EN MACERALI SEYAHATİMİN SON GÜNLERİ :))

 





Eveeeeettttt 9 aylık maceram sona eriyor..Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik :) Minik kuzumla 36. haftanın içerisindeyiz. Zamandanda anlayacağınız gibi benim kuzu tahminlerden biraz erken gelecek dünyaya. Sebebi ise son haftalarda kontrol edilemez gebelik şekerim ve erken gelen kasılmalarım. Bunlar yetmezmiş gibi birde cimcimem kordonu boynuna 2 sıra dolamış. Biliyodum anası gibi kokoş olduğunu. Bu şartlarda bile takmış takıştırmış :)

Kasılmalarım sanılandan çok erken başlamış. Tabi ilk gebelik deneyimim olduğu için kasılmamı yoksa bebeğin kendisimi diye anlamak zor oluyor. Rutin ultrason kontrolümde doktorum yakalıyıverdi kasılmamı. Hemen NST denilen alete bağlandım. Gerçektende 20 dakika içinde kocaman 2 kasılma. Birde son günlerde o kadar diyete rağmen şeker değerlerimi kontrol edemiyor olmam yüzünden ne yazık ki normal doğuma elveda demek zorunda kaldım. Zaten bu dönemde kendinizi bırakıyorsunuz. Bebişiniz sağlıklı gelsinde nasıl gelirse gelsin havasına giriyorsunuz. Sezeryenden deli gibi korkan ben bile kendimi bırakıverdim.

Normal gebelik süresi 40 hafta öncesi olsa bile Ayça bebek şimdiden 3 kiloyu buldu ve 1 haftada önden gidiyoruz. O yüzden 37 haftalık(+1 hafta) doğmasında bir sakınca olmuyor. 23 Ekim 2009 Cuma sabahı inşallah anne olacağım.

Birazda hazırlıklardan bahsedeyim :)

Minik prensesimin artık herşeyi hazır. Odasını, beşiğini, bergerini, tekstilini ve tüm diğer ıvır zıvırlarını İnci Tunçel 'den aldık. Şiddetle tavsiye edilir. Normalden pahalılar ama butik çalıştıkları için yükünüzü o kadar sırtlıyorlarki helal olsun diyorsunuz. Özellikle bizim gibi ilk deneyimleri olduğundan detayları bilmeyen anne babalar için yardım meleği gibiler. Sevgili İnci Avcı'ya da ayrıca teşekkürler..Bizim oda seçimimiz resimde gördüğünüz model oldu. Tek farkı bizim mobilya resimlerimiz tavşanlı değil, kedili ve kelebekli küçük kız resimleri :)

Kıyafetlerinin çoğunu, arabasını ve ana kucağını Mothercare'den aldık. Ana kucağı için Maxi-Cosi rahat kullanımıyla diğerlerinden bir adım önde. Banyo, krem, merhem, bez gibi yan gereçler için E-Bebek 'i tavsiye ederim. Mağazaya girdinizmi küvetine kadar herşeyi bulabilirsiniz. Hemde son derece hesaplı. Birde Palladium alışveriş merkezindeki Petit Bateau'ya gidin derim. Kıyafetleri o kadar şirinki kredi kartlarını göçertirseniz şaşmam :)

E malum sadece bebek değil anne adayı içinde hazırlık var. Sezeryen olmasının bir avantajı günü bildiğiniz için daha öncesinden kadınsal hazırlıklarınızı yapabiliyorsunuz. Yok dip boyası, yok manikürü, ağdası falan derken bi bakıyorsunuz ki sanki davete gider gibisiniz :) Birde bunun yanında hastanede kaldığınız sürede neler giyeceğiniz var. Loğusa gecelikleri ve çamaşırları için Pelin mağazasını( Caddedeki mağazanın satış elemanları son derece gıcık. Ama Palladium AVM'deki Pelin mağazası elemanları muhteşem) ve Nişantaşı Hak Pasajı içindeki Asu mağazası şiddetle tavsiye edilir. Özellikle Asu mağazasındaki Asuman hanım bi bakışta ölçülerinizi şak diye tespit ediyor. Zaten deneme kabini yok. Şu ana kadar şaştığını hiç görmediğim için denemeden rahatlıkla istediğinizi alabilirsiniz.

Doğum sonrası eşe dosta dağıtılacak minik kurabiyeler için ise İlker'in Mutfağı ile anlaştım. Blogger ailesinden olan İlker'in kurabiyeleri hem çok şirin hemde feci lezzetli görünüyor. Ayrıca kendisi son derece ilgili ve yardımsever. Kısacası doğuracaklar için garantili adres :)

Canım kocacım istediği kadar ben çekerim diye yırtına dursun, bendeniz illaki profesyonel bir doğum fotoğrafçısı diye tutturdum. Meğer son günlerin popüler mesleğiymiş bu. O kadar fazla alternatif varki şaşıp kalıyorsunuz. En nihayet Çiseren Korkut 'da karar kıldım. Sitesindeki çalışmalara şöyle bir göz atmanız yeterli. O eşsiz anları o kadar güzel yakalamış ve yorumlamışki seçiminizde bir an bile tereddüt yaşamıyorsunuz. Rastlantıya bakın ki sevgili İlker'de Çiseren ile çalışmış ve çoook memnun kalmış.

