AKSESUARLARIN GÜCÜ !

 
Eda Taşpınar haftanın en şık ismi. Son zamanlardaki değişim gözle görülür bir şekilde insanın içini açıyor. O tuhaf ve absürd saçmalıklar gitti yerine taptaze ve buram buram stil kokan bir Eda geliverdi.

İlk bakışta aynı kıyafet gibi gelsede tüm olay şahane bir pantalon ve aksesuarlarda gizli. Sezonun birçok hitini kullanmış. Chloé'yi andıran ten rengi yüksek belli pantalon, kemer ve hasır şapka ile hasır portföy.

Umarım yakın zamanda laflarımı yedirtecek bir kıyafetle arz-ı endam etmez :)

Yorumlar

  1. Yüksek bel pantolon ayrı bir hava katmış ve ten rengi de bronz tenini açmış biraz. Gerçekten güzel olmuş. Nihayet

    YanıtlaSil
  2. İlk fotoğraftaki çanta Fendi Peek-A-Boo eğer yanılmıyorsam. Bu çanta bir kadının şık olması için başlı başına yeter zaten benim gözümde. Chanel 2.55 Jumbo'dan sonra sahip olma hayalleri kurduğum ikinci çanta. Eda Taşpınar'ın kıyafet kombinasyonunu da çok beğendim şahsen. Yüksek bel detayını oldum olası sevmişimdir hep, Eda gibi uzun boylu bir kadının üzerinde de son derece şık durmuş.

    derya

    YanıtlaSil
  3. evet deryacım fendi peek a boo. bak ben yazmayı unutmuşum sen yazdında farkına vardım :) ben pantalonun kemer detayına hasta oldum. saatlerdir arıyorum hangi marka diye ama hala bulamadım deli olacam :(

    YanıtlaSil
  4. Eda gercekten degisti yasli sevgilisinden ayrildi ayrilali! Belki adamin yaninda kendini yetersiz ya da yanlis anlasilmis hissediyordu ve abuk sabuk kiyafetlerle bu komplekslerini ortbas etmeye calisiyordu, bilemem? Tek bildigim son zamanlarda ki kiyafetleriyle stil sahibi oldugunu kanitladi, umarim senin de diledigin gibi Pelin'cim, bunun uzerine deli sacmasi birsey giyinipte bizi utandirmaz:)let's cross our fingers!

    YanıtlaSil
  5. İyi görünüyor, bu tarz pantalonlar çok yakışıyor ona.

    YanıtlaSil
  6. hayranım bu kadına bayılıyorum ne giyse bu kadarmı yakışır ....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.