16 Şubat 2012 Perşembe

2012 IFW - Ünlüler - 4

IFW bitti bitmesine ama haftalık dergilerde nice görmediğimiz şıklıklar ve güzel resimler var. Yurt dışında yaşayan okurlarım için gözüme takılanları bir kez daha konu ediyorum.



Deniz Akkaya gelmedi yerine Ebru Şallı 'yı alalım. Giyim kuşam ve makyajıyla ikisinin hallerini çok benzettim. Ama eminim Deniz Akkaya, Ebru Şallı 'nın tuhaf çorapları gibi bu kırmızı elbiseyi mahvetmezdi !



Elif Gönlüm 'ün mavi siyah ceketini çok beğendim. Cekete uyumlu deri pantalonu ve Celine çantasıyla çok hoş görünüyor.

Gül Saygı 'yı ilk kez bu kadar gülerken görüyorum. Harika ! Ama mor ojeleri sevmedim :)





Derin Mermerci 'nin üstündekini deri tulum sanmıştım ama 2 parçaymış. İlk resimde duruşu çok kötü ama kıyafet yakışmış. Ceketi ise ayrı bir olay. Yakasındaki detaylardan Chanel 'in Byzantine koleksiyonuna ait olduğunu söyleyebilirim. Ortadaki gülen Derin Mermerci 'ye bayıldım. (Evet kesinlikle gülen insan saplantım var :))



Etel Baler 'in Pucci elbisesi, LV ayakkabıları ve Duygu Kanadıkırık çantasıyla yarattığı farklı şıklığı sevmiştik. Buna bir de Balenciaga elbisesi ve Phillip Lim ayakkabılarını ekliyorum. En beğendiğim Balenciaga elbisesi oldu.



Didem Antebi 'nin en çok Stella McCartney pantalon ve Joseph beyaz bluzlu kombinini sevmiştim. Ama kürk ceketli halini görmemiştim. Çok havalı görünmüyor mu ? Makyajı da dikkat çekici güzellikte.

Gucci elbisesiyle de çok hoş. Bu elbisenin arkası tamamen siyah. Bunu da belirtmeden olmaz :)



Fatoş Sarıgül ve Eda Kosif ikiside Atıl Kutoğlu kıyafetleriyle. Aslı Şen 'in bu kıyafetini yeni görüyorum. Renk çok yakışmış. Saçları ve cesur ruj rengiyle hem çok güzel hem de şık görünüyor.



Aslı Şen 'in bu kıyafetini beğendiğime birçoklarınız inanamadı. İnanın çünkü beğendim. Böyle bir eteğin üstüne giyilecek en doğru şeyi seçmiş. Ama bir üst resimde çok daha şık orası ayrı :)



Ayrılmaz ikili yine karşımızda.



Hani birçoğunuz herkes düğüne gelmiş gibi diyordunuzya. Alın işte size gerçek düğün kıyafeti. Suna Vidinli dışında konu ettiğim herkes kokteyl elbisesi içinde. Gerçi Suna Vidinli 'nin üstündekide bir elbise değil Atıl Kutoğlu 'nun klasik kumaş ve desenleriyle bezeli straples bir tulum. Ama aksesuarları ve havasıyla bir defileye gittiğini söylemek neredeyse imkansız. Yine de şunu söylemeden geçemem. Son zamanlarda gördüğüm en şık Suna Vidinli. Kıyafet çok yakışmış.



Burcu Esmersoy 'un Burberry Prorsum elbisesine ve portföyüne bayıldım. Çok şık görünüyor.



Ve herşeyiyle sıradışı bir isim Haluk Akakçe. Kendisini o kadar severim ki hayatta kötü birşey yazamam. Zaten ona da böylesi sıradışılık ve uçluk yakışır aksini hayal bile edemem :)


Görsel Malzeme:Şamdan,Hello


Share

21 yorum:

  1. Didem Antebi hem kiyafet secimi hem de sac ve makyajiyla inanilmaz iyi gozukuyor.

    Gul Golge'yi cok ama cok begendim. Zaten kendisinin inanilmaz asil bir havasi var.

    Asli Sen'in kombini konusunda kesinlikle sana katiliyorum. Ayrica Avrupai bir kombin, trendy, yenilikci bir vizyon. Bu tip denemeler vitrinden birebir kopyalamalardan daha ilgi cekici geliyor bana.

    Burcu Esmersoy sade ve cok basarili.

    Ellerine saglik Pelinnnn =)

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben en cok derın mermercının yanındakı kım onu mrk edıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında söyleyecek bir dolu şey var ama sen hepsi hakkında çok olumlu şeyler yazmışmışsın bu pozitif yazıyı bozmak istemem :)

    Bu arada blogumda hediye çekilişi düzenliyorum katılmak isterseniz beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  4. canıım kesinliklee sana katılıyorum,HALUK AKAKÇEyi de bu yüzden çok seviyoruz zaten,kalıpların insanı değil...keşke hepimiz olabilsek...

    YanıtlaSil
  5. Burcu Esmersoyu çok beğendim ki bilirsin normalde kendini nedense çok beğenmiyorum ama burda çok hoş geldi gözüme. Sade ama şık. Sonracııma; Etel Baler'in Balenciaga elbisesini çok sevdim ve kendisine de çok yakışmış. Maşalı saçlarını da sevdim ben.

    Elif Gönlümün ceketi ve deri pantolonunu da kendisine çok yakıştırdım.

    Aaaaahh Ebru şallı, kendisine aslında sempatim var ama bir insan kendini çirkin göstermek adına bu kadar mı uğraşır veya neden böyle yapar ki diyeyim ben buna. O elbisenin altına neden o çorapları giyersin be Ebrucum bir de en parlağından.İçinde parlak çorap üstüne file çorap mı giymiş ne yapmış anlayamıyorum da. Bir de o pabuçlar o elbiseyle hiiiçç olmamış bana göre.Çok ince bacakları var bu kızın yahu:(Keşke hiç çorap giymeseydi.

    YanıtlaSil
  6. O kadar güzel kareleri seçmişsin, yine o kadar güzel bir post yapmışsın ki :D

    Sadece Ebru Şallı'nın çoraplarını beğenmedim. Onun dışında başta Haluk Akakçe olmak üzere (ciddiyim) herkes çook tatlı ve şık.

    Haluk Akakçe o kadar kibar ki. Birgün Raffi Portakal'la bir röportajına denk gelmiştim, olmaz böyle bir kibarlık, böyle bir beyefendilik.

    Bir de Gül Saygı'yla Fatoş Sarıgül'ün dark rujlarına bittim. Nars Afghan Red'de gözüm vardı acaba bu iki süper rujdan biri o mu? Acilen dark, mürdüm bir ruja ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  7. Etel Baler'in elbisesi Balenciaga, ayakkabıları da Phillip Lim. Bugün sordum da aynı elbiseyi kendisine :)

    YanıtlaSil
  8. FashionOnBoard Aslı Şen için aynı düşünmemize sevindim. çok iyi açıklamaşın.aynı dediğin gibi.

    zeys yanındaki cem uzan 'ın oğlu sinan uzan.

    trendsum herkes için olumlu yazmadım amaa :)

    fashiONözge Haluk Akakçe baldır bal sohbeti eşsiz güzelliktedir.

    papişim ebru şallı 'nın sadece bacaklar değil heryeri ip gibi bence :)

    selincim bende aynı dediğini yazmışım zaten.resmin altında yazımı görmedin sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. O zaman yurtdisindaki okurlarindan biri olarak kocaaaaaaman bir tesekkur ve opucukler gelsin sana!

    derin mermerci'nin yanindaki cem uzan'in oglu sinan uzan yanilmiyorsam.

    ebru salli'nin coraplar cok kotu. hep ince hem simli sanirim yanlis gormuyorsam? acaba ince bacaklarini gozumuze sokmak icin mi giymis diye dusundum bir an. super anne, cok asik kadin ebru salli bi turlu icindeki kiroyu atip, giyinmeyi ogrenemedi. hep dumduz marka giyer, orjinallik sifir bide uzerine boyle gariplikler yapar.

    elif gonlum, gul saygi, didem antebi ve fatos sarigul superler! hele fatos sarigul yeni dogum yapip boyle gorunebildigi icin inanilmaz! cok guzel gorunuyor ozellikle morlar icerisinde, masallah diyorum kendisine.

    YanıtlaSil
  10. Benim gönlümün birincisi belli Didem Antebi nasıl şık nasıl klas bir kadın bayılıyorum kendisine:) Aslı Şen'in görmediğimiz kıyafetini beğendim. Çok şık görünüyor. Elif Gönlüm'ün ceketi çok çok çok güzel. Eda kosif iyi olmuş. Fatoş Sarıgül eh işte idare eder, Gül Saygı ise elbise güzel ama çok güzel değil birde hep söylediğim gibi bana göre çok zayıf yüz ifadesi değişik geliyor bana eski güzelliğini göremiyorum. Derin mermerci kötü az sonra yorum yapıcağım postta ise mükemmel:) Ebru Şallı çok kötü elbiseyi hiç beğenmedim gibi bu zayıflıkla ne giyse olmaz olamaz. Geçelim Özlenen Derin Mermerci'ye:))

    YanıtlaSil
  11. Haa birde Burcu Esmersoy'u hiç beğenmedim. Haluk Akakçe'de gözüme hiç itici görünmedi. bu hali tam tersi çok sempatik:)

    YanıtlaSil
  12. EvrimKuzey16 Şubat, 2012

    Aslı şen ın uzun etek ıle kombınesını gercekten ben de cok begendım.. nedendır bılmıyorum ama fotograflara bakarken.. Aaa en hoş bu fotograf deyıverırken buldum kendımı :))

    Ha bır de Derın Mermercinin bulgur torbası gıbı durusuna baktım baktım bakakaldım :))

    YanıtlaSil
  13. Ciddeen Ebru Salli'nin suratina nooldu bilen var mi? Eski yuzunden eser yok.

    Derin Mermerciyle Sinan Uzan cok yakismamislar mi soylermisiniz lutfrn? :)

    YanıtlaSil
  14. just another foodies neredeysen sevgilerimi gönderiyorum :) o kadar çok mail alıyorum ki yurt dışında olupda dergilere ulaşamayanlardan.o yüzden özellikle aylık ve haftalık dergilere bundan sonra daha önem vereceğim.

    ebru şallı belli ki yine yüzüyle oynamış.işin ilginci bir yerde gördüm demet kutluay da bir işlemden geçmiş gibi. iyi bir resmini bulursam paylaşırım.

    YanıtlaSil
  15. burcu esmersoyun güzelliği süper :)gül saygı:) ayol bizim bu hatunlar artık güzel giyiniyorlar yahuuu :) b. esmersoy un IFW de birde giydiği gri bir kaban vardı acaba o nerden görenininiz bileniniz var mı :)

    YanıtlaSil
  16. Asil, derin mermercinin yaninda Capa, onun yaninda da Malkocoglu var, neden malkocoglunun gayri ihtiyari pozlarda bile nasil bu kadar carpici olabildigini konusmuyoruz?? ;)

    YanıtlaSil
  17. Vallahi güzellik uğruna -10 derecede çorapsız gezmeyi bile anladım ama, kış ortasında parmaklar fora, dona dona gezmeyi hala anlayamadım. Tamam arabayla gidiliyor, tamam koşa koşa içeri giriliyor vs.. Ama yazlık ayakkabıları yazın giysek olmaz mı? (Bkz. Gül Saygı- Üstelik mor ojeler... uffff)

    YanıtlaSil
  18. Adsiz'a bu konuda katiliyorum. Bakiyorum bakiyorum anlamadim nasil kis ortasinda yazlik ayakkabilarla dolastiklarini :)

    YanıtlaSil
  19. ebru şallı ile deniz akkaya nın en büyük ortak noktası cengiz abazoğlu sevdası. bu elbise de c.a mı bilmiyorum ama.

    YanıtlaSil
  20. Bence Derin Mermerci babası ile çıkacağına oğlu ile çıksaymış;çok daha güzel bir çift olmuşlar...
    Özge ' nin yorumunu görünce düşündüm de Malkoçoğlu evet çok çekici bir erkek ammavelakin oturmayı bilmiyor.Nerde pozunu görsem bakıyorum bacaklar kameraya doğru açık;bence o oturuş şekli bir erkeği anında bitirir.

    YanıtlaSil
  21. Malkoçoğlu ne yapsa, amuda bile kalksa, çok güzel:) Beğenerek izliyoruz kendilerini; hey maşallah.
    Feride

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails