçları müthiş yakışıyor. Bir de yüzüne ve ten rengine uyan makyajını yaptımı fazla uğraşmasına gerek kalmayan şanslılardan.

Gül Gölge Saygı 'ya nazarımız değdi nedir !? Saçlar konusunda değişiklik yaparken giyim tarzında da oynamalar yapmasını anlıyorum ama o eski havalı ve leziz mi leziz şıklıklarını görememek canımı sıkmaya başladı. Acilen eski dinamik seçimlerine geri dönmesini dilerim.

Esra Dinçkök süper görünüyor. Tam benlik bayıldığım bir tarz. Sade bir pantolon ceketle güzel bir bluz, süper saçlar ve gözalıcı aksesuarlar kullandınız mı tamamdır !


Yelda Tiftik bir diğer ayılıp bayıldığım oldu. Sanırım şu ana kadar en beğendiğim Yelda Tiftik budur. Geçtiğimiz günlerde deri pantolonlu kombinini beğenmemiştim. Ama bu klasik tarzla müthiş görünüyor. Pantolon triko üstüne aynı renklerden giydiği palto üçlüsü minyonluğunu almış götürmüş boyunu ciddi ciddi uzatmış. Dalgalı saçları, makyajı, pırlanta kolyesi, aynı renklerden portföyü ve ayakkabısıyla müthiş şık görünüyor. Ya da tam benim ağzımın tadına göre :)

Edvina Sponza her zaman ki minimalist tarzıyla çok hoş görünüyor. Bluzun kollarının renginde şal kullanması sanki tek parça giymiş gibi göstermiş. Hoş bir detay olmuş sevdim.



Beyza Aslan da ilk dikkatimi çeken topladığı saçları oldu ki bence hep böyle yapsın. Defalarca dediğim gibi koyu ton kendisine çok daha yakışacak ama o sarışınlıktan memnun. Bana da işte ancak böyle bıdı bıdı etmek düşüyor :) Tulumu çok şık. Vücut hatlarına kusursuz bir şekilde oturmuş dolayısıyla yakışmış. Rengi de iyi taşımış. Makyajı güzel, Corto Moltedo clutchına bol bol kalpçikler, Alhambra kolyesi herşey uyum içinde. Amaaaa o paçaların yerleri ciddi anlamda süpürmesi bu leziz görüntüye hiç mi hiç yakışmamış.


Bir başka davette ise iddialı hoş bir Balmain elbise seçmiş. İncecik olduğu için taşıyamama riski epey düşük. Charlotte Olympia clutchı güzel, makyajı da iyi ama saç modelini hiç beğenmedim. Saçlar konusunda demek istediğimi sanırım bu 2 görsel iyi ifade ediyordur.

Pınar Sabancı 'nın gülümsemesi insanı hipnotize edecek kadar güzel. Makyajı çok başarılı. Kabanı bir IRO olabilir. Çok hoş. Ama o boy etek üstüne bu kabanı sevmedim orası ayrı :)

Berrin Yoleri 'nin Victoria Beckham elbisesi müthiş yakışmış. Mümkünse hep düz renkleri tercih etsin. Geçtiğimiz günlerde yine VB ama desenli ve çok renkli bir modeli giymişti yakıştırmamıştım. Ama bu seçim tek kelimeyle dört dörtlük olmuş.


Sitare Akdilek 'in makyaj konusunda müthiş bir gel-git yaşıyorum. Bir beğeniyorum bir beğenmiyorum ben de şaştım kaldım :) Yine ruju fotoşoplu gibi görünüyor. Sanki başka bir kareden alıp yapıştırmışlar gibi. Daha mat olsa iyi olurmuş. Tüvit ceket çok güzel ama bu kısalıkta bir ceketin altına deri pantolonu sevmedim ki hatları kusursuz güzellikte. Bir de deri pantolonun paçasını bootie içine sokmasını sevmedim.


