17 Ocak 2012 Salı

Olala Magazine - GÜL SAYGI Resimleri

 


Gül Saygı 'nın Olala Magazine 'e verdiği röportaj dikkat çekici güzellikte. Röportajda ne dediğinden çok resimlerin güzelliğine odaklandığımı itiraf etmeliyim. Çünlü lavanta renkli Siren Ertan Couture elbisesiyle prensesler gibi görünüyor. Biraz Monaco 'nun Charlene 'i biraz da otel odasında sevgilisinin dönmesini beklerken olağanüstü Versace elbisesiyle uyuyakalan Carie Bradshaw havası var.

Eşiyle olan resimleri es geçiyorum. Çünkü oldum olası bu tarz mıçmıç pozlar samimi gelmez bana. Ama çocuklarıyla olan her kare müthiş güzel. En favorim ise sayfa 122 'de ki ilk resim. Sabah güneşinin odaya girişi ve bir annenin çocuklarına sarılışı nefis bir şekilde resmedilmiş. Tabi o saatte bu elbise ne iş diyerek sakın keyfime limon sıkmayın :)

Siren Ertan Couture elbisenin kesimide rengide çok yakışmış. Topuzu ve makyajı kusursuz. Mücevherleri güzel ama ben olsaydım o kadar büyük ve sallantılı bir model yerine daha küçük bir küpe seçerdim.

Böyle gösterişli ve estetik resimleri ne yazık ki bizim ünlülerde pek göremiyoruz. O yüzden bu resimleri görür görmez yamuldum ve hemen sizlerle paylaşayım istedim.



Share

52 yorum:

  1. ben küpesini beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Ben pek begenmdim ne diyim. Cok klasikbir elbise secilmis, hic modern bir havasi yok. O kupeler cok cok agir kacmis, modern olmayan elbseyi daha da bogmus. Gul Saygi'nin seksi olicam diye hic samimi gorunmeyen yuzu etc. Banal ve sikici...

    YanıtlaSil
  3. Cok sevindim bu guzellikleri paylasmana..Gercekten basarili bir calisma olmus...Dedigin gibi oldukca gosterisli gorunuyor Gul hanim, her ayrinti uzerinde epey calismislar belli..Gelelim bidibidibidilara:) Makyajini biraz fazla renkli buldum, mesela 2.fotograftaki kucuk resimde gordugume gore gozler siyah kalemle tamamen cercevelenmis ve boylece oldukca kuculmusler, bir de rujun rengi fazla cirtlak..Ben olsam smokey purple goz yapar, yanaklari seftali bir allikla hafifce renklendirir, dudaklarida nude birakirdim...

    Kupe yorumuna aynen katiliyorum, cok buyukler, hatta kolye bile takmasa olurmus..Couture elbise gozumuzu, gonlumuzu fazlasiyla doyuruyor ustelik..

    Bu arada, abes kacmazsa birsey sorabilir miyim? Esiyle arasinda kac yas fark var? Yanii banane tabii ama merak ettim iste:)

    YanıtlaSil
  4. Resimleri cok begendim.nerede satiliyor bu dergi acaba bilen var mi?ben amator olarak fotograf cekiyorum.butun aile bireylerinin enerjisi tek tek yansimis karelere.kamera gorunmez olmus.blog sahibine tesekkurler.
    nilay balkan

    YanıtlaSil
  5. QueenRose18 Ocak, 2012

    Elbise mükemmel Gül Saygı'ya da çok yakışmış ancak Oscar De La Renta'ya çok benzemiyor mu?

    YanıtlaSil
  6. pelin grace kelly havası yaratmaya çalışılmamış mı sence de gül gölge'de :) Esra.

    YanıtlaSil
  7. ben bu tip çekimleri komik buluyorum. ayrıca murat saygı'yı nasıl ikna etmişler bu işe onu merak ettim

    YanıtlaSil
  8. Çoookkkk beğendim. Diyorum ya, hatunda genel olarak bir oturmuşluk, bir ağırlık var ama asla suratsız ya da donuk da değil, çok beğeniyorum bu duruşunu. Zordur hem bu kadar güzel ve göz önünde olup hem de bu duruşu sürekli olarak sürdürebilmek. Maşallah. Her bir kareyi tek tek çok beğendim. Bir tek makyaj konusunda bir meramım olabilir, Neslie'ciğime katılıyorum, ruju biraz alıp, smokey yapabilirlermiş ama çekimlerde pek modelin talebine dikkat edilmiyor sanki. Velhasıl her şekilde kadın gibi kadın, elbisesi, duruşu, mutlu ailesi, güzelliği, herşeiyle çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Bu dergi internetten okunuyor olala magazin yazarsanız google'a okuyabilirsiniz hemde derginin tamamını ben dergiyi takip ediyorum ve bu resimleri çok oldu göreli gül saygı çok güzel bir kadın ama elbisesi çok abartılı tamam özel bir çekim olabilir ama yine de elbise fazla abartı bazaar'daki resimleri daha güzeldi fazla fotoşop olsa bile ama yinede gül saygı çok güzel bir kadın keşke biraz etine dolgun olsa yüzünün ifadesi bile değişti şu anda bu kadar zayıflığın güzel olmadığını biri gül saygı'ya vıctorıa beckham'a söylese keşke:)))

    YanıtlaSil
  10. Elbise harika gorunuyor.giymek istedim:}}}} demet kutluay in ailesyle bir cekimi vardi,hatta bir sure elestirildi.Demet Kutluay cok samimiyetsizdi.pozlari falan.ben kompozisyonu begendim.o bugulu cikan resme bende bayildim.herkezin elline saglik
    Buse

    YanıtlaSil
  11. tesekkurler gamze.bende takip edecegim.

    YanıtlaSil
  12. velev ki huysuzum tercuman oldun yahu!bu hanimda farkli olan ne diyorum!guzelligim bozulucak diye kasim kasim kasilmiyor!cok seviyorum bu bloguuuu

    YanıtlaSil
  13. ben de hiç beğenmedim peri masalı hikayaleri, bu elbise modeli,çekim teması hepsi çok abartı, demode ve gösteriş için gibi geliyor.zayıf olmasına rağmen fotoğrafta elbisenin sırt tarafından pörtlediği görülüyor,gerçekten başarılı bir çekim olsa görmezdik.

    YanıtlaSil
  14. valla arkadaşlar ne derseniz deyin ben böyle prensesvari şeyleri oldum olası çok sevmişimdir :) şimdi siz dediniz diye yine baktım makaj olayına. ben abartılı bulmadım nedense. elbisenin iddialı rengiyle uyumlu görünüyor bana yine.
    ben çok asil bir güzellik gördüm doğrusu. zorlamadan nasılsa öyle duran ama samimi ve hoş.
    ışıl reçber 'in resimlerini görmem mi :)) hele o kendi tasarımım dediği elbise bir facia. giydiği hiçbir kıyafeti beğenmedim. sanırım beğenseydim sıradışı bir durum diye özellikle ünlem işaretleriyle postunu yazardım :) inşallah birgün işte budur dediğim bir halde göreceğim kendisini.

    YanıtlaSil
  15. elbise hiç tarzım değil hem drape hem etekler güllü yapraklı fena hiiiç sevmedim :) zaten en sevmediğim renk hangi elbisede görsem ıyyy dediğim bir renk ama kadın muhteşeeem :)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili pelin eğer birgün kırmızı kar yağarsa ışıl reçber bu blogta şık olur herve leger saymam çünkü o büyüleyici falan değil sıradan bir herve leger işte:))Şöyle wooow dedirden bir şıklık için kırmızı karı bekliyom ben günlerden de çıkmaz ayın son perşembesi olcak tabi:)))

    YanıtlaSil
  17. hıc begenmedım dersem ınanın abartmamıs olurum.kadının kollarının durumu nedır allah askına?bıraz dıet yapıp erıtsın onları erkek kolu gıbı hıc zerafet yok.yuzu estetıkten mumyaya donmus sankı.bırde o elbısenın onunden arkasından pörtleyen etler ne oyle yaaa acılen zayıflasın goz zevkım bozuldu yaaa.bıde bu resımlere super dıyolar ya sok yani:))))))

    YanıtlaSil
  18. yazmayım yazmayım diyorum ama dayanamıyorum.bu kadının neresi pörtlemiş yahu.fıstık gibi. bazı resimlerde zayıflığı rahatsız edici evet ama bu resimlerde şahane görünüyor.pelinde benim gibi bu tarz konsepti seven biri.siz sevmiyorsunuz diye niye bu kadar haincesine çemkiriyorsunuz.ayy tuttum tuttum ama dayanamadım pelin.ben çok beğendim.çokda güzel bir kadın.elbisede çok yakışmış.biraz makyajı az yapardım ve bende o küpeyi takmazdım o kadar.

