7 Eylül 2011 Çarşamba

2011-12 MANGO DEFİLESİ - Şıklar ve Rüküşler

Dün gece düzenlenen Mango defilesine ilgi büyüktü. Pek tabi bendeniz hemen neye bakarım ? Davetlilerin neler giydiğine :)

Öncelikle kıyafetlerini beğenmediklerimle başlamak istiyorum :



Banu Sağnak her daim bir 10-15 sene öncesinde görünmeye devam ediyor. Aynı saçlar aynı makyaj aynı tarz iri çiçekli elbiseler. Çok sıkıcı ve naftalin kokan bir stili var. Bir kere bile kıyafetini beğenmişliğim yoktur.

Jülide Önengüt pembe bir pantalon giymiş ama gerisi gelmemiş. Saçların şekli ve rengi felaket. Aslında baştan aşağı felaket !

Ayşe Kucuroğlu 'nun kıyafetlerini beğenmek için inanılmaz bir güç sarfediyorum. Zorluyorum zorluyorum ama olmuyor. Zorluyorum çünkü sıcacık sohbetlerimizden ne kadar hoş bir insan olduğunu biliyorum. Ama ne yapsam da olmuyor işte ! Sezonun hit parçalarından biri olan Prada eteği çok yakışmış. Siyah bluzu kendi başına hoş ama bu etekle olmamış. Ayakkabılar güzel. Ama arabalı portföy ne alaka ?! Bir de saçlarının uzun halini çok beğenmiştim ama dün gece ne yaptıysa resimlerde kötü görünüyor. Bu gidişle yine kısa saçlarını özlemeye başlayacağım galiba.

Banu Zorlu gibi assolist bir tarzı olanın böyle bir defilede ne işi olabilir bilemedim doğrusu. Felaket kelimesi bile az.

Ivana Sert için hiç konuşmasam daha iyi. Zaten nesini konuşayım ki ?!

Verda Penso 'da Ayşe Kucuroğlu gibi saç kurbanı. Çok kötü görünüyorlar. Elbisesini beğendim ama yine de üstüne yakışmamış.

Begüm Gazioğlu baştan aşağı siyah ve pırıltılı bir seçim yapmış. İyi hoşta o pembe ruj nedir Allahın aşkına ?!!

Sinem Yıldırım baştan aşağı pamparlak !!

Saba Güceylioğlu 'nun kadınsı havaları beni öldürecek !!

Harika Güral birazdan sahneye çıkıp Petek Dinçöz ile düet yapacak sanırım !!

Günsel Ülkü deri straples elbisesiyle beni benden aldı bir yerlere götürdü ve bir türlü geri dönemiyorum !!! Bu nedir Allahım !! Hiçmi aynaya bakmazsınız siz !! Bazı kadınlar frapan görünmeyi marifet mi sanıyor acaba ne dersiniz ?!



Karşınızda Türkiye sınırları içinde alemin en stil sahibi kadınları. Ezgi Kıramer ve Lian Kebudi. Hatta bu 2 kadına Türkiye sınırı bile az. Rahatlıkla dünya arenasında isim yapabilirler hatta Olivia Molivia hepsini şapşal ederler.

Ahu Yağtu 'ya Mara Hoffman marka tek omuz mavi elbisesi çok yakışmış.

Şeyma Subaşı 'yı gördüğüme şaşırdım. Çok güzel bir genç kız. Gerçek anlamda güzel olanlardan. Hep de güzel giyinir. Ama ne bileyim böylesine ağzı kulaklarında pozu evli bir kadın olarak beni pek rahatsız etti açıkçası. Yargılamıyorum sadece fikrimi sesli ifade ediyorum.

Siren Ertan Çarmıklı 'ya siyah giymek yasaklanmalı. Kendisine her daim renkli giyinme zorunluluğu getirilsin :) Missoni pantalonu, aynı tonlardaki bluzu ve Hermes Constance çantasıyla yine rengarenk bir şıklık içinde.

Etel Baler 'in Hervé Leger elbisesine bayıldım. Harika taşımış. Reed Krakoff marka ayakkabıları yine en güzel şekilde kullanmış. Şanslı papişlermiş vessealam :)



Ve son olarak defilenin yıldızı dünyaca ünlü Isabel Fontana. Alakasız bir botla tam beğenmiyordum ki motorcu ceketini gördüm iş bitti. Yerinde bir bütünlük yakalamış. Dupduru güzelliğiyle hayran kalınası bir kadın.



Share


25 yorum:

  1. Aye Kucuroğlu kusura bakmasın ama çok kötü giyiniyor.Çok daha şık eyler giyebilecekken bunlar kendisine hiç yakışmamış.

    Verda penso'nun ise bence elbise boyu çok kötü.Eğer o elbise dah akısa olsaydı bence çok şık olacaktı.Elbisesi üzerinde emanet gibi durmuş.Diğerleri için yorum yapmama bile gerek yok. SIFIR!

    En çok Etel Blaer'in ve Siren rtan'ın kıyafetlerini sevdim ve kendilerine yakıştırdım.

    YanıtlaSil
  2. ezgi kiramer ve lian kebudi yine harika gozukuyorlar. yorumuna katilmamak elde degil. son postlarinda ezgi hanim bir dugune gitmis, aman tanrim ne hos bir dugun o oyle, insan baka baka doyamiyor.

    harika gural bana her zaman cok alaturka geliyor. ozellikle makyaji her daim falso, kimse bu kizi uyarmiyor mu o gozler ne diye. saclari aslında guzel(bu resim icn konusmuyorum) ama model ve toplama sekli hep yanlis.

    ivana sert yorumuna katiliyorum, konusmaya degmez, sacma sapan bir kisi. bir de moda ikonusun diyorlary hanimefendi havaya giriyor. iykkkk

    sinem yildirim hep ayni, hep vamp. aslinda inanilmaz hos bir kadin. cok daha goz alici daha dogrusu klas durabilir. nedense tercih etmiyor.

    siren ertan tabiki muhtesem gozuyor, isil isil.

    ahu yagtu'yu aslinda cok begeniyorum, ama vintage havai ustunde olmadiginda gozume herkes gibi geliyor. oysa ki o hava ona inanilmaz yakisiyor.

    ayse kucuroglu'nu bir begenen benim saniyorum:) bana her zaman cok farkli geliyor, cok donuk ama bir o kadar sicakmis gibi bir havasi var. facebook resimlerinde ozellikle cok hos(bu arada profilinde resimleri acik)

    YanıtlaSil
  3. ayşe kucuroğlu yorumuna katılmamak zor. gerçekende hep tuhaf gyiniyor. bende senin gibi birgün giyim tarzını beğenmeyi umuyorum :) ve saçlarda haklısın çok kötü durmuş.en beğendiğim her zaman her daim ezgi kıramer. müthiş bir stile sahip.ivana sert 'e en doğru şeyi demişin laf etmeye bile gerek yok :)siren ertan çok güzel ve yine ışıl ışıl.
    harika güral 'ın alaturka havası felaket! aynı şekilde saba guceyirlioğlu. halbuki ne kadar genç ve güzel bir kadın. annesinden daha büyük görünüyor. verda penso'nun etek boyu üstteki arkadaşın dediği çok kötü ve kötü gözüküyor.etel baler herve'nin hakkını vermiş cidden çok hoş ve kadınsı görünüyor.
    pelin bu yorumların her zaman harika her zaman isabetli ve esprili. süpersin bayılıyorum bu tarz postlarına. lütfen sık sık yap tamammı :D

    YanıtlaSil
  4. Siren Ertan Çarmıklı'yı çok severim ve doğru düzgün giyinen yegane bir Türk ünlüsü ayrıca çakma giydiğine hiç rastlamadım.Giymez de zaten sonuçta kendisi de tasarımcı (sesini hiç duymamıştım bugün Fashion's night out'un reklamında duydum ve çok nedenini bilmem ama şaşırdım)

    YanıtlaSil
  5. siren ertan çrmıklı'ya burdan sesleniyorum . Güzel kadın zevkl giyiniyor söylicek söz yok fakat şunu söylemessem çatlıcam . Carmıklı ailesi gibi türkiyenin en zengin 500 ailesinden birinin gelinisin eminim birsürü kelly birkin etc vardır özetle kimseye bir şey ispat etmek gibi bir derdin olmasa gerek ama o çantanı nıye dizine asarsın hiç anlamıyorum . Ama daha öncedende birkin'ine hermes logosu en görünebilir şekilde eşarpta asıyordun çok şaşırmadım. Aslı

    YanıtlaSil
  6. Etel baler07 Eylül, 2011

    Pelincim o guzel ayakkabilari bir de bana sor! Konu ayakkabi olunca her turlu eziyete katlaniriz.Ama bunlar rekor kirdi,12inci dakikada yuruyemez hale geldim.Ama tabii giymeye devam:)
    Tesekkurler Papis...

    YanıtlaSil
  7. hakikaten yukardaki adsız şahane yorum yapmış,süper bir noktaya değinmiş.O çanta nedir dizde yahu güzel olabilirsin şıkta olabilirsin ama işte ince noktalarda pot kırdın mı böyle kötü görüyorsunuz işte o 'H'harfini gözümüze soktu yani!:)

    YanıtlaSil
  8. Deri straples bana da aynı şeyi yaptı. Nasıl bir şey bu, son zamanlarda gördüğüm en kötü, çok kötü bir şey.
    Ayşe hanımın kurtuluşu daha açık bir saç rengi. Bir iki ton açsa çok güzel olacak. Yüz hatları normalde bu kadar sert değil çünkü.
    Siren Ertan'ı beğenmedim, beğenemiyorum. Çok güzel bir kadın, gerçekten öyle. Ama tarzını zorluyorum, çaba sarf ediyorum beğenemiyorum.
    Bence bir insan ne kadar az düşünürse üstünde, o kadar çok tarzı oturuyor.

    YanıtlaSil
  9. Ivana Sert felaket yine değişen birşey yok. saba k. na inannamıyorum. geçenlerde gördüm kendisini. gündüz vakti bir makyaj yapmıştı pelin valla elimde mendil koşup sratını temizleyesim geldi. o kadar kötüydüki. halbuki senin daha önce söylediğin gibi bu kız daha çok genç ve makyajsızda gayet güzel. yazık ediyor kendine.
    ahu yağtu 'nun elbisesine bayıldım. acaba markası nedir çok merak ettim.
    siren ertan bencede hep renkli giyinmeli. çok güzel demişin :)
    ayşe kucuroğlu 'nu ne kadar beğenmesekde hatun nasıl oluyorsa bir şekilde stil ikonu seçilmiş. yani bunu kim neye göre seçiyor bilemiyorum ama en kötü giyinme konusunda gerçektende bir ikon. birde ne diye tanınmış kişiler facebook hesabında resimlerini açık tutarki. demin baktım maşallah tüm sosyetik arkadaşlarının resimlerini koymuş. bana biraz görgüsüzlük geldi kusura bakmasın kimse.
    etel baler 'e selam gönderiyorum :) burda yazdığı için siz diye devam ediyorum. etel hanım giydiğinizden öte kombin yapma becerinize hayranım. hep değişik ama her zaman yakışanı bulmakta ustasınız. ayakkabılar ne kadar rahatsız ederse etsin görüntü süper olunca bu da gülü seven dikenine katlanır durumu artık :) ayrıca bizlerin düşüncelerine önem verdiğiniz içinde ayrıca size teşekkür etmek isterim. harikasınız !
    en sona ise şeyma subaşı 'nı bırakıyorum. aslında demek istediğini çok güzel yazmışın. üstü kapalı ya acun ı.'nın eşide orda olsaydı böyle gülmeye devam edermiydin demek istiyorsun. ancak bu denli kibar resmedilebilirdi. bu işi evli olmayanın anne olmayanın anlaması çok zor. evliyim ve tam 5 çocuğum var. kocamada deli gibi aşığımdır. o kadının yerine koyuyorumda yerimi kimbilir ne kadar acı çekiyordur. bir yere gderken bile acaba o da varmı acaba şimdi kapıdan girermi offf offf çok zor işler bunlar. Allahım hiçbir kadına yaşatmasın böyle durumu.,
    amma yazmışım şaşaırdım :) fazla uzatmıyorum artık.
    pelincim harikasın her yazdığını zevkle okuyorum. yazmadınmı sinirleniyorm. mümkün olsada en az 10-15 konu yazabilsen.şimdilik benden bu kadar. öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. yorumlarınızın her birine bayıldım ellerinize sağlık hepinizin :)

    şimdi siz dediğiniz için siren çarmıklı'ya bakıyorum da hakkaten hermes'i öyle tutması tuhaf kaçmış. olmamış.

    sevgili mina, merak etme ayşe k. nu beğenenler varki stil ikonu olarak görülüyor. benim tarzıma hitap etmiyor olması başkaları beğenmeyecek demek değil.

    sevgili banu, şeyma subaşı konusunda demek istediğimi iyi çözmüşün tebrikler :)

    sevgili etel baler bilirim o durumları. ben hala çok beğendiğim bir ayakkabı olursa yarım numara küçük almaya bile razı geliyorum. yeterki benim olsun :) ben bu gibi acı içinde geçireceğimi bildiğim gecelerde çantama bir çift katlanabilir portatif babet atarım. (tabi clutch varsa hiç şansım yok). çıkış sonrası hemen babetlerimi giyerim :)

    YanıtlaSil
  11. asil izleyicilerin defilelere nasil geleceklerini merak ediyorum; birinci gunun postunu merakla bekliyorum yarin. kim ne giymis, nasil abartmis, makyaj-sac, kimler hos ve dozunda?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. bende resimleri dört gözle bekliyorum. ölecam meraktan kim nasıl giyinmiş diye :))

    YanıtlaSil
  13. Ezgi kramer'in ince dudaklari cok kara biber yemis sismis angelina jolie kivamina gelmis

    YanıtlaSil
  14. Siren Ertan Çarmıklı08 Eylül, 2011

    8 yıldır İstanbul’da olup da çalışmadığım bir günüm yok.Haftada 6 gün,en erken 19.30’da kapattığımız bir işim var.Onlarca aile bu atölyeden ekmek yiyor.Onların sorumluluğu omuzlarımda,Allah da eksik etmesin. Hatta gecenin bu saatinde bunları yazarken bile atölyemde elemanlarımın başındayım.Her gün 3 ile 9 kişi arasında değişen sayıda müşteri randevum,provam ya da teslimatım,işimle ya da sosyal sorumluluk çalışmalarımla ilgili en az 2-3 toplantım,giyim,mesleğim ya da eğitim konularında danışan en az 1-2 kişiyle sohbetim, cevaplamam gereken en az 10-15 mailim oluyor.Ortalama haftada 1 röportaj yapıyorum. Çekimim olmadığı haftamı şanslı görüyorum çünkü bu yarım günü kuaföre ayırmak demek.Kalıcı ojeyi bulana dualar ediyorum :-).Her daim ilgi bekleyen,huysuz,Karadenizli bir kocam var :-).Tanıyanlar bilir;evime çok düşkünüm,düzen kusursuz olmalı.Misafirlerimiz en iyi şekilde ağırlanmalı.Davet vereceksem herşeyi kendim hazırlamalıyım.Misafirlere kesinlikle ev yemeği ikram edilmeli.Dışarıdan yardım almam,catering kullanmam.Bu 100+ kişilik davetler için de geçerli.Evlerimizi,iş yerimi kendim dekore ederim,eh bunun için de bir mesai harcamalı.Yazın Çeşme’deki otel yatırımımızı desteklemek için her Cuma akşamı Çeşme’ye uçuyor,orada da hiç durmuyor,her Pazar gecesi İstanbul’a dönüyorum.Ekim'e kadar sanırım bunu 15-20 haftasonu yapıyorum.Bizim kocamaan bir ailemiz var,her birine elimden geldiğince ilgi göstermek benim bir keyif.Dört de köpeğimiz var.Bu arada malum sağlık sorunlarım, kontrollerim de oluyor.Dostlarımın verdiği ya da zevk aldığım konulardaki davetlere de gitmeye çalışırım.Sevdiklerimin düğün ve cenazelerinde yanlarında olmayı çok önemserim.Hoş ben o kadar çok kişiyi ve o kadar çok şeyi severim ki :-).Kendi markamdan başka marka gece kıyafeti giymediğim için son gün atölyemde deli gibi bana kıyafet yaratmaya çalışırız.Buna imkanımız yoksa bir müşterimden rica ederim.O elbiseye göğüslerim tam sığmasa ya da rengi bana çok yakışmasa bile :-).Çünkü başka marka giymem işime saygısızlık olur.Atölyemde kendime günlük 5-10 şey tasarlayıp araya sokuyorum,hem daha çok kendi markamdan giyeyim hem de daha az alış-veriş yapmak zorunda kalayım diye.Çünkü nerde bende alışveriş merkezi gezecek bol zaman.Genelde bir şey dikmeye vakit bulamadığımız ve gitmem gereken yer olduğunda etrafımdaki mağazalardan bir şeyler bulup, ofisime getirtip acele ile deniyorum,işte benim alışverişim böyle ne yazık ki :-(.Makyajımı arabada düğüne,davete giderken kendim yaparım,anlayın artık o ışıkta,o zamanda Allah ne verdiyse :-).

    YanıtlaSil
  15. Siren Ertan Çarmıklı08 Eylül, 2011

    Velhasıl şunu diyeceğim; gerçekten bunca şeyin arasında fotografımın çekileceği bir yere giderken ya da sabah evden çıkarken saatlerce düşündüğümü,ince hesap yaparak hazırlandığımı mı zannediyorsunuz? Aaah ah nerdeee :-).Sadece gidebilmiş olmak bile bana yeter!Tabi ki 39 yıldır süslenmeyi seviyorum,ben buyum,ailemin anlattığı tüm komik çocukluk, gençlik anılarımda hep görselliğe özenliyim.Kıyafetlerimin çoğunu kendim yapsam da bu dünyada bir şey yaratan her tasarımcıya ve dünya markalarının markalaşma süreçlerine duyduğum saygı ile o tasarımcıyı ya da o markayı yansıtan ürünleri satın almaktan mutluluk duyarım.Kendim yapmadığım için sanırım en çok çanta, ayakkabı,mücevher alıyorum.Üstelik kocanız kim olursa olsun insanın kendi kazandığı para ile aldığı daha da bir tatlı oluyor.Ama artık giyinmek değil,giydirmek beni daha mutlu ediyor.Çünkü benim işim ‘haute couture’,sıfırdan yeni bir vücut,yeni bir look yaratmak demek,bana güvenen kadınların,genç kızların,ailelerin hayatlarına dokunmak,mutluluklarına ortak olmak demek.

    Ben yukarıdaki fotografa bakınca ne görüyorum söyleyeyim mi size?
    Son 12 gündür 6 kere uçağa binmiş,iki cenazeye katılmış, bayramda bir sürü misafir ağırlamış,Pazartesi hiç dinlenmeden işe başlamış,Salı 19.00’a kadar çalışmış,koşturarak evine gidip kocasını defile için razı eden,apar topar giyinip evden çıkan,makyajını yetiştiremediği için rimelini Suada’ya geçen o teknede,30 tane kadın ve erkeğin şaşkın bakışları arasında gülerek süren,kafasındaki bir sürü sorumluluk arasında şu güzel olmasını ümit ettiği defileyi izleyeyim,yanımdaki Sedefhan Hocamla laflayıp güleyim diye düşünen,fotografı çekilirken omuriliğini dikleştirme gereği duymayan,elinin kolunun bacaklarının fotografta nasıl gözükeceğini umursamayan,en son Soho’da çaldırdığı Chanel çantasından sonra paranoyaklaştığından artık çantalarını asla arkasına ya da yanına koyamayan bir kadın görüyorum.Yoksa 10 yılı çoktaaaan geçmiş paparazzi,fotograf çekimi ve aklınıza gelebilecek her şeyimin eleştirilmesi tecrübemle Hermes çantamı daha usturuplu göstermeyi (adsız hanımefendinin de yazdığı gibi ne ihtiyacım varsa..),bacaklarımı çok daha estetik üst üste atmayı becerebileceğimden emin olabilirsiniz.Ya da kafama Chanel’in plajda bile taktığım, toka fiyatına sattığı saç bandını taç gibi takarsam elalem ne hikayeler yazar şimdi bunun üzerine diye hesaplayabilirim.Ama başkası o anlık fotografımı nasıl yorumlar endişem (işimi ve potansiyel müşterimi riske atacak derecede yanlış,kötü bir görüntü vermediğim sürece) yok benim. Eskiden varsa da o yaşlarım ve o yaşların verdiği heveslerim çoktan geçti.Yerine daha anlamlı şeyler koydum kendimce..

    Bu bloğu seviyorum,işim adına çok güzel besleniyorum.Pelin Hanım’ın yavrusundan,eşinden,işinden vakit ayırıp böyle bir hobi seçmesini, bunu geliştirmesini çok takdir ediyorum.Her kendini geliştirmeyi, üreten ve faydalı bir insan olmayı seçen kadını takdir ettiğim gibi..
    Ve ilk defa bir bloğa yorum yazıyorum.Of ne kadar da uzun olmuş :-) Merak etmeyin bundan sonra da her yoruma cevap yazmayacağım :-)

    Sevgilerimle..

    Siren Ertan Çarmıklı

    YanıtlaSil
  16. Ezgi Kıramer harika görünüyor, ayrıca ayakkabısı nasıl güzel bişeydir yaa..YSL' mi acaba??

    Siren Ertan'ın çanta taşıyışını çok beğendim.. hermes de olsa o bir eşya ve eşya insana hizmet etmeli..
    Ha tabi o çanta bende olsa bırak hizmet ettirmeyi kuş sütüyle beslerdim, kölesi olurdum o ayrı :)

    Pelincim önce Feryal Gülman ve ardından Siren Ertan Çarmıklı..10 yıl sonra olacağın yeri çok merak ediyorum :) takipteyim.

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten çok güzel olduğu kadar çok hoş ve çok samimi,Allah onu hep mutlu etsin..

    YanıtlaSil
  18. Siren Ertan kendisini cok hos anlatmis. Insanlarin oturduk yerden, evinden, arabasindan, cafeden yorum yazmsi o kadar kolay ki. Msj ile geri donmesi cok hosuma gitti.

    Ezgi Kiramer'in dudaklarina laf atan adsiz yazar, birincisi niye adsiz, hos ad olsa dahi zaten uydurma da olabilir. Bence Ezgi K. cok hos bir kadin ve herseyi tasimayi cok iyi biliyor.

    YanıtlaSil
  19. Siren Hanım güzelsiniz şıksınız ama bu yorumda vemek istediğiniz mesajı en azından ben alamadım . Bir tek anladığım çantanız soho'da çalınmış oyuzden çantayı asmışsınız oraya ok. Diğer yoğunum bölümlerini yazmadaki amacı çözemedim, eee diyesim geliyor okurken. Çantamı çaldırdım korkudan oraya astım vs dersiniz ama girizgah bölümü kusura bakmayın ama reklamlar ve laf kalabalığı. eğer verilmek istenen mesaj ben yoğunum vaktim yok ama buraya benle ilgili negatf yorum yazanlar okadar boş insanlar ki benim çantayı asmama kafayı takmışlarsa bence pek bir nahoş olmuş.

    YanıtlaSil
  20. Şu ülkede egosunu bu kadar arka plana atabilen kadınların olabilmesi ve bu kadınların dünyalar güzeli olması bir tesadüf müdür acaba?

    Ben bu yaşta hafta içi 2 yemekli misafirim olunca ah yoruldum, vah mahfoldum diye ertesi gün bir afralar tafralar içine giriyorum. Tabii insanın kendi işi olunca iş biraz değişiyor ama onun da sorumluluğu bambaşka. Dolayısıyla ciddi bir emek söz konusu gerçekten.

    Ama şunu söylemek istiyorum. Bütün bu güzel yorumlar tamamen Pelin'in güzelliğinin çiçekleri. Bu güzel insanlar Pelin bu kadar özenli ve iyi niyetli olmasa, zahmet edip de herhangi bir dergide başlıbaşına bir röportaj olacak kadar ayrıntılı bir biçimde kendilerini anlatırlar mıydı, hiç sanmıyorum! Ama elbette şu da var, tıpkı yukarıda dediğim gibi bütün bu güzel kadınların hem bu kadar iyi kalpli, hem bu kadar güzel, hem bu kadar samimi hem de doğal olmaları benim çok hoşuma gidiyor doğrusu. Kompleks yok, alınmak yok, gocunmak yok, ne kadar tatlı ifade etmişler kendilerini.

    Gönüllerine sağlık, Allah işlerini güçlerini rast getirsin :) Peloş'uma da tekrar tekrar teşekkürler bu güzellikleri bizlerle paylaştığı için :)

    YanıtlaSil
  21. değil mi ? ne kadar zarif bir kadın. hep derim. birinin kendiyle barışık olması en güzel meziyetlerden biridir diye.
    bu kadar uzun yazması niye rahatsız etti ki ? ne derse desin bir şekilde kendini bizlere ifade etmeye çalışmış. ne kadar memnuniyetsiz olduk biz böyle ?!

    YanıtlaSil
  22. Bence de kendisini ifade etmek istemiş ve ben bayıldım yazısına. Bana çok içten geldi. Hayran oldum temposuna.

    Pelin Hanım çok iyi bir iş çıkarıyorsunuz ve yavaş yavaş herkesin dikkatini çekmeye başladı. Tebrikler.

    Uzun bir süredir takip ediyorum ve ilk defa yorum yazdım. :)

    Ülkü

    YanıtlaSil
  23. Etel baler08 Eylül, 2011

    Arada Siren'in binlerce kez arabada makyaj yaptigina ve giyindigine sahitim kizlar.Gercekten dokundugu herseye guzellik katan mukemmel bir insandir.Canikom cantani kaptirdigin icin stresini gonulden anliyorum iyisimi tum Hermeslerini bana hediye et,bu stresten kurtul!:))

    YanıtlaSil
  24. Etel baler08 Eylül, 2011

    Arada cok tesekkurler Banu,sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Yorumları yeni okudum yazmazsam çatlarım.Siren Çarmıklı bir gibi hanımefendinin HERMES çantayı göze göze sokmak gibi ne ihtiyacı olsun.İnanın ben ilk yorum yazıdğımda o çanta bana hiç mi hiiiiçç batmadı, rahatsız etmedi.Hiç de görgüsüzce değil.O an öyle denk gelmiş.O anı , ne yaptığını, nasıl o foto yakalandığını hiçbirimiz bilmiyoruz.Demek ki o şekilde denk gelmiş.Bu kadar abarmaya gerek yok.Ve kadıncağız hiç üşenmemiş ve üstte bir arkadaımızın yazdığı gibi onca dergi röp.için pelerinde koşarken hayatıyla ilgili özel detayları kalkmış burda açıklamaya kendini ifade etmeye çalışmış.Çok nazikçe.Bir başkası olsa cevap bile vermez,açıklama yapmaz hadi canım siz de ordan der giderdi.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails