10 Eylül 2011 Cumartesi

IFW 'den MANZARALAR - 3

Son günün defilelerinde konuklar ağırlıklı olarak televizyon yıldızlarıydı.



Bergüzar Korel hoşuma gitti. Her zamanki sadeliğinde. Ayakkabılarını beğenmedim ama portföyün renkliliği hoşuma gitti.

Selma Ergeç 'i görünce bu ayın Elle kapağındaki kadın başka birimiydi diye düşünmedim değil !!



Siren Ertan Marc Jacobs kadını olmuş. Petrol yeşili bluzu, saten kemeri ve eteğiyle çok hoş. Renk çok yakışmış. Aynı tonlardaki YSL ayakkabıları seçmesi en doğru karar olmuş.



Gül Saygı Dolce&Gabbana kadını olmayı sevdi. Ama bu sefer aynı koleksiyondan Tomboy trendini takip etmiş. Oxford ayakkabılarla ve soket çorabı oldum olası severim..Genel görünümü güzel ama dillere destan yüz güzelliği epey darbe almış. Bu da gereğinden fazla zayıfladığının işaretidir.



Tuğçe Kazaz gerçek anlamda kötü görünenlerden. Kıyafetinde hiçbirşeyi beğenmedim.

Beren Saat ve kankisi Belçim Erdoğan. Karşımda memleketin en star ismi var ama kılık kıyafet felaket. Bu tarz şeylere merakı yok anlaşılan. Her zaman ki gibi en güzel aksesuarı sevimli gülümsemesi ve hiçbir zaman makyaj küpüne batmayan duru cildi.

Nerde Cannes 'da gördüğüm Belçim Erdoğan nerde bu resimde gördüğüm sıradan bir konuk görüntüsü.

Selin Demiratar 'a bayıldım. Normalde hiç de bu denli kadınsı giyinmez. Meğer ne büyük bir hata yaparmış. İtalyan kadınlarını andırdı bana. Beyaz elbisesi, saçları ve makyajı harika.

Karşınızda MC Hammer Nebahat Çehre !! Korkunç ! Felaket ve Rezalet !! Biraz da Yılmaz Morgül 'ü andırdı bana yanılıyor muyum ? :)



Ceylan Çapa güzel ve şık ama son derece heyecansız bir stile sahip.

Deniz Marşan 'ın kendisini stil sahibi biri olarak görmesi ne acı.

Deniz Berdan hamama gelmişken keşke bir peştemal giyseymiş. Eminim en kötü peştemalli haliyle bile bu halinden daha şık görünürdü.

Aslı Şen güzel görünüyor. Sıradan bir kıyafetle ama en azından risksiz ve son derece rahat. Üstelik renkte çok yakışmış.

Selin Ortaçlı 'nın Helenistik tulumu sezonun en gözde renginde. Çok yakışmış. Mavi Goyard St.Louis çantası alakasız olmuş. Ve ayakkabı rengini beğenmedim. Aksesuar seçimleri son derece kötü. Ama güzelliğine ne diyebilirim ki. Çok güzel çoook.


Share


19 yorum:

  1. Bergüzar Korel'i ayakkabıları dışında beğendim gibi. Siren Ertan Çarmıklı'nın her zaman ki şıklığı :] tamamen Marc olmuş. Gül Saygı'nın Oxfordlarını beğenmedim ama elbise yakıyo(Uzuuuun Uzuuun Dolce&Gabbana :D) 4'lü resimden Selin'i beğendim bitek. Belçim'in pantolonu Marc Jacobs s/s. 5'li fotoğraftan hiç birini beğenmedim (O renk Goyard alınır mı ya) Asıl olay dün (Ayın 10'u) Karl Lagerfeld'in doğum günüydü!!!! :D

    YanıtlaSil
  2. Siren Ertan stilini çok beğendiğim biri yine her zamanki asil şıklığında onun dışında bence hiçkimse heyecan verici bişey giymemiş giyememiş ya risksiz tek parçalar ya da farkliliğı fazla abrtıp komik olmalar bizim tv yıldızlarının stillerinde kesinlikle iş yok gene beren saat iyi bence en azından kadının tarzı bu ve nereye giderse gitsin değiştirmiyor

    YanıtlaSil
  3. Yine en ama enbeğendiğim Siren Ertan oldu.Minimal ve bir o kadar ık ve elegan olmuş.Nebahat Çehre'nin bu topuklu spor pabuçları beni koparıyor.Ara ara bu tarz ayakkabılar giyiyor.Boyunu kompleks mi yapıyor yoksa çok mu rahat ediyor anlayamadım.Bergüzar Korel hiç giyinmeseymiş zaten dünkü gazetelerde alt çamaşırıyla:-) ayakkabısının aynı renk olduğu yazıyordu.Frikik vereceğini bile bile bu kadar kısa giymek bana özgüven düşüncesini vermiyor açıkçası.Neyse bana ne başında kocası var yani dimi ama:-))

    Gül Gölge aşırı zayıf o ne öyle, bu kadarı da çok çirkin duruyor.Giydiği de zayıflığından hiç yakışmamış bence.

    Beren Saat aslında hoş olmuş ama altın ao pantolono değil de dar bir siyah jean veya blue jean giyseydi çok daha iyi olurdu.Belçim Erdoğan'ı hiçbir zaman şık görmedim zaten.

    Uzun lafın kısası benim tüm oylar SİREN ERTAN'da....

    YanıtlaSil
  4. defile yorumlarnı merakla bekliyorum pelincim:)

    YanıtlaSil
  5. siren ertan en iyisi

    YanıtlaSil
  6. Berguzar Korel aslinda guzel biri ama neden boyle bir kendine guven eksikligi yasamis anlamadim.

    Eda

    YanıtlaSil
  7. siren ertan ve selin demiratar ın kıyafetlerine bayıldım. siren ertan çok fazla asil görünüyor selin demiratar ise çok çekici, zarif ve ulaşılmaz görünüyor. dolabıma girecek iki kıyafet daha seçmeme vesile oldular sağolsunlar:)

    YanıtlaSil
  8. Siren Ertan 1 numaram, 2 numaram da Gül Gölge Saygı. Hatta Gül Gölge'nin ayakkabı, çorap ve hatta bacakları müthiş gözüküyor hayran kaldım, muazzam!

    YanıtlaSil
  9. Bu arada Bergüzar Korel denen şahsın oturuşu nasıl bir oturuştur ya midem bulandı. Zaten zerre hazetmem iyice tiksindim ıy ya ıyyy.

    YanıtlaSil
  10. beguzar korelin elbisesi ne marka ? bir bilgin varmi pelincim bana herve leger gibi geldi sence?

    YanıtlaSil
  11. paylaşım için saol..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. paylaşımların ve yorumların için teşekkürler... keyifle takip etmeye edevam ediyorum. siren ertanın kıyafetine, hele pabuçların rengine bayıldım!!! beren saati bikaç aydır 2 defa canlı, 1 defa da tv de, şimdide burda, bu deri yelekle gördüm. çok seviyor olmalı, ne dersin:)

    YanıtlaSil
  13. hayır burcu hervé olmadığına eminim ama ne olduğunu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Berguzar Korel'in elbise ne marka biliyormusunuz? Cok begendim Beymen yada HArvey Nichols'da gormustum sanki..

    YanıtlaSil
  15. belgüzar korelin ilk resimdeki bacak görüntüsü çok feci..hiç kas yok mu bu kadının bacaklarında!!
    üstelik cicikız gülümsemesi de çok eskidi..
    hava biraz daha soğuk olsaydı en beğendiğim Siren Ertan derdim ama Selin Demiratar diyorum

    YanıtlaSil
  16. Berguzar Korel cok hos, kombinlerini harika bulmasamda guzel fizigi oldugu icin ona hersey yakisiyor.
    Gul saygiya bayildim, cok hos olmus.
    Deniz berdani severim ama sanki turkbukunde beachlerde giyindigi gibi gitmis, ozel bulmadim.
    Selin Demiratar biraz Monica Bellucciýa benzemis, cok seksi!

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Ezgi bilmediğimi bir önceki yorumda yazmıştım. Bilsem paylaşmazmıyım hiç :)

    YanıtlaSil
  18. en tarz ısım gul saygı bence

    YanıtlaSil
  19. Gul Saygı nın bacaklarına bayıldımmmmm!bu kız ne giyse yakısıyor.buradakı durusu ve bacakları bana red carpet dakı hanımları cagrıstırdı

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails