23 Aralık 2011 Cuma

KIŞ BEYAZI ŞIKLARI

 


Artık beyaz yaz kış demiyor, her mevsim hatta her davette karşımıza çıkıyor.

Gül Saygı, Şeli Elvaşvili ve Elif Gönlüm son günlerde beyaz rengi en başarılı taşıyan isimlerin başında geliyor.

Gül Saygı geçtiğimiz günlerde katıldığı bir davete Stella McCartney 'den müthiş güzellikte beyaz bir elbise seçmiş. Elbisenin gövde kısmında suni deri kullanılmış. Yün ve kaşmir karışımı elbise çok yakışmış. Bel bölgesinde tuhaf bir potluk görüyorum. Korse mi giymiş diye düşündürüyor. Saçlarını toplamış bayıldım. Kırmızı ruj müthiş yakışmış. Ten renginde Prada portföyü ve yine ten rengi Valentino ayakkabılarla kusursuz bir şıklık içinde.

Elbise 1.645$ değerinde.

Geçtiğimiz günlerde giydiği beyaz elbisesi ise Gamze Saraçoğlu imzalı. Defilede görünen derin yırtmacı kapatmış. Saç modeli ve makyajıyla çok şık görünüyor. Yerli tasarımcılardan seçim yapması hoşuma gitti.



Son haftalarda Şeli Elvaşvili 'nin beyaz elbisesini soran yığınla mail almıştım ama dünkü yazımda buna yer vermeye unutmuşum. İyi ki unutmuşum çünkü bu başlık altına daha çok yakıştı. Elbisesi Lübnanlı tasarımcı Rabih Kayrouz 'a ait. En son giydiği kırmızı elbisesi de Maison Rabih Kayrouz. Belli ki sıkı bir hayranı. Benim de çok beğendiğim ve her kıyafetiyle kendimi şık hissettiğim bir tasarımcıdır. Google 'da tasarımlarına bakmanızı tavsiye ederim.

Şeli Elvaşvili beyaz elbisesini metal kemer, Christian Louboutin metalik Duvette 'lerle eşleştirerek harika bir seçim yapmış. Sade saç stili, yerinde makyajı ve aksesuarsız kullanımı ile klas bir şıklık içinde.

Geçelim Elif Gönlüm 'e. Closh beyaz ceketine bayıldım. Punto deri pantalonu, deri eldivenleri, Alejandro Ingelmo bootieleri ve VBH beyaz clutchı ile siyah beyaz güzel bir şıklık yaratmış. Saçlarının rengi ve makyajı kusursuz. Zaten fazlasıyla güzel bir kadın. Buna birde her daim değişik tarzda giyinmesini ve kendisine yakıştırmasını ekleyince ortaya takip edilmesi keyifli biri çıkıyor.


Share

21 yorum:

  1. Ben burda en çoook Elif Gönlümü beğendim.Dediğin gibi deriyi, beyazla harmanlayışı çok başarılı ve çok havalı görüntü çıkarmış ortaya.

    YanıtlaSil
  2. Elif Gönlüm güzel bir kadın giydiğini taşımasını iyi biliyor fakat onda kendini olduğundan başka gösterme telaşı itici geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Gül Saygı'ya bu tarz saç ve makyaj sofistike bir hava katmış. çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de beyazı hem yaz hem kış sevenlerdenim, kışa da yakıştırıyorum, özellikle beyaz mantoları, elbıse ve kazakları

    Blogumda Nr 39 ayakkabı çekilişi var, beklerim:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Elif Gonlum coooooooook guzel.

    YanıtlaSil
  6. Nihan adlı okuyucun,Allah aşkına nereden anladı Elif Gönlüm de kendini olduğundan başka gösterme telaşı olduğunu? Çok merak ettim.Kadın ne giyse yakışıyor bir telaşa girmesine bile gerek yok ki.Lütfen yapmayın hemen ipi kesmeyin!

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hande A. elbette burdaki fotografa bakıpda anlamadım )))) TV.de izledigim birkaç röportajını izledikten sonra kapıldığım düşüncemi paylaştım sadece. Kimsenin ipini kesmeye niyetim yok telaş etmeyiniz lütfen...

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca gerçekten her giydiğini çokda yakıştırıyor bu konuda size sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Tartısmasız Gul Saygı.Cok baska bır havası var bence ve cok zevklı

    YanıtlaSil
  10. kendını oldugundan farklı gosterme cabasına bende katılıyorum Gonlumun.kenarda kosede kalmıslıgın verdıgı ezıklıkle kendını bambaska gostermeye calısıyor.son zamanlarda cıktı, nerden cıktıysa.kesınlıkle ozentı ve rukus.tarzı yok

    YanıtlaSil
  11. Gul saygııııııı!bayıldım kıyafetıne

    YanıtlaSil
  12. Saygı,cok ıyı bır elbıse yakalamıs.Elbıse,canta,ayakkabı,sac,makyaj butunlugune bayıldım!tebrıkler

    YanıtlaSil
  13. Nihana bende katılıyorum tamamen , handenin avukatlığı niye? Herkes kendi yorumunu yapıyor saygılı olalım.Bencede Elif Gönlümde bı ozenmislik var .Victoria secret mankenlerinden A.A ya.Kendi olsun sacı bası makyajı ile.Bende varım cabası bariz.Gecen seneye kadar kim tanırdi? Hangi davetteydi ?Gul Saygıya gelince oda ayrı bı cabada:) bence biraz sadelessin ve tarzını oturtsun.

    YanıtlaSil
  14. Saygı çok hos ve zarif.dgr hanımı tanımıyorum,bana sıradan geldı.kıyafetindede goze hoş gelen birsey göremedim.Elvaşvilide hos gorunuyor

    YanıtlaSil
  15. Gül saygi'nin stella McCartney'si olmamis potluktan midir nedir guzel gorunmuyor :( Şeli Elvaşvili'de bi şey var ama bilmiyorum begenmedim elbise guzel ama kombin olmamis gibi kendisinde de cok guzel durmamis gibi geldi malesef :( Duvette'lere yazik olmus bence :( Duvette'yi severim :3 Elif gönlüm iyi .. Ama benim favorim saygi ve gamze saraçoğlu bottega veneda clutchı çok guzel olmus :) yirtmacli hic guzel degilmis ama bence :(

    YanıtlaSil
  16. Ben Gul Saygi yi inanilmaz begendim,iki kiyafetindede.

    YanıtlaSil
  17. Gecen hafta Gul hanim ile bir alisveris merkezinde ayni asansore bindik.Dogal,makyajsiz bu kadar guzel olunur.bakakaldim kadina

    YanıtlaSil
  18. Bunu yazayım mı yazmayım mı diye çok düşündüm ama yazmaya karar verdim:) Çünkü ben bu bloga her zaman yorum yaparım kendimce objektifim kimseye art niyetim yok ve gereksiz kimseyi takip etmiyorum.Aman ne korkutmuşlar gözümü:)) Elif hanımı çok beğeniyorum kendisi çok zarif ve güzel,şu üstteki kombinin hemen hemen aynısını ışıl reçber'de gördüm.Beyaz ceket deri pantolon eldiven aynısıydı sanki ikiz gibi:) Sadece ışıl reçber boğazlı bir kazak giymişti ve saçma bir kolyesi vardı. Elif hanımda bu kadar güzel duran bir kombin ışıl reçber'de nasıl rüküş ve saçma durmuş rezalet görünüyor:)) Ama aynı konbin ikiside. Demekki iş saç ve makyajda bitiyor saç ve makyaj kıyafetten de önemli:) Bundan sonra saçıma ve makyajıma daha özen göstericem:) Tamamen ilgimi çeken bir detay olduğu için yazdım. NOT: Elif Gönlüm'ün beyaz ceketi daha güzel:))

    YanıtlaSil
  19. ya Gamze çok alemsin sen )))) yorumlarını hep çok eğlenerek okuyorum devamını dilerim....

    YanıtlaSil
  20. evet gamze bende gördüm ve dediklerinde haklısın. hatta konu bile edecektim ama bünyem bir ışıl r. tartışması daha kaldıramayacağı için vazgeçtim :) hele o görünen göbek beni bitirdi. neyse söylenmesi gerekeni söylemişin zaten benim daha birşey dememe gerek kalmamış :)

    YanıtlaSil
  21. Nihan çok teşekkür ederim:) Evet birde göbek vardı pelincim resmen ıyyykk:)) Demek senin de dikkatini çekmiş post yapmadığın iyi olmuş kafamız rahat:))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails