CANNES FİLM FESTİVALİ - 3. Gün

3. Gün'e damgasını vuran tek kelimeyle Cheryl Cole oluyor. Üstünde Paris Moda Haftası'nda sergilediği koleksiyonun her parçasına hayran kaldığım Stephan Roland marka şahane bir elbise var.



Sanırım ilk kez son derece şık bir Cheryl Cole görüyorum. Kıyafetle uyumu şiir gibi. Vücut tipine son derece yakışan bir model seçmiş. Sade beyaz elbise bele eklenen detayla nasılda zengin bir görünüme kavuşmuş. Altın rengi gibi görünen toka aslında cam. Hem de içi altın sıvıyla dolu. Stephan Rolland'ın sözcüsü kıyafetin Cheryl'e özel dikildiğini söylemiş. Paris Moda Haftası'nda sergilenen elbise nasıl özel dikilmiş oluyor anlamadım doğrusu :)

Saçlarını toplayıp at kuyruğu yapması yerinde olmuş. Makyaj ve clutchı dört dörtlük. En hoşuma giden ise dekolteyi bozmayıp cesurca hakkıyla taşımış olması.

Kırmızı halı sonrası katıldığı bir partide ise yine rüya gibi bir Cheryl Cole var karşımda. Roberto Cavalli imzalı elbiseye hayran kaldım. Makyajı ve clutchının rengi çok yakışmış. Saçlar yine harika. Cheryl Cole 2 de 2 gidiyor. Hem de 10 üstünden 10 puanla.



3. günün bir diğer dikkat çekici ismi Fan Bing Bing oluyor. Elie Saab kıyafetiyle peri kadar güzel ve zarif bir görüntü koyuyor ortaya. Böyle ihtişamlı haute couture parçalar görünce zevkten dört köşe oluyorum resmen.



Sarah Jessica Parker da bir Elie Saab elbiseyle. Ne kadar da kendine has bir seçimde bulunmuş. Onca klasik Elie Saab arasından en özgün ve en Elie Saab gibi görünmeyen parçayı seçmiş. Resim verirken etekleri uçuşturması elbisenin hakkını veren bir davranış. Sevdim.

Yorumlar