STİL KEŞİF : GARANCE DORE' nin Akıllı Gardrobu




O blog dünyasının kraliçesi. Hergün kendi blogumu açmadan önce O'nun blogunu ziyaret ederim. Sonrada sevgilisinin blogu :) Sevgilisi meşhur Sartorialist'in yaratıcısı Scott Schuman. Ne güzel bir birliktelik değil mi ? İkiside moda ve fotoğraf aşığı. Biri Fransız diğeri Amerikalı. Sokak modasınının önemini büyük markalara kabul ettirecek güce sahip bir çift.

Garance İngiliz ELLE dergisine stili ve çalışmaları hakkında bilgiler vermiş. Mesela Paris'in en tanınan ajanslarından birinde illüstratör olarak çalışmak istemiş. İş görüşmesine gittiğinde yüzüne karşı ' Başaramazsın. Çünkü doğru görünümün yok.' demişler. Bu dallamalar olmasaydı belki Garance blog dünyasında olmayacak, bu kadar tanınmayacaktı. Yaşasın öküzlük :)

Modası çabuk geçen parçalardan hoşlanmıyor. Sezonluk parçalar yerine zamansız olanları tercih ediyor. Bir şeyi satın almak için 10 sene bekleyeecek kadar sabırlı bir moda aşığı. Ne tam anlamıyla maskülen görünümü ne de seksi görünmeyi seviyor. İkisinden de bir parça alıp kendince yorumlamayı seviyor. Stella McCartney favori markası.

O kadar sıradışı gardroplardan sonra Garance'ın gardrobu çok mütevazi gözüküyor. Kendi de belirtiyor : ' Hiçbir zaman alışveriş delisi olmadım.' Mütevazi ama kaliteli. Bir markadan 20 tane almaktansa markanın en iyisinden 1 adet sahip olmayı tercih ediyor.

Garance kadın modasında kadın tasarımcıları seviyor. Phoebe Philo, Hannah MacGibbon ve Stella McCartney. Seksi ve zeki kadın imajlarından dolayı Haider Ackermann ve Dries Van Noten'de favorilerinden.

Anlayacağınız etrafımızda böyle aklı başında, zeki ve zevk sahibi kadınlarında olduğunu görmek pek hoşuma gitti.

Bu haberi yapmaya dün karar vermiştim. Bugün Ferhan İstanbullu'nun yazısıyla çakışması tamamen tesadüftür:)

Yorumlar

  1. Garance Dore'nin bloguna baktım, Milan moda haftasıyla ilgili yazısında Ece Sükan'ın fotoğrafını gördüm, beğendim, mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  2. evet birçok blogda ece resmen milan çıkartması yapmış :)

    YanıtlaSil
  3. ferhan istanbullu'nun yazısı çok boş geldi bana
    neredeyse aşağıdaki ile aynı
    http://nymag.com/fashion/11/spring/71665/
    biraz daha kendinden katmasını beklerdim

    YanıtlaSil
  4. İşte aradığım zariflikteki stil ropörtajı ve gerçekten karizmatik bir kadın. zorlamadan, saçmalamadan, abartmadan ortaya çıkan gerçek STİL VE ETKİ.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.