MODA DÜNYASI YASTA !

 
Kötü haber beni onca zaman sonra çıkabildiğim tatilimde yakaladı. Halbuki ne kadar güzel gidiyordu herşey.

CNN'in McQueen evinde ölü bulundu alt yazı haberine önce inanamadım. Başka bir McQueen'mi var acaba dedim. Hani inanmak isemezsinizya. Çünkü o o kadar yücelmiştirki gözünüzde yakışıramazsınız ona ölümü. En son MJ'de hissetmiştim içimdeki kabaran o hüzün dalgasını..

Kıskanıyorum sanatçıların bu dünyayı terkediş tarzını. Ne kadar bu dünyayı fiziken terketselerde eserlerine attıkları imzalarla gerçek ölümsüzlüğü yaşıyorlar aslında.

Ve aniden o unutulmazların arasına bir deha daha katılıverdi. :((

Yorumlar

  1. ben çok üzgünüm pelincim çooooooook:(( parisi bekleyesim yok!

    YanıtlaSil
  2. Hala olayın şokunu atlatamadım ben. Haberi okuyunca yüzümdeki şok ifadesi uzun süre geçmedi. Alexander McQueen tasarımlarını izleyip incelemekten çok keyf almışımdır hep. Moda dünyası benim için artık hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak desem abartmış olmam. Onun tasarımlarını ve o muhteşem sınır tanımaz yaratıcılığını çok özleyeceğim.

    Keşke onu anlayan insanlarla bir arada olabilseydi. Annesinin ölümünden sonra internet ortamında yazdıkları felaketin habercisi gibiydi - ama kimse anlamadı. :(


    derya

    YanıtlaSil
  3. cevher, deha ne dersen bu adama yakışıyor. ama ölüm hiç.. eskiden bakınca keyif veren tasarımlarına şimdi baktıkça üzülüyorum çünkü bir daha yapabileceklerini göremeyeceğiz.
    yaşasaydı kimbilir daha neler tasarlayıp bizi hayrete düşürecek, ufkumuzu açacaktı. büyük tasarımcı, çok acı bir kayıp.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.