Ayşe Kucuroğlu 'na oldum olası bu tarz elbiseleri çok yakıştırırım. Yine çok güzel bir seçim yapmış ve harika görünüyor. Yüzünü hayalet gibi gösterdiği ağır pudra kullandığı makyajına son vermiş ne iyi etmiş.

Bir başka Ayşe 'ye geçiyoruz ve Ayşe Çavuşoğlu 'na bakıyoruz. Tam benim tazrıma hitap eden sade bir elbise üstüne çok şık bir deri ceket giyip işi bitirmiş. Saç modeli, makyajı ve aksesuarlarıyla dört dörtlük görünüyor.


Suzan Toplusoy 'un elindeki Hermes 'e sevgilerimi gönderiyorum. O nasıl bir güzelliktir öyle. Muhteşemm !

Siren Ertan Çarmıklı nefisss güzellikte Givenchy 'lerle. Tek parça görünebilir ama aslında etek ve bluz.


Aylin Tahincioğlu harika görünüyor. İlk bakışta Dior mu dedim ama Elif Cığızoğlu da olabilir. Ceketin uçlardaki detayına, kalem etekle giyilmesine, düğmenin tekinin açılışına herşeye bayıldım. Bu Parisienne havaya uygun iddiasız saç modelini ve makyajı da çok başarılı. Yanılmıyorsam clutchı Swarovski ve bu kıyafete çok uygun bir seçim olmuş.

Fatoş Sarıgül 'ün kabanı gözümü çok yordu. Üstelik gencecik yaşına yakıştırmadım. Çok ağır bir parça. Fatoş Sarıgül demişken Mag Dergi 'nin son sayısına verdiği kareleri gördünüz mü ? Nasıl güzel ve şık görünüyor anlatamam. Sanırım bunu ayrı bir postta konu etmeliyim :) 
Bugünlükte bu kadar sevgili dostlarım. Eskisi kadar yorumlarınıza sık cevap veremiyorum ama post konusunda sizi memnun etmek için elimden geleni yapıyorum :)

53 yorum:

  1. arzu sabancı is the best;)
    kisses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok hoş bir pardesu ama sanki biraz daha uzun boylu birisi giymeli?

      Sil
    2. Bence de çok hoş bir pardesü ancak kemerden sonra fiziği çok düzgün olan Arzu Sabancı'yı bile kilolu göstermiş sanki....Seher

      Sil
  2. Ben en çok Edvina Sponza'yı beğendim. Herkesten daha spor ama daha tarz olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Feryal Gülman yaşlanmıyor, aksine gençleşiyor.Ne zaman foToğrafını görsem dönüp dönüp bakıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Fatoş Sarıgül'ün kabanına bayıldım ama fazla yaşlı durduğuna katılıyorum, ispanyol paça jean pantolon, boğazlı kazak, uzun hippi tarzında kolyele ve açık saç ile muhteşem bir şekilde kombinlenebilirdi. Bence bohem tarzı denemeli.

    Ayşe Kucuroğlu'na bayıldım resmen....

    YanıtlaSil
  5. Müthişsin Pelin'ciğim, ellerine sağlık. Çok güzel bir post olmuş, bu gri Pazartesi gününü aydınlattı.

    Feride

    YanıtlaSil
  6. Gulsen demesen hayatta taniyamazdim desem? 15 yasinda bir kiz gibi duruyo. Ama iyi anlamda degil. Nerde o eski seksi, havali Gulsen!!!!! Ben asil Edvina ile Demet ayni davette olur da nasil kiyamet kopmaz onu anliyamadim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok farklı davetteler ;)

      Sil
    2. Pelincim beni aydinlattigin icin tesekkur ederim. Sende olmasan naapardik biz:)

      Sil
    3. Allahimmmmm bu neee :)) ama gercekten ciplak gozle bu kadar diildi :)) bu rengi sevdim ama sarisinlik konusunada katilmiyor degilim:) renk degisimi yaparkende biliyordum :) bence normalde sari sac daha risklidir makyaji olsun sac modeli olsun birden fazla olabiliyor insan ama ben bunda daha cok zorlandim :))

      Sil
    4. Gül hanım, mutlaka sarı olmalısınız diyenlerdenim ben. Sizin renginiz sarı saç. Lütfen geri dönün. O güzelliğiniz sarı saçlarla daha da öne çıkıyor. Zaten doğal sarışınsınız ne gerek var koyu renge:)

      Sil
    5. sarı saç grubundayım :) o zaman ki hava endam bir başka güzeldi sanki

      Sil
    6. hergun ben simdi kuafore gidiyorum diyorum :)) bunuda sevdim aslinda ama zorlandim :) hele burda alllahimmm o ne :))bni pirpirlandirmayin simdi gtmiyim kuafore :))

      Sil
  7. fotolarda sunu farkettımkı sosyetenın cogunda vucut olsada surat yok! ne ruhsuz ne aynı suratlar oyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü hepsinin yüzü botokslu ve botoks yaptıran herkes birbirine benziyor.

      Sil
  8. F.G morlarla süper .
    S.E Givenchy'lerle bir ayrı güzel.
    F.S'ün kabanı süper. Bu kaban onda yaşlı durmuş. Çünkü yaşlı şekilde giymiş. Onun tarzı değil böyle parçalar zaten. Bunu daha bir bohemian giymek lazım. Derin Mermeci bunu iyi taşır.

    YanıtlaSil
  9. Arzu Sabancı'yı çok beğendim,, Feryal Gülman'a mor müthiş yakışıyor,, Siren Ertan Çarmıklı bir kraliçe zaten her haliyle her kıyafetiyle hayranız ona :)Pınar Sabancı'da gayet hoş gözüküyor bir de Fatoş Sarıgül'ün kabanı hoş ama yaşına gitmemiş fakat ayakkabı, çanta tecihini beğendim..

    YanıtlaSil
  10. Fatoş Sarıgül'ün kabanı çok güzel ve kendisi de son derece güzel taşımış. Arzu Sabancı'yı da çok beğendim. İkisi de çok güzel kadınlar ne giyseler yakışıyor. Feryat Gülman da hoş. Beyza Aslan ve Bahar Şer ne giyse olmuyor bence. Gül Göşge'nin yüzünü beğeniyorum.
    Dilek A.

    YanıtlaSil
  11. Gül Gölge acilen sarisin olmalı ve eski stiline donmeli...Gülşen kaynakları çıkarıp modern bir sac kesimi kullanmalı. Sitare Akdilek makyajını belli ki kendi yapmıyor birisine yaptırıyor ama olmuyor, cok sert ve fazla özenilmis duruyor

    YanıtlaSil
  12. Esra Dinckok, Ayşe Cavusoglu ve Edvina Sponza en cok beğendiklerim. Burada yer alan kadınların cogunda aynı problem var, kusursuz olma adına dogallik kayboluyor, hersey kalıp gibi. Hep aynı sarı boyalı saclar kıyafet ne kadar son moda olsa da alaturka bir hava yaratiyor gazinoda sahne alacakmış gibi...

    YanıtlaSil
  13. Siren Ertan'in onu platformlu cizmelerini orantisiz ve kaba buldum, etegine kadar da suet ile cok bogucu bir kombin olmus bence, iyi degil.
    Aylin Tahincioglu MUH TE SEM! Bayildim!
    Gul Golge'ye nazari ben degdirdim galiba, bu sac rengini ona cok yakistiriyorum ama bu etek ceket cok ruhsuz bir kombin.
    Ayse Cavusoglu ve Edvina Sponza'nin ayakkabilarinin markalarini cikarabilen varsa lutfen yazar misiniz?

    YanıtlaSil
  14. Ben asıl çakma LV leri merak ediyorumm :)

    YanıtlaSil
  15. Offfff! Tüm hanımlar nerdeyse çok şık ve güzel. Favorim Arzu Sabancı sonra Sitare Akdilek.

    Demet K. hakkındaki düşüncelerine katılıyorum. Biraz cesaret ve değişiklik en azından renkleri kullan be Demet.

    Siren Ertan yine güzel çok güzel. Fatoş sarıgül'ü bu kez çok beğendim. Çok şık ve güzel görünüyor. Üstünde kürk varken altına kapalı pabuç giyseydi daha iyi olmaz mıydı? Tek kusur onu buldum :)

    Gül Gölge bence saçını sarıya döndürmeli ve giyimine de dediğin gibi eski havasını geri vermeli. Bu müthiş güzelliğe koyu saçı ben yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
  16. Demet Kutluay'in makyaj stili korkunc, bembeyaz bir surat, urktum resmen

    Acaba yakindan daha mi normal ki, fotografta mi bu kadar beyaz cikti, bilemedim, bir insan kendini bile bile cirkinlestirir mi?

    YanıtlaSil
  17. Gülşen'in kaşlar neeeeeee :))

    Kilo mu almış ne olmuş.. Yani surat çökmüş vücut badileşmiş

    YanıtlaSil
  18. Pelinnnn Yelda tiftik in
    Kabaninin markası ne??? Bayıldım cok asil durmuş .

    Filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öpücük öpücük kocaman:)

      Filiz

      Sil
  19. Her zamanki sıklarım Feryal Hanim ve arzu Hanim yine yaniltmadilar yine çok şıklar. Ama sanki arzu Hanim biraz şişman gözükmüş. Diğer sıklarımda Aylin tahincioglu ve siren Ertan. Bugün birinci secemedim çünkü hepsi çok sık.
    Bahar ser gecen haftaki mavilerden sonra bu hafta moru secmiş. Bakalım haftaya hangi rengi giyecek ? :) seyda coskunu beğendim elbise çok yakışmış guzel durmus. Gülsen zayıflamış bacakları çok kötü gözüküyor. Hadise de zayıfladı kötü oldu. Sanırım seyda Hanim kendi sırrını pek söylemiyor. Kendi fıstık gibi çünkü. Siren Hanımın takılarını ayse k.nin ayakkabılarını Beyza hanim'in her 2clutch'ini çok beğendim. Yelda tiftik'i tanımıyorum ama kendisi de baya guzel gozukyor. Kaban muhtesem..
    Benzetmelerin devam ediyor. Gecen haftaki saba Tümer Beyza Aslan benzerliğinden sonra bu hafta reyhan çiftçiyi bade iscil'e, sitare akdilek'i de Yesim salkıma çok benzettim. Sizce de benzemiyor mu :)

    Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi kandırmayalım Hadise duba gibiydi zayıfladı şimdi genç kız gibi, taş gibi oldu maaşallah

      Gülşen'inki zayıflıktan mı bilemedim işte

      Sil
    2. Ben de Reyhan Ciftci'nin makyajina bayilmistim. O ne guzel konturleme oyle, gozler masmavi one cikmis. Sanki butun gun havuz-deniz sefasi yapmis gibi aah ah tatil gunlerini aklima getirdi. Ha sim konusuna katiliyorum o ayri ama belki fotografta parlamistir, bazen oyle olabiliyor ya

      A.R.

      Sil
    3. Hadise taş gibi olmuş diyen adsız size katılmıyorum.Vücudu hızlı kilo vermekten mütevellit buruş,buruş göğüsleri bildiğin sarkmış.Kilolu yada zayıf hali bana göre Hadise hiç bir zaman taş gibi olmadı! Taş vücut Eda Taşpınar'ın ki gibi olur.
      Gülşen'in de nerede o seksi halleri diyorum.

      Sil
    4. Ben kendm hic Hadiseyi begenmem dinlemem ama cevrmdeki cogu erkek Hadiseyi cok begeniyor neden anlamiyorum yaaa =D Buna kendi erkk arkadasm da dahil, o yuzden sinir de olurm aslnda =D Bir ara kendmi kadinin oznde o kdr guzek olmadiini kanitlamaya vermistim =D Neyse cogu unlunun makyaj guzeli oldugunu biliyorz ama objektif bakarsak bacaklari falan guzl oldu yani dmi ?

      Sil
    5. Benim Hadise'yi beğenmeme gibi bir durumum yok aslında! Anlık patlamamın sebebi,spor ve diyet yaparak verdim demesi.Hadise spor yaparak zayıflamışa benziyor mu? Bol,bol spor yapıp sıkılaşmalı diye düşünüyorum. Evet bacak şeklide fena değil. Sizin çevrenizde beğenen erkekler varmış.Benim tanıdığım erkeklerin çoğu Hadise'yi şu sözlükçülerin Türk kızlarına taktığı,meşhur isim ile adlandırıyorlar:) Aslında bende Hadise'nin kendisini kasmama huyunu seviyorum. Fakat bu sevgim Türkçe şarkı söyleyememe(özellikle canlı)ve Vergi konusunu düşününce geri kaçıyor :))

      Sil
    6. Nasil baska kilo verdi ki operasyonla mi? Valla bilmiyorm bn orta snfa mensubum bu sinif erkkleri begeniyor demk ki.. Ki bacaklar Kezbanlik dinlemez bnce erkkler icin :D

      Sil
    7. Hayır operasyon geçirmedi. Normal bir diyet ve sporla zayıfladım diyor ama vücudunda sarkmalar olmuş! Normal bir diyetten çok şok diyet uygulamış gibi görünüyor. Hadise'yi beğenen yurdum erkeğinin olması beni ancak mutlu eder! Ülkemizdeki erkeklerin yabancı kadın hayranlığı malum :)) Ama yine de Hadise'nin bu kadar popüler olmasında,bacakları ile konserlerinin olmazsa olmazı frikiklerinin payı inkar edilemez :))

      Sil
  20. Pelin hanım en çakmasından LV leri bile Hermes sanabilirsiniz demişsin çok merak ettim açıkçası???
    :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya ben de onu bekliyorum, bu post'un bombası o olmalı :)

      A.R.

      Sil
    2. Pelin'den baska cakabilen olmamis anlasilan :D

      Sil
  21. Gülşen'in saçı çok kötü, çok kötü. Kaynak modası mı kaldı? Kenar mahalle kızları artık kaynak yaptırıyor. Modern bir kesim yapmalı. Çok koyu saçla iyice bir bed görünüyor. Demet Kutluay'ın fiziğine bayılıyorum. Bacakları çok düzgün. İki çocuğa rağmen bu kadar fit nasıl olunuyor kafayı yiyeceğim :-( Arzu Sabancı favorim. Suzan Toplusoy'a bu kesim kaban hiç olmamış. Begüm Şen bu davete katılmamış heralde onu da çok görmek isterdim. Feryal hanım süper güzel. Gül Gölge Saygı lütfen sarışın olsun. Yok! bu saç ona gerçekten yakışmıyor. Sitare Akdilek çok hoş.Kusura bakmayın ama Beyza Aslan'da her daim bir olmamışlık var. Saç rengi konusunda sizinle aynı düşünüyorum. Siren Ertan çok şık ama o çizmeler o kıyafetle olmamış bence. Elinize sağlık sevgili Pelin. Çok güzel yazmışsınız yine.

    YanıtlaSil
  22. gülşenle ilgili eleştirileri anlamadım. bence 90'lı yıllardaki gülşene dönmüş. yüzünde sizlerin bahsettiği çökmüşlüğü göremedim. gülşen oldum olası zayıf bir kadındır. yüzü de hep böyleydi. saçlarındaki kaynağı bilemiycem ama görüntü bana çok doğal ve güzel geldi. rengi çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  23. Gonlume Gore19 Aralık, 2012

    Feryal G ve ve Arzu S cok hoslar bir estetikleri varsada belli olmuyor.Demet Sabanci C biraz ornek almali ve daha bircok kadin.Esra D yi hic begenmedim tamam siyah ceket pantalon her zaman kurtaricidir,hatta guzel aksesuarla hosta olabilir.Ama cok demode bir siyah ceket pantalon. kumasini,duduk gibi pacalarini durusununu hic begenmedim.Dokumlu daha kaba kumastan (kasmir vs) daha boyfriend s havasi bisey olsa begenebilirdim .Spor sik havasi altinda vasat giyinilmesine karsiyim oyuzden snowwhite katilip Esra Dinckok,Edvina S ve Ayse C benim siklarim diyemiycem bence bu isimler hic bir stil ve siklik riskine girilmemis gunluk kiyafetler.Bunun yani sira Feryal G,Arzu S,Aylin T,Beyza A,Fatos S ve Tuvana S siklik adina ugras vermis ozenmis duruyor ,yani risk almislar degmis yani kusura bakmayin ben bu devirde ulkemin bloglarinda davetlerde surekli duz,sade giyinmis bir sosyete gorsem cok sikilirim.Bunlarda benim fikirlerim Pelin hnm arayi acmayin sikiliyoruz :) tesekkurler!

    YanıtlaSil
  24. Yelda Tiftikin kirmizi ayakkabisinin markasi nedir acaba biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  25. siren ertana bayılıyorum.cok guzel giyiniyor ve barbie gibi zaten bunu ilk instagramda bir sayfada gorunce bittim.Muh-te-sem bak bak sıkılmazsın o kadar guzel.

    YanıtlaSil
  26. Heyecanla girdim siteye ama bunları gorunce hayal kırıklıgına ugradım.Cunku hepsini bir kac gun once instagramda gordum :( Ayrıca Eda Taşpınarlı postlarınızıda heyecanla bekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram hesabımda da şık bulduklarıma yer veriyorum ama yorumlarımı bloga saklıyorum. sadece görsellere önem verenler olduğu gibi yorumlarımı da okumak isteyenler var. ben güzel bir denge kurduğumu düşünüyorum. ki buna tivitte yer verdiklerim de dahil.

      Sil
    2. Siz bole yayinladikca ben feryal gulmanin kizi olmak istiyprummmm yaa. :))))

      Sil
  27. GÖZLERİM BEGÜM ŞEN'İN ŞIKLIĞINI ARADI,HİÇBİRİ KEYİF VERMEDİ.EVET ÇOK ŞIK HANIMLAR VAR AMA KEYİF VE İLHAM VERENİ YOK BEGÜM HANIM GİBİ.KENDİSİNİ AYRICA HERMESMANIA YA DAHİL OLMADIĞI İÇİN KUTLARIM.SEVGİLER......

    YanıtlaSil
  28. NisaErdogan19 Aralık, 2012

    katılıyorum kesinlikle

    YanıtlaSil
  29. En beğendiklerim 1-Siren Ertan Çarmıklı Givenchy'lerine ve o güzelim çizmelerine bayıldım.
    2-Feryal Hanıma morlar içinde çok hoş ve 3-çabasız şıklık içinde Edvina Sponza.
    Gül Gölge bence saç rengini sarı yapmalı böyle olmadı.
    Reyhan Çifçi'ye elbise çok yakışmış ama ağır makyajla olmamış.
    Arzu Sabancı'nın pardesüsünü yakıştıramadım ben.
    Ayşe Kucuroğlu her zamanki gibi çok sempatik.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  30. Reyhan Çiftçi'nin kaşı nedir öyle yaa,öyle kaş mı kaldı? Ya makyaj,sanki sim kutusuna düşmüş.Bir insan ancak bu kadar kendini çirkinleştirebilir..

    YanıtlaSil
  31. Fatoş Sarıgül'ün üzerine giydiği kaban çok güzel fakat; Fatoş Sarıgül taşıyamamış.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails