MODA ve SOSYETE'DEN IFW'e GENEL BAKIŞ !

 


Bir İstanbul Moda Haftası'nı daha sonlandırdık. Koleksiyon ve defilelerin bende yarattığı izlenimleri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım çoğunuz benim gibi düşünüyordur. Katılıp katılmadıklarınızı, unutupda yazmadıklarımı lütfen benimle paylaşın :)

2011 IFW'de AKLIMDA KALANLAR :

GIZIA'nın GRİLERİ
ZEYNEP ERDOĞAN'ın TRİKOLARI
NİYAZİ ERDOĞAN'ın BIYIKLARI
ZEYNEP TOSUN'un DERİLERİ
ATIL KUTOĞLU'nun KÜRKLERİ
ASLI GÜNER'in ÇORAPLARI
JALE HÜRDOĞAN'ın FIRFIRLARI
SİMAY BÜLBÜL'ün DERİ TENLİ GOTİK KADINLARI
GÜNSELİ TÜRKAY'ın DESENLERİ
MEHTAP ELAİDİ'nin SİYAH ve BEYAZI
DAMAT/TWEEN'in DİTA'sı
COLIN'S'in KAVAK YELLERİ
RANA-BERNA CANOK'un VOLÜMLÜ ETEKLERİ
DENİZ KAPROL'un SEKSİ MANKENLERİ
ÖZGÜR MASUR'un PÜSKÜLLERİ
AVVA'nın PASCAL NOUMA'sı
GAMZE SARAÇOĞLU'nun PİLİSELERİ
ÖZLEM KAYA'nın DEKOLTELERİ

2011 IFW 'in EN'leri :

'EN' BEĞENDİĞİM : GAMZE SARAÇOĞLU
'EN' HAYALKIRIKLIĞI : ZEYNEP TOSUN
'EN' FARKLI : ÖZGÜR MASUR
'EN' GÜNÜN HER SAATİ : KOTON
'EN' MODERN : LUG VON SIGA
'EN' ETNİK : MEHTAP ELAIDI
'EN' TARİHİ : TUVANAM
'EN' İYİ PODYUM : DENİZ KAPROL
'EN' İYİ MAKYAJ : GIZIA
'EN' İYİ SAÇ : ÖZLEM KAYA
'EN' BIKKINTI VEREN : PODYUMUN RUHSUZLUĞU ve RENKSİZLİĞİ
'EN' HİSSEDİLEN GELİŞME : BLOGGERLARA VERİLEN ÖNEM ve DESTEK
'EN' ÇALIŞKAN : ECE SÜKAN

2011 IFW'in ARTILARI ve EKSİLERİ :

PODYUMU HİÇ BIRAKMAMASI GEREKEN : ÇAĞLA ŞİKEL
PODYUMU FAZLA MEŞGUL ETMESİN DİYE DUA ETTİĞİM : DEMET ŞENER KUTLUAY
DAHA ÖNCE BEĞENMEYİPDE IFW'DE HAYRAN KALDIĞIM : SERENAY SARIKAYA
SEVGİLİ DESTEKLİ GEREKSİZ ÜNLÜ : Christiano Ronaldo'nun sevgilisi IRINA SHAYK
ŞAMPANYA KADEHİNE GİRMEZSE BİR İŞE YARAMAYAN : DİTA Von TEESE
HALA EN GİZEMLİ GÜZEL MANKENİMİZ : SELMA ERGEÇ
BİR SONRAKİ IFW'de EN ÇOK GÖRMEK İSTEDİKLERİM : BORA AKSU ve ERDEM MORALIOĞLU

Ve son olarak, ALİ AĞAOĞLU dışında moda haftamızın imajına uygun bir başka sponsor bulunması dileğiyle..

Yorumlar

  1. özlem saraçoğlu da kim?
    gamze olmasın o?

    YanıtlaSil
  2. elbette gamze saraçoğlu. teşekkürler düzelttim :)

    YanıtlaSil
  3. ve tabii erdem moralıoğlu :)
    öbürü ender saraçoğlu :) ne de benziyor bunlar birbirlerine.

    YanıtlaSil
  4. çağla candır hayatıır :)
    xoxo

    YanıtlaSil
  5. birde selma ergeçi oldum olası sevmişimdir. ama keşke cansu dere de katılsaymış IFW'ye.
    bu arada serenayı severim ama göğüs kısımında sanırım çok başarılı bir ameliyat değil kaç ay geçti hala victoria beckham yada ebru şallının eski görüntüsü gibi bi görüntü kaldı.
    sanki handball topu koymuş gibi :C
    xoxo

    YanıtlaSil
  6. bugün isimlerde süperim :) 3 gündür geceleri sadece 2 saat uyku uyursam bu bile iyi doğrusu :)

    YanıtlaSil
  7. Bunca paylaşım ve özverinin sonunda fedakarlık etmemiz gereken uykumuz oluyor...
    Güzel ayrıntılar :)

    YanıtlaSil
  8. Şahane tespitler :) Ama ben en güzel saça Günseli Türkay'ı koyardım. O fincanlarla çiçeklerle süslü saçlara bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler :) haklısın g.türkay mı kaya mı diye çok arada kaldım bende :)

    YanıtlaSil
  10. pelin, hem senin hemde diger tum takipcilerin konu hakkinda dusuncelerini merak ediyorum.
    IFW'in kimligi nedir? turk modasi ve modacisi ne yapar?
    IFWyi, hasa ne paris, ne milano, ne ny veya londra ile karsilastiricam ama tipki diger turk olan hersey gibi, IFW'dede kimlik sorunu hissediyorum. uc bes parca haric hic bi koleksiyonu, hic bi tasarimciyi kendimde gormedim. tamam bende bir moda ikonu yada otoritesi degilim ama yani marstada yasamiyorum. heh budur dicem bisi cikmaz mi yaw?
    ya avrupalidan daha avrupali olmaya calisan bir stil yada ne idugu belirsiz(bakiniz deniz kaprolun luzumsuz taki defilesi).
    istanbul'u en cok rio ile karsilastiriyorum. gelismekte olan ulke, yeni yeni buyuyen moda haftalari vs. hatta ocak'ta orda oldugum icin moda haftalarina denk geldim. adamlarin o kadar kendi ait bir stilleri varki, moda haftasida gayet guzel bunu yansitiyor. plaj kulturunden gelen uzun dokmeli elbiseler, koca bir mayo endustrisi(ki turkiyede bunun karsiligi deri olmali).
    bence bir suru harika turk markasi var. hemde kendi kimligimizi yansitan ama IFW'yle uzaktan yakindan alakalari yok.

    londra, milano, paris, ny fashion weeki birbirinden ayiran, hepsinin kendine ait bir stili, bir kimligi, bir havasi olmasi. IFW olucaksa bir farki olsun. bana acikcasi pek birsey vermiyo bu defileler.
    bu kadar kapsamli tekstil hikayesi olan bir ulkeden daha etkileyici seyler bekliyorum ama disimin kovuna gelicek bir modaci cikmadi daha.

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel dile getirmişin ellerine sağlık. her dediğine katılıyorum ama kimlik konusunda farklı düşünüyoruz. bizim kimliğimiz olmasa daha iyi olur diye düşünüyorum. olsaydı tüm modacılarımız cemil ipekçi tarzı çalışmalıydı. ama yaratıcı ve genç beyinlerin londra moda haftası gibi çalışmalarını sergilediği bir arena olsaydı çok daha iyi gözükebilirdi. mesela bir academia kimliği IFW'e beş basar diye düşünüyorum. paris'in kimliği haute couture. new york ise uzun zamandır kimlik savaşını sürdürüyor. milan desen hazır giyimde üstüne yok. kimliği daha çok sunuşta ortaya koymalıyız bence. eserler daha iyi sunulabilir daha iyi ambalajlanıp daha gösterişli bir şekilde dikkati çekebiliriz. bizde malzeme var ama ambalaj sıfır.

    bu sorunu bir sonraki hediyemde soracağım. bende fikirleri ve düşünceleri senin gibi merak ediyorum. bana fikir verdiğin için ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.