BİZİM NESLİN YASI DEVAM EDİYOR

 
Ne yılmışsın sen 2009 ! Benim için değişikliklerin en güzeli yaşanmamış olsa verip veriştireceğim kendilerine ! Önce Michael Jackson'ın kaybı ile büyük bir sarsıntı yaşadım. Ardından Farah Fawcett şimdi de Patrick Swayze. Dirty Dancing'i kaç kere seyrettiğimi hatırlayamam. Hele Ghost? O zamanlarda kaç kişi o meşhur seramik sahnesinde Demi Moore'un yerinde olmak isterdi bilseniz şaşarsınız..

Ama beni asıl fetheden başka bir filmiydi. 1989 yapımı Road House ! Ahır damında Kelly Lynch ile sevişme sahnesi, bar dövüşleri ve blues parçalarıyla dönemin kült filmlerindendi. Beyoğlu sinemalarında en az 10 kez seyretmişimdir. TV de yine göreyim yine seyrederim.

Meğer insanın bir dönemine damga vurmuş isimlere elveda demesi ne kadar da zormuş. Annem en büyük aşkı Rock Hudson öldüğünde komalara girmişti de dalga geçmiştim kadıncağızla. Mutfakta gözyaşlarına hakim olamadığında bende avazım çıktığı kadar atmaksiyon ingilizcemle Thriller'ı söylerdim..

Hey gidi günler heeey :((

Yorumlar

  1. bir dönem yavaş yavaş kapanıyor..her ne kadar Patrick Swayze dönemi genci olmasamda bende Dirty Dancing ve Ghost filmleri ile aşık olmustum kendisine..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.