23 Kasım 2011 Çarşamba

47 - Kim Daha ŞIK ?

 


Gül Saygı, Dolce&Gabbana 'nın tüm sonbahar koleksiyonunu satın almışa benziyor. Çünkü IFW ile başlayan Dolce&Gabbana sevdası tam gaz devam ediyor. Bu sefer yeşilin her tonunu barındıran prıltı, ışıltılı kısaca sezonun en iddialı elbiselerinden birini seçmiş.

Elbise eleştirilerine geçmeden önce bir konuya değinmek istiyorum. Gül Saygı 'nın son dönemde iyice kilo verdiğini sizlerde görüyorsunuz. Tamam iyi etmiş de yüzünün o meşhur güzelliğinin yerinde yeller esiyor. Yanaklar çökmüş, çene ve dudaklar iyice küçülmüş, kaşlar kahkülle birleşmiş, boyun kasları ise daha bir ortaya çıkmış. Bu haliyle vücudu toparlamış ama yüzünü harcamış gitmiş. Nerde o eski Gül Saygı güzelliği. Bu konuda acilen birşeyler yapmalı ya da birkaç kiloya tekrar merhaba demeyi göze almalı. Ne dediğimi daha iyi anlamanız için sizi bir de BURAYA alayım.

Ve dönelim Dolce&Gabbana elbiseye. Bu gözalıcı elbiseyi daha önce Andrea Riseborough ve Anna dello Russo da giydi. Elbise Andrea Riseborough 'un üstünde güzel duruyor ama o cafcaflı havayı yansıtmayı becerememiş. Böyle bir elbise giydiniz mi tıpkı Anna dello Russo gibi konuşturmayı da bilmelisiniz. Bir Andrea 'ya bakın bir de Anna 'ya. İkisinin aynı elbise olduğunu söylemek bile zor. Anna'cığım her zaman ki gibi kendi lisanında şahaneler yaratmış. Öncelikle ne Andrea'nın ne de Gül Saygı 'nın aklına gelmeyeni yapmış ve siyah ince bir kemer/kuşak takmış. Bu tek hamleyle bile zaten birinci belli diyeceğim :) Klasik kolyesi, Gucci clutchı ve Givenchy ayakkabılarıyla kıyafete stil anlamında birşeyler katmanın ne demek olduğunu bir kez daha göstermiş.

Gül Saygı da aynı Andrea gibi etliye sütlüye dokunmadan defilede ki gibi giymiş. Bottega Veneta clutch ve klasik siyah rugan stilettolar ile sıradan bir görüntüde. Açıkçası listede Anna varken kim olursa olsun yanına gelenlerin şansı yok :)



Elbise sezonun gözdelerinden olunca elbette birçok derginin kapağında ve editoryeller de kullanılması alışıldık bir durum. Monica Belluci 'den Anna Paquin, Freja Beha Erichsen ve Beyoncé 'ye kadar birçok ünlünün üstünde sergilendi.

Ve oyumun kime gittiğini söylememe gerek yok sanırım :)




Share


21 yorum:

  1. aaa nolmuş kadına ya resmen yaşlanmış:) "bir dirhem et bin ayıp örter" diye boşuna dememişler:)

    YanıtlaSil
  2. ya bnde diyecektim sana bu kadına noldu diye. hele link verdiğin resim facia.tamam zayıflık güzelde böylede olunca resmen çirki oluyor insan.bende eski güzelliğini tercih ederim. soruna gelirsek tabikide yüzbinkere anna derim başak birşey dememmmmm :d

    YanıtlaSil
  3. Taniyamadim nerde Gul Saygi diye baktim durdum.. sonra link tikladim aklim basima geldi ay ne olmus ona korkunc korkunc..

    YanıtlaSil
  4. Yazik olmus Gul Saygi'ya, zayif olucam diye 20 yas yasli ve hasta gibi gozukmenin anlami nedir ki?!

    YanıtlaSil
  5. Gül Gölge saygı tek kelimeyle korkunç! Güzelim kadın gitmiş yerine çok değişik bişey gelmiş kötü bişey gelmiş adını koyamadım :/

    2demilicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ya ben Gül Gölge'nin bu zayıflığına olumsuz bir yorum yapmak istemiyorum, mutlaka bir psikolojik açıklaması vardır. Ya bebeklerden sonra daral gelmiştir, ya aaa yeter artık balık etli balık etli diye duya duya çıldırıp yeter demiştir, ya da başka bir sebebi vardır ama estetik kaygılardan kaynaklandığını hiç sanmıyorum. Mutlaka altında psikolojik birşeyler vardır, umarım sağlığına zarar gelmeden artık ne kadar ZAYIF olduğunun farkına varır ve derhal durur. Keşke eşi ve dostları da destek olsa. Bunu çekenler bilir, bir başladı mı toparlaması zor iş...

    YanıtlaSil
  7. Aynen ZUZU gibi Gül Gölge aradım anacım resimlerde.Kurumuş ayol kadın.Ne gerek var bu kadar zayıflamaya.Hayır yani bir sağlık sorunu veya psikolojik sorunu yoksa bu kadar da zayıf olmasın lütfen.Ayrıca kakül saçı yakıptırmadım.

    YanıtlaSil
  8. senin suratına nolmuş?nolmuş?bende onu soruyorum nolmuş?demek istiyorum:)
    Valla sosyetenin kokoş ortaüstü yaş teyzelerinden sandım inanamadım.Çok ama çok kötü.

    YanıtlaSil
  9. ADR'yi çok fazla sevmem yani severimde hep bi showmenlik havası verir gözüme..Ama içlerin de en iyisi Anna tabiki.. Siyah kemer ve givenchyler'i iyi akıl etmiş gucciden emin değilim..

    YanıtlaSil
  10. Gül saygı nerede hani die bakıyorum tanınmaz hale gelmiş resmen :/// dilerim en kısa zamanda biraz toparlar yaşından çok daha büyük gözüküyor. Benim favorim açık ara anna dello russo ne giyse kusursuz taşıyor ;)

    YanıtlaSil
  11. annemmm öcü olmuş resmen Gül Saygı! Buzda dansın yeni sunucusu o olcakmış diye haberler okumuştum o eski hallerinden sonra nasıl olcağını çok merak ettim açıkçası. Anna dello Russo her ne kadar bana çoğu zaman karmakarışık gelsede kadının bağıran bir stili var ve burda bu elbisenin hakkınıda kesinlikle o vermiş.

    YanıtlaSil
  12. velev ki huysuzum dediklerine birebir katılıyorum,yüzünün o kadar çökmesi kilodan ziyade uykusuzluk,yorgunluk ve psikolojik geliyor...Anna benim de favorim.

    YanıtlaSil
  13. Gül Gölge çok zayıf gözüküyor bu resimde gerçekten, ama bence kesin bir stylist'den destek almaya başlamış son zamanlardaki bütün kombinleri harika. Eğer görmediyseniz Harper's Bazaar kasım sayısındaki çekimi görmelisiniz, muhteşem çıkmış hepsinde.

    http://b-lure.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Bu elbisenin esprisi bence kadın vücudundaki kıvrımların en muhteşemlerindenolan kalçalarda saklı ve Anna Del Russo'nun siyah kemerinin yaptığı tam olarak da bu, yani kalçalarını ortaya çıkartmak...

    YanıtlaSil
  15. BİR DOST:)24 Kasım, 2011

    @Huysuzcum,çocuklardan daral falan gelmemiştir Gül Gölge'ye.Onun evinde 2 bakıcısı, ahçıları ve diğer hizmetkarları mevcut.Kendisini yakınen bilen biri olarak diyorum.Yani canına tak ettiğinde Gül hn. gayet rahat çocuklarını bırakıp istediği gibi gezip tozabiliyor, kafasını dağıtabiliyor v.s.Onun başka bir sorunu var bence.Kular bana fısıldar öğrenirim ben bunu da:)

    YanıtlaSil
  16. Gul Saygi'nin yuzunden korkmaktan elbiseye konsantre bile olamadim! O sac nedir oyle o surat nedir?! Her kadina'da zayiflik ve asirisi gitmiyor demekki! Elbiseyi begendimmi bilmiyorum, hem ucuz hem Shik duruyor sanki...

    YanıtlaSil
  17. pelin bugünkü posta gazetesini gördünmü resmen senin dediğinin tersini yazmışlar.çok güzelleşmiş diye.inanamadım okuduğumda.işte bunlar yüünden hastalıklı görünen bir hale geliyoruz. yazık çok yazık.

    YanıtlaSil
  18. nolmuş bu kadına inanamıyorum. eskiden frapandı ama en azından taşşşşşş gibiydi.şimdi hayalet gibi bir görüntü.hele link verdiğin resim felaket ötesi.bunun bir ayarı olmalı.hangi diyetisyene gittiyse derhal değiştirsin ve güzel sağlıklı bir zayıflığa kavuşpsun.ben severim gül saygı'yı.içim acıdı onu bu halde görmek.kıyafeti tabikide anna konuşturmuş dillendirmiş harika taşımış.

    YanıtlaSil
  19. diğerlerine bakmadım bile Anna della Russo'yu görünce! she's timeless!

    YanıtlaSil
  20. Gül Saygı için ne desem az.zaten antipatik gelirdi bana yaptırdığı estetik ameliyatlarda tamamen sahte bir surata dönüşmüş.Eski resimlere bir bakın burun, dudak, cene', elmaciklar hepsi değişmiş ama dediğiniz gibi olumsuz yonde.Cok ama Cok korkunç ve fake bı surata sahip olmuş.Ustune birde bu kadar kurumak niye.Saclari bu kadar acmış bence oda yakismamis.50 yasinda olmuş resmen herkese olmaz o renk sac. Bu ısrar niye platinde : / Acilen sac kesiminide daha modern ve tarz bı kesime dönüştürmeli.Peruk gibi duruyor.kahkul ok de yanları ne öyle kendisi kesmiş gibi dümdüz.tum bunlar giydiklerine bakmamı engelliyor maalesef

    YanıtlaSil
  21. vaşşşşş amma konusulmuS.
    Sarı sacı Turlkıye de en guzel tasıyan ısım Gul Saygıdır.Burada elbıseyı cok guzel tasımıs.Bu kıyafetı gıymek kadar secmekte onemlı.Boylelıkle o da bırkac Hollywood luyla pıstı olmus.
    Resım de kendısı gıbı cıkmamıs.Buda gayet olagan.ama bende dolgun halını tercıh edenlerdenım o ayrı:=)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails