HABER OLDUK AMA...

 










Bugünkü Sabah gazetesinin eki Kelebekte tanıdık bir haber çıkıyor karşımıza. Benim 3 gün önce haber yaptığım Haftanın Piştisi ! Bülent Cankurt'u çok severim ve arada haber alışverişide yaparız. Ama bu haberi tamamen ben buldum tarzı kaleme alması hoş olmamış. Birazcıkda olsa insan emeğe saygı bekliyor. Blogumun adını yada adresini yazsın demiyorum ama en azından ben buldum, ben anladım gibi kelimeler fazla iddialı kaçıyor. Ne olursa olsun haberimi böyle çok okunan ve sevdiğim bir yazarın köşesinde görmek koltuklarımı kabarttı :) Demek ki haber olmanın yolu absürd giyinen sözde ikonları takip etmekten geçiyormuş :))

Yorumlar

  1. Olsun, biz önce senden öğrendik bu haberi :) 3 gün yayınlanan yazı sonra haber niteliğini taşımıyor artık benim için.

    YanıtlaSil
  2. canım benim..ne iyi geldi sözlerin teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. canım bende ilk senden duydum..dolayısıyla diğeri değersiz ;)
    tam gaz devam !!

    YanıtlaSil
  4. çok çok çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. hahah hakkaten ilk senden çıktı bak iş nerelere geldi :))

    YanıtlaSil
  6. Ben Sabah'da görünce belki senden bahseder diye yazıları okudum ama nerdeeeee!!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.