20 Ocak 2011 Perşembe

Giyinmenin DOĞRUları ve YANLIŞları

Bu haftaki sosyete dergileri doğru giyinmenin, nerde nasıl giyinmenin örneklerini sunuyor bizlere :



Resimler Mustafa Sarıgül'ün annesinin cenazesinden. Başı sağolsun. Revna Demirören bir cenazede nasıl giyinilmesi gerektiğini gösterirken Aslı Şen sanki bir arkadaşının çay partisine gider gibi gayet süslü..Saçlar yapılmış, makyaj yerinde, kürklü yeleği, Chanel çantası, Burberry eldivenleri.Mekana ve yitirilen kişiye biraz saygı göstermeli. Kuaförümde az rastlamadım cenazeye gitmeden fön çektirenlere.



Kimse sıfır beden olmak zorunda değil. Hatta zayıf bile olmak zorunda değil. Herkesin bedeni kendine ait sonuçta. Kimseyi vücut yapısıyla eleştirme hakkınada sahip değilim. Benim eleştirim ancak kişinin vücut yapısına göre giyinmiyor olmasıdır.

Mesela Şule Argüder. Hanımefendinin kol selülitleri çok fazla. Olabilir. Ama bu kollara kısa kollu elbiseler giyilmemeli. En azından kişinin kendisine saygısını geçtim etrafına saygısından giymemeli.Geçen hafta yaptığı yanlışın farkına varmışki bu hafta vücut yapısına uygun çok hoş mor bir elbise giymiş. Kol boyuda olması gerektiği uzunlukta.



Resimler bir çocuk partisinden. Böyle çocuk organizayonlarında sakın Işıl Reçber gibi giyinmeyin mazallah çocuklar korkar kaçar yakalayamazsınız sonra :) Simsiyah saç diplerinin üstüne platin sarısı saçlar, makyaj kutusuna batırılmış bir yüz, kayakda giyilmesi gereken bir tulum, kemer, Hermes çanta, Christian Louboutin bootieler..Yani totalde felaket ötesi bir görüntü.

Bunun yanısıra Sinem Güven'in zarif sadeliği ne kadar hoş ve ne kadar ortama yakışan bir şıklık. Kim demiş şık olmak için çok uğraşmak gerektiğini.



Resimler Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena'nın açılışından. Açılış adına Ajax ile maç yapıldı. Bu önemli gecede Hermesler, Chaneller cirit atıyor. Hande Acar, Suna Vidinli, Süreyya Ulusoy takmışlar cicilerini aleme hava caka atıyorlar. Sporun olduğu yerde şayet Victoria Beckham değilseniz ve görmemişler gibi görünmek istemiyorsanız lütfen ortama göre giyinin. Tıpkı Yasemin Aloğlu ve Bilgün Dereli gibi.


Kaynak : Hello,Şamdan,Alem

13 yorum:

  1. Açılışa giden sosyetiklerimiz çok komikler :)) Hele o sarı Hermes, beni Hermes çantadan soğuttu.:))) Nasıl ilgi çekici bir yaz rengidir o :) kışın ortasında işi ne???sanki sadece açılış için alınmış :)

    YanıtlaSil
  2. ya gerçekten çok güzel tespitler, özellikle cenazeye katılma modu çok ilginç, herhalde oradan başka bir planı vardı Aslı Şen'in :)

    http://zumrutstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tespitler yine mükemmel. Yalnız şu sarı Hermes'i takan her kimse kendisini tebrik ediyorum zira şu an itibarıyla benim gibi bir sarı düşmanına bile sarı rengi sevdirdi. Ama hakikaten mekana uygun değil. Tüm tespitlere katılıyorum. Her kadının illa zayıf olmaması gerektiğini vurgulaman da son derece hoş. Artık moda sıfır bedenlerin ekseninde dönüyor ve bazı insanlar kilosu olan insanlara aşağılar gibi bakıyorlar. Halbuki kime ne?


    Mükemmel bir post.

    derya

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :) begenmenize sevindim ;)

    YanıtlaSil
  5. Bütün tespitlerine hak veriyorum, çok hoşuma gitti bu post.
    Stil sahibi olmak ne kadar önemliyse ortama ve duruma göre giyinmek de bir o kadar önemli.

    Geçen yıl bizim de bir cenazemiz olmuştu ne yazıkki ve camiye fönlü saçlar, bir karış topuklular ve makyajla katılan arkadaşlarıma çok içerlemiştim.

    Beni uzun zamandır çok sinir eden bir durum var, bir de ona el atsan ne iyi olur:
    Düğünlere beyaz giyerek giden kadınlar!!!! Bir düğünde sadece bir kişinin beyaz giyinme hakkı vardır o da gelinin. Son zamanlarda gazetelerin magazin eklerinde ya da dergilerde ne zaman bir düğün haberi yapılsa muhakkak rastlıyorum beyaz tuvaletlerle düğün törenine katılan şuursuz hanımlara. Geline ayıptır yahu... Oh döktüm içimi rahatladım :)

    YanıtlaSil
  6. çok haklısın ülkü. bende sinir olurum bu düğünde beyaz giyenlere. bir fırsatı çıkar katılana rastlarsam konu yapacağımdan emin ol. korksun benden düğünde beyaz giyecek şanssız kişi :)

    YanıtlaSil
  7. Hande Acar kötülerin en kötüsü olmuş.Zavallı chanel çanta için için ağlamıştır herhalde....

    YanıtlaSil
  8. Işıl Rençber'in tulum jarse aslında Home Store'da satılıyor ben kayakta giymek için baktım ordan biliyorum=) Yine giymesi tabiki doğru değil doğrudan ziyade hoş değil ;)

    YanıtlaSil
  9. sarı hermesi ben de beğendim

    YanıtlaSil
  10. bu suna vidinli var ya çok komik..biz bununla iki günlük bir geziye toplu halde gittik.iki günde 4 -5 tane hermes çanta ile arzı endam etti..hatta biri hakkında herhalde çoğu kapalıçarşıdandır yorumunda bile bulundu...

    YanıtlaSil
  11. benimde kendisinden aklımda yer eden tek şeyi sesinin ve diksiyonunun berbat oluşu. insanı rahatsız edici bir konuşması var.

    YanıtlaSil
  12. şekerimm bayıldım harika bir post olmuş!!! bence bunu tekrarlanan bir bölüm yapmalısın:))) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler :) elime verirlerse bir fırsat hemen yaparım :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails