1 Temmuz 2011 Cuma

AYŞE ÖZYILMAZEL 'in BCBG Max Azria Gelinliği !

 


Şimdi efendim bu konu bendeniz için pek de tatlı değil. Çünkü bir çokları gibi ayy aşk işte herşeye kadirdir diyemiyeceğim kadar hassas bir konuyu barındırıyor.

Adam 1 ay evveline kadar evliydi. Birden 21 yıllık karısını boşuyor. Sonra 27 yaş genç bir çıtırla evleniveriyor. Öyle bir devirde yaşıyoruz ki buraya kadar herşey normal diyebilirim. Lakin, adamın boşandığı eşi kanser hastası. İşte bu beni öldürdü bitirdi mahvetti. Kanser hastası demek ilgiye ve sevgiye muhtaç insan demektir. Birçok kanser hastası bilirim ki ailelerinin ilgisiyle ve sevgisiyle iyileşmiştir. Böyle bir durumda kalkıp da biz mutluluğu seçtik diyebilen bu 2 insan benim için son yılların en büyük bencillik simgeleridir. Yani artık herhangi bir muhabbette konu bencillikten açıldımı vereceğim ilk örnek Ayşe Özyılmazel ve Ali Taran aşkıdır.

Ben bu aşka ve evliliğe hak verenleri, O Ayşe Özyılmazel 'dir hep böyledir kalbiyle hareket eder demelerini de anlayamıyorum. İnsanlık bu kadarmı öldü ve biz nereye gidiyoruz diye son 2 gündür düşünmeden edemiyorum.

Aslında söyleyeceğim çok şey varda saat olmuş gecenin 00:30 'u..Bu insanlar için uykumu daha fazla feda edemem.

Ve gelelim Ayşe Özyılmazel 'in gelinliğine. BCBG Max Azria imzalı, 398 dolar değerinde sade ve hoş bir gelinlik. Gelinlik güzel de Ayşe Özyılmazel 'e yakıştığını söylemek zor. Hele Kate Moss 'un gelinliğinden sonra görmek çok büyük bir şanssızlık. İşin tuhafı Kate Moss 'un gelinliği olabildiğince transparan olmasına rağmen Ayşe Özyılmazel 'in göğüs çatalını görmek beni daha fazla rahatsız etti.



Hele o tuhaf renkli ojeler beni benden aldı..Damatta sıradışı birşey yok. Her zaman ki genç özentili giyim tarzında. Ama o t-shirtünün önündeki siyah şeyle acaba bu yaştayım ama hala göğüs kıllarım siyahtır mı demek istiyor pek anlayamadım.

Kısacası her yönüyle son derece sevimsiz bir evlilik şovu !


50 yorum:

  1. pelincim,
    Yazmazsam çatlarım. Bana da artık kaç gündür böğğk geldi ve seninle kesinlikle aynı fikirdeyim.Ben bu Ayşe'yi hiç sevmedim zaten.Umursamaz havalarda gezen tabiri caizse çok afedersiniz ama peynirdir işte hadi o kelimeyi kullanmayayım ben yine, sen anlarsın. Ayrıca kendileri babalarına az çemkirmediler zamanında kızları yaşında kadınla evleniyormuş da bilmemneymiş diye.Ali Taranın ilk evliliğindne olan kızı 39 yaşındaymış yani yeni karıdan bile büyük.Nasıl oluyormuş Ayşe hanım? Ayrıca bu fotolardaki öpüşmeleri de benim midemi bulandırdı.Hiç masum ve sempatik bir öpüşme gelmedi bana.Ve ben bu evliliğe en iyimser halimi kullanarak max.1 yıl veriyorum. Ve senin dediklerine katılıyorum.Gelinliğide benim dah aönce BCBG de görüp çok beğendiğim bir elbis eişte almış kendine gelinlik yapmış artık o elbiseyi de hiç sevmiyorum:-) valla bak...

    YanıtlaSil
  2. Ne aşk görüyorum ne hoş gelin ve damat... Ali Taran ile ilgili yorum yapmak bile istemiyorum. Ayşe Özyılmazel'in psikolojisinin bozuk olduğunu düşünüyorum. Babası için yazdığı yazıda yorumlarım değil hislerim var demişti. Nasıl bir insanla yaşlanıp sonsuza dek birlikte olmaya inanabilirim diye söylüyordu. Ali Taran'ın onu aldatma, daha genç biri için terketme ihtimali yok. Sonsuza dek birlikte olma ihtimali bile yüksek adam zaten 60 yaşında :))

    YanıtlaSil
  3. Bu konuda " kimsenin hayatı bizi ilgilendirmez" demek havalı oluyor biliyorsunuz:) Tabii ki bizi ilgilendirmez, ama nasıl ailemizde, komşumuzda, eşimizde, dostumuzda böyle bir şey gördüğümüzde yadırgıyorsak, aynı şekilde hayatları hepimizin gözü önünde olan insanları da yadırgarız.
    Kaldı ki hayat bu kadar duyarsızca ve fütursuzca yaşanmamalı. Aşık olduğunu iddia etmek, duygularımla hareket ederim demek insana özgürce her istediğini yapma hakkı vermez. Ama maalesef son zamanlarda "aşk" olduğu iddia edilen ama bence sadece cinsel çekimden ibaret olan o duygu her şeyi mübah kılar oldu.
    Ali Taran'ın eski eşiyle neler yaşadığını bilmiyoruz, bence bu olay ortada eski eş olmasa bile yeterince garip.
    Verme arkadaşım öpüştüğün resimleri basına. Görmek zorunda mıyım? Senin "aşkın" sana muhteşem gelebilir ama bana son derece zorlama geliyor, ortada duygu falan göremiyorum.
    Bu karmaşık yorumu da böylece noktalıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Pelin,

    O kadar güzel yazmışsın ki hayran kaldım. Tebrik etmeden geçemeyeceğim, bu durum ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum, insanlarda hiç vicdan yok. Gerçekten çok sevimsizler =)

    YanıtlaSil
  5. önce ayşenin evleneceğini duydum, sonra ali taranla evleneceğini duydum nassı bi şok geçirdim anlatamam.. ali taran ve eski eşinin bi röportajını okumuştum 2009da hürriyette ve helal olsun demiştim adama.. amaa gel gör ki söylediklerin çok doğru, hasta demek ilgiye sevgiye muhtaç ve ayrıca üzüntüden kederden stresten negatif enerjiden uzak durması gereken insan demek.. bir de şu öpüşme fotoğrafı midemi fena halde bulandırdı.. daha fazla yazamayacağım..

    YanıtlaSil
  6. bu olaya el atmanı istiyordum kaç gündür, hatta hatırlatmak için Şebnem Çapa için ayşe özyılmazelin kınasından mı çıkmış diye yorum yazmıştım :)

    tiksinç!!! başka kelime bulamıyorum fotoğrafları gördüğümde!!!

    Ali Taran 28 haziran MFÖ konserinden sonraki tweetinde
    ""Dun gece acıkhavada MFO'leydim. 30'lu yaşlarımda dolaştım bütün gece. Konser bitti haydaaa gene late late 50'lerdeyim. Ona da sukur Yarabbi."" demiş
    bu herşeyi açıklıyo, adam resmen 50
    yaş sendromunda!!!

    Selma Taran'ın da nasıl güzel bir gülüşü var Allah şifa versin, hayatının geri kalanında çok mutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. ayşe, ali taran bu kadar güçlü ve zengin olmasa 21 gün sonrasında gelen evlilik teklifini kabul edermiydi:) 2 albüm yapmış ama hala patlayamamış birinin önüne sunulan fırsatı sonuna kadar değerlendirmedir. ali taran 3 aydan fazla dayanamz bu ayşeye. hatunun kendisi ilişkilerini 20 kişiyle yaşayan biri buna annesi girer hıncalı girer arkadaşları girer izzeti girer. bunları ali taran kaldıramaz. aslında ali taran ın hülya avşardan yüz bulamadığı için kurban olarak ayşeyi gözüne kestirdiğini düşünüyorum. ali taranın en yakın arkadaşının taranı savunmasıda ilginç. yaratıcı insanlarının kalbinin çarpması gerek falan filan. yahu adam 21 senedir evli çoluk çocuk sahibiymş zaten. normal bir aile düzeni varmış. ayşe köşesindne herkese akıl veriyordu gerekli gereksiz bir çok kişinin avukatlığını yapıyordu. bu yaptığı hata onu artık hiç kurtaramaz. bu evliliği ölürcesine savunanlar zaten o düğüne katılanlar. rahşan gülşan gibi bedava medya gezilerine katılan biri ya da birilerinden ne bekliyoruzki. bunun adı da aşk değil. yahu ayşenin içine girmiş kaç yüz adam var bu şehirde. bu kadındaki nasıl bir potansiyeldir. düzcinsel eşcinsel kim varsa girmiş potasına uçan kaçan kurtulamamış.

    YanıtlaSil
  8. Babasi 95 yilinda Cesme altinda bir balik restaurantinda kizi yasindaki kisi ile samimi vaziyette yan masamizdaydi. Yuksek sesle konusarak dikkat cekme ve rahatsizlik verme halindeydi. Anaya bak yuzunu ordan burdan gerdirerek kizlari ile ayni yasta gozukmeye merakli. Maya bozuk olunca iste boyle igrenc bir durum cikiyor. Hasta esi bosama durumu olmasa isterse torunu yasinda kisi ile evlensin kime ne ama gercekten eski ese yapilan insanlik disi. Allah sifa versin Selma hanima ve Allah icine oyle bir huzur versin ki boyle pislik adamdan gecte olsa kurtuldum diye sevinsin.

    YanıtlaSil
  9. bir kaç şey daha eklemeden edemeyeceğim. az önce tv de yeni gelin ile damadın görüntülerini izledim, bu kadar yapay birşey görmemiştim son zamanlarda. o vücutla o gelinliğin içinde o itici haliyle ayşeden asla grace kelly çıkmaz. o güzelim kıyafeti mahvetmiş. o cüsseyle zaten birçok şey eksik olur ama olmayınca olmuyor işte. taran daha şimdiden sıkılmış görünüyor çünkü hanım kızımızın poz verme edaları biz izleyenleri bayıyorken etrafındakileri ne duruma sokar bilinmez. kıvanç ile verdiği pozlarda aslında yanında olmasını istediği damat daha çok kıvanç tatlıtuğmuş gibi geliyor:)

    meşhur olmuş dediğimiz kişilerin bir ışığı olur bir albenisi olur. ayşe gibi zorlama ünlülerde bakar bakar göremeyiz o ışığı o sadece ünlü bir babanın kızı olmanın getirisini kullanmış ve taranla çıtayı yükseltmiş. ama bunun geri dönüşü ona kötü patlayacak. tek dileğim selma taran ın beddua etmemesidir. çünkü mazlum duruma düşmüş kuluna Allah çok fazla yardım eder ve bunun bedeli ödetilir. eğer sabrederse tek kendi değil bu çirkin duruma seyirci bırakmış bizleri bile çok mutlu edecek. ona sabır diliyorum ve gözümde çok yücelmiş biridir kendisi.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok çok iğrenç o öpüşme pozları çok bilmiş şımarık ayşe YE NE OLDU ŞİMDİ ? Babasına akıl veriyordu ne oldu ne buldu babası yaşındaki adamdan.Ali taran ayşe yi ne kadar taşıyacak en fazla bir bodrum sezonu gününü gün ederler ,sezon sonu da aşk bitti derler !! Başka denizlere yelken açarlar ..Midem bulandı resmen..
    LEYLA

    YanıtlaSil
  11. Pelin onceki yorumum kotu oldu ama gercekten babasi ile ilgili dediklerim dogru. istersen yayinlama zor durumda kalicaksan. Ben Selma hanim icin cok uzuldum. digerleri kendi pisliklerinde bogulsun insallah.
    selamlar

    YanıtlaSil
  12. bu kadar luzumsuz bir cift turkiyenin en buyuk gazetelerinde sivas katliamindan bile daha buyuk bir basliga sahipse ne yazikki bizi ilgilendiriyor. ayse ozyilmazel hayatimda gordugum en beceriksiz kadin, el attigi hicbir iste iyi oldugunu dusunmuyorum, bu kadinin ismini bilmemiz bile bu kadar sisirip onumuze atan medyanin hatasi.
    tabii ki insanlarin kendi iclerinde ne yasadigini bilemeyiz ama televizyonda izledigimiz opusme sekansinin da samimi oldugunu zannedenlerin oldugunu sanmiyorum. tam hadi kizim oglum poz verin fotografcilara.

    YanıtlaSil
  13. Google a "ayse ozyilmazel" " Mansur Forutan" "Hasan Pulur" yazın, taze gelin hanımın şahsiyetine ve yeteneğine vakıf olun derim. Hanım kızımızın nasıl köşe yazdığını benim gibi anlayamayanlar varsa, artık anlarlar.
    Zaten kendisi hem is hem de özel hayatında istikrar gösterdiği için geri kalan durumlar için fazla da bir yoruma gerek yok. Her şey ayan ve beyan ortada...

    YanıtlaSil
  14. glsh, çok haklısın. Mansur Forutan'ın Aktüel'deki AÖ dönemiyle ilgili yazısını bir vesileyle ben de burada telaffuz etmiştim.
    Doğma büyüme Moda'lı olarak bunların oralardaki hallerini biliriz bir çoğumuz.
    Şimdilik çok kısaca özetlemek istiyorum: Hasan Pulur çok baba adamdır, ağzına sağlık. Kadın düşmanı falan da değildir. Nedense başka hiçbir kadına dememiş de onca lafı neden buna demiş diye bir düşünmek lazım.
    Valla dedikodu yazmayacağım, yorumlamayacığm diyordum ama bu gidişle dayanamayacağım artık yazıcam ya bu ne...

    Rahşan Gülşan mıdır nedir en çok da ona şaşırdım. Özgür kadın, aşk sevgi bla bla... Sanki kıytırık şarkıları olan kolpa popçu değil de büyük bilim insanı Ayşe Özyılmazel, büyük Türk beyni... Özgürlük dedin mi Ayşe gelir akla da özgürlük feminizm bilmem ne onun üzerinden öğrenicez adam gibi yaşamayı...

    Hani tanımasak bilmesek oyunun taraflarını inanıcaz da insanın gözünün içine baka baka bu kadar da olmaz ya... Bu kadar olmaz...

    Röportajını okudunuz mu? İzzet Çapa'ya neler babalamış... Çocukları sana ne diyecekler diyor İzzet çapa. Cevap şu: "Amaaaan İzzet, ben düşünmedim sana ne oluyo yaaaaaa!"
    Kaliteye bak.

    Selma Hanım'ı bu olaylarla anmak istemezdim ama Allah ona sabır ve sağlık versin, bunlardan da uzak tutsun, bulaşmasınlar kadına. Bu tr kadınlar vıcık vıcık bir yerinden bulaşıverirler çünkü bir dönem gelir, insana yapış oluverirler... Allah düşmanımın başına vermesin.

    YanıtlaSil
  15. valla google ladım ve son 20 dakikamı bu kadın için harcadığıma inanamıyorum :)

    akşam gazetesindeki iğrenç başlık midemi bulandırdı resmen. RÜYA GİBİ AŞK RESMİLEŞTİ..Ne kadar iğreç ve ikiyüzlü bir başlık.

    YanıtlaSil
  16. teaser hiçbir yorumun olayın kendinden daha kötü olamaz. ne hissettiğini güzel dile getirmişin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  17. bayanlar resmen yazdiklariniz karsisinda sok oldum. cooook acimasizsiniz cooook!!! Oncelikle soyleyeyim, Ali Taran hakkinda cok bilgiye sahip degildim ve kucuk bir arastirma yaptim. Iki tarafida tanimam etmem, hatta ayse ozyilmazel'in neden bu kadar meshur oldugunu anlamam bile. burada tamamen objektif bir yerde duruyorum ve nette okuduklarimdan su yorumu yapiyorum.

    gelin biraz google'da gezinti yapalim:

    http://www.medyafaresi.com/haber/1358/medya-unlu-reklamci-ali-taran-bosaniyor-19-yillik-evlilik-neden-bitiyor.html

    haberine gore ali taran ve eski esi taaa 2006 yilindan beri bosanmayi dusunuyorlarmis zaten. demekki araya hastalik girince bunu 2011'e ertelemisler. yani bu olay "15 gun icinde selma'dan bosanmasi ayse'ye ilani ask etmesi" olayi degil. Bir takim olaylar, gelecekteki durumlara alt yapi hazirlar.Bu da boyle. Belli ki Ali Taran'in ilk esiyle olan iliskisi coktan bitmis ve bence Ali taran, kanserli esi yaninda yeteri kadar durmus ve hastaliginda destek olmustur. Gazetede yazanlar gore Taran zaten hala daha esine maddi destek olmaktadir. Yani bence beraber olup mutsuz olmaktansa, mutlu olup ayri olmak cok daha iyi.

    Genc kadin- yasli erkek evliliginede ben cok garip bakmiyorum. Evet gelin babasini cok elestirmis olabilir ama zaten ben bu kadini hic genc bir insanla gormedim. Yani dolayisiyla boyle olacagi belliydi. Bunda da gariplik goremiyorum. Bana kalirsa evlilik, iki cinsin yas farkiyla cikan yatak performansindan veya cocuk yapmaktan cok daha ote birseydir. Kafalarin uyusmasi yeter ve artar! Geri kalan herseyin bir cozumu vardir. Yeterki kafalar ve hayat tarzlari uyussun!Gelin gencmis, damat yasliymis, azginmis, tekeymis...Bilmiyorum bu tip yakistirmalari ben cok cirkin buluyorum. Kaldi ki ben Carpe Diem ci biriyim. Bu dunyaya bir defa geliyorsak eger o zaman insan sevdiginin ve istediginin pesinden kosmali. Hayat planlar yapmak icin cok kisa.

    Birde gercekten kendinizi ailelerin yerine koyun...Yani o gun evlenen sizin kuzeniniz, arkadasiniz, halanizin ogluda olabilirdi. O zaman tipis tipis o dugune katilanlar arasinda sizde olacaktiniz.

    Hepimiz insaniz, hepimiz buyuk soz konusmusuzdur ve sonrada o tukurdugumuzu yalamisizdir.

    Bu iki kisi sadece unlu insanlar diye, "vurun kahpeye" mantigini hic yakistiramiyorum. Bana daha cok, gecekondu mahallelerinde her onune gelenin arkasindan dedikodu yapan egitimsiz teyze psikolojisini yansitiyor.

    Sahsi fikrim budur. Yukaridaki sadece tek tarafli yorumlari okuyunca fikrimi uzun bir sekilde nedenleriyle yazma geregi duydum.

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkürler düşüncelerini paylaştığın için..

    kendince haklı sebeplerini okudum ama yine de bu 2 insanın durumunu haklı göremiyorum ben. maden aşktı mutluluktu o zaman ne gerek var bu tarz nazire yaparcasına evlenmeye. eski eşi morali bozuk olduğu için londra ya götürmüşler. ortada her an hayatını kaybedebilecek biri varken 2 şapşalın mutluluk pozları veripde öpüşüp koklaşmaları kusura bakma ama resmen midemi bulandırıyor. senin dediklerine şayet ortada hasta birisi olmasaydı yerden göğe kadar haklısın derdim ve eleştirmezdim bile. aşktır olabilir eyvallah derdim. ben kanseri ve bu illet hastalığın insanda ne gibi tahribatlar yaptığını yakınen yaşayan biriyim. çok sevdiğim bir arkadaşımı gencecik yaşta kaybettim. hem de ölüm oranının çok düşük olduğu göğüs kanserinden. o kocası varya tam 2 sene hayat arkadaşına bebekmiş gibi baktı. iyi günde kötü gündenin en güzel örneğini gösterdi. sırf bu sayede arkadaşım iyleşir gibi oldu ve tedaviye ara verildi. ama geç bir evrede teşhis edildiğinden 6 ay sonra ağırlaştı ve kurtaramadık. bir insanın öleceğini bilmesi ne demektir bilebilirmisin kız kıza toplandık. çok zor. ancak başa gelince anlayabiliriz onun hislerini. çok ağırdır be sevgili arkadaşım. ali taran ne kadar yardım ederse etsin ayrılmış olsa da sonrası böyle olmamalıydı. tabakhaneye birşey yetiştirmiyorlar. bu kadar acele evliliğe hadi evliliği bile geçtim böylesine mutluluk dolu bir tablo yaratmayabilirlerdi. herşeyi gizlice yaparlardı ve en azından çok hasta bir insana sevgi olmasada saygı gösterilebilirdi. bu düğüne giderdiniz diyorsun ya hayır arkadaşım. benim kardeşim bile olsaydı ben gitmezdim. tavrımı koyardım. mutluluklar derdim ama ksuura bakmasın bu çarpık mutluluğu da paylaşmazdım. o annesini babasını giden herkeside kınıyorum. ve Allah herkese gönlüne göre versin diyorum.

    ortada vurun kahpeye olayı yok. ikiside ünlü insanlar. ve ortada bir eylem var. öyle bir eylem ki 4 gündür türkiye nin gündemine oturmuş. ahlaki ve insani yönden çok ağır bir eylemden söz ediyoruz. elbette bizlerinde düşüncesi olacak ve belli bir düzeyde bunu tartışacağız. zaten bu işi yapanların inan bu dediklerimizi bile iplediğini düşünmüyorum. ne de olsa onlar mutluluğu seçmiş kendileri için yaşamayı seçen özel 2 insan ! gerisi boş !

    YanıtlaSil
  19. sevgili kız kıza toplandık, bir de selma taran ın tarafından bakalım. kadın üzülmüş ve ülkeden gitmiş. selma taran ın yerinde annen halan teyzen olsa ne düşünürdün? konu yaş değil zaten. diğer insanları (bunlar eski eş ve çocuklar oluyor) düşünmeden göze sokarcasına yapılan düğün komedisi. ayşe özyılmazel evde kalma korkusunu, acısını çok derinlerde yaşayan biri ve bunun üzerinden ona çok saldırıldığı için o da "bakın bende evlendim" diye bangır bangır bağırmak için bu kadar rezilce birşey yapıyor.

    ilk görüşte aşk diye birşey yok. ilk görüşte güce ihtişama paraya paranın getirdikleri aklını başından alır buna aşk dersin. zaten görüntülerde aradaki uyumsuzluğu görüyoruz ali taran ayılıp bayılmıyor o adam çok zeki yine bir hesap kitap peşindedir. yaşlı bir erkek genç bir kadın isterse ayşşe son tercih olur. güzel desek değil çekici desek değil zeki desek o da değil, bir asalette yok. herşeyini ortaya döken ve bunu marifetmiş gibi bize sunan biri. ayşe armanda bunu yapıyor ama onun bile bir kalitesi var.
    birde şunu anlamıyorum. bir insan kaç kere aşık olabilir Allah aşkına, her ilişki insandan zaten birşeyler götürüyor, ne inanç ne güven kalıyor kişide. yatıp kalmaktır aslında bunun adı ama bunlar aşk diye içine ediyor bu kutsalın.

    YanıtlaSil
  20. Pelin sana katılıyorum. Ben de zaten eski eşi, aşkı meşki geçtim,kızdığım taraf bu fotoğrafları basına dağıtmaları, yan yana poz verebilecekken, öpüşerek poz vermeleri vs. Yani bu kadar tepki çekmişken, bu pozları vermek sadece yangına körükle gitmektir. O nedenle ben burada ne gerçek aşk, ne de samimiyet görüyorum.
    Ali Taran'ın çocuklarını düşünün. Kim babasını annesinden başka biriyle görmek ister? (dikkat ederseniz hasta anne konusuna hiç girmedim) Öpüşmek, sevişmek tabii ki normal olaylardır. İsteyen istediğiyle evlenebilir. Ama böylesi bana iğrenç geliyor, kimse kusura bakmasın. Aşk, evlilik ve özgürlük kavramları her şeyi meşrulaştırmaz!

    YanıtlaSil
  21. ortada bir aşk yok, bunu görüntülerde gördük. taranın bir hesabı kitabı var. ayşeninde artık bu camida çok istediği ve neticesinde edindiği güçlü bir konum var. olay bundan ibaret. o görüntülerde, ayşe birbirlerine çok aşık bir çiftmiş gibi bir imaj vermeye çalışıyor, karşıdan bunun tepkisini almaya çalışıyor ama tarandan bu yönde gelen bir tepki yok. ağızdaki dil söylemese de beden dili sağolsun ele veriyor herşeyi:)

    YanıtlaSil
  22. Noktasına virgülüne dokunmadan tüm yazdıklarının altına imzamı atıyorum Pelin. Çok güzel dile getirmişsin gerçekleri. Aynı duyguları paylaşıyorum. Ayrıca bu aşkın (!) samimiyetine de inanmıyorum. Yalnız beni rahatsız eden en önemli şey, tabiki hasta bir insana böyle bir acı yaşatmanın yanında, bu olayın bu kadar gündemde olması. Bizim insanımız magazin sever, bunu biliyorum. Ama böyle iki tane ne olduğu belirsiz, Ülkeye zerre faydası olmayan insanın evliliğin 2 gündür tüm gundemi meşgul etmesi rahatsız edici. Neden bu Ülkeden fazla entelektüel insan çıkmıyor sorusunun cevabı da bu sanırım. Millet olarak boş şeylerle vakit harcamayı çok seviyoruz. Yanlış anlaşılma olmasın lütfen. Ben blog yazarlarının konuya deginmelerinden söz etmiyorum kesinlikle. Sadece bu olayın medyada manşet haberi yapılması Ülkemiz adına çok üzücü bunu söylemeye çalışıyorum. Yoksa tabiki magazinsel değeri olduğu için ilgili yerlerde konu edilmesi gayet normal.

    derya

    YanıtlaSil
  23. acayip doluyum, hiç yediremiyorum böyle olayları..vefa-şefkat-merhamet gibi insani duygular yerini ne yazıkki Ali taranda şehvet gibi hayvani bir duyguya bırakmış.. bir erkek ayşe özyılmazeli neden tercih eder başka

    bu konuda pelinle hem fikirim
    evlenmiş olabilirler ama bunu insaniyet çerçevesinde yapabilirlerdi.. Basına sızdırmadan belki yazılı bir duyuru ile duyurabilirlerdi,
    kanser gibi moral faktörünün yüksek olduğu bir hastalığa sahip eski eşin gözüne gözüne sokulmazdı!!!

    herşey bir yana kim olduklarını bilmesem
    damat için; düğün hediyesi olarak aldığı range rover jipi kayınpederine "ahanda bu da düğün hediyem" edasıyla gösteren adamın evliliğinin samimiyetinden şüphe ederim!!!

    gelin için; gördüğüm en itici ve çirkin gelin
    vıcık vıcık, yapış yapış!!!

    derdim

    saygılar

    YanıtlaSil
  24. @kIZKIZA TOPLANDIK, DÜŞÜNCELERİNE SAYGI DUYARIZ AMA BU GECEKONDU MAHALLELİRNDEKİ BİLMEMNE TEYZELER LAFIN ÇOK AĞIR. BİR KERE ÜNLÜ ÜNSÜZ BUNU YAPAN İNSANLAR VAR.

    9 OCAK 2010 TARİHLİ SABAH GAZETESİNDEKİ RÖP.OKUMUŞTUM VE NETTEN ARŞİVDEN ONU BULDUM. HANİ BU TARAN BEYİN İLK FİLM YAPTIĞI VE JÜRİDE OLDUĞU DÖNEMLERİNDE YANİ ÇIKIÇ YAPTIĞI ZAMANLARDA YAPILAN RÖP.DAN AKLIMDA KALAN İSE ŞU İDİ. Sema hn.ın Dr.u diyorki kanser hastası olupğ en sevdiğim 2 hastamdan birisiniz, diğer hastamın kocası karısını kanser olunca boşadı.O zaman ok yanındaydı da 1yılda ne oldu ve neden o zaman SEMA hn. aman Ayşe sakın olmasın (!) diye bir söz söyledi. Ben inanmıyorum ve kesinlikle önceden bu Ayşe Ö. ile Ali T.bağı kurmuş bile.... Yani Ayşe sebebiyet.Ayrıca eğer benim kuzenim, kardeşim herneyse aynı böyle bir olay baına gelseydi o kadar büyük konuşuyorum ben onların düğününe gitmezdim arkadaş!
    1 yıl önce karısı için ölüp biten adam noldu da 1 yılda ayrılamaya aniden karar verip yine 2 ay içinde şak diye evlendi. Röportajı da okumak istersen linki burda canım.Ben o zaman bu çiftten ,sevgisinden çok etkilenmiştim ve yine öyle iddialı konuşuyorum ki 1 yıl avarmaz boşanırlar ve ben bu çifte mutluluk falan dilemiyorum. İstediğiniz kadar tepki verin.Bu da benim düşüncem.

    http://www.sabah.com.tr/Ekler/Cumartesi/Guncel/2010/01/09/aliye_simdi_daha_cok_sigim_kanserin_her_asamasini_benimle_yasadi

    YanıtlaSil
  25. Nagehan, sen demissin ya, kim babasini annesinden baska biriyle gormek ister diye? Ben babamin 2006'daki vefatindan sonra anneme soylerim mutlaka evlen diye. tabiki ertesi gun demedim bunu ama suan mantikli olarak bakinca annemin evlenmesi kadar dogal birsey yok.

    Annem 55'dogumlu ve suan 56 yasinda...Desem ki, annem (allah gostermesin) 90 yasinda vefat edecek (ki anne tarafim 96-103 yas arasi vefat ediyorlar) annecigimin daha yasayacagi en az 34 sene var. (tamam kimsenin obur tarafla bir anlasmasi yok, bu sadece benim yuruttugum bir tahmin)

    Ben annemden cok uzaktayim, senede kendisini maximum 3 ay gorebiliyorum, ne destek olabiliyorum ne yardimci olabiliyorum kendisine... bir derdi bile olsa telefondan, bilgisayardan dinlemeye calisiyorum.

    Dolayisiyla hep, evlenebilirsin diyorum. Kizkardesim ve annem kuplere biniyor tabi ben boyle soyleyince ama bence insanin bir sevdiginin olmasi, bir derdini paylasacak, aksam masada onu yalniz birakmayacagi bir partnerinin olmasi kadar guzel birsey yok. Kafa dengi olduktan sonra neden olmasin? benim icin annemin evlenmesi baska bir adamla ayni yatagi paylasmasindan cok daha ote birsey!!! tabiki de babamin yeride ayri olur annemin evlenecegi adamin yeride ayri ama benim icin onemli olan annemin mutlulugu. Babam zaten bu yasamini tamamlamis...Eminimki o da annemin cok mutlu olmasini isterdi.

    Tabikide babam kanser olsaydi can cekisirken annem onu bosamaya kalksa duygularim ayni olmayabilirdi. Ama babam kanserken, coktan bitmis evliliklerini sonlandirmak istese (Ali Taran durumu) genede saygi duyardim. (Buarada babamin vefat sebebi kanser filan degil kalp krizi...burda sadece orneklemek icin kanser olsaydi dedim.)

    Bence Ali Taran'in oglunun da durumdan cok rahatsiz oldugunu dusunmuyorum. Anne ve babasinin iliskisi coktan bitmis oldugu icin... Ayrica TV'de gormedim ama Selma Taranin kendi agzindan duymadiginiz surece onunda mutsuz oldugunu dusunmeyin. Sonucta 21 yillik arkadasi evleniyor. Ali taran mutlu ise neden selma hanimda mutlu olmasin?

    Birde sunu tekrar belirteyim, bu yazida ve yukarida biraktigim yorumda adi gecen unluleri gercekten tanimam etmem. hatta ali tarani bu olay uzerine arastirdim. Malum burasi tr'nin en cok okunan bloglarindan biri:))) Sonra kimse kapima dayanip sen ne biliyorsun filan diye sormasin. Kalkip politika tartismiyoruz ama ne olacagi genede belli olmaz :D

    Fikirlerimin pekcok kisi icin radikal olabilecegini bu yorumlardan sonra kestirebiliyorum ama genede yazmadan edemedim.

    Saygilar herkese tekrar!

    YanıtlaSil
  26. papis style; evet cok haklisin. o lafim bu yorumlar uzerine cok agir olmus.ozur dilerim. belkide ben yeteri empatiyi saglayamiyorum.

    gercekten twitter'da, bloglarda, online gazete haber altindaki yorumlari okuyunca(ki bircogu burdakinden cok cok agir taciz icerikliydi) sok oldum. olayi arastirma hissiyati duydum icimde.

    kimse yazdiklarimdan yanlis birsey anlamasin lutfen. kaldiki ne burda yorum birakan sizleri, ne de adi gecen unluleri taniyorum. blog sahibeside olmak uzere kimseyle sahsi bir bagim,problemim filan yok. tamamiyle objektif olarak kendi fikrimi yazmak istedim. sagolsun pelin'de o kadar uzun yorumlarimi genede yayinladi...iyi hafta sonlari herkese :)))

    YanıtlaSil
  27. ıkı gereksiz insan cenemi bile yormuyorum ne vefa ve insanlık var.sadece eski eşe acil şifalar diliyorum.Gelnliğide berbat.içindeki bir nebze insan olmayınca o gelinliğin anlamı yok.

    YanıtlaSil
  28. kız kıza toplandık, ben evlenmelerine karşı değilim, evlilik gayet normal bir şey. Benim kızdığım ortada hasta bir eş varken, hatta hasta olmasa bile bir eş varken, çocuklar varken, tepki çekecek bir şekilde "biz evleniyoruz, kim ne derse desin" demek ve basına başka birinin de belirttiği gibi yazılı bir açıklamayla haber vermek yerine ya da illaki fotoğraf vereceksem düzgün bir fotoğraf vermek yerine meydan okur gibi bunları yapmaktır.
    Benim kim babasını başkasıyla görmek ister derken kastettiğim şuydu, tabii ki normal şartlar altında da insan annesini ve babasını başka biriyle görmek istemez, ama ben böyle görmeyi hiç istemezdim açıkçası. Senin annenin evlenmesini istemen de gayet normal, çünkü bilirsin ki annen sizi mahçup edecek bir şey yapmaz, buna saygım sonsuz.
    Ama şimdi bu kadar olaydan sonra o çocuğun duymak zorunda kalacağı sözleri, babası için edilecek hakaretleri düşünün. Bir babanın bunu çocuğuna yapmaya hakkı yok bence. Paşa paşa evlenirsin, ben evlendim kardeşim dersin, kimse de bir şey diyemez. Ama bunu insanların eleştireceği şekilde yaparsan ben sana saygı duyamam.
    Ayrıca ne kadar doğru bilemiyorum ama Ali Taran'ın oğlunun ağlayarak annesini aradığı ve doğru mu diye sorduğu haberi çıktı gazetede.
    Fazla derine girmek de istemiyorum ama bu haber günlerdir gündemde, bunu engellemek de onların elindeydi. Engellemedikleri için onları samimi bulmuyorum.

    YanıtlaSil
  29. yasli adam genc kadin olayi degil ki burdaki tepki. Bosandiktan sonra evlenmeye karsi oldugumuz da degil. Bu tur bir suru beraberlik var simdiye kadar tv de izledigimiz. 21 yilini beraber yasadigin ama hasta olunca terkedilen ese yapilan durum. Bu tur hastaliklar moral ister. Ilgi, alaka ve sevgiyi hissetmek ister, Destek ister. Simdi ustune birde bu tur yazilarla morali bozulucak. Vicdanli bir insan tedavi tamamen bitene kadar biraz beklerdi bu evlilik icin. Yangindan mal kacirir gibi bosanir bosanmaz dugun hazirligina girmezdi.
    insanin evinde kopegi oluyorda bir bosluk eksiklik oluyor. Kadinin duzeni bozuldu ve ona uzun sure hatirlatilicak sekilde hemde.


    Asagida Elif Aktuğ`un yazisi var linki de burda okumak isteyen icin. http://www.aksam.com.tr/ask-bekleyebilir-miydi-2770y.html

    SELMA'NIN YAŞADIĞI KISIM
    Sadede geleceğim. Ali Taran'ın iki hafta önce boşandığı Selma Taran'ın annesi, annemin çok sevdiği bir ahbabı. Uzunca bir süredir neler yaşadığını, neler atlattığını, boşanmanın seyrini biliyorum. Acılar hepimiz için, zorluklar, düşmeler-kalkmalar herkes için. Selma Taran, basına da defalarca yansıdığı için söylüyorum bir süredir tedavi görüyordu; iyileşme sürecinde boşandılar. Bu gelişme mutlaka Ali Taran'ın içini rahatlatan da bir durumdur. Ancak ben hiçbir kadının, hastalık dönemindeki, 21 yıllık kocasını kendinden 20 küsur yaş küçük bir erkek için boşayacağını sanmam...
    Peki, aşk beklese olur muydu?
    Olurdu, Selma için ne bileyim, bir yıl bekleseler gayet şık olurdu. Bakın geçen yıl Vatan'a verdikleri röportajda Selma ve Ali Taran ne demişler: 'Ali Taran: Onkoloğumuz Selma'ya, 'Siz en güzel iki hastamdan birisiniz, ama öbür güzel olan hastamı kocası, kanser oldu diye terk etti' dedi.

    YanıtlaSil
  30. her gelin güzel olur sanırdım..ta ki Ayşeyi görene kadar ..hiç yakışmamış..saçları da iğrenç ötesi..

    YanıtlaSil
  31. Bu üçlü ilişkiyi yakından tanımadığım için yorum yapmıyorum. İlişkilerin içerden görünümü dışardan göründüğünden çok farklı olabilir. Ama bir range rover olayı var kı ben hayatımda bundan daha terbiyesiz, kadınları bu kadar küçük düşüren başka bir şeyle karşılaşmadım.

    YanıtlaSil
  32. Ay ay nasıl gözden kaçırmışım. Bi dakka...

    En son fotoğrafta gelin (Ne?) çiçeğini kapan İzzet Çapa'yı, Madi Clara'ya havale ediyorum :) AÖ'in bakışı ve triptonik el hareketi de konuyu Madi Clara'ya havale edercesine manidar...

    Saygılar Madi Abla... Eli öpülecek ablamızmışsın.

    YanıtlaSil
  33. Ayse, kariyerini ve ununu hep unlu erkeklere borclu (bkz. Hincal uluc, hasmet babaoglu, okan bayulgen,en son da ali taran).
    Ali taranla tanisma niyeti zaten album pr'iymis, siki bir pr calismasi icin kutluyorlardir birbirini. Range rover de bonusu oldu kizin.

    Sohret icin neler yapiyor insanlar biliyoruz ama bu kadar vicdan sizlatanina denk gelmediydik.
    Ali ayse ikilisi hasta bir kadinin ahini alio da mutlu olabiliir mi ki. İlahi adalet diye bir sey var.
    Allah Selma hanima saglik versin.

    Bu arada gelinin gixleri hep kapali bayik bayik mutluluk pozlari o kadar samimiyetsiz ki, hatta mide bulandirici.

    Ayse simdiye kadar hicbir isinde tutunamadi. Bu kadar zorlamaya kendinden soz ettirebiliyor iste. Aslinda onun icin yazik bir durum. Allah mutehakini verir zaten.

    YanıtlaSil
  34. Şimdi daha iyi anlıyoum ki kadınların hasta olmaması, şişmanlamaması, cinsel arzusunun azalmaması, başlarının ağrımaması, yorulmaması, uyumaması gerekiyor. yoksa sevgilileri/eşleri hemen onları terk edip başkalarına gidebilir. Çok mu kötümserim? Yani abarttın diyebilirsiniz ama sanki gördüğüm her olay bu düşüncemi pekiştiriyor. Selma Taran kanser oldu saçını kazıttı 25 yaşındaki görüntüsü kalmadı diye kocasını kaybetmesi mi gerekiyordu. Bir kadın 40-50 yaşına gelince sürekli korku içinde mi yaşamalı alttan sürekli 20lik kızlar geliyor ben ne yapacağım mı demeli? Hele ağır bir hastalığa yakalandıysan vay haline. Erkekler yaşlanınca şekilden şekle giriyorlar ama onlar için sorun yok, hele para da olduktan sonra her zaman eş bulunur.
    Ben de bu düğünün böyle göstere göstere yapılmasına karşıyım. Selma Taran'a saygı gösterilmeliydi. Böyle ağır bir hastalık geçirmiş ve henüz tam iyileşmemiş bir kadının sağlığı için çok riskli bir davranış bu, çünkü kanser gibi hastalıkların seyri stresle doğrudan bağlantılı. Londra'ya gitmiş ama eninde sonunda o fotoğrafları görecek. Bir de 50lerde olsaydı Ayşe bu olaydan sonra biterdi ama şimdi ona hiçbir şey olmayacak. Ertuğrul Özkök de Ali Taran'ın eşini boşamasını eleştiren bir köşe yazısı yazdı. Dünkü Hürriyet'e bakarsanız okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  35. Elle Cohen03 Temmuz, 2011

    Malesef bu Ayse ne yapsa yakistiramiyo kendine... Eski esi icin siflar dilemekten baska bisey olmaz artik. Hurriyette okudum kalbi cok kirikmis, ogullarinin da morali cok bozukmus. Ne kadar deli gibi asikta olsun baskalarinin kalbini bu kadar kirmak hic hos degil :(

    YanıtlaSil
  36. keşke herkes sizin gibi düşünse...

    YanıtlaSil
  37. Midesiz gelinle vicdansiz damat

    YanıtlaSil
  38. gördüğüm en çirkin gelinlerden biriydi, belki de yorumlarına katıldığım için bana çirkin geldi.
    bu arada konuyla alakasız ama
    bir yazımda senden bahsettim soylemeden gecmeyeyim.
    http://aysstyle.blogspot.com/2011/07/7-seven.html

    YanıtlaSil
  39. valla ben annem ablam çevremdekiler hepimiz ıyyyy olduk... cık cık cık dedik... tiksindik... öpüşme kareleri mide bulandırdı... evlilik dediğin masum temiz mutlu bir olaysa bu düğün tüm bunların zıttını temsil ediyor... reklam kokan kareler... dedesi yaşındayı geçtim eski eşi düşünüyorum herkes gibi... benim babamda kanserdi ve kaybettik... o kadar önemli ki onlar için sevgi ,ilgi ve bakım.... bu sanki kadını erken öldürmek için tasarlanmış gibi... ve bundan mutluluk duyan kimi köşe yazarları "ay çılgınlar işte" ,"aşk" ya da "insan bazen kendine öncelik vermeli" gibi yorumlar... beni gerçekten insanlık kavramından soğutuyor ve sorgulatıyor... dünya evine girdi onlar ama biz mide spazmı geçriyoruz sayelerinde...
    bizi niye bu kadar ilgilendiriyor bu konu... çünkü, hepimiz insanız yaaaa...
    biraz sadakat saygı geçmişin hatrına tahammül....
    ve bugün hasta eşini bırakan sıkılan adam seni yarın öbür gün ne için terkedip gidecek...
    ayrıca a.Taranın tişörtündeki siyah leke göğüs kıllarından ziyade ... bu düğün kara bir leke gibi zihninize kazınsın diye bağırıyordu...
    ayşeden bir bebek de bekliyoruz ve yalan reklam kokulu mutluluk pozları...
    şaka gibiler...
    allah büyük diyeyim ne diyeyim....

    YanıtlaSil
  40. ben ortada aşk falan görmedim sadece şov!! Hem de izleyenler için o öpüşme fln neyse daha fazla devam edemicem sadece kendilerine kalsa daha iyiydi diyorum.
    Cook aşıklarsa sessiz sedasız da evlenebilirlerdi..önemli olan sadece "mutlulugu secmekse" öyle değil mi??
    moda açısından bakacak olursak ,gelinlik iyi taşınamamış,damat da yaşına fazla kaçan genç kılığı yakıştıramamış!

    YanıtlaSil
  41. zaten hiç birimiz neden evlendi diye sormuyoruz. olabilir. aşktır bu saygı duyarım (ız). yaş farkları umurumda bile değil. adı üstünde aşk. tüm tepki tek bir şeye. bu tarz şovun bokunu çıkarırcasına evlenme şekilleri. nispet yaparcasına, hadi fazla yaşadın hemen geber dercesine, fütursuzca mutluluğu seçme şekilleri rahatsız ediyor. ilişkilerde sevgi bitebilir ama en azından biraz olsun saygı kalmalı. hele hele bu kadından çocukların varsa ve 21 yılını iyi kötü paylaşmışsan ve geride bıraktığın bir kanser hastasıysa. şimdi gelsin ardı ardına yapılan röportajlar ve daha da ünlü olmayı başarmanın zalim mutluluğu.

    YanıtlaSil
  42. sevgili deniz yaşadığın acı ama mutlu sonla biten tecrübeni şerefsiz kelimesi olmadan tekrar yazarsan sevinirim. direkt hakarete giriyor ve bu konularda hassas olmak zorundayım.

    YanıtlaSil
  43. Ayse kose yazisinda evliliğini yazmış. İnsanın bam telini vuruyor. Yumusuyorsun. Ama sonra genel manzaraya tekrar bakınca hatanın sende olmadıgını görüyorsun. Bu sekilde mutlu olunmaz. Herkesin bişeylere midesi bulanıyorsa buna sırt çevrilemez. Ne kadar denersen dene olmaz. Ayse genc olayların ilgi odağı olmanın sarhoşluğunda ama Ali taran aklına eski eşi düşmeden o geceyi geçirebilmiş mıdır? Mümkün değil. İnsan evlilik haberi aldığında çifte saglık mutluluk diler ya bu kadar insan çifti bırakıp eski ese saglık mutluluk diliyor. Ortada bir problem olduğu burdan belli.

    YanıtlaSil
  44. Carrie'cim nerede yumuşuyorsun ben mesela bugün kudurdum ve dayanamadan yazdım, benim bloga bir göz atabilirsin yazı için, içim şişti hakikaten... Yazmış bir de ya.

    YanıtlaSil
  45. Lovely Carrie, ben de okudum Ayşe'nin yazısını ve bana inanılmaz yapmacık geldi. Argümanları, anlatışı ilkokul düzeyinde: "Ağlar dururdum, Babamı bana verin diye...", "Hastalandım, parasızlıktan ilaç alamadım.", "Komşumun camdan sepetle sallandırdığı böreklerin tadını asla unutmadım." "... mini etek giymediğim için bir sene maaşıma zam alamadım."

    Kendisinden büyük birisi ile evleniyor olmasını, hatta Ali Taran'ın eski karısının hasta olmasını bir yere kadar anlayabilirim (zorlayarak). Kim bilir neler yaşandı Ali Taran ve eski karısı arasında. Ama Ali-Ayşe ikilisinin düğünlerini herkesin gözüne soka soka yapmaları, bu konuda en ufak bir hassasiyet göstermemeleri, sonra da çıkıp "bizi rahat birakın yaaaaa" şeklinde tavır almaları çok samimiyetsiz geliyor bana.

    Feride

    YanıtlaSil
  46. Pelin,
    Ayşenin dünkü yazısını okuyabildin mi? Pek de bi ajite hatun:-) Sallamış tepki gösteren herkese.Çok ağrına gitmiş nedense.Pardon da bazı şeyleri yapıyorsan sonuçlarına da katlanacaksın arkadaş.Bunları en başından kestiremiyor muydun zaten? Neyse illa ki cevap verecek, yazacak tabii.Ama bu kadar takmasın canım birkaç ay geçmez herkes herşeyi unutur, onlar da huzura kavuşur(!)

    YanıtlaSil
  47. Pardon da Ayşe hanım neden bu kadar duygusala bağlamış.Hepimiz zor günelr geçirdik, hepimiz zamanı geldi evdeki 50 kuruşları 10 kuruşları topladık eve 2 yumurta alabilmek için, yada binlerce insna var ilacını alamayan, ekmek parası bulamayan noluyoruz yani bu kadar ajitasyon yapıyoruz(ajitasyonu da doğru yerde mi kullandım kusura bakmayın sinirimden kuduruyorum şu an)onlar ünlü olunca bunları yazabiliyor, yaşıyor da hiç mi başka yaşayan yok! Bazı şeyleri yapıyorsan, yaptıysan sonuçlarına da katlanacaksın arkadaş! Bunların böyle olabileceğinii koskoca gazetecei hanımefendimiz kestiremediyse vay ben onun gazeteciliğine demez mi insan? Merak etmesin 1 aya kalmaz herşey unutulur, yeni gündemler çıkınca onlar da huzura erer(!)Bunların hepsi resmen SEVGİYE AÇLIKTAN oluyor işte.Aslında belki de çoğu ebeveynlerin hatası çocukluklarında evlatlarına yeterince sevgi verememesi.Ay nyesee ama ayşenin bu yazısı beni hiç de yumuşatamaz.

    YanıtlaSil
  48. hatta bir çocuk yapsın birkaç sene sonra ayşe ö. de leydi kontenjanından asil listeye giriverir. kimler leydi olmamışki onu eksiği yok fazlası var :)

    YanıtlaSil
  49. Selma hanıma acil şifalar diliyorum.Ancak geçen gün bir sitede ali taran beyefendi ile geçmişte de boşandıklarını, ve tekrar evlendiklerini zaten sorunlu sayılabilecek bir ilişki yaşadıklarını öğrendim..
    2006 da da boşanmışlar..O zaman da ayşe mi vardı? Ayşe özyılmazel2i gerçekten sevmiyorum bana çok itici geliyor.Ama daha evvel boşanıp, tekrar evlendiği, birşeylerin kırıldıgı belli olan ilişkisi bitip de eski eş başka bir kadınla beraber olunca bu kadar agresif davranmayı anlayamıyorum.Selma hanımın hastalıgını kastedip inşallah ayşe benim gibi hastalanmaz demesi çok ayıp.Ayşeden yıllar önce hastalanmışsınız.Mademki ilişkiniz bu kadar mükemmeldi ve herşeyi ayşe bozdu o zaman neden 2006 da da boşandınız? Ve kafasına kimse silah dayamadı boşanırken,nikahını vermeyebilirdi.Boşanmak demek, eski eşin başkasıyla beraber olacagını kabul etmek ve bilmek, sen de benim hayatımdan çık demektir.Bence selma hanıma yaşı ve konumu itibarıyla daha hanımefendi tavırlar yakışırdı.
    Her ne kadar ayşe özyılmazel bana itici gelse de, yaşlar konumlar çok farklı olsa da ikisi de yetişkin insanlar.Ve aşk konusunda kimseyi kınamamak gerekiyor, çünkü kınadığımız herşeyi bu dünyada deneyimlemeden asla ölmeyiz.Evlilik kolay birşey değil, ve bu ilişkide 2 kişinin rızası oldugu çok belli..

    YanıtlaSil
  50. burdaki tepki KİMLE olduğu değil NASIL olduğu. kanserli bir hasta varken evlilik şovu çok çirkin ve vicdansızlık geliyor bana. şöhretli olmayı bir tarafa bıraktım birazcık olsun insansan mütevazi bir tören yapılabilirdi. hatta birlikte olduklarını zaten kimse bilmiyordu. gizliden evlenirlerdi çıkar evlendik biz derlerdi. ama tabi o zaman arzulanan medya çılgınlığı yaşanmazdı !
    arkada bırakılan kadıncağız ne kadar boşanılmış tekrar evlenilmiş olursa olsun manen sevgiye ihtiyacı var. üstelik 20 sene ve evlatları var. bırakalımda birazcık olsun konuşsun !

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails