12 Kasım 2010 Cuma

BOTTEGA'ların GÜCÜ ADINA !!!

 
Kaynak : Alem

11 yorum:

  1. AYNI RESME BAKIP ;AYNI ŞEYİ DÜŞÜNMEK.

    SANKİ RUH İKİZİMİZSİN.

    YAZILARINI ZEVKLE OKUYORUM.

    SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  2. Çok tesekkurler sevgili okurum :)

    YanıtlaSil
  3. para ve zengin koca insanın gülüşünü bile değiştiriyo bu ne asalet aman allahım!!! :p

    YanıtlaSil
  4. Hastasıyım şu insanların =). Sanki kendileri parayı ve zengin kocayı sevmiyor. Parayı bulsanız ilk alacağınız çantalardan biri bu olurdu herhalde =). Kadın olsun erkek olsun, kendisi de o imkanlara ulaşabilse aynı halt olabilecekken, kendi imkansızlığından dolayı o çantayı alamıyor diye alabilenlere laf atmıyor mu? oy oy oy :D

    YanıtlaSil
  5. al bendende o kadar.cok kisknciz cok.ikisininde esinin durumu iyi vs kime ne ben anlayamadim.sagdaki kizcagiz biraz silik ama neyse

    YanıtlaSil
  6. blog sahibide zengon koca olayini onaylamis sanirim.o zaman fakirleri elestirin sizde

    YanıtlaSil
  7. 16 OCAK 2012 adsız arkadaş :). O zenginlikle ilgili yorumu yazan benim ve amacım zenginlerin yakasından düşün, fakirleri eleştrin değildi tabii :). Sadece insanları anlamakta güçlük çekiyorum, kendileri bekar olsa bu fotoğraftaki hanımların yerinde olabilmek için ruhlarını teslim edebilecekken, şu an kendileri o standartı yakalayamamış diye kişileri zengin erkek tercihinden eleştriyorlar. Sakın kendimin maddiyat delisi biri oldunu zannetme, benim için erkeğin parasından önce yakışıklılığı ve efendiliği gelir :)). Ama zengin isteyenlere de saygı duyuyorum yani, bunun eleştrilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum, erkekler de zengin kadını bulsa salise bırakmazlar :). Bir moda blog'unda beyan edilen fikirler kişilerin giyim tarzı olmalı, ne kişisel tercihleriyle ne de fiziksel özellikleriyle dalga geçmenin yakışı kalır. Fakir ya da zengin, tarzını hoş bulurum ya kötü, bu kadar :), kötü niyetle yazmamıştım. Hadi öptüm.

    YanıtlaSil
  8. Haaa işte ben bunu demek istedim tam tam bu demek istediğim yukarda yazan herşeye katılıyorum benim ifade edemediğimi etmişler:))))

    YanıtlaSil
  9. pardonda neden elifle ilgili yazdigim yorumlari yayinlamadiniz.eskiden mankenlik yaptigini fakat bir turlu parlayamadigini soyledim.yalan degil iftira degil.elif mi susturdu sizi

    YanıtlaSil
  10. sadece mankenlik yaptığını ve bir türlü parlamadığını söylemediniz. burda olumsuz yorumlarıda yayınladığımı biliyorsunuzdur. ama tarzınız hiç hoşuma gitmediği için yayınlamadım.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails