8 Eylül 2011 Perşembe

IFW 'den MANZARALAR - 1

Nihayet İstanbul Fashion Week başladı. Vatana millete hayırlı olsun ve bizleri en güzel yerlere taşısın dileğimi ettikten sonra bakalım davetliler kimlermiş, neler giyinmişler, şıklarmı, rüküşlermi hep beraber tartışalım..

Başlamadan önce davetiye gönderen tüm kuruluşlara şimdiden teşekkür etmek isterim. Katılmam zor ama elimden geldiğince hepsinin haberini yapıp yorumlamaya çalışacağım.

HT Kulup.Com resimleri yayınlar bende hemen yorumlar hesabı başlayalım bakalım :)



İki güzel ve şık kadınla başlıyoruz. Didem Antebi ve Fatoş Sarıgül. Didem Antebi 'ye beyaz Philip Lim elbisesi çok yakışmış. Fatoş Sarıgül neredeyse doğuracak ama maşallah şıklığı ve güzelliği yerli yerinde. İkisinde de bir hata bulamıyorum.



Ama birşey var ki anında dikkatimi çekti. Fatoş Sarıgül 'ün daha çok yeni piyasaya çıkan Chanel 'in Boy serisinden kırmızı çantası. Belli ki önceden siparişini vermiş ve en beğendiğim modeli seçmiş. Güle güle eskitsin :)



Aman Tanrım !! Bu nedir böyle !! Serenay Sarıkaya 'nın Lale Devri 'nde ki kıyafetlerini ve taşıyışını o kadar beğenirim ki şu an tam manasıyla hafif çaplı bir şok geçiriyorum. Baştan aşağı felaket bir görüntü !! Elle tutulacak hiçbir yanı yok. Louis Vuitton Vernis model çantaları zaten oldum olası sevemedim ama böyle bir kıyafetle Kapalıçarşı taklitleri gibi durmuş zavallıcık !! Gömlek kimin tasarımı bilmiyorum ama hiç beğenmedim. Altına kısacık bir şort giyilmesi görünümünü daha da kötüleştirmiş. Serenay Sarıkaya 'yı dizide kim giydiriyorsa derhal kendini onların ellerine teslim etsin !



Sanırım Deniz Akkaya yien bir Cengiz Abazoğlu elbiseyle. Renk yakışmış ama her daim aynı tarz elbiselerle görmek içimi bayıyor. Sıradan bir Deniz Akkaya işte !





Burcu Esmersoy çok hoş. Ama ben kendisine her daim açık ve hacimli saçları yakıştırıyorum. Elbisesi güzel ama aksesuarları çok daha güzel. Kemeri, bileziği, ince yüzükleri, clutchı herşey kusursuz. Kendisinde Valentino T-Strap Python ayakkabılarımı görmek ise ayrı bir hoşuma gitti :) Bu olağanüstü papişlerin hakkını çok güzel bir şekilde vermiş.



Tuba Ünsal 'ı pek beğenmedim. Seçtiği her parça ayrı ayrı güzel ama bir bütün olarak gözümü yordu açıkçası. Fakat Louis Vuitton 'ın 2011 Pre-Fall koleksiyonundan en gözde minaudière 'i seçmesi gönlümü fethetti. Clutch değil minaudière diye altını özellikle çiziyorum. Çünkü bu tarz minik çantalara sadece minik kozmetik ihtiyaçlarınızı ya da mücevherlerinizi koyabilirsiniz o kadar. Aslında birçok minaudière clutch lar ile karıştırılıyor. Bunu bende zaman zaman yaparım. Ama siz yapmayın :)



Birçok dünyaca ünlü isminde son zamanlardaki favorisidir. Hazır bu konuyu ele almışken örnekler sunmadan olmazdı :)



Deniz Berdan 'ın minilerinden fenalık geldi. Anladık süper bacakları var ama her daim göre göre tüm albenisini yitirdi bende. Kendisini birgün de olsa bol paçalı güzel bir pantalonla görmeyi diliyorum.

Ama siyah omuzları açık elbisesini çok beğendim. Şapkası, postalları ve buna uygun çantasıyla hoş bir görüntü sunuyor.



Leyla Alaton 'u çok taktir ederim. Ama o kadar zevksiz giyinir ki içim acır resmen. Özellikle birbirinden çirkin ayakkabı seçimleriyle beni benden alır.



Ahu Tanrıkulu çok güzel bir kadın. Fazla makyaj yapmaz burdayım burdayım diye bağırmayan sade bir stile sahiptir. Kendisi hamile. Mutluluklar ama bu seferlik seçtiği elbisesini beğenmedim. Doğal olarak bazı bölgeler epey hacimlenmiş. Ve bildiğiniz gibi bendeniz davetlerde bu bölgeleri daha da belirginleştiren kıyafetleri sevmiyorum.



Şayet Ahu Tuğbay o manasız eşarbı kullanmasaydı çok daha şık görünürdü.



Buket Taşdelen 'in zayıflığı korkutmaya devam ediyor. Aslında kıyafeti çok şık. Ama merak ediyorum biraz daha kilo alsa çok daha güzel görüneceğini kimse söylemiyormu kendisine ?!! Evet zayıflık güzel birşey ama bu kadarı değil !



Ezgi Kıramer yine şahane. İki resmini blogu LuxuryShoppers.Net 'den çaldım :) Harika bir kombinasyon yapmış. Eskilerden ve yenilerden güzel bir harman olmuş. Ama bileziklere öldüm bittim mahvoldum. Derhal almalıyımmm !! Bu arada kendisinin soyadı Kıramer'dir. Yani ortada kocaman bir 'I' vardır. Millet hala 80'lerin kült filmi Kramer Kramer'e Karşı psikozunda !



Feryal Gülman beni hayal kırıklığına uğrattı. Kıyafetinin her parçası güzel. Özellikle YSL şifon straples bluzunu çok beğendim. Tam ortadaki broşa anlam veremedim. Aslında kendisi için çok radikal bir seçim. Çünkü bluzun dekoltesi epey derin. YSL bluzun orjinalinde böyle bir broş yok. Arada çatal görünmesin diye takmış olmalı. Keşke bu bluzun altına siyah kalem bir etek giyseymiş. Pantalonla olmamış havası var. Hermes clutch ve Charlotte Olympia papişleri harika. Makyajı biraz daha hafif olabilirmiş. Ve keşke ama keşke saçlarını arkada toplamayıp hepsini açık bıraksaymış. Haute couture 'de evet ama kendisine açık saç ayrı bir hava, gençlik ve güzellik katıyor.



Gül Saygı SÜPER !! Malum üstündeki bir D&G. Yıldız etek ve bununla alakası olmayan şifon bir bluz giymiş. Yani tam anlamıyla bir D&G kadını! Uyumsuzluğun uyumu bu olsa gerek. Saçlar nefis. Ayakkabılar en iyi seçim.Tek bir kusur dahi bulamadım. Bayıldım !!




Esra Oflaz Güvenkaya beyazlar içinde harika görünüyor. Kolyesi bu yakaya en doğru seçim. Saçları, makyajı herşey harika. Üstü işli uçuk pembe clutchı çok şeker. Bu şıklıkta eksik olan tek şey uçuk pembe renkli Charlotte Olympia Dolly. Havasına hava katmış olurdu.



Esra Üstünkaya da birgün şık görmeyi arzuladığım isimlerden biri.



Merve Gürsel bana kışı hatırlattı. Bir defile için fazla kapalı fazla resmi bir seçim.



Sedef Baran 'ın üstündeki elbisenin deseni Stella McCartney 'in çiçekleri ama orjinalmi bilemedim çünkü koleksiyonda böyle bir model yok. Üstelik vücut yapısına göre son derece yanlış bir seçim yapmış. Bel bölgeniz kalınsa ne şerit ne kemer hiçbir şey takılmaması en doğrusudur. Çünkü sizi olduğunuzdan daha kalın gösterir.



Selda Cerrahoğlu şahane görünüyor. Ve şaşılası şekilde iddialı. Çünkü kendisi her daim sade giyinir. Ben bu kadına hayranımdır. Hergün sporuna gelir ve inanın saatlerce çalışır. Kardiyo yapar ardından stüdyo derslerine girer. O bitti mi bu sefer koşu bantı. Saatler tek tek biter ama bu kadının enerjisi bitmez. Aynı spor salonuna gittiğimiz dönemlerde hayranlıkla seyrederdim kendisini. Bu çalışmaylada kadınların bir yaştan sonra en büyük derdi olan kemik erimesini durdurmuştu. İdolümdür ! Kıyafetinde sadece portföyünü beğenmedim. Daha küçük bir boy seçebilirdi.



İşte bir idolüm daha. Sennur Çiftçi. Kendisi hergün Swiss Otel 'e sporunu yapmaya gelir. Hiç aksatmaz. Alır eline gazetesini çıkar saatlerce koşu bandı yapar. Çok asil bir kadın. Çok da güzel giyinir. Bu sefer Hüseyin Çağlayan 'dan çok şık bir elbise seçmiş. T-Strap ayakkabılarlada güzel bir uyum yakalamış.

Berna Akar 'ın kıyafetine inanamaz gözlerle bakıyorum. Son derece özensiz görünüyor. Hayret ettim doğrusu !


Share


40 yorum:

  1. özlemtuana08 Eylül, 2011

    harika bir post olmuş yine tşklerr
    ennn begendiğim kombin Gül Saygı malesef en kötüsü Feryal Gülman (onu böyle görmeye hiç alışmadık)

    SEVGİLERR

    YanıtlaSil
  2. Dört gözle bekliyordum bu postu :)
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    Yanlız ben Ezgi Kıramer'i hiç beğenmedim.Hiç özenmemiş. Sanki pazara gider gibi. Blogunun sıkı bir takipçisiyim, bence plajda bile daha özenli ve daha yaratıcı giyiniyor.

    Benim için en şık Feryal Gülman'ın Charlotte Olympia papişleri:).Onu giyen kişiden bağımsız değerlendirmek lazım. Bence bunu hakedecek güzellikte :).

    Ondan sonra en şık Gül Saygı. Bence de o tam bir D&G kadını olmuş. ilk defa beğendim. hatta çok beğendim.

    Bijouxbeat

    YanıtlaSil
  3. Super post.Yanilmiyorsam Feryal Gulman adli bayanin giydigi bluz YSL, orjinalinin uzerinde de brosh yok. Chok kotu durmush.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler :)

    bana da YSL geldi ama bulamadım bu tarz buluzu. tekrar bakınayım :)

    YanıtlaSil
  5. evet buldum !! fall 2011 den. üstünde palto olduğundan gözümden kaçmış :)

    YanıtlaSil
  6. buldukça yeni eklemeler yapacağım haberiniz olsun. arada postu tekrar gözden geçirin derim :)

    YanıtlaSil
  7. canım ablam sana abla dedim 18 yaşımdayım:) Üniversite sınavları için dünyadan koptum ne tv ne gazetede azıcık internet onda da bir tek senin blogunu takip ettim beni nasıl rahatlattı stres falan kalmadı koskoca bir sene ülkede deprem olmuş haberim yok senin blogta ne var biliyorum:)))Bana en zor zamanlarımda moral oldun bir senelik çalışma sonucunda hukuk fakültesini kazandım sana sonsuz teşekkür ederim vallahi senin katkın var:)Ablacım blog şahane ama sen daha şahanesin:)şu haberi çoğu blog yaptı niye seninkini okuyoruz yazan sensin de ondan:)Ablacım Gül Saygı'ya bittim fatoş sarıgül bu elbiseyi daha öncede giygi sanırım hamileyken pek kıyafet bulamıyor bide o saçları çoğu yerde aynı bir banttır tutturmuş gidiyor tuba ünsal çok kötü görünüyor.Ablacım yazdığın çoğu kadın hep şık birazda rüküşleri görelim itiraf ediyorum rüküşleri okumak daha zevkli inşallah rüküş kadınları bulda habere ekle yorumlaması daha mı zevkli ne!!!:)

    YanıtlaSil
  8. ece çok güldürdün beni :) bana abla deme lütfen :) evet kızım olacak yaştasın ama lütfen bana sadece pelin de. hanım eklemeden hemde :) ayyy çok yaşlı hissediyorum napimm :))

    ece arada bulduklarımıda bu post altına ekleyeceğim. o yüzden ara ara kontrol et. mesele serenay sarıkaya tamda senin hoşlanacağın bir yoruma sahip :)

    o güzel iltifatların içinse ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. feryal gulmana saclar haric bayildim ysl bluz charlot olimpia ayakkabi gayet guzel bir kombin Ezgi kiramer sok derecede ozensiz hic begenmedim. tugba unsal nedir Allahaskina?..

    YanıtlaSil
  10. Keşke senin de kıyafet seçimlerini görebilsek ama buraya koy demiyorum çünkü milyon kez söylenmiştir eminim:)))Ben Deniz Berdan'ın siyah elbisesini ve Burcu Esmersoy'un kıyafetini beğendim. Ancak Deniz Berdan'ın hep aynı stil giyinişi gerçekten baydı, hep aynı şeyi giydiği ya da hep aynı fotoğrafının yayınlandığı hissini veriyor. Gül Saygı harika bir kadın doğumdan sonra Bodrum'da görmüştüm çok kiloluydu ama kesinlikle güzel ötesi bir kadın. Bu sene de Çeşmede gördüm resmen o zman gördüğümden yarı kilosuna inmiş, yüzü biraz yorgun gibiydi ama yine çok çok güzeldi. Zaten kalabalık içinden hemen seçiliyor boyu çok uzun olduğu için benim gibi:P
    Serenay Sarıkaya'nın ne kadar rüküş olduğunu anlatmaya ise kelimeler yetmez. Saten bluzları sadece siyah kalem etekle düşünebiliyorum o da çorap, ayakkabı falan hepsi siyah olacak nedense kafamda öyle bir algı var.

    YanıtlaSil
  11. Özür diliyorum amacım sana kendini yaşlı hissettirmek değildi birden kendimi sana yakın hissettim:))Serenay mı o kızı geçenlerde çok övmüştün burda yada twitterda(Twitlerini de okuyorum)Ne yapmışta kendini rezil etmiş çatladım merektan!!Offf hepsini göresim var rüküşleri boya badanalı olanları altlarınıda acımadan çakmayı düşünüyorum eee seni takip ediyoruz hakkını verelim:))))

    YanıtlaSil
  12. ece bu postun altına ekledim zaten. sayfayı refresh et görürsün. evet çok beğeniyorum ve hepde övmüştüm. hayalkırıklığım feci :)

    YanıtlaSil
  13. Missred'ciğim canım benim evet çok ısrar ediliyor ama benim açıkçası ne niyetim ne vaktim ne de kociş iznim var :))
    burdaki paylaşımlarımla az aşağı yukarı kafanızda bir Pelin oluşmuştur zaten. aha işte o benim :)

    YanıtlaSil
  14. Aaa gördüm ben sona bakıyorum yeni eklendi diye:))) O nedir allahım facia keşke çuval giyseymiş yahu:) O turuncu şeyin anlamı nedir o saçlar ne?? Çanta ne? Saçlar ne off çok kötü yahu hiç mi aynaya bakmazlar anlamıyorum illa birileri gözlerine mi sokmalı nedir anlamadım lale devri sona erdi anlaşılan:))))

    YanıtlaSil
  15. Buket Tasdelen'in herseyini gectim onun yasinda bir bayanin beline kadar sirti acik bisey giymesini zevksiz buluyorum. Herseyin bir yasi var, orta yasi gecmis bir bayanin havasi, stili baska olur. Zayifim, genc gorunuyorum kompleksinde gorunmek hos degil bence. YC

    YanıtlaSil
  16. aynı deniz akkaya değil aynı cengiz abazoğlu:)

    YanıtlaSil
  17. aman Ece aman bir daha konusunu dahi etmem :)

    YanıtlaSil
  18. fatos sarigulun cantasi yandan chloe elsie gibi duruyor, tam acaba benim gormedigim bi modelimi diye sorucaktim altindaki kucuk postu gordum. bayildim valla gule gule eskitsin gercekten

    deniz akkaya'nin yuzu cok guzel ama bu elbiseyi hic begenmedim bende. demode, yersiz ve yakismamis. halbuki bu resimden yuzunu kesip, net-a-porter'in dergilerine fln paste etsek, ne muhtesem dururdu... mor elbiseye, mor ayakkabi.. sanki hayatinda hic modaya bulasmamis gibi nasi boyle yapiolar, hic mi gormediniz o kdr cekimlerde styling ogrenmediniz mi diye bagirasim geliyor

    merve gurselde ikinci dogumu sonrasi new yorkda bir dolu estetik yaptirdi. ise yaramis ama belki resimden tam belli olmuyordur, sanki ustu kalin alti ince yuzuculer gibi ucgen vuducu olmus bu yastan sonra...

    heycanla yeni postleri bekliyorum, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  19. hayır ben ucuz kendilerini cekenler gibi pelini burda gormek ıstemıyorum bu hali cok daha hos lutfen boyle kalsınnn pelin.

    YanıtlaSil
  20. Deniz Akkaya'nın elbisesine aşık oldum gerçekten!Ah o cengiz neler yaratıyor!


    www.disastyle.com

    YanıtlaSil
  21. Esra güvenkaya hos olmus
    Sedef baran kimdir?kim niye onun fotografını ceker?kim bu fotografları gormek ister?bu gobekle belden baglı elbise giyilir mi?Berbere en son ne zaman gitmis?(yoksa sarı-siyah modası mı var?)
    ve bir soru da bana:bu kadar abuk bir insan icin bu kadar soru sormaya deger mi?
    Didem antebi'nin elbisesi cok yakismis

    YanıtlaSil
  22. yalnız ezgi kıramer'i de hiç beğenmedim, bence çok uyumsuz ve özensiz görünüyor

    YanıtlaSil
  23. derya kocakimseli08 Eylül, 2011

    kendi giydiklerini gosteren tek iyi site luxuryshopper.net; ama blogun amaci o zaten. stil danismani olduklari icin yapmalari cok hos. bazı bloglar giydiklerini koyuyorlar; aman yarabbim, koymasalar diye dua ediyorum. cok ama cok kotu; chanel canta, hermes sandalet, dvf elbiseyle donmuyor maalesef. stil baska birsey. senin cok hos giyindiginden adim gibi ve diger iki blogger gibi olmadigina eminim ancak boyle gizemli havan var.

    YanıtlaSil
  24. Okuması çok keyifli bir post, ellerine sağlık Pelin.

    Benim en beğendiğim Gül Saygı oldu - kombin çok güzel, Gül Saygı da çok güzel taşımış.

    Feride

    YanıtlaSil
  25. cogu kisi gul saygiyi begenmis ama gul golge oldugu zamanlarda sundugu magazin programinda giydigi sadece gogus uclarini kapatan igrenc cengiz abazoglu elbiselerini ne giyse bana unutturamaz..ayrica d&g den birebir kopyalamis:
    http://www.dolcegabbana.com/dg/#/woman/runway/25

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Pelin. Blogun harika, fırsat buldukça bakıyorum. Yorumlarını keyifle okuyorum. O gün Atıl Kutoğlu defilesi için orada bulunan bir moda sever olarak, bir iki not da ben eklemek istedim; Feryal Gülman'ın ayakkabıları Charlotte Olympia değil Chanel diye tahmin ediyorum. Ayakkabılarını o gün yakından göremedim, Kutoğlu defilesinde yoktu sanırım sonraki Tween defilesine geldiğinde fotoğrafları çekilmiş. Ayakkabılar Chanel 2011 Act-1'e ait ayakkabılar, bende de var ama henüz giyme fırsatım olmadı. Buket Taşdelen'in tarzını hiç beğenmiyorum, oldukça yaşlı bir bayan diye biliyorum ama yaşına göre çok açık giyiniyor ve ne yazık ki giydikleri ona hiç yakışmıyor. Sevgiler, Bahar.

    YanıtlaSil
  27. hepinize tekrar teşekkürler :) o kadar mutlu oluyorumki bu işin meraklısına güzel bir 2-3 dakika yaşatmış olduğuma :)

    feryal gülman 'ın CO giydiğine eminim. Ama senin dediğinide bilmediğim için yüzde yüz diyemiyorum :) e tabi birde resimler ne yazıkki HQ değil o yüzden anlaması zor oluyor. haftalık dergilerde belli olur.

    YanıtlaSil
  28. güzel fotolar çekmişsin..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Peliiiinn harikasın,
    Çok beğendim yine bu postu da.
    Serenay Sarıkaya'nın gömleğini aslınd aben beğendim.Yanlış kombin yapmış ve gömlek kendini gösterememiş.Ne gerek var gırtlağına kadar iliklemeye ve altına o şort kel alaka.O giömleği azıcık dekolte bırakıp giyecekti altına da illa şort giyecekse yine siyah saten pamuk gibi böyle harika şortlar var öyle giyebilirdi ya da siyah boooollll paça çok bol ama yüksek bel bir pantolonla içine gömleği sokup havalı olabilirdi herneyse geçelim.
    Tuba Ünsalı da hiç beğenmedim.Bu kız da hep bir çocuksu hava var. Böyle kadın kadın değil, ne yapsa o havadan sıyrılamıyor. Özgü Namal bir Tuba Ünsal iki yani:)


    Burcu Esmersoy'on ayakkabılarına taptım ama kendinde bişeyler eksik kalmış belki de dediğin gibi saçını açık bırakmalıydı.

    Deniz Berdan'ı çok beğeniyorum.Taş gibi fiziği ve cesur minileriyle her zaman kendisini takdir ediyorum ancak sana %200 katılıyorum arada da nolur mini dışında giyinse.Şahane olacak.

    Ezgi Kırameri çoook beğendim.Bu bayanın kendine has stili olması ve herkesde bu kadar güzel durmayacağına çok emin olduğum kıyafetleri bu kadar güzel taşıması biraz da genlerle alakalı olsa gerek.Çok hoş olmuş cidden.

    Ben bir Feryal Gülman hastasıyımdır ancak kesinlikle burda da bu bluza bu pantolon olmamış.Pantolon çok spor kalmış.Siyah kalem etek veya altın rengi kalem etek de giyebilirdi bu bluzun altına.Neyse olan olmuş artık:-) Yine de kendisinin edası yeter.

    Ben de Gül Saygı'nın saçını hiç beğenmedim ancak kıyafet başarılı.

    Diğerlerine yorum bile yazamayacağım açıkçası.İnsanlar eğer içlerinde zevksizse çok parası olsa bile o zevksizlik öyle devam ediyor ite.Bilmem anlatabildim mi:-)

    YanıtlaSil
  30. Didem antebinin elbisesi cok asil markasi ne acaba pelincim?

    YanıtlaSil
  31. Gül saygı gerçekten saygı duyulacak bir kombin yapmış diye düşünmüştüm ama eteğin ve gömleğin fiyatlarını araştırırken bakın ne buldum
    http://store.dolcegabbana.com/dolce_gabbana/item/tskay/B10EFBA2/cod10/35157173TI

    meğer dolce gabbana düşünmüş bunu :)

    YanıtlaSil
  32. Kendi düşünmediğinden bu kadar şık olabilmiş demekki :)

    Bijouxbeat

    YanıtlaSil
  33. Pelin'im yine, yine, yine harikasın.

    Bazı sorularım var:

    -Serenay Sarıkaya'nın yüzünü&fiziğini normalde beğenmeme rağmen, bu foto için söylüyorum: Boynuna ne olmuş, güdücük kalmış boynu! Yani umarım o gömlek hediyedir, üzerine para vermiş olamaz. Çantamsı cisim: Yol tuttuğunda Vernis'nin içini açıp, rahatlayıp, kapatıp, kaçmak istiyorum. Öyle korkunç bir çanta. Çıktığından beri sevemedim.

    Deniz Akkaya'nın toplantısı varmış da koştura koştura toplantıya yetişecek gibi durması???!!

    Burcu SporspikeridansçıreklamoyuncusuJakeOfAllTrades: Yine ölümcül bir bayıklık içinde. Yüzünü çok güzel sanma yanılgısında ve şu topuzun hiç yakışmadığından haberi yok sanırım. Ben sadece kaş kalemi ve burun görüyorum. Ayrıca yanındaki abinin terlikleri de Ecclestone'un Bekensir çakması ile yarışırmış doğrusu. Nihat Doğan'ın klibinde mi oynamıştı ne yapmıştı bu çılgın insan... Bak şimdi aklım nerelere gidiverdi yine.

    Tuba Ünsal... Tuba Ünsaaalll.. Evveeet. Kedi canını senin... Yani, biblo gibi, kedi gibi bişey kendisi ama giysi deyince bir garip şeyler geçiriveriyor üzerine... Tuba, sen devasa bir kedisin.

    Deniz Berdan: Bacaklarının boyunda insanlar tanıyorum. Ne bacaklar gördüm çorapsızdılar, ne çoraplar gördüm bacaksızlardaydılar. Yaa, yaa...

    Buket Taşdelen... Anoreksik bir Marilyn Taşdelen olma yolunda. Üzülüyorum. Üzüntümün dışında, bu kadar dekolteyi ve makyajı deil belirli bir yaşın üzerine, biz yaşındakilere bile yakıştırmıyorum.

    Ezgi Kıramer'e şaşırdım bu kez ve hiç beğenmedim. Bir şu çanta nedir, el valizi? Leopar blüz? Altın görünümlü şıkırtılı bilezik???!! Öfffff. Gitmiş o havalı o cool kadın, gelmiş çakmacı cadde kızı. Ezgi Kıramer dosyamdan anında silip atmak istiyorum bu fotoğrafları.

    Feral Gülman'ın broşunun durduğu yer çok alakasız. Dekolte kapatmak içinse dekoltesiz olsaymış blüz, ya da içine başka birşey, ya da başka blüz giyilseymiş. Böyle sanki son dakikada aşırı dekolteyi kapatır gibi olmuş, ki bence bu yüksek olasılık.

    Esra Üstünkaya hakkında bilgi istiyorum. (Gerçekten, meraktan soruyorum) Hep görüyoruz ama kimdir, necidir, I dunno!

    Sdef Baran'a da yazık olmuş o desenler ve kemerle :(

    Gerisi gayet hoş :)

    YanıtlaSil
  34. tutuşum deniz berdan yorumunda gülmekten sandalyeden düşüyordum az kalsın :)

    esra üstünkaya aslı üstünkaya 'nın ex yengesi oluyor. kerem üstünkaya 'nın eski eşi.

    YanıtlaSil
  35. serenay sarıkaya güzel giyinmiş bence...çantasıda çok haş

    YanıtlaSil
  36. lv speedy çantalarından nefret ediyorum bugun yine istinye park'ta sahtesi gerçeği büyüğü küçüğü her boyundan vardı Ezgi K'nin bu hataya düşmesi beni şaşırttı birde çanta baya bir eski gözüküyor sapları falan özellikle yada ışıktan bilemicem . Bence en şık kesinlikle Gül Gölge hernekadar defiledeki kombini aynen uygulasada kendi kendine saçmalamaktan iyidir

    YanıtlaSil
  37. Geç kaldığım için özür dilerim bakıcımız işten ayrıldı kardeşimde hasta oldu bi kaç gün pek bilgisayara bakamadım :/ Evet ben yorumuma başlıyayım Didem Antebi ve Fatoş Sarıgül'ü tebrik ederek başlıyorum kesinlikle abartısız ve şıklar.Sarıgül'ün Boy çantasına bayıldım :]Serenay Sarıkaya hiç olmamış ben Vernis'i çok severim ama soğudum resmen.Burcu Esmersoy favorim tek kelimeyle bayıldım.Oldum olası Valentino T-strap'a bayılırım hakkını da vermiş ayakkabının.Ben toplu saçı da yakıştırdım ben ama :)Tuba Ünsal'ı Vogue bugün ne giysem'de beğenmiştim ama şöyle gün ışığında baknca pek hoş gelmedi ayrı ayrı güzeller minaudière'leri pek sevmem ama.Ezgi Kıramer'i ben pek beğenmedim doğrusu kot eteğin rengi olmamış bence :/ Feryal Gülman Feryal Gülman çoooooooooooooook sevdiğim YSL bluz ve Charlotte Olympia ayakkabıları ve Hermés clutch'ı nası kullanmış ya :/ çok üzüldüm bak :/ Gül Saygı'yı beğendim Dolce & gabbana eteğine bayıldım ayakkabı konusunda emin değilim (Bi şey rica etsem Dolce & Gabbana'yı D&G şeklinde kısaltmasan bu kısaltmaya uyuz oluyorum :D Yani D&G ayrı bir marka dimi? :])Merve Gürsel'i beğenmemişsin ama ben çoooooooooooooooooook beğendim Burcu Esmersoy'dan sonra ikinci favorim bence birtek Chanel Classic çantasının boyu biraz kısa kalmış sanki.Selda Cerrahoğlu'nun bu görünüşünü ben beğenmedim sen ne kadar haranı olsanda :DSennur Çiftçi bence de iyi görünuyor Berna Akar yanına hiç olmamış :DEvet benden bu kadar diğer gönderilere doğru kayıyorum :)

    YanıtlaSil
  38. ilahi fazılhan :) ne bileyim uzun geliyor her seferinde yazmak o yüzden D&G yi tercih ediyorum. mesela Christian Dior da demem birtek Dior yazarım. Vardır böyle tuhaflıklarım. Bir dahaki sefere aklıma sen geleceksin ve tam açılımını yazacam söz :)

    YanıtlaSil
  39. Tugba Unsal evlenince buldumcuk olmus.eski erkek arkadaslarini,lelele sakine niye gittin tutuneee sarkisinin klibinde oynamis olan kiz simdi trendsetter gibi gezmiyo mu bitiyorum!

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails