7 Aralık 2012 Cuma

Siren Ertan Istanbul For ZELA

Siren Ertan çalışmalarına takı tasarımcılığını da ekledi. O kadar çalışkan ki ben kendisine artık atom karınca diyorum. Kendi markası, tatil koleksiyonu, parfümü, atölyesi, müşterileri, oteli, sosyal hayatı, evi, ailesi eşi dostuna vakit ayırabiliyor bir de üstüne yılmıyor takı tasarlıyor. Ben yazarken yoruldum yahu :) Hiç bana göre değil ama bu yoğunluğun altından kalkabilen her kadına sevgi ve saygılarımı sunarım.

 
Önce Zela için tasarladığı koleksiyona şöööyle genel bir bakalım. Sonra Michael Kors elbisesiyle Lady in Red havasında ki Siren Ertan Çarmıklı 'ya. Her rengin yakıştığı şanslılardan. Renk üstünde müthiş duruyor. Ama benim en sevdiğim ayrıntı elbisenin boyunu kısaltmaması. Bir kadın için en tehlikeli boy ama buna rağmen başarıyla taşımış. Saçları, makyajı ve kendi tasarımı küpeleriyle davetin her anlamda kraliçesi :)
 
 
 
 
Bazı davetliler aynı gün gerçekleşen B&C Atelier davetinde de var o yüzden bu isimlere bir kez daha yer vermiyorum.


Burcu Hanif ve Etel Baler 'in kombinlerinde pantolonlar gözümü ısırıyor. Burcu Hanif 'in ki fazla bol Etel Baler 'in ki ise fazla dar. Ama bel üstüne çıktığımızda ikisi de çok hoş görünüyor.

 
 
Burcu Karabacak davet için Stella McCartney 'in en iddialı modellerinden  birini seçmiş. Ama kıyafetin tüm sportif ruhunu öldürmüş. Fazla yapılı saç, makyaj ve Chanel portföy herşey ayrı telden. Ayakkabıyı sevdim sevmesine ama bunun yerine bir bootie ya da defiledeki gibi keskin hatlı bir model olsaydı çok daha iyi olurdu derim. Bu elbise tek kere giymekle harcanmamalı. Daha güzel bir eşleştirmeyle bir kez daha görmek isterim.
 
 
Sanem Tezman onda görmeyi arzuladığım ve sevdiğim dinamik bir kombin yaratmış.
 
 
Meral Yazıcı 'nın yaşına ve fiziğine uygun giyinmesini seviyorum. Yine çok hoş.
 
 
Merih Turan bu sefer yönünü şaşırmış. Bu Alaia elbiseyi hem Sema Basa hem de Feryal Gülman da gördük. Siyah kürk, siyah çorap, siyah çantayla elbisenin rengini fazlasıyla boğmuş.
 
 
Sema Basa da davette. Yeşil bluz, yeşil Kwanpen çanta ve mavi botlarıyla şairane bir kombinleme becerisi. Tüm bunlara rağmen kürk ve deri ceketini çok beğendim.
 
 
Serra Tokar da hayalkırıklığı. Bu tarz davetlere jean pantolon en azından bu renkte olmamalı derim.
 
 
İrem Kefeli çok kibar giyinmiş. Gri kalem eteği, ceketi, bluzu, deri eldiveni, doğal saçı, makyajı ve aksesuarlarıyla benim sevdiğim sakinlikte bir kombin yaratmış.
 
 
Figen Kıral 'ın da total look 'u çok hoşuma gitti. Kadife pantolonu,
hardal sarısı hırkası, buna uygun renklerde fuları ile kıvamında bir şıklık yaratmış.
 
 
Ferhunde Verdi 'ye maşallah diyorum. Tamam estetikler gırla ama hala yaşına göre bakımına ve giyimine özen göstermesi işte bunlar benim müthiş hoşuma giden şeyler.
 
 
Elif Gönlüm 'e de koca bir aferin. Karnı burnunda ama sosyal hayattan hiç geri kalmıyor. Durumuna uygun elbisesini de giyiyor, yüksek topuklusunu da..

 
 
Artık Celine 'in Trapeze modeli popüler. Hilal Kosif 'in kombiniyle de nasıl ön plana çıkmış bayıldımm !
 

13 yorum:

  1. Çok merakla beklediğim bir koleksiyondu tahmin ettiğim gibi Siren yine ince zevkiyle çok güzel işler çıkarmış , o yeşil kuşlu kolyeyi görünce nutkum tutuldu:) Kendisi de kırmızılar içinde yine hoş ve alımlı özellikle de kendi tasarımı olan küpe çok hoş. Davetlilerden aklımda kalan Sanem Tezmanın zarif şıklığı ve İrem Kefeli'nin uyumlu kombini oldu.

    YanıtlaSil
  2. İrem Kefeli ve Figen Kıral'ı ben de çok beğendim. Rafine ama şık olmuşlar. Siren hanımın tasarladığı o yeşil kolyeye bayıldım. Ben tam tersi kırmızı elbisenin etek boyunu kendine yakıştıramadım. Ama etek boyu şıklığına ve güzelliğine engel mi? Kesinlikle hayıırrrr. Çok güzel işleri olsun, kendisini bir kez daha buradan tebrik ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Sanem Tezmanın ceketi nedir nereden bulur bileniniz var mı canlar?

    YanıtlaSil
  4. Siren Ertan'ın elbisesi çok güzel ancak bende etek boyunu yakıştıramadım. Bir kaç parmak daha kısaltılmak istiyor. Uzun boylu birinde aynen orada dururdu, olması gereken yeri çünkü. Burcu Karabacak ve Sema Basa bence çok kötü görünüyor. Özellikle Sema Basa tam rüküş. Elif Gönlüm'ün elbisesi Emilio Pucci http://bit.ly/QN3rHX :)

    YanıtlaSil
  5. Etel Baler'in ceketine,cantasina ve Chanel ayakkabilarina ayri ayri kalpcikler gonderiyorum.Inci detayina bayildim ceketteki.
    Normalde danteli sevmem ama Siren Ertan'a yakismis.

    Leila

    YanıtlaSil
  6. Gonlume Gore07 Aralık, 2012

    Burcu H bol pantalonun ustune uzun bol bir ceket giymesini hic sevmedim.Etel B bu sene sanki cok kendini tekrarliyor ama muzip gulusunu ve enerjisini seviyorum.Siren Ertan muhtesem guzel avrupai bir kadin ben renk olarak ucuk pastel tonlari ve siyah,beyaz yakistiriyorum ona ve bütün cok sarisinlara.Sema Basa ve Burcu K yi gorunce aklima cadi kazani geldi cok zamandir niye yapmiyorsunuz?Elif G bir hamilenin en fazla ne kadar sik olabilecegini gosteriyor bize son zamanlarda gayet hos.Hilal K kuafore gitme kiyafeti giymis.Irem K de banka memuresi isten cikmis bir davete ugramis elbisesi giymis.Hic davetlikmi yani looklari.Merih T ile Sanem Tezman i begendim gayet sik olmuslar dozunda ozenilmis bir siklik icersindeler bravo!

    YanıtlaSil
  7. Ben de Siren Ertan'in etek boyunu yakistirmadim. Hem boyunu kisaltiyor, hem de yasli yapiyor. Sac rengini de yasina yas katar buluyorum zaten.

    Sema Basa gercekten ilginc bir vaka. Kiyafetteki sorunu baskalarina havale ediyorum. Ama yuzundeki kargasanin kahkullerden mi, goz makyajindan mi olduguna karar veremedim, birinden vazgecsin lutfen.

    YanıtlaSil
  8. Siren Ertanin elbisesi ben yakistiramadim acikcasi birincisi oldugundan kilolu gostermis 2 bu kadar canli bir renk ve acik renk saclari goz yormus saclarini toplasa daha iyi olabilirdi ayrica eteginin boyuda bence pek olmamis tasiyamamis.Geri kalan herkes gayet sade siradan iclerinden en iyisi Sanem Tezman ama oda iste ehh daha iyisini yapabilirdi.

    YanıtlaSil
  9. Ethel Baler'i oldum olasi cok begenirim,burada da en sik o bence,ama gunun sikindaki hali gozumun onunden gitmiyor.O Stella Mccarteney elbiseye benzer bir elbise ucuz markalarda var mi acaba?
    Burcu Hanife'nin gomlegi cok sik.
    Elif Gonlum'e de helal olsun,ben hamileyken mutfaga gitmeye useniyordum.
    Zeynep Tura

    YanıtlaSil
  10. Açılın kızlaaar, toparlarım ben bu mücevherleri...

    YanıtlaSil
  11. Serra Tokar'ın pantolonu ne renk olmalıydı uygun olabilmesi için? Serra hanıma naçizane, benden bir öneri: davetlerde ten ve göz makyajını es geçmesin makyaj kendisine yakışıyor
    bell bir yaşın üzerindeki hanımlarda ten ve göz makyajının eksikliği insanı çok yorgun gösterir

    YanıtlaSil
  12. sanem tezmanın ayakkabısının markası nedir bilen var mı??

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar zarif, ne kadar ince, ne kadar guzel bir koleksiyon.. icimden butun parcalari almak geliyor :). Ben Siren hanimi cok seviyorum, ama maalesef bu elbise Siren hanima yakismadi... bu elbiseye benzer Monica Belucci giymisti ve ne kadar yakismisti.. ama Siren hanim her zaman ki gibi cok guzel gorunuyor...

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails