SOKAK STİLİ Denen Şey İşte Budur !

 


Sokak stili denen şey işte budur arkadaşlar. Demet Şener'in her daim aynı parçaları giyipde salım salım salınması değildir.

Sarah Jessica Parker zaten hepimizin gönlünde taht kurmuş bir isim. Davetlerde ve kırmızı halıdaki doğru seçimlerinide fazlasıyla biliyoruz. Ama gözden kaçan SJP'ın günlük hayattaki seçimleriylede başarılı olması. Hepsi birbirinden farklı ve şık. Sportif, renkli, sade ve çok uyumlu. Zorlama yok, kuaförden çıkmış saç yok, Hermes yok :)

SJP sokak stili konusunda adeta bizlere ders veriyor !

Yorumlar

  1. hay ağzına sağlık ...... Demet Şener hakkında aklımdan içimden ve dilimde söylediğim şeylerdi ve ne zaman bu konuda yazacaksın diye bekliyordum açıkçası...Jean yada siyah pantalonun üstene bir gömlek altta louboutin elde chanel al sana şıklık :) sokak tarzını söylemiyorum bile....Bide elle style awards da aday !!!!!!!!!!! ne stili??.İnannamadıımm ....Elle bile stil saibi yapmış bende mi tuhaflık diyordum ki biri bi şey söyledi ve buda sen olduğun için çookk mutlu oldum..(amma da hıncım varmış yahuuu...)

    YanıtlaSil
  2. yeşim varya korkarım ödül bile alabilir. :) ne kadar vogue'umuz IFW miz olsun bazen potansiyelimiz ancak bu kadar :(

    YanıtlaSil
  3. KADINLAR TORENLERDE CHANELLERDEN DİORLARDAN BIKMIŞ BİZİMKİLER GİBİ KASTIRIP ALDIKLARI ÜÇ BEŞ PARÇAYI GOSTERME MERAKLISI DEĞİL...ZATEN ELLE NİN ADAYLARI KOMEDİ MESELA GENÇ TASARIMCILAR BÖLÜMÜNDE ELİF CIĞIZOĞLU OLMAMASI TASARIMCILAR BOLUMUNDEDE AKUT KUTOGLUNUN JURİ OLARAK KENDİSİNDEN USTUN BİR TASARIMCI OLAN HAKAN YILDIRIMI DEĞERLENDİRMESİ GİBİ:)BEN HAKAAN OLSAM O ÖDÜLÜ ALMAYA FİLAN GİTMEZDİM:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.