ALIŞVERİŞ LİSTEM - 2

Sabahı mis gibi yağan yağmurla açmanın coşkusu bir başka oluyor. O şevkle yeni sezonda neler var neler yok diye ortalığı şöööyle bir kolaçan ettim. Bulduklarım beni bile korkutacak cinsten. Hepsini istiyorum. Hemde mümkünse her renginden :)

Victor&Rolf'un rugan cicisi hafiften Givenchy'nin 2 sezon önceki modelini andırıyor. Ama yine de alınası. D&G'nın ki ise Chanel'in fiyonklularını andırıyor ama yine de çok güzel ve hemen düşünmeden alınası bir parça. Dior'un ki ise ayrı bir olay. Aslında bu modelin kırmızısı tercihim ama bir türlü resmini bulamadım. Tüm siteler modelin siyah renklisini koymuş.Topuklar altın metal renginde ve feci dikkat çekici.

Christian Louboutin'in bu modelini yakından görmesem hayatta listeme koymazdım. Benim için fazlasıyla süslü püslü bir model. Daha çok assolist tarzı dediklerimden. Ama yakın bir arkadaşım Paris seyahatinden bu modeli aldı ve hemen caka satmak için beni aradı. Hemen olay yerine koşuldu ve mahvolundu !! Şaşılacak derecede ayağa giyildimi rüya gibi bir ayakkabıya dönüşüyor. Özellikle uygun deri taytlar yada mini etekler altına mükemmel yakışır. Tabi mümkünse bir de uygun bacaklar lütfen :) Jimmy Choo'nun 2 modelide son derece hoş.

Zımbalara oldum olası dayanamam. Glamour rock'ın vazgeçilmezleri. Prada botun gri rengide var ama siyah kadar göz alıcı değil. Gucci bootiler ise ayrı bir olay. Deri ve süet karışımı bu şahane şeyler kaçırılmamalı.

Yorumlar

  1. Gucciler güzelmiş vala:)

    YanıtlaSil
  2. benimki dior olsun pelincim:)

    YanıtlaSil
  3. olsun olsun be güzelim. Dior Beymen'e gelmiş ama Gucciler için daha beklenecek.

    YanıtlaSil
  4. Bu markalar iyi güzel,bazıları o kadar şık ki ağzımın suları akıyo.Ama "money talks".Nasıl alıcaz arkadaşım bu kadar pahalı ürünleri.Gerçek bir Louis Vuitton çantam bile yok.Üstelik de şıp diye orijinali tanıyabiliyorum ama ne fayda.,bi tane çakma almıştım onu bile çaldılar.ooff!!Soru şu : Stil sahibi olmak içn ne kadar paray ihtiyaç var.?Veya var mı? Stil sahibi olduğunu kim söyleyecek?Ben de kendimi sınamak isterdim doğrusu.Dünyaca ünlü bir modacı beni alsa,önüme de serse herşeyi.Kombin etmeyi bana bıraksa.Çünkü bu sayfalarda gördüğüm bir çok insanınn giydiklerini ve tarzlarını beğenmiyorum.Bilgisizliğimden mi,anladığımdan mı merak ediyorum (Erdem kıramer ve eşi de birbirine çok yakışmışlar söylemeden edemicem.)

    YanıtlaSil
  5. ben stil konusunda money talks a pek inanmayan biriyim. pekala feci ucuz ve marka olmayan ama tipine ve tarzına giden bir parçayı giydinmide tarz sahibi gözükebilirsin. ben bazı parçalarımı marka kullanmayı tercih ediyorum o yüzden kendimden örnek vermeye hakkım yok. ama hem lise hemde üniversite yıllarımda tarzını beğendiklerimin hiçbiri marka giyinmezdi. bayılırdım giyindiklerine. nerden aldın derdim. yok terkos, yok sosyete pazarı derlerdi ama hiçbir zaman ne dior dediler ne de prada. bu birazda vücut yapını bilmekle ilgili. teninin rengine, saçının stiline, uyguladığın makyajda bile tarzına ait bir parça olmalı.. yoksa inan sadece ünlü modacıların kreasyonlarını giyinmekle olmuyor bu iş. o zaman gardrobunda 100 LV çanta olan tüm sosyetiklerimize stil sahibi derdik dimi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.