Pinpirikli bir çift olduğumuzdan Kordon Kanı Bankasınıda ayarladık. 20'li yaşlarda olmadığımdam önlem almak en iyisi. Biz Onkim 'i seçtik. Seçen arkadaşlarımızda gayet memnun.

Artık saatlerin gün gibi, günlerin haftalar gibi geldiği dönemdeyiz. Saatler geçmiyor, telaş dinmiyor, heyecan yatışmıyor..

Doğal olarak bir süre daha sizlerden ayrı kalacağım. Umarım bir sonraki yazımı minik kuzum bağrımdayken yazacağım. Onun o süt kokusunu içime çekerken.. Yüce Rabbim dileyen herkese nasip eder inşallah.

Dualarınızı bizden esirgemeyin..

Yorumlar

  1. Ne güzel hazırlıklar bunlar...
    Hayırlısıyla ve sağlıkla doğmasını dilerim. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  2. ay ağladım resmen okurken. acayip duygulandım pelincim, senin adına çook mutlu oldum.

    bütün hazırlıkları mükemmel bir şekilde yapmışsınız zaten, hiçbir eksik kalmamış

    umarım çok güzel ve rahat bir doğum geçirirsin, herşey yolunda gider ve sağlıklı ve güzel bebişin Ayça'yı kucağına alırsın. öpücükler! <3

    YanıtlaSil
  3. çok heyecanlııı,canım benim çok kolaylıklar, mutluluklar, tebrikler, güzellikler diliyorum. güze uyu, güzel ye! çok rahat, huzurlu ve sağlıklı bir doğum olacak inşallah,dünyanın en güzel kokusunu koklamaya hazır mısııın:)oda çok şeker olmuş benim çok yakın 2 günlük anne arkadaşım da inci tunçelden hazırlattı, en minik detaylara kadar çok şık ve çok da kullanışlı, pratik bir oda oldu, fotoğrafçı için Esra Pozan'la( benim düğün hikayemi çeken kişiyle) çalıştılar, çok memnun kaldılar, buradan onun da adını zikredeyim ilgilenenlere, kurabiyeler de çok şeker çoook!

    YanıtlaSil
  4. Bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı diliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. pelin,allah bebeğini kucağına sağlıkla almayı nasip etsin.onun o kokusunu duymak dünyalara bedeldir. eda

    YanıtlaSil
  6. ayy cook duygulu bir an..kolay gelsin,bebişe ve sana sağlıklar iyi şanslar...

    YanıtlaSil
  7. Canımmm çok teşekkür ederim...Çok duygulu bir yazmışsın...O gün dualarım seninle olacak.Hatta doğumdan bir gece önce sana Ela ile hoşçakal diyeceğim..Seni doğuma kızımın kokusu uğurlasın..Kendi kızının kokusuna kavuştursun inşallah:))
    Bu arada Çiseren'e dikkat et kurabiyeleri bitirmesin:))))
    Görüşmek üzere...Sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. İki kişilik masalınızın prensesi de artık hikayeye dahil oluyor demek ne güzel.Tüm iyi dileklerim ve temennilerim seninle.Mutluluğunuz hep sürsün hiç bozulmasın işallah.

    YanıtlaSil
  9. ay süper heyecan verici... detayları paylaşmana çok sevindim resimleri göremedim ne yazık ki evden yeniden bakıcam şu gecelik ve fotoğraf işine değinmene çok sevindim çiseren benim de alternetiflerim arasında ama bir türlü seçemiyorum :( gecelik işi sandığımdan zor oldu pelin benim caddede baktığım yerse sana kesinlikle katılıyorum bir de palladiumu deniycem...

    Haydi bakalım hayırlısı ile al kucağına bebişini :)

    YanıtlaSil
  10. Insallah hersey istedigin gibi gider ve kizini saglik, mutlulukla kucagina alirsin. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Bu heyecanı yaşamış biri olarak ikinize de bol sağlık diliyorum.
    Ben oğlum doğduğunda hastaneden çıkana kadar kucağımdan indirmedim onu koydukları sepette yatması nasip olmadı. Zaten bir kere kokusunu alınca bırakamıyor insan.
    Şimdiden çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  12. öyle güzel yazmissin ki benim de bebegim olsun istedim ki bendeniz daha evlilik mevzusuna bile sıcak bakamiyorum.saglikla sihhatle gelsin ayca bebek insallah.omru uzun sansi bol olsun.dualarim sizlerle ..Sinem

    YanıtlaSil
  13. Pelincim
    sağlıkla kavuşun güzel kızınla birbirinize inşallah.
    NErede yapacaksın doğumu?

    YanıtlaSil
  14. harika haberler. gözlerim doldu, heyecanla bekliyoruz güzel haberlerini:)))

    YanıtlaSil
  15. ayy canım hadi hayırlısı bakalım inşlh sağlıklı bir şekilde bebeğini dünyaya getirisin:))

    YanıtlaSil
  16. çok heyecanlı. hayırlısıyla sağlıklı sıhatli..

    YanıtlaSil
  17. tebrikler canim...Size, bebeginize ve tum sevdiklerine mutluluklarla dolu bir hayat dilerim...

    YanıtlaSil
  18. çok ama çok duygulandım...öyle güzel hazırlıklar yapmışsınız ki.hepsi çok güzel ve birbirinden şık..bayıldım ayıldım..gözlerim doldu..herşey içinize sinsin..herşey umduğunuzdan bile güzel olsun..Allah çocugunuzu analı babalı büyütsün...
    HERŞEY KISACASI ÇOK GÜZEL OLSUN:))

    YanıtlaSil
  19. Şimdiden tebrik ediyorum. Şu günlerin keyfini çıkarın. Ve şundan emin olun: aradan yıllar geçtikten sonra telaş, yorgunluk, korkular, uykusuz gecelerde şişen gözler... hepsi gidecek, hepsi unutulacak, geriye yalnız tatlı hatıralar kalacak.

    YanıtlaSil
  20. Her şeyde bir hayır vardır elbette. Ayça prenses için de en hayırlısı buymuş demekki. Umarım her şey yolunda gider ve sağlıklı bir biçimde alırsın prensesini kucağına. Senin adına çok sevindim Pelin. Hatta mesajını okurken gıpta ettim. Anne olmak eminim dünyanın en güzel duygusudur. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Senin için dua edeceğim. Ama sende bizleri habersiz koyma. Prenses hanım hayırlısıyla teşrif edince bizleri haberdar et lütfen. Allaha emanet olun... :)


    derya

    YanıtlaSil
  21. Heyecanla okudum yazını, senin heyecanınıda cümlelerden hissedebiliyor insan.
    İnşallah hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde prensesi dünyaya getiriceksin ve biz bebişinle maceralarınıda okucaz yakında.

    YanıtlaSil
  22. Bu muhteşem heyecana katılmak için sabırsızlanıyorum :) tabi ki İlker'in nefis kurabiyelerini yemek içinde :D
    Sabah görüşmek üzere..İyi istirahatler

    YanıtlaSil
  23. çoookkk teşekkürler çiseren. bak söylemeyi unuttum sana blogumu neyse ilker'den öğrenmişin sevindim. demin kurabiyeleri getirdi hepsi birbirinden şekermi şeker.

    artık yarın ki maceramız için enerji depolamam lazım..10 saat sonra görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
  24. sevgili dostlarım
    hepinize güzel sözleriniz ve temennileriniz için binlerce teşekkürler.

    artık yarın sabaha bişicik kalmadı. inşallah saatler sonra minik prensesime kavuşacağım. hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  25. Pelin'cim,

    Anneliginin ilk gunu kutlu olsun... Guzl kizinla ve esinle nice guzel mutlu guzel baslangiclara & gunlere...

    Nihan

    YanıtlaSil
  26. Umarım minik prensesine sorunsuz bir şekilde kavuşmuşsundur ve ikinizde sağlıklısınızdır. İyi haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  27. dünyanın en heyecanlı olayı ..tadını çıkar ...ben 2.yi yapmak için kafayı yiyorummmm...:)

    YanıtlaSil
  28. harika günler seni bekliyor.. en kısa zamanda sağlıklı haberlerinizi alırız..

    YanıtlaSil
  29. demek bu yazıları okuyupta ağlayan tek ben diilim. korkunç duygulandım. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Şu sıralarda bebişin kucağında olmuş olcak.. çok öpücükler..sevgiler

    YanıtlaSil
  30. ben bunları yazarken ayça bebek çoktan gelmiş evini neşelendiriyordur eminim.. bundan sonraki detayları da merakla bekliyoruz.. yazdıklarında tam bir kaynak gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  31. pelin, tebrik ederim.inşallah herşey mükemmel gitmiştir.

    YanıtlaSil
  32. canıııımmm inşallak sende bebişde çok sağlıklısınızdır ve herşey mükemmeldir :) Allah analı babalı büyütsünn hazırlıkların adresleri için çook teşekkürler :)))
    kocamaaaaaan nazar boncukları gönderiorum bebişe :)

    YanıtlaSil
  33. gidip gelip bakıyorum güzel haberlerin için.. :)

    YanıtlaSil
  34. hmmm hala haber yok :) neşeniz daim olsun beklioruss biz burdayızzz

    YanıtlaSil
  35. Pelincim,
    merak ettim seni..Nasılsınız, sen ve bebiş..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. herşey yolunda merak etmeyin :) hepinizi özledim. kavuşmamız yakındır..şu aralar meme ve kaka arasında geçen bir hayatım var ve günde ancak en fazla 5 dakika PC ye bakabiliyorum :) müthiş meşakatli bir işmiş bu müthiiişş !!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.