TATİL MOLASI

 
Her tarafım büyüyor, genişliyor ama kimse beni tutamıyor :)) Bendeniz hareketli, gezmeyi tozmayı seven, hele hele bu yakıcı sıcaklarda tatile çıkmak için en küçük bir fırsatı bile kaçırmayan bir hamişim. Bazen adalar, bazen 2 günlük bir güney kaçamağı bazende Ilıca ya da Bodrum. Yine var ben önce Çeşme ardındanda Bodrum'a kaçmak. Valiz hiç boş kalmıyor zaten. Tuhaf bir enerji bu. Normal halimde bile bu kadar enerjik değildim. Hamile olacaklar yada ilk dönemlerini yaşayanlar ; bu işin en güzel dönemi 2. trimester imiş. Ayaklar davullaşmaya başlasada garip bir şekilde duramıyorsunuz yerinizde. E malum tatil sebebiyle haberler eski yoğunluğunda olamayacak. Ancak uykudan, kitaptan, denizden, güneşten ve yemekten fırsat kalırsa sizlerle olacağım :)) Evet evet biliyorum. Acaip sinir ve uyuzum :))

Yorumlar

  1. pelincimmm,
    ben dün döndüm Alaçatı'da harika bir 8 gün geçirdim ve geri dönmek istemeyerek geldim...
    çok eğlen çok dinlenn..
    çok çok sevgiler
    ferhan

    YanıtlaSil
  2. oh oh ne güzel kan yapmıştır. ılıca rüzgarlı ve uçuruyor adamı o yüzden en spot bölge benim için. insanın gerçektende hiç ayrılası gelmiyor buradan :)

    YanıtlaSil
  3. ii ttailler cnmm bol eglen

    YanıtlaSil
  4. saolun..galiba dinlenmeyi fazla abarttım. feci tembelim fecii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.