    YanıtlaSil
  19. Siren yine konuşturmuş... Bu elbiseyi ancak zayıf ve uzun boylu biri taşıyabilirdi o yüzden cuk diye oturan bir tarz yakalamış.Makyajıda çok hoş olmuş yakışmış bana kalırsa abes bir yanı yok. Ayrıca çocuklarla olan çekimde çok doğal ifadelerde bulunmuşlar.

    YanıtlaSil
  20. İnsanların böyle sonradan patlayan prensesvari halleri bu resimlerde olduğu gibi cok sahte oluyor.Bicok yerde olduğu gibi sonradan sütten çıkmış ak kasık halleri insanı öldürüyor. Stil denince giyim stili mı hayat stili mı de demek geliyor. Hayat stili cok önemli gelmiş ve gecmise de bakarım kisi hayat kurarken napmis.ama boyalı sayfalardan degil

    YanıtlaSil
  21. Bu adsız kişiye katılıcam ama olay olur falan mazallah o yüzden katılmayım bari:)

    YanıtlaSil
  22. Bence resimler / kıyafet çok güzel, Gül Saygı da çok guzel fotoğraf veriyor. Tamam herşey abartılı ama zaten amaç o. Sonuçta bu bir dergi için yapılmış bir çekim, biraz masalımsı. Gül Saygı ve ailesinin günlük hallerini göstermiyorlar.

    Benim tek garibime giden bütün fotoğraflarda (Gül Saygı tek başına, Gül Saygı eşiyle, Gül Saygı çocuklarıyla) aynı elbisenin kullanılmış olması. Keşke daha çok çesit kullansalardı.

    Feride

    YanıtlaSil
  23. Demet Şener, Gül Gölge Saygı vs bunlar ne yapsalar olmayacakmış gibi geliyor bana, yapmacık ve ucuz geliyorlar açıkçası.

    YanıtlaSil
  24. Siren Ertan Çarmıklı18 Ocak, 2012

    Merhaba.Ben bu blogda sadece moda ve onun çevresindeki konuları takip etmek istediğimden bu konuya karışmayayım demiştim ama sanırım daha fazla dayanamayacağım :-)

    Ben Gül’le tanışıyorum.Onunla sohbet ettiğinizde sadece kendisi ve kurduğu ailesi ile ilgilenen,kendi dünyasında yaşayan,iyi bir kadın olduğunu anlayacağınızı biliyorum.

    Önyargıları kendi hayatımda da yaşadığımdan,siz de yaşayabileceğinizden empati yapmamızı,tanımadığımız kişiler ve tam olarak içinde olmadığımız durumlar için fikir yürütmememizi öneriyorum.Üstelik ‘bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma’ sözünü de severim.Tabi sizlerin kendisi ile daha yakın tanışıklığınız varsa ve yorumlarınızı öyle yapıyorsanız bilemem.Ama bir gerçek var ki; herkes daha iyi bir hayat için yaşar..

    Çekime gelince; bu çekimin olduğu dergi şu an masamda duruyor.Bir yılbaşı sayısı.Doğal olarak da abartılı,gösterişli bir kapak röportajı ve çekimi gerekiyormuş ve talep bu doğrultuda olmuş.Styling hazırlanırken İstanbul’daki en gösterişli otelin,en gösterişli otel odalarının birinde yapılacak çekimde,yine gösterişli bir kıyafet giyilmesi,mümkünse bu takıların da takılması rica edilmiş (bunu kendi tecrübelerimle söylüyorum ve eminim böyle olmuştur!).Kuaför ve makyözün de isimleri yazdığından onlar da sponsor alınmış olmalı doğal olarak.Gül ve ailesi tüm iyi niyetleriyle bunları kabul etmişler.Çünkü bu dergiyi çıkaranlar bizlerin kırmak istemeyeceğimiz,reklam gelirleri ile kazançları olmasına duacı olacağımız,yıllardır davetlerden tanıdığımız emekçi kardeşlerimiz.

    Sanırım Murat Saygı da medya sektöründen olduğundan anlayış göstermiş ve çekimi bu yüzden kabul etmiştir.

    Elbiseye gelince; Gül Saygı bu çekimde benim defilemde gördüğü bir elbiseyi giymeyi arzu ettiğini söyleyince memnuniyetle dedim.Potluklar ve fırtlamalar ise elbise sıfırdan onun için dikilmediğinden ve bu elbiseyi 5 dakika içinde seçtiğinden kaynaklanıyor.O sırada ben iş yerimde değildim,sizler gibi ben de dergide gördüm.Ben fotograflara bakınca güzel bir kadın,sevgi dolu bir aile görüyorum.Üstelik bir kadının hayatında birkaç kere prenses gibi hissetmek istemesinin neresi garip?Bazılarının çocukluk hayallerinde Iron Maiden’a gitarist olmak,bazılarınınkinde Richard Gere ile evlenmek,bazılarınkinde Oscar’ları sunmak,bazılarınınkinde ise prenses olmak olabilir.Bırakalım imkanları varken olsunlar.Çünkü yarını bilemiyoruz.Bazen insanlara karşı daha yumuşak olmak gerek bence.Çünkü ‘Hayat; biz plan yaparken başımıza gelen şeydir’ ve bu hepimiz için geçerlidir..Bu edebiyat için kusuruma bakmayın; ben de böyle biriyim işte :-)
    Umarım sizlerin hayalleri gerçek olur.Sevgilerimle..
    Siren Ertan Çarmıklı

    YanıtlaSil
  25. Ya bu kadına hayran olmamak elde değil hipnotize etti beni bu ne alçak gönüllülük bu ne saygı bu ne kibarlık nasıl bir cana yakınlık nasıl nasıl bir samimiyet ya öpesim geldi o derece:))) Elbise gül saygı küpe makyaj hepsi güzel göründü gözüme birden.Birde kendimden utandım ki sormayın gitsin ya ben artık siren ertan fanıyım bugün anladım ben bunu nokta bitti:)

    YanıtlaSil
  26. Gul Golge Saygi18 Ocak, 2012

    Herkese merhabaaaa :)

    Bu blogu heekes gibi bende takip ediyor ve begeniyorum.Bugun sevgili blog sahibemizden aldigim tweetle sayfaya girdim.Burada tam senlik var:))))

    Sevgili Siren,o kadar mutevazi ve oldugun gibisin ki seni yillardan beri neden bu kadar sevdigimi bugun bir kez daha anladim.,naif ve guzel dusuncelerin icin cok cok cok tesekurler..ve elbise icin :))) defilende asik olmustum...

    Nereden baslamam lazim inanin bilmiyorum:) soyle bir goz gezdirdim yorumlara,hangisini duzeltsem yada duzeltsem mi karar veremiyorum:))) oncelikle zahmet edip yazmissiniz.Butun gorusleriniz icin tesekkur ederim,cogunu dikkate alicam.

    Mesela,makyaj..ben kendime makyaji hic yakistirmam ama malzeme almaya bayilirim:) makyozlerde bana makyaj yapmaya bayilirlar:)ciplak gozle cok yalin olan makyaj resimlerde bazen abartili cikabiliyor.Bu herkes icin gecerli.Sunu belirtmeliyim ki ben fondoten,pudra bile kullanmam.O derece :)

    Siren'nin muhtesem elbisesine gelince.Bazi resimlerde sirti sikiyor gibi cikmis ama sikmiyordu.Sirtimi sikan bir elbiseyi ne ben giyerim nede Siren bana giydirir.Orada ki durustan kaynakli bir sikisma olmus ki zaten o resimler dergide yok.Yani hatali bulunup kullanilmamis:)Kimsenin hakkini yemeyelim lutfen..begenmeyebilirz ama adil olmamizda fayda var..tabii bence..ayrica benim oyle bir iddiam yok.Iki cocuk annesi biri olarak bir mankenin podyumda yurudugu elbiseyi giymem fena bisey degil hani:) ama cok mu onemli,hayirrrrrr :)

    Su kilo meselesi..hicbirimiz birilerini memnun etmek yada kendimizi begendirmek zorunda degiliz arkadaslar...simdi bazi yorumlarda cok zayiflamis biraz kilo alsin diyen var bazilarinda diet yapsin diyen var:))) bu konuda yapabilcegim birsey yok malesef,cok uzgunum...:)

    Prensesvari yorumuna vallahi yazacak birsey bulamadim,sevgili Siren cook guzel cevap vermis,bakiniz yukari:)

    Cok iyi ama:))zevkli yani..ne geliyorsa aklina yaz,supermis.bazen sizde gonderin resim blog sahibemize bizde sizi notlayalim!amaaaaa adsiz:)))))


    Herkese tkrr tesekkur..

    ama bu kadar ciddiye alip birbirnizi yemeyin boyle seyler icin:)

    Super blog,gercekten tebrikler..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Gül hanımın siren hanımın buraya yazması ne hoş ne güzel seni tebrik ederim pelin:))Gül hanımında eleştirilere cevap vermesi önemsemesi pek güzel kendine güvenini gösterir ama şimdi gül hanım buraya yazdı diye yalakalık yapıp yorum değiştirmicem lütfen gül hanım kilo alın diyet yapsın diyenleri ciddiya almayın en güzel gül kıvrımları olan gül'dür:))Ama çok güzelsiniz söylemek istedim.Pelin sana bu güzel blog için teşekkür ederim yakında j.lopez falan yazarsa hiç şaşırmam ama tercüme et bize olurmu??:)

    YanıtlaSil
  28. gül saygı'nın yorum yazması güzel ama yazdığı yorumda kimseyi kale almayıp hiçbir eleştiriye cevap vermemesi daha güzel olmuş hahaha hafiften herkese kapak durumu var sanırım. imza adsızzzz :)

    YanıtlaSil
  29. butun resimleri ve yorumları okudum. Siren ertan çarmıklı çok olgun ve nazikçe yorumlamış ki giydikleriyle duruşunu buraya bu sekılde yorum yaparak stilini yansıtmak aslında biraz da budur. resimlerde aslında kusursuzlukta kusur. yani sıkmış gibi gorunmesi, biraz hatalı olması bence güzel. sonucta manken değil. iki çocuk annesi güzel bir kadın. kendi hayatlarını yansıtmış olsalar gorgusuzluk derdik ama herşey planlı masalsı bir çekim için yapılmış çok açık. çok beğendim ben. emeklere saygı duyup önyargılarımızı kırmalıyız.

    YanıtlaSil
  30. 18 Ocak, 2012 adsız arkadaş. Buraya yazmış olmaları bile bence bir mucize (siteyi okumaları değil, bu siteye yazmaları yoksa site her kesim tarafından okunası). Gül Gölge'nin ne umurunda olacak milletin onun hakkında ne dediği. Kadın özenilesi, şahane bir hayat yaşıyor, yakın çevresi dışında da kimse onu cidden tanımıyor, onlar dışında her hangi birilerinin ne dediğini takacak boş vakitleri yoktur :). Zayıfmış, yüzü bilmem neymiş... eminim eşi ve sevdikleri ona her gün ne kadar güzel ve zeki bir kadın olduğunu hissettiriyordur, gerisi fasa fiso =).

    YanıtlaSil
  31. Bu adsız kişiye katılmıyorum neden çünkü eleştiriyi kaile almak bir erdemdir bizde bu bloga zaman ayırıp yorum yapıyoruz yorumlarımızı gül hanımın okuması ne kadar güzel bloga yazması da ne kadar güzel orda sorun yok ama biz onu tanımıyoruz diye bize faso fiso mualemesi yapması kırıcı biz görüş bildiyoruz burası blog herkes herkesi beğenmek zorunda değil ayrıca gül hanımın zayıflığını davetlerde hepimiz eleştirdik pelin'in postları hatırlansın pelin'in yazdıkları hatırlansın lütfen pelin'de eleştirmiştir çünkü.Pelin'in daha bugün okuduğum röpörtajında şöyle bir ifade var benim eleştirdiğim kişilerin bloguma yazması güzel dedi.Zaten övülmesi gereken nokta bu.Eleştiriye açık olmak ve bu bloga gül saygı olarak yorum yazmak.Yoksa sizi kaile almıyorum demek çok itici.Siren hanım feryal hanım yazdılar bu bloga ne kadar nezaketle eleştiriyi karşıladılar hele etel baler tek tek cevap yazdı herkese kusura bakmayın ama bu isimlerin gül hanımından fazlası var eksiği yok.Yaşadıkları hayatta gül hanımdan daha özenilesi ve güzel.ama buraya tek tek açıklaması yapmaları onkarın farkıdır hatırlayın hepimiz etel hanımı övdük ve teşekkür ettik doğrusu bu bence.Ayrıca bu blogta konusu edilen herkesin hayatı güzel ve özenilesi ve herkesin etrafı tanıdıkları adı üstünde moda ve sosyete:)))

    YanıtlaSil
  32. Gul Golge Saygi18 Ocak, 2012

    Sey..ben hizimi alamadim galiba,bu hakaten aliskanlik yapmasin..:))

    Ama bugun,bu devirde,hele hele bu camiada Siren Ertan gibi dost yurekli birini tanimak bugun beni gercekte inanilmaz duygulandirdi..Bazilarinizin yaptigi yorumlara eminim cok sevinenler olmustur,ama onlarda olsun ki tadi ciksin;))


    ve ve ve umarim birgun sizde o kdr guzel bir elbise giyersiniz..insan kendini gercekten prenses gibi hissediyor...

    Bu dostlugunu gercekten unutmayacagim..Evet buraya kendi adiyla,benim icin birseyler yazmasi cok cok cok kiymetli birsey..Kendisine tesekkurlerimi belirttim ama sizlerlede paylasmak istedim..


    tesekkurler Siren Ertan Carmikli.....

    YanıtlaSil
  33. en güzel gül saygı resmi en alt resimdeki çocuğunu öperken çekilen resim. bana göre ona zayıflık yakışıyor. açıkcası ben o magazin programlarındaki rüküş ötesi görüntülerinden sonra, bu resimlerin onun evrimini tamamladığının kanıtıdır diye düşünüyorum:) elbisenin rengini çok beğenmedim ama modeli hoş.

    gül saygı nın yorumuna gelince; biz burada birbirimizi yemiyoruz. beğenilerimizi ve eleştirilerimizi yazıyoruz. bazen çakıştığımız oluyor diğer yorumcu arkadaşlarla. böyle adlandırmak hoş değil sonra, "hadi sıkıysa sizde yayınlayın resimlerinizi bizde not verelim" muhabbeti daha çok liselilere gider. biz toplum önünde olan insanlar değiliz. sizin olduğunuz camiada bir kimliğimiz yok olmamasıda bizim için bir eksiklik değil zaten. gönüllü olarak insanlara satılan dergilere özel görüntüler ve özel röportajlar veriyorsanız gelecek her yoruma açık olmanızı mühürler bu durum.

    ama ben kendi adıma söz veriyorum çoookkk zengin bir koca bulursam ilk fırsatta özel fotolar çektirip bu siteye yollayacağım ve sevgili pelin inşallah sende beni kırmaz yayınlarsan çok sevindirirsin şu aciz yorumcunu:)

    bu arada feryal gülman ın olgunluğuna bir kez daha hayran oldum bunu da dile getireyim:))

    YanıtlaSil
  34. Bu şaşalı yazışmalar benim pek ilgimi çekmedi açıkcası.Ben post yorumumu yapayım. Elise hic benlik degil boyle cok kabarik etekler hep nisan elbisesi gibi gelmistir bana.Rengi hos ama bence cok abartili ve rukus geldi bana.

    YanıtlaSil
  35. ya ben 2 aydır bu bloga uğramıyorumne yazıkki belli sebeplerden ama ben yokken noldu buraya yahu bi kere herkes eleştirmen kesilmiş maşallah ikincisi gül glöge ce siren ertanla yorulaşıyoruz haberim yok 5 gün sorna olivia palermo gelip emelcim elbiseyi bende sevmedim derse şaşırmıycam artık bu pelin in başarısı bence ayakta alkışlamak lazım :))

    bu arada sevgili olivia palermo litfen bebeğim görgüsüzlük yapıp artık o hermesleri sokma gözümüze sevgilerimle geri dönen emel :))

    YanıtlaSil
  36. Sevgili Gamze. O fasa fisoyla biten yorumu yazan adsızım ben :D. Şey demek istedim aslında, olay sadece Gül Gölge değil, o ve onun gibi bu siteye malzeme olan sosyetik hanımlar. Burada yazan eleştirilerden mantıklı olanlara elbette kulaklarını tıkamıyorlardır ama bir tanesi yüzü çökmüş demiş, diğer yok bu hala kilolu, biraz kilo versin demiş, bunları ciddiye almaları için psikolojik sorunları olması gerek birinin. Yapıcı eleştiriler için demedim. Her kafadan çıkan sesler için dedim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  37. Pelin'cim;grip mikrobu ile ailece verdiğimiz uzun mücadele sonrası kendime gelip nihayet blogunu okuyabiliyorum ,özlemişim :)
    Ben bu resimlere bakınca harika bir elbisenin içinde çok ama çook güzel bir kadın görüyorum.Bu elbiseye ben de bayılıyorum ama keşke bu elbiseyi Gül Gölge Saygı kadar güzel taşıyabilecek bir vucuda sahip olabilsem :-))Kendisine bayıldııım,hem Gül Saygı'ya hem de ailesine sevgiler ve tebrikler..

    Ben de "prenses" yorumuna katılıyorum.Kendisini prenses gibi hissetmek isteyen herkese de Siren Ertan Coutere gidip bir elbise edinmelerini tavsiye ediyorum.Uzun yada kısa boylu,kilolu veya zayıf olmanız hiç farketmez Siren mutlaka size kendinizi prenses gibi hissettirecek bir elbise yapacaktır.


    pc:Ayrıca alakasız olacak ama Mary Katrantzou twiti yeni gördüm,tebrikler..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Ya ben daha ne diyeyim...Siren Ertan Carmikli ve Gul Golge yorum yaziyorlar! Kendilerini yine bizler gibi su kucucuk kutu sayesinde ifade ediyorlar..ve bunu sevgili Pelin'imiz basariyor:)

    Bugun Montreal'de senin kulaklarini cinlattik iki modasever kizarkadas, ve dedimki "Birgun Istanbul'a gidersem mutlaka Pelin'le haberlesir, bir kahve icmeye davet ederim.." cunku sen 15'er dakikalik sohretlerin kendilerini bir mok zannettikleri su yalan suslu dunyada zoru basarmis ve samimiyetinle, dobraliginla ustleri alt, altlari ust etmis bir kadinsin Pelin'cim, helal sana:) Seninle tanismak benim icin bir zevk olur ancak...

    Acaba simdi sirada kimin yorumlarini gorecegiz? meraklar icersindeyimmmm

    YanıtlaSil
  39. neslie'ciğim elbette seve seve ben de çok isterin tanışmayı :)

    sosyal medyanın ve karakterlerin gücü adına diyorum ! şimdi ben kendimi konu ettiğim kişilerin yerine koyuyorum da blogun biri beni sık sık konu edecek ve altına olumlu olumsuz yorumlar gelecek sanırım aynısını bende yapar ve bu ortama katılır kendimce düşüncelerimi ve duygularımı paylaşırdım. ama tabi birde cesaret isteyen birşey bu. o yüzden bu şekilde iştirak eden herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
    Siren Ertan Çarmıklı 'yı tanısanız yanınızdan ayırmazsınız. O kadar cici biriki ben şaştım kaldım. Evet her daim güleryüzlü ve sıcak bir enerji veriyor zaten ama birde bunu şahsen görmüş olmak çok hoşuma gidiyor.

    Gül Saygı 'nın daha mesafeli bir duruşu var. Ama gördüğünüz gibi o da gayet sıcak ve kendiyle barışık biri. Gül Saygı benim için süpriz oldu doğrusu. Hem de çok güzel bir süpriz :)

    sadecebenemel öpüyorum seni çok. evet uzun zamandır yoktun ortada. iyi oldu seni tekrar görmek. :)

    sevgili yeşimcim çok geçmiş olsun facebook ta gördüm hastalığını. çok şükür atlattınız bitti gitti :)

    sevgili derya güzel özetlemiş durumu. sonuçta sosyete mensubu dediğimiz kişilerde birer ünlü. her hafta çıkan dergileri, yayınlanan röportajları ve sayfa sayfa çektirdikleri resimler olunca elbette onlarda birer ünlüdür. ama bu blogda farklı olan şey tarafsızca eleştirilmeleri. parayı bastım benim için harika şeyler söylecekler olayı yok burda. kişi gerçekten şıksa ölüp bayılıyoruz. kötüysede beğenmediğimizi açıkça dile getirebiliyoruz. böyle bir olay başka hiçbir medya kuruluşunda yok. bizleri ve onlarıda cezbeden bu olmalı diye düşünüyorum. ve inanın şimdiye kadar çok eleştirdiğim kişilerden bile kötü bir geri dönüşüm almadım. herkeste sıfır ego süper anlayış görünce hem yamuluyorum hem de mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  40. Pelincim cok elestirdigin kisilerden bile kotu bir yorum almamanin sebebi elestirinin yerinde ve uslubunun seviyeli olusundan! Elestirilerin agresif ve yersiz olsaydi eminim tepki cekerdi (ki sosyete diye tabir ettigimiz hanimlarin bazi yorumlara cevap verisinden goruyoruz ki hakli olarak her elestiriye tepkisiz degiller). Ellerine saglik, bilgin, zevkin ve bize guzel yorumlarini aktardigin icin. Bu blogu yazmak, bu kadar bilgi sahibi olmak caba ister kendiliginden olan birsey degil bunu farkindayiz :)

    YanıtlaSil
  41. YC çok teşekkür ederim canım. kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
  42. Sevgili Pelin,

    Yazdigim yorum da hic bir yikici elestiri yada saygisizlik olarak nitelendirilecek hic bir soz olmamasina ragmen, yorumumu yayinlamamana cok sasirdigimi soylemek isterim. Sanirim soylediklerimi katilmiyosun yada bilemiyorum artik ne. Tarafsizligini devam ettirmen dilegiyle..

    Tania

    YanıtlaSil
  43. sevgili tania bu isimde hiçbir yorum gelmedi. yayınlamadıklarım oldu ama tania ismiyle yapmışsan bilki almadım. hakaret ya da küfür olmadıkça tüm yorumları yayınlıyorum. tekrar dene lütfen.

    YanıtlaSil
  44. derya,sen biriyle birbirini yememis olabilirsin ama burda birbirini yiyen insanlar oldu ve bizde bunlardan cok rahatsiz olduk.burasi atis poligonu gibi olmustu.cani sikilan siteye girip ona buna hakaret etti.bu sadece .ben modayi seven ve ilgilenen biriyim.hicbir gun aklima burada ki insanlarin sahislarina olur olmaz laflar etmek gelmedi.cunku ben mutluyum ve ozur dilerim bizde zenginiz.size ne insanalrin parasindan.guzel degilim buttt kendimi seviyorum.hakaret boyutunda laflar edenler sadece mutsuz insanlardir.o laflarda onlarin aynasidir.bu kadar taninmis olup kendi isimleriyle bizlere cevap veriyor,ismi bile belki kendi ismi olmayan bizler hala laf ediyoruz,bu insanlar gozonundeyse senin yada benim hakaretlerimi bos laflarimi cekmek zorunda degillr.ne muhurlemesi.elestirmek baska hakaret etmek baska.
    bn mantikli yorumlar okumak istiyorum.
    nihan

    YanıtlaSil
  45. Şimdi ben gül hanımı bir davette gördüm internette söylemek istedim sanırım armani restaurant açılışı emin değilim.Gül hanım tilki tüyünden bir kürk giymiş o kadar kötü görünüyordu ki belki sende görmüşsündür ve aynısını düşünüyorsundur diye söyliyim dedim:)))

    YanıtlaSil
  46. Çok hoş! mücevher tercihlerinin ben sadece küpeler değil hiç birini beğenmedim ama Siren Ertan Couture ♥.♥ Benim favorim oğlunu öperkenki siyah-beyaz fotoğraf, Vaay herkes buraya doluşmuş Siren Ertan Çarmıklı'dan Gül Saygı'ya ve bu konu ne kadar da büyüdü! Neyse hızlı olmaya çalışıyorum Megan Fox beklemez ~.♥

    YanıtlaSil
  47. bence gamze adi altinda yazan yorumcu ya isil yada gulu cekemeyenlerden biri.gazete dergi okuyan biri olarak ben armani daveti diye bir haber gormedim.sen nerede gordun.belliki onun hakkinda cikan haberileri kovaliyorsun.

    YanıtlaSil
  48. ben ntv 'de seyrettim. gösterdikleri arasında gül saygı da vardı.

    YanıtlaSil
  49. Sevgili cicim hiç kimse ışıl 'ı benim kadar eleştirmesin yerden yere vuruyorum her zaman lütfen okuyun yazdıklarımı:)Gül hanımı niye çekemiyim ben gördüğümü söylüyorum kimseye art niyetim yok:)Ayrıca daveti pelin'de görmüş özel olarak takip etmiyorum kimseyi biraz ht biraz diğer sitelere girince herkesi görüyorsun zaten gül hanıma özgü değil yaptığım:)

    YanıtlaSil
  50. iyide kim kimi kovalarsa kovalar bundan kime neki!! bunun için yorum yapılıyor. yani birde sen bu blogu takip ediyorsan elbetteki bu işlere ilgi duyuyorsun demektir davetler ve sosyete ile ilgili haberleri biliyor olmak burda çok şaşırtıcı olmamalı !

    YanıtlaSil
  51. Gül Saygı çok güzel,Siren Ertan'ın kıyafeti çok şık ama burada dikkat çekilmesi gereken bu fotoğrafçı kim ?fotoğraflara bayıldım. Vermek istenen atmosfer bu kadar mı doğru resmedilir. Adeta tablo havasında fotoğrafçının ellerine sağlık diyorum. Mümkünse aynı fotoğraflardan bende istiyorum, bir süre sonra da benim fotoğraflarımı burada tartışırız :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails