31 Temmuz 2009 Cuma

DAHİ GAULTIER !

 
Jean Paul Gaultier'nin yeni sezon reklamları son derece çarpıcı ve kreatif. Model Raquel Zimmerman hem kadınsı hem maskülen kimlikle 2 farklı karaktere bürünmüş. Fotoşopun mucizeleriylede sanki tek karede 2 farklı kişi görüyor gibiyiz. Inez and Vinoodh tarafından çekilen resimlerin her biri harika.

Benim dikkatimi feci şekilde şu beyaz bootie ler çekti..Radara giren başka bir cici..

30 Temmuz 2009 Perşembe

ALINMALI !

 
Elle Türkiye en nihayet merak edilesi, alınası ve beğenilesi bir kapak çalışmasıyla gönlümü fethetti. Bu ayki sayısında Martha Şavkan'ı kapağına taşımış ve güzel bir röpörtajlada sayısını renklendirmiş. Uzun zamandır birçoğumuzun radarına giren bu güzel ve şık bayan eski bir model olunca verdiği karelerde doğal olarak usta işi..E malzemede güzel olunca ortaya hemen alınası bir çalışma çıkıvermiş..



Kaynak : Hürriyet Kelebek

29 Temmuz 2009 Çarşamba

GUCCİ YENİ SEZON REKLAMLARI

 
Büyük markaların yeni sezon reklamları teker teker ortaya çıkıyor. Böyleliklede yeni sezon hakkında ip uçlarına sahip oluyoruz. Mesela Gucci'nin 2009 Pre-fall reklamlarındaki başrol şahane ve çok seksi bir ayakkabıya ait. Bunun yanısıra hem 70'lerin Stüdyo 54 dönemlerini hemde 80'lerin glam rock dönemlerini andırırcasına payetler, parlak ve simli kumaşlarla renkli gömlekler dikkati çeken ilk unsur. Özellikle Andy Warhol'u andıran erkek model enteresan bir detay.

Sienna Miller geçen gün katıldığı son filminin Japonya prömiyerine baştan aşağı reklamlarda da görülen ceket ve pantalonla katıldı. Beni şaşırtan ayakkabısına kadar Miller'ın defile kıyafetini copy/past yapmış olması. Kıyafeti Miller'ın üstünde hiç beğenmedim.. Üstelik bu tarz bir kıyafete son derece koyu bir makyaj ve kısa saçlar çok daha hoş giderdi. Kıyafetin glam rock esintileri gitmiş, at kuyruğu ve hafif makyajla tüm havası sönüvermiş.

28 Temmuz 2009 Salı

TUHAF BİR TAKINTI !!

 
Chanel'in yeni çanta serisi Coco Cocoon reklamlarına en nihayet kavuştuk. Kavuştuk kavuşmasına ama Kaiser'in Lilly Allen takıntısını anlamam mümkün değil. İnsan, hiçbir estetik zerafete sahip olmayan, sıradan bir yüze ve tipe sahip, demeçleriyle şizofrenleri andıran bu şarkıcıyı neden kullanmak ister ki ? Yani bu işin tek sırrı tüm çantalarının Chanel olup ortalarda salınmakmı yoksa..

Çantalara gelirsek..Öyle ağzımı sulandıracak bir modele rastlamadım. Hatta ilk resimdeki çanta Givency Nightingale'i andırdı. Diğer modeller bakalım adrenalimi yükseltecek mi ?

27 Temmuz 2009 Pazartesi

KLASÇA SPORA GİTMEK

 


Derin Mermerci'nin tarzını beğendiğim sanırım artık bir sır değil. Kendisi ister klasik ister spor giyinsin cemiyet hayatının her daim kaliteli giyinen bir kaç isminden biridir. Resimlerde kendisini spor çıkışı görüyoruz. Adeta şık olmak için tonlarca para basıp boyanmanıza gerek yok der gibi. Çünkü stil sahibi insanlar en sade halleriyle bile klas görünebilir.

Derin Mermerci'nin spor şıklığını nadide bir parça süslüyor. Louis Vuitton'un Mini Lin Initiales Keepall Dune serisinden şahane bir çanta. 2005 Erkek koleksiyonuna ait bu çantayı unisex bir şekilde kullanıyor olmasıda ekstra bir artı. Koyu kahve renkte olanı ise Mini Lin Initiales Keepall Ebene..

Kadında dövmeyi pek sevmesemde eminim Derin'de bu bile göze hoş gelecektir. Yeni dövmesi çıplak bir melek. Meraklılarına duyurulur.

24 Temmuz 2009 Cuma

LOEWE'NİN DİRİLİŞİ

 


Ünlü İspanyol markası Loewe, yıllardır devam eden kış uykusuna nihayet son verdi. 90'larda fırtına gibi esen Loewe, son yıllardaki berbat marka yönetimiyle adeta unutulmaya yüz tutmuştu. Ne büyük dergilerin moda editörleri ne de A-List yıldızlar Loewe'ye rağbet etmiyordu. Ama Victoria Beckham ismindeki 2 ayaklı bir markanın sihirli dokunuşuyla Loewe tekrar hatırlandı ve yeniden rağbet görmeye başladı. Victoria'nın 2009 kışında giydiği asker kasketi birçok moda dergisinde yayınlanmakla kalmadı, rüzgarı taa Çeşme'de Eda Taşpınar'ı bile buldu. Victoria'nın giydiği Loewe militer palto ve kullandığı Loewe çantalar birçok moda forumunda epey ses getirdi. En son Vogue Rusya'nın kapağında yine Loewe militer kasketle verdiği poz markaya olan ilgiyi devasa bir şekilde şahlandırdı. Demek ki bir marka yönetiminde ünlü isimlerin faydası ve gücü doğru kullanıldığında müthiş işler çıkabiliyor. Milyon dolarlık bir reklam bütçesiyle acaba Victoria Beckham'ın başardığını başarabilirlermiydi orası tartışılır.

Victoria'nın Loewe aşkı tüm hızıyla devam ediyor. Bu hafta içinde kendisini komple Loewe içinde görüyoruz. 2009 yaz koleksiyonundan bluz, pantalon ve çantasıyla gayet şık.



Sanmayın ki Victoria Beckham arkadaşlarıyla yemeğe falan gidiyor. Sadece havaalanında Los Angeles'den Londra'ya uçuyor. Her daim bu kadar şık görünmeyi istemek zor zanaat olsa gerek.



Bir hafta içinde bir başka A-list ünlü Sienna Miller, son filminin Londra tanıtımında yine baştan aşağı Loewe ile. 2009 Marine koleksiyonundan pantalon, şahane bir gömlek ve renkli ayakkabıları ile rafine bir şıklık içinde.



Loewe ayakkabıların renk ve deri uyumuna bayıldım.



Demekki neymiş..Doğru marka yönetimiyle ölüyü bile diriltebilirsiniz..Aramıza yeniden hoşgeldin Loewe !

23 Temmuz 2009 Perşembe

RÜTBENİ BİLECEKSİN !

 


Son dönemlerde moda dünyasında yeni bir akım başladı. Bar Rafaeli ve Gisele Bundchen savaşı. Malum tüm suçlu Leonardo diCaprio denen zat-ı muhterem. Biri eski sevgilisi diğeride eski/yeni sevgilisi. Leo bir model ajansı açsaymış tüm sektörü darma duman edermiş :) Sıradan bir İsrailli mankeni bile dünya standartlarına taşıyıverdi. Tabi alt yapıda uygun olacakki Allah yürü ya kulum desin.



Rampage'ın bir önceki modeli Gisele iken, firmanın açıkgöz reklamcıları yeni sezon için Bar Rafaeli
ile anlaşmış. Resimler gayet hoş..Ama Gisele ne olursa olsun benim için her zaman en birincidir.



Sene 2000. Bendeniz D&G'nın Milano defilesindeyim. Canım arkadaşım Tutu'nun kıyağıyla 6 kız Sex and The City misali yerimize kurulduk ve defilenin başlamasını bekliyoruz. Tabi aramızdaki fark Samantha asla arkalarda oturmazdı :) Herneyse, o zamanlar Gisele'in yeni yeni parladığı isim yaptığı dönemler. Carmen Kass, Erin O'Connor, Alek Wek, Karolina Kurkova, Maggie Rizer gibi isimler kadroda. Yani hepsi aynı klasmanda, yok birbirlerinden farkı dersiniz dimi. I-ıh öyle değil işte. Gisele denen afetin bir yürüyüşü var, inanın kelimeler yetersiz kalır. O ne endam, o ne kendine güven ve ceylan gibi kıvırış Allahım :) Bir baktım ki hepimiz aynı anda ağzımız açık hayran hayran Gisele'e dalıverimişiz :) Demek istediğim Gisele sadece güzel bir vücut ve yüz değil, ondaki podyum hakimiyetinin bir başkasında olması çok zor. Bir ara bizde Çağla Şikel yürümeye çalıştı ama olmadı. Neyseki fazla ısrar etmedi çünkü komik oluyordu.

Uzun sözün kısası, sevgili Bar(ismide yamuk) fazla uçma, havaya girme.Kenan Doğulu'nun dediği gibi rütbenide haddinide bileceksin, beni sinirlendirmeyeceksin :)

PRADA KIŞ SEZONU REKLAMLARI

2009/10 Kış sezonu reklamları yayınlanmaya başladı bile. İlk gözüme çarpan kasvetli havasıyla Prada'nın ki oldu. Steven Miesel'in merceğinden yeni sezon trendlerine, ayakkabı ve çantalarına şöyle bir göz atalım.



Kadife ve goblen kumaşlar Prada'nın yeni sezonunda sık sık karşımıza çıkacak. Ayrıca yıllardır kopamadığımız gladyatör tarzını deri ve kumaşla bütünleştirerek kadınsı bir hava katmış.






Bu sene bir diğer dikkati çeken ise Mary Jane tarzı ayakkabıların geri dönüşü. 20'lerden etkilenen akımda orta boy topuklar ayaklarını sevenler için ideal olsa gerek :)

22 Temmuz 2009 Çarşamba

HAFTANIN PİŞTİLERİ

 
Bu hafta yine 2 piştiyle karşı karşıyayız.



İlkinde Elif Dürüst, hafta içinde katıldığı bir düğüne Dolce&Gabbana'nın deniz kızı tuvaletiyle Hollywood'dan 2 yıldızla pişti oluverdi. Olga Kurylenko, Quantum of Solace filminin galasına bu kıyafetle katılmıştı. Kıyafetin beyaz renkte olanını ise Melissa George 2009 Oscarlarına giymişti.

Bir diğer piştimiz ise Aslı Üstünkaya'ya ait. Hervé Léger'in gökkuşağı bandaj elbisesini şarkıcı Joss Stone çoktan giymişti. Aslı Üstünkaya elbisenin askılı modelini tercih etmiş.

Kaynak : Şamdan Plus, Hello

HAFTANIN ŞIKI !

 
Yazlık yerlerde millet açılsın saçılsın, düğünlerde en pahalı tuvaletler yarışsın, benim bu haftaki şıkım sade bir bayan. Sanem Kardıçalı. Ralf Tezman'ın uzun zamandır sevgilisi olan bu hoş bayan, beyaz uzun İspanyol paça pantalonu, gri kolsuz bluzu ve kıyafetine giden portföyü ile gayet rafine bir gündelik şıklık içinde.

Ben kendilerini hem fiziki hemde tarz olarak Derin Mermerci'ye feci benzetiyorum. İşin tuhafı Ralf Tezman'ın kendilerinden önceki sevgiliside Derin Mermerci idi. Kısacası ortaya karışık bir kebap misali :)

Kaynak : Hello

21 Temmuz 2009 Salı

BAZILARI SARIŞINLIĞA MAHKUMDUR

 
Scarlett Johansson'ın zaman zaman sarışınlıktan kumrallığa geçmesine alıştım. Sarışınken sahip olduğu enerji ve canlılığa kumralken sahip olamıyor. Yüzünün güzelliği işi kurtarır gibi gözüksede sarışın haliyle karşılaştırılamaz bile.

Scarlett Johansson yetmezmiş gibi birde başıma Katherine Heigl çıktı. Grey's Anatomy'nin başarılı yıldızı son filminin galasında karşmıza kumral saçlarla çıktı. Bir sonraki filmi içinmi bilemem ama sarışın hali ne kadar dikkat çekici ve hoşsa, kumral haliylede bir o kadar sıradan görünüyor.

Ben ikisinede sarışınlıktan vazgeçmemesini tavsiye ederdim. Ya siz ?

20 Temmuz 2009 Pazartesi

FARKLI BİR MARTHA ŞAVKAN

 





Aytek Şavkan'ın eşi Brezilyalı gelinimiz Martha Şavkan'ın bilinmeyen resimleri.

Aslında geçenlerde bir magazin köşesinde bunun haberi yapılmıştı ama hangisi hatırlamıyorum. O gün daha fazla resim varmı diye araştırmak için bir kenara not almıştım. Elbette Martha'nın bilmediğimiz daha birçok çalışması var. Anladığım kadarıyla ülkesinin bir Gisele Bundchen'i yada Adriana Lima'sı olmasada yinede başarılı mankenlerinden biri. Kişisel fikrim dolma yanaklı, faraş ağızlı Adriana Lima'dan daha güzel olduğu. Bir türlü anlamam zaten erkeklerin Adriana Lima sendromunu. Çıkın Bebek yada Bağdat Caddesine çok daha güzellerini görürsünüz. Neyse konuyu dağıtmayım :) İşin tuhafı bu hatun resimlerden çok daha güzel. Yakından görmesem ve bu resimlere baksam sıradan Brezilyalı manken derim. Martha ya fotojenik değil ya da kurbağayı bile güzel gösteren Mario Testinovari fotoğrafçılarla çalışmamış.



Evlenmeden önceki soyadı Graeff olan Martha'nın Max dergisine verdiği kapak resmi son derece seksi. Bunun yanısıra siyah beyaz Miss Sixty için verdiği sırt açılı pozuna bayıldım. Usta bir fotoğrafçının elinden çıktığı belli.

ANKET SONUÇLARI !

 


Sosyetimizin En Şık İsmi? ve Sosyetimizin Ikonu ? anketleri sona erdi. Sonuçlar çarpıcı :

Sosyetemizin Ikonu anketinde galip gelen Hiçbiri cevabı oldu. Bunda oy veren 293 kişiyle aynı fikirdeyim. Seçilenler arasında Eda Taşpınar ilk sırada. Ivana Sert 2. Deniz Berdan 3. sırada. Eğer bu anket çok bilinen bir sitede yapılsaydı ve sonuç böyle olsaydı sanırım Deniz Berdan sinirinden çatır çatır çatlardı. O kadar uğraş didin şöyleyim böyleyim de sonrada bir Rus kırosu kalksın senden daha tarz sahibi seçilsin :)



Sosyetemizin En Şık İsmi anketinin galibide Hiçbiri cevabı oldu :) Ne Begüm Şen, ne Derin Mermerci ne de Özlem Önal. Seçilenler arasında ise ilk sırayı Derin Mermerci alıyor. Ardından sırasıyla Begüm Şen ve Özlem Önal geliyor. Merak ediyorum acaba hiçbiri diyenlerin en şıkları kimler. Yoksa bunlar kızgınlık ve bıkkınlıkla kullanılan oylarmı.

17 Temmuz 2009 Cuma

İMDAAAT !! ÇATLIYORUUUM !!

 
En büyük korkularımdan biri bendenizi ziyaret etmeye kararlı..Sabah air- condition dan sersem sepet kalkış, yüzümü yıkayış, duş alış ve klasik güreşçiler tarzı yağlanma işlemime başlamışken korkunç bir kabusla burun buruna geliverdim.

ALT GÖBEKTE HER ŞEKLİNDEN PEMBEMSİ KIZARIKLIKLAR !!! Evet tahmin ettiğiniz gibi. Çatlaklarım ve ben ! O kadar badem yağı, kayısı yağı, Johnson, Lierac kullandım ama hiç bir halta yaramadı.. Doktorum zaten uyarmıştı. Yapısal olarak gelişirler diye. Eğer genetik olarak cildin müsaitse ne yaparsan yap imkan yok engelleyemezsin demişti. Kremlerle ancak geciktirebilir ya da miktarını daha az tutabilirmişim. Bu yüzden hazırlıklıydım açıkçası. Ama hazır olmakla aynada görmek aynı şey değilmiş işte. Mok gibi kalakaldım ayna karşısında. Kilolarıma alışmıştım ama onlar nasılsa diyetle, süt vermekle gidebilecek şeyler. Fakat bu lanet çatlaklar bir türlü gitmezler. Ancak lazer ya da ameliyatla ki o bile kesin çözüm değil.

Bu sefer başladım benim adamı kurcalamaya. Şekerim biliyorum sen beni her halimle seversin de çatlaklarımda buna dahilmi diye miyavlamaya :) Adama zaten bıkkıntı geldi hergün farklı bir Pelin'le karşılaşmaktan. O yüzden şu aralar en sevdiği kelimeler tabiki karıcım elbette karıcım. Sabahtan beri bunları sıralıyor ama beni kesmiyor arkadaşlar. Kendimi nasıl çirkin ve kusurlu hissediyorum anlatamam. Tam bu esnada içerden birşey "tık,tık,tık üzülme annecik" diyor ve ben herşeyi unutup salak salak gülümsüyorum ama yetmiyor işte.

Bu çatlakların ne yazık ki beni en yakın dostuymuşçasına terk etmeyeceğini biliyorum. Onlar hallerinden memnunda ben ne yapacağım hiçbir bilgim yok. :((

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails