GUISEPPE ZANOTTI 2009 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

 


Bugünde sırada Guiseppe Zanotti Koleksiyonu var. Ne yalan söyliyim, dünkü Givenchy nin koleksiyonundan sonra beni başka bir koleksiyonun fethetmesi zor gibi. 3 numaralı kafes tarzı ayakkabı hoşuma gitti ama neyle nasıl giyilir zor bir iş. Bu işler sadece beğenmekle olmuyor. Hemen kafanızda uygun bir kıyafet profili çıkarmanız gerekiyor :) 5,6 ve 7 numaranın uçuk renkleri çok hoşuma gitti. Yanık tenle nefis durur.



9 ve 14 çok hoş.



Ama asıl hoşlar Zanotti nin sandaletleri. Gladyatöründen taşlısına kadar hepside şahane.

Yorumlar

  1. Farklı bir koleksiyon olmuş. Modeller uçuk ve klasik olma arasında gidip geliyorlar. Sana katılıyorum Pelin, Givenchy koleksiyonunun etkisinden bende henüz kurtulamadım ama bunlar da hiç fena sayılmaz hani. En azından Jimmy Choo koleksiyonu kadar orjinallikten uzak değiller. Ben en çok 11. , 12. ve 16. modelleri beğendim. Sanırım hepsini istiyorum. :)

    derya

    YanıtlaSil
  2. evet deryacım en doğrusunu sen dedin.

    BENDE HEPSİNİ İSTİYORUMMMMM

    Giyim giymeyim önemli değil yeterki benim olsunlar :)) yok yok bu gerçekten bi hastalık hehehe

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.