10 Şubat 2012 Cuma

2012 IFW - Ünlüler - 2

 


Siren Ertan Çarmıklı 'nın Missoni kabanı çok şık. Her zaman ki gibi abartmadan ölçüyü bilerek hem çok güzel hem de çok şık olabilmeyi başarmış.



Ezgi Kıramer 'in zarif şıklığı hayranlık uyandırıyor. Deri eteğin güzelliği için şu an bir şiir yazabilirim :)



Burak Özçivit ve Ceylan Çapa 'nın aşklarını cümle aleme ilan etmek için ideal bir yol. Kızı seviyorum adam yakışıklı. Gayet hoş bir çift. Ama Burak Özçivit Ceylan Çapa 'dan daha şık :) Özellikle kadife pantalonun rengine bayıldım.



Mert Aslan buram buram fashion kokanlardan. Fark edilmemesi imkansız. Yine çok şık.




Gül Saygı 'nın en çok bu kombinini sevdim. Tam ayarında ve çok Avrupai. Tek kelimeyle kusursuz. Elif Gönlüm için silik giyiniyor diyorsunuz ama sizin gibi düşünmüyorum. Hatta aksine sakin giyinmesini yakıştırıyorum ve çok hoşuma gidiyor.



Burcu Esmersoy 'un salaş halini sevdim. Keşke Burberry defilelerine giderken de böyle umursamaz giyinse (!)



Eda Taşpınar 'ı bugünde koyuyorum çünkü kıyafetini merak eden çok kişi oldu. Yüksek belli tümü işli şortu Balmain 'in 2012 ilkbahar koleksiyonundan ya da esinlenmiş. Siyah bluzuda Balmain. Şortunu birebir bulamadım ama bluzu resimde görebilirsiniz.



Burcu Kara sanki Taksim 'de kahve falına baktırmışta ordan ayıp olmasın diye 5 dakika uğrayım demiş.



Aslı Şen bir türlü tarzını bulamayanlardan. Ama spor kıyafetleri daha güzel taşıyor. Ceket dışında kıyafetinde hiçbir şeyi beğenmedim.



Deniz Berdan kendi koleksiyonundan giyinmiş. Tamam yakışıyor hoş ama biraz değişiklik diyorum artık.



Ebru Akel 'i sever ve beğenirim. Ve her daim Tuvana Büyükçınar koleksiyonundan giyinerek güzelliğini harcadığını düşünüyorum. Ama Tuvanam defilesine bir Tuvanam giyerek güzel jest yapmış.



Indhira Taşpınar 'ın kıyafeti çok sıradan. Tamam tarzına gitmiş yakışmış ama öyle abarttığınız kadar hele hele en iyi diyecek kadar değil :)



Wilma Elles 'i de kendimize benzettik. Kadın ilk geldiğinde ne kadar şık giyiniyordu. Çizmeler pek bir fena !


Share

22 yorum:

  1. Siren hanım varsa gözüm başka birşey görmez tam kıvamında olmuş yine defileye böyle gidilir düğüne gider gibi değil:) Gül hanımı bugün daha çok beğendim ama resimler çok küçük o yüzden pek detay göremedim. senden kaynaklanan sorun değil pelincim yanlış anlama. Siren hanım ve gül hanımdan sonrası vasat benim için yorum yapmıcam al birini vur ötekine:) ama düğüne gider gibi gideceğine ( Örnek burcu karacabak IR) Burcu esmersoy gibi giderim defilelere daha iyi o yüzden burcu hanıma sempati duydum şimdi:))

    YanıtlaSil
  2. Pardon Ezgi kıramer'de tabiki herzaman şık ve stildir unuttum söylemeyi:)

    YanıtlaSil
  3. En beğendiklerim:
    1-Siren Ertan Çarmıklı
    2- Gül Gölge
    3-Burak Özçivit :)

    YanıtlaSil
  4. ezgi kıramer hep koyu renk giyiniyor ama nasıl yapıyorsa kadın çok asil ve çok kaliteli gösteriyor birşekilde. normalde hepimizin tercih ettiği siyah bizde sıradan dururken bu kadında feci güzel ve şık oluyor. budur işte marifet. sıradan olanı farklı ve güzel gösterebilmek.

    bu fashion week i kurtaran kişiler gül saygı ve elif gönlüm. onları görünce yurt dışındaki defile izleyicisi sanıyorum her seferinde.

    mert aslan son zamanlarda gördüğün en şık en bakılası adam. türk erkeğide şık olabiliyormuş dedirtiyor sağolsun.

    burcu karayı ayıplıyor ve kınıyorum:) görselliği çok fazla olan bir sektörde çalışıyorsan ona göre davranacaksın. ben doğalım özgürüm farklıyım tirplerine girip 2-3 beden büyük gelen kişiliklere bürünmeyeceksin.

    çizmeyi türk kadını kadar çok giyen başka bir millet var mı acaba:) herkesin çizmeyi kurtarıcı olarak görmesi kötü, çizmeden nefret eder oldum. şık olmak istiyorsan giy çizmeyi olsun bitsin döneminden çıkamadık.
    çizmesiz bir kıyafet gördüğümde daha cesur ve daha hoş buluyorum mesela ezgi kıramerin deri etek altına giydiği ayakkabılar süper ama bu eteğin altına çizme giyecek milyonlarca türk hatun var:)
    wilma elles umarım bizim etkimizden kurtulur en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
  5. Aaaa burak özçivit kolunu ne zaman kırdı yaa :(

    Bloğunu ne yazıkkı yeni keşfettim canım :( üzülerek de olsa söylüyorum ama nihayetinde buldum :)

    Ayrıca senş de bloguma davet etmeye geldim :)

    http://askinmodasi.blogspot.com/

    Beni kırmazsın umarım :)

    YanıtlaSil
  6. Malkocoglu bayiliyorum sana: O kaslar, o gozler... O biyiklar bu kadar mi yakisir bir insana. Hey masallah!

    Neyse asil konumuza gelirsek: Ezgi Kiramer ve Gul Saygi'yi begendim. Siren Ertan da cok hos gozukuyor.

    Feride

    YanıtlaSil
  7. pardon da benim anlamadığım bu wilma elles mi neyse onun modayla ne alakası var? neden orada? hem de kafasını turuncu lastik tokayla topuz yapacak kadar özensiz giyinmişken?

    swarovski bu kadını geçen sene mağasına aldı fno için..o zamandan beri bi alakadar oldu modayla.

    hayır trendin t'sini bilmiyor, zevksiz ve özensiz. sinir oluyorum ona.

    bir de bende fotoğraflar o kadar küçük ki anlaşılmıyor detaylar. acaba bende mi bir problem var sayın blog sahibesi:)

    YanıtlaSil
  8. Ezgi Kiramer, Gul Saygi ve Elif Gonlum'u begendim..Denim gomleklere karsi bu gunlerde zaten bir zaafim vardi, Gul hanimda gorunce daha da depresti:)
    Burcu Kara bi gitsin bence..Yahu o ne kilik? Tamam abartmayin dedik ama bu kadarida obur turlu bir abartma olmus! dislike!
    Deniz Berdan yorumuna bende katiliyorum Pelin'cim, evet muhtesem bir fizigi var ama hep ayni kiyafetler, hep ayni tarz sac..Cyber punk, goth ve Tim Burtonvari giyinmeyi sevdigini biliyoruz, ama hep bu tarz belleri yuksekte baslayan ve mini mini daracik elbiseler giymesi rutin oldu..Biraz degisiklik hepimize iyi gelicek Deniz Hanim:)
    Onceki posta Gul hanimin yazdigi yorumla ilgili olarak bende kendi yorumumu buraya eklemek istiyorum izninle...Ben uslubunda ve bizlere hitap edis tarzinda herhangi bir yanlis bulamadim..Evet biraz igneleyici konusmus olabilir ama sonucta o da kendisine yapilan elestirilere bir sekilde cevap vermeye calisiyor..O kadar..Bunu bu sekilde dogal yapamayan o kadar cok blogger var ki, mesela gecen gun biri kiza "giydigini begenmedim, sacma olmus" gibilerinden bir yorum yazmis, hanimefendi ise hic usenmeden hemen "aa begenmiyorsan okuma, hadi gule gule, terbiyesiz" falan gibi dayamis dosemis..Yani demek istedigim Gul hanim sakinlikle karsilamis herseyi, ne guzel:)

    YanıtlaSil
  9. Eda taspinar in kiyafetini cok beyenmistim esinlenip diktirmis yada satin almis farketmez yakistirmis kendisine upuzun sahaser bacaklari var yuksek belli sort anca onun fiziginde birisine olurdu kendisini sporda soyunma odalarinda gordum gogusleri cok dogal ve guzel olmus keske biraz ucundan giydigi kiyafetlerde gorebilsek niye hic gogus dekoltesi vermiyor anlamis degilim -- kim yapmisti ameliyatini biliyormusunuz?ezgi kirameride cok beyeniyorum ama cok fazla siyah giyiniyor karalar bagliyor ama abartidan uzak olmasi hos:)etek hakikaten guzel durusu oturusu nefis alaia sandaletlerde to die forrrrr:))

    YanıtlaSil
  10. Benim gozumde Burcu esmersoy tarz sahibi bir kadin degil zaten bildigim kadariyla mert aslan giydiriyor onu evet bu kiyafeti salas ama guzelmi ihhhh diyorum... Mert aslan kesinlikle avrupa standartlarinda cool beyendim:) gul golge ve elif gonlumu cozemedim cok fazla ugrasiyorlar bence sanki saatlerce oturup ne giyceklerini dusunuyorlar cok yapay buldum ikisininde giyimini.ezgi kiramer herzamanki gibi hos cok hos ..

    YanıtlaSil
  11. Missoni'yi ben de çok beğeniyorum, aynı renk paleti ve zigzag desenler içinde kalıp de her sezon her sezon nasıl farklı ürünler çıkardığına hayret ediyor ve takdirle karşılıyorum, ama şöyle bir sorun var, kocaman GAP veya A-F logolu sweatshirtler gibi kırk metre uzaktan Missoni olduğu anlaşılıyor. Bilmiyorum bu derin açmazın var mıdır bir çözümü...

    YanıtlaSil
  12. Benim ilk 3 um:1- ezgi kiramer(yildizli pekiyi) 2- eda taspinar (taktire sayan)3- mert aslan(coook tarz dan aferim) yan yana gelip bi fotograf cektirselermis iste o zaman kendimi yurtdisindaki defilelerde gibi hissedebilirdim ke-sin-lik-leeeee!!! Poffff ezginin ayakkabilarini edanin sortunu istiyorum(sanki benim vucuduma olurda 1.65 boyumla :))alaiaayakkabilarin fiyatini bilen varmi ??

    YanıtlaSil
  13. Siren Ertan'ın kabanı üstüne oturmamış sanki.Vücunu biçimsiz göstermiş.Bu arada Pelin, Olcay Gülşen'i duydun mu sen hiç ?Bugün yabancı bir sitede Sophia Bush'un üzerinde ona ait olduğu belirtilen mavi bir elbise gördüm.

    YanıtlaSil
  14. Bugunku favorim Ezgi Kiramer. Herseyiyle mu-kem-mel...
    Erkeklerin hepsi stil sahibi ve trendleri yakindan takip ediyor gibiler, cok begendim. Bircok kadina ornek olmalilar!!!
    Siren Ertan'in kabani bence 1 beden buyuk, kollar uzun, toplanmis, beden oturmamis, omuzlar asagida.. Bir de siyahla kombinlemesini sevmedim, daha soft tonlar kullansa daha iyi olurmus.
    Yeliz

    YanıtlaSil
  15. Siren ertanin sadece iki ozelligi ilgimi cekiyor puruzsuz seffaf porselen cildi ve sac rengi bunlarin disinda vucut deseniz fena diil tarz deseniz cok fazla klasik . Renkli giyindigi zaman kesinlikle daha hos oluyor ama neon renkleri kendisine hic yakistirmiyorum bebek mavisi somon gibi renklerle hakikaten kendine baktirabiliyor.. Ama yinede bu kadinlarin hepsi birbirine benziyor hermesler, diz alti elbiseler , botoxlu suratlar(tamam tamam kotu gorunmuyor hicbiri ama yinede...) niye bir ornek giyinmekten hoslaniyorlar anlamiyorum dogrusu.. Herhalde kendilerini daha guvende hissediyorlar bir
    ornek bence sikici bir durum.. Birazda tarz buldugunuz taninmamis isimlere yer verseniz guzel olabilir bence ..

    YanıtlaSil
  16. Gul saygi konusturmus baska birsey demiyorum.birde ezgi kramer i tarz buluyorum.en cok bu iki ismi begendim.buraya fazla bu iki isim.sahsen Londra ve Paris de gormek isterim.gul saygi nin oje detayida gozumden kacmadi.

    YanıtlaSil
  17. vallahi ben ugrasip gul saygi yada elif goynum e benzeyeceksem gunlerce ugrasabilirim=)))) geciniz

    ezgi kramer in isi bu zaten ama bende begeniyorum.her isini yapanda bole durmuyor=))

    siren ertan,bilemedim.sik tamamda yani missoni falan yorumluk birsey yok o yuzden beni heyecanlandirmiyor.

    YanıtlaSil
  18. Şule hoşgeldin :)

    renkli bilezikler küçük resimlerin üstünü tıklıyorsun dimi ?

    Melaike olcay gülşen eski futbolcu edgar davids in yeni evlendiği amerika da yaşayan türk asıllı bir modacı. sen dedinya şimdi inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  19. Eda taspinari beyenmiyorum ama guzel giyiniyor burcu esmersoy siradan otesi ceylan capa guzel hos bir kiz ama cok fena giyiniyor cogu zaman malkocoglu yaninda sonuk ve silik kalmis .bunun disindakileri bilemedim siren ertan hep ayni hep ayni sikici oluyor bir sure sonra ...

    YanıtlaSil
  20. Mert aslan zorlama geldi bana, paca boyu olmamis, kurk yakalar da gereksiz geldi. sevmedim.

    YanıtlaSil
  21. Davetliler arasinda oyle erkekler gordim ki Mert Aslan 'i memleketin en sik erkegi secebilirim. Gayet meslegine ve tarzina uygun giyindigini dusunuyorum.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails