GÜNÜN AKSESUARI

 


Louis Vuitton dan genelde pek haz etmem. En fazla taklidi yapılan, işportada bile rahatlıkla bulunan ama aslında hayatında indirim bile uygulamamış bir markadır LV. Çin seyahatimde gördüğüm LV taklitlerine ağzım açık bakakalmıştım. Benki çanta ve ayakkabı uzmanıyımdır öylesine gerçeğine benziyorlardı ki taklit olduklarını iddia etmek için bin şahit gerekirdi. O zamandan sonrada soğumuşdum markadan. Ama son koleksiyonuyla yine gönlümü fethetmeyi başardı. LV Suhali koleksiyonuna ilk Swiss Otel in tanıtım vitrininde rastladım. Ve bayıldım. Eşşek gibi LV logosu olmadanda bu işi yapılırmış demekki. Tanesi 2740 $ dolar olan koleksiyonda 3 renk var. Siyah, beyaz ve Verone rengi. İlk bakışta Hermesvari bir hava yaratılmak istenmiş gibi. Yan toka esprisiyle hem klasik hemde spor rahatlıkla kullanılabilir. Almak isteyenler Nişantaşı mağazasında bulabilirler.Kocam olacak zavallı adamı kandırmak için şimdiden alt yapı çalışmalarına başladım bile :))

Yorumlar