YİNE YOKUM :(

 
İlk İstanbul Fashion Week gebeliğimin zorlu günlerine denk gelmiş ve tüm defileleri kaçırmıştım. Bu seferde minik bebeğimin dadısının izinli olduğu zamana denk geliyor ve ben yine gidemiyorum. Oysa ne planlarım vardı benim. Sevgili arkadaşlarım 'Iconjane' Ferhan ve 'Styleboom' Burçin ile beraber defileden defileye geçip ellerimizdeki mini laptoplarla yada Blackburrylerimizle canlı canlı taptaze fırından yeni çıkmış koleksiyon yorumlarımı sizlerle paylaşacaktım.

Davetiye gönderen tüm firmalara teşekkürler. Bu sefer olamadı ama bir dahaki sefere kaçarı yok !!!

Bol modalı günler..

Yorumlar

  1. organizasyonun eksiklerinden biri modavesosyetesiz olusuydu:)))

    YanıtlaSil
  2. evet ya dermişimmmmm :)

    bi dahaki sefere inşallaaahh

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.