9 Şubat 2012 Perşembe

2012 IFW - Ünlüler - 1

Elbette koleksiyonlar kadar ilgi çeken bir diğer konuda front row da kimlerin olduğu ve neler giydikleri. Bu sene geçen senelere göre en büyük değişiklik tanınmış birçok ismin her defileye farklı kıyafetle katılması. Çok bir New York ve Paris değil mi ? Bir IFW için fazla olsa da verdikleri önem gözönüne alınırsa gayet hoş bir yaklaşım.



Didem Antebi günün en şıklarından. İlk kıyafetinde Stella McCartney pantalon, Joseph beyaz bluz, Christian Louboutin stiletto ve Chanel Boy seçmiş. İkinci kıyafeti ise siyah bir Givenchy. Ayakkabılar Guiseppe Zanotti. Her iki kıyafetide nefis ve çok yakışmış. Saçı ve makyajıyla ortaya dört dörtlük bir şıklık çıkarmış.



Fatoş Sarıgül de her sezon mutlaka IFW 'e katılır. Daha çok yeni anne olmasına rağmen rahatlıkla bir Victoria Beckham jean giyebiliyorsa önünde saygıyla eğiliyorum :) Siyah Victoria Beckham jeanin dizlerdeki fermuar detay çok hoş. Jean üstüne 2 renkli Gucci bluz ve Givenchy siyah ceket seçmiş. Ceketi keşke açık bıraksaymış. Kıyafetini Hermes croco ve YSL ayakkabılarla tamamlamış.

İkinci kıyafet ise deri detaylı nefis bir Givenchy elbise. Christian Louboutin ayakkabılar ve Chanel portföy ile tamamlamış. Bu kıyafetini ilkine göre daha çok beğendim.

Üçüncü kıyafet ise Atıl Kutoğlu 'na ait. Renklere bayıldım ve çok yakışmış. Özellikle bu tarz kesim vücut yapısına daha güzel gitmiş. Casadei ayakkabılar ve Hermes Pochette 'i ile en çok bu kıyafetini beğendim.




Seda Domaniç 'in kıyafetine bayıldım. Kolsuz ceketlerin modası önümüzdeki sezonda devam edecek. Çok kilit bir seçim yapmış. Aksesuarları, doğal makyaj ve saçlarıyla kusursuz bir şıklık içinde.



Eda Kosif 'in deri elbisesi çok şık. Keşke o kolyeyi takmasaymış. Ama Atıl Kutoğlu elbisesinin renkleri çok yakışmış.




Etel Baler 'e bayıldım. Emilio Pucci bebe yaka siyah elbisesi hem çok şirin hemde tarzına çok yakışmış. Bu kıyafete Louis Vuitton ayakkabılardan daha güzel bir seçim yapılamazdı. Çantası ise klasik bir Etel Baler seçimi. Genç tasarımcılarımızdan Duygu Kanadıkırık 'a ait. Kendisi 50'li yılların Amerikan arabalarından esinlenerek hazırladığı koleksiyonu ile birbirinden güzel çantaların yaratıcısı. Etel Baler 'in böylesi yeteneklerimizi seçmesini bir kere daha taktir ediyorum. Saçı, makyajı herşey harika. Bir diğer defilede ise üstüne kıyafete uyumlu çok güzel bir ceket giymiş. Bu sefer Hermes Pochette ile eşleştirmiş.



Gül Saygı da ilk dikkat çeken saçlarının ve makyajının güzelliği. Bu arada makyajını kendi yapıyor. Bu aralar daha da bir güzelleşti. O bir ara tartıştığımız çok zayıfladı olayını son günlerde görmüyorum. Demek ki şu an tam kıvamında. Dolce&Gabbana elbise, Celine stilettolar ile kadınsı bir şıklık içinde. Ayrıca gülümsemek kendisine çok yakışıyor :) Siyah elbisesi ise nefis bir Givenchy, stilettolar Jimmy Choo.



Elif Gönlüm ise Kaufmanfranco 'dan payetli bol bir pantalon giymiş. Sade ve yine çok zarif.




Buse Terim 'in degrade ojelerine bayıldım. Akseusarlar çok iyi ama elbisesi vücut yapısına göre çok yanlış bir seçim. Basenleri belkide bu kadar fazla değil.



Ayşegül Dinçkök hatırlarsanız benim ölüp bittiğim Mary Katrantzou elbiseyi giymiş. Ama 25 bin lira olanını değil de daha ucuz modelini seçmiş. Ama caanım elbise klasik siyah ayakkabılar ve Hermes çantayla mahvolmuş gitmiş.



Günsel Ülkü her zaman demode her zaman aynı pozda ve her zaman kötü giyinmekte en iyilerden biri.



Eda Taşpınar 'ı beğendim. Son zamanlarda makyaja ağırlık vermesi iyi oldu. Gayet hoş ve şık görünüyor.



Feryal Gülman 'sız Atıl Kutoğlu defilesi olamazdı. Üstünde çok şık bir Azzedine Alaia görüyorsunuz. Klasik bir Feryal Gülman şıklığı.



Meltem Cumbul için ne diyeceğimi şaşırdım. Dallas dizi setinden çıkmışda defileye gelmiş gibi. Sevmedim.



Naz Elmas çok özensiz görünüyor. Ama bir şekilde çok kötü diyemiyorum.



Heves Ekinci 'nin Aaia elbisesi iyi güzel de o botlar nedir anlamak işten bile değil. Üstelik Alaia kemerde hiç yakışmamış.



Mine Kalpakçıoğlu 'nu tanıyamadım desem yeridir. Çoğu zaman şık giyinir ve çok hoş bir kadındır. Ama o püsküllü şalla o kadar kötü görünüyor ki gözlerime inananmadım.



Ve Burcu Karabacak. O topuzla kimin önüne oturduysa arkadaki tüm sıranın vay haline !! Dün resmini gördükten sonra gece rüyamda o Çakıl Çakmaktaş topuzuyla kafama kafama vurup kaç kez ter içinde bağırarak uyandığımı hatırlamıyorum !!!


Share

52 yorum:

  1. Didem Antebi çok şık kusursuz bir şıklığı zarifliği asaleti var.Ben defileye düğüne gider gibi gidilmesine karşıyım,tamam özen özen ama dengeyi kaçırma benim için Didem hanım tam dengede:) Fatoş Sarıgül eh işte çok beğenmedim. Gelelim Gül saygı'ya beğendim giydiklerini ama yüzü hala zayıf bana göre birde saçlarını sürekli aynı şekilde toplamasından bana gına geldi çok sıkıldım o saç şeklinden. Zayıflık ona hiç yakışmıyor ısrarla söylüyorum bana göre zayıf:) Elif gönlüm çok güzel sade ve şık. Tam bir defile kıyafeti giymiş bayıldım. Feryal hanım zaten rüküş olamaz ama daha şık olabilirdi sen bile altlara atmışsın ve iki kelimeyle geçiştirmissin:) Burcu Karabacak ne yapıyor rezillik düğüne gidiyor herhalde o saçlar nedir yarabbim!! Mine hanımı da beğendim çok rüküş sadece yeşil giymesini sevdim:) Buse Terim gözüme gözükmesin:) O boyla o ayakkabıları ve eteği giymesin lütfen çok kötü fazla siyah buldum kendisini zaten göz makyajını da hiç beğenmiyorum:) Son olarak tüm hanımlara eleştiride bulunmak istiyorum 2 saat arası olan defilelerde bu kadar kıyafet değiştirmek niye?? Kendileri çıksın podyuma olsun bitsin:) fatoş hanım ilk kıyafetiyle tüm defilelere gidemezmi yada gül hanım ilk kıyafetiyle düğüne gitse olur niye aralarda değiştirler anlamam o kadar görgüsüzce ki kusura bakma pelincim:)

    YanıtlaSil
  2. ben değiştirmelerini sevdim açıkçası. yurtdışındaki gibi yapmışlar. her ünlü her defileye farklı kıyafetlerle gelir çünkü. tabi arada her defileye aynı gelenlerde var ama genelde kıyafet değiştirilir.
    evet didem antebi kesinlikle en dozunda olan.
    bende aksine gül saygı ya en çok bu topuz modeli yakıştırıyorum. yüzü ve kemik yapısı çok güzel çünkü. o bir ara kısa saçlarla çok kötü görünüyordu. topuzla harika. saç renginide tam buldu.

    YanıtlaSil
  3. Etel hanımı unutmuşum:)) çok şık olmuş. Birde mine hanımı beğenmedim. beğendim yazmışım:))

    YanıtlaSil
  4. Buğse Terim'in ojelerine bayıldım,nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı acaba?

    YanıtlaSil
  5. okurken anlamıştım gamze :)

    YELO hiçbir bilgim yok. ama blogundan yada tivit adresinden kendisine sorabilirsin.yardımcı olacaktır.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili gamzeye katılıyorum Didem antebi en zarif ve kesinlikla en cool bende en çok onu begendim bide Gül gölge çok hoş kadın ama daha genc giyinmeli bence

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim,bu arada ismi Buse tabiki Bu'ğ'se değil:)))

    YanıtlaSil
  8. Fatoş sarıgül yeşil elbisesiyle Eda Kosif ise deri elbisesiyle IFW ye damgalarını vurmuşlar, Ama Didem Antebi her zaman olduğu gibi yine vasat bana göre ve açıkçası bu kadının giyim tarzını ve kendisini beğenenleri hiç mi hiç anlamıyorum...

    YanıtlaSil
  9. Pelincim listende Aslı Şen i unutmuşsun kesinlikle çok şıktı kendisi...

    YanıtlaSil
  10. Eda Taspinar da sanki vucudunu tasiyamiyormus gibi. birisi nasil durmasi gerektigini ogretse keske. ya da benim bilmedigim bir saglik problemi var.

    YanıtlaSil
  11. Gül Saygı harika görünüyor, eğer bu iki fotoğrafı cidden bir kaç saat arayla çekildiyse makyajını bile değiştirmesi harika olmuş. Çok sevdim. Fatoş Sarıgül'ün 3 kıyafetini de beğendim, yeni anne olduğu için ayrıca sempati duyuyorum, ancak saçı ve makyajı tamamen aynı. Keşke biraz değişiklik yapsaydı...

    Sevgili Pelin, seni bu güzel blog için çok tebrik ediyorum, harikasın.

    Zehra

    YanıtlaSil
  12. Benim anlamadigim ayni gun icinde evlerine gidip ustlerinimi degistirmisler. Yoksa 2 gunmu oldu defileler basliyali? Pelin hanim bende Didem Antebiyi begenmiyorum birseyler olmuyor nedense Kiyafetlerin pekcogu fazla abartli geldi bana Ozellikle Gul Saygi iyice abarmis

    YanıtlaSil
  13. Cok fazla abartildigini dusunuyorum. Bu defilelerdeki giyimlerin. Bu neticede Chanel. Dior show degil. Birkac kisi haric digerlerini cok abartili buldum. Neticede toplam 10 dk suren IFW defileleri bunlar.

    YanıtlaSil
  14. En çok Didem Antebi'yi beğendim.tam dozunda seçimler yapmış bağırmıor hiçbiri.Gül Saygı çok güzel ve deiğin gibi toplu saç çok yakışıyor.bende aslı şen'i beğenmedim.bulduğu herşeyi takmış takıştımış gibi.burcu karabacak içinse tespitin ve yorumun ancak bu kadar güzel olabilir dedirtti.:d

    YanıtlaSil
  15. didem antebi bence kusursuz bir şıklık sergilemiş.yani bu 2 kıyafetinde de kusur bulmak imkansız.çok beğendim çok.

    fatoş sarıgül 'ün givenchy elbisesini ve atıl kutoğlu elbisesini sevdim.

    aaa evet aslı şen'i unutmuşum. ama ben beğenmedim kıyafetini. çok süslü geldi.birtek ceketi çok hoşuma gitti.

    zehra çok teşekkür ederim. fatoş sarıgül insan olarak da çok cici çok şeker.

    ama işte arkadaşlar özen gösterilmeli defilelere.bir t-shirtle gidenlermi iyi yoksa güzel ve özenli giyinenlermi.biraz memnuniyetsiz br toplumuz sanki :)

    YanıtlaSil
  16. Işıl Görmüş şöyle bir tweet atmış:

    "Defilede on sirada oturuyorum Ne buyer ne de basin var Defileler kime yapiliyor anlayabilmis degilim Pardon Etel Baler / Gul Golge burdaymis"

    İvana Sert'e de "Vileda Sert" diyor.

    Ya ben, neyse... Bu kadar vasataltı espri anlayışına ve boş boş rahatsız olmalara, bir triplere falan girilmesine tahammül edemiyorum. Çok komiksin Işıl Görmüş.

    Şu fotoğraflarda gözümü tırmalayan 2 isim var 1, Burcu Karabacak. İnanılmaz kitsch ve Naz Elmas. Ama geri kalan herkes çok hoş gözüküyor.

    Işıl Görmüş ve ilkokul espri anlayışıyla ilgili de daha fazla yazamayacağım...

    YanıtlaSil
  17. Ah korkunç gözükenler listemde bir de Günsel Ülkü var. Leoparrrrr... Tısss, miyavv.. Aman yarabbim.

    YanıtlaSil
  18. Pelin sen özen gösterelim dünyada böyle yapıyor defilerde dersen başka işi bilen sensin.Ama bana 1 saat önce başka saç başka kıyafet 1saat sonra başka kıyafet değişik bir saç abarı geldi.Hangisine baksam şaşırdım defile yapar gibi yadırgadım o sebepten:) Gül hanım da bu saçla güzel ama toplamaktan başka model yokmu? Gece gündüz aynı saçla:) Aslı şen'i bende beğenmedim çok fena görünüyordu. IR'ye gene lafım yok felaket ötesi olmuş bakarken tüyler diken:))

    YanıtlaSil
  19. Gül Gölge Saygı'ya o ettiğim tüm kötü sözler için özür diler , hepsini geri aldığımı söylemek isterim :) Ama hak verin bir ara çok kötü görünüyordu.
    Şimdiki haline bayıldım!Makyajına da bir alkışta benden :)

    Eda Taşpınar sanırım ilk defa minicik şortuyla çorap giymiş.Hep bacaklarını çıplakta bırakırdı.
    Taş işlemeli şortu mükemmel görünüyor.

    2demilicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Eda taspinara bayiliyorum bir kadin bu kadar asil ve elegan durabilir geri kalan kadinlarin hepsi birbirine benziyorlar ne yazikki

    YanıtlaSil
  21. Gul golge hos kadin polis akademy deki sarisin kadini andiriyor kiyafet olarakda fena diil antebiyi niye bu kadar beyendiginizi anlamis diilim normal siradan biseyler giymis eda taspinar minicik isli sortuyla farkini ortaya koymus makyajli halini kesinlikle daha kadinsi ve cekici buluyorum..Mine kalpakcioglu ananem gibi durmus halbuki ne hos ne sportif kadindir..

    YanıtlaSil
  22. en göz alıcı isimler gül saygı ve elif gönlüm. özellikle gül saygı açık ara önde, parlıyor kadın resmen. daha önce de dediğim gibi gül saygı bu sene çok fazla beğenimizi kazanacak. bence kadın çözdü nasıl hoş görüneceğini. sienna miller ın dediği gibi "doğuştan stil sahibi olamasanda yavaş yavaş öğrenirsin" gül saygı öğrenmiş demek ki:).

    naz elması güzel yüzü kurtarıyor yoksa salı pazarına gider gibi gitmiş.

    etel baler in yüzü güzel olduğu için ne giyse beğeiyorum ben açıkcası ve hep güler yüzlü.

    feryal gülman baştan aşağı kalite ona laf edersem taş olurum diye korkuyorum:)

    heves ekincinin elbisesine bittim. alaia da beğenmediğim hiçbişey yok nedense.

    YanıtlaSil
  23. En cok Fatos Sarigul'u begendim ben. Kombinleri cok guzel, kiyafet secimlerinde hep siradisi bisey var ama buna ragmen sik gorunuyor.

    Didem Antebi'nin ilk kiyafetini daha cok begendim, ikincisi guzel ama heycanlanicak bi goruntu yok ortada.

    Gul Golge'nin kiyafetleri hos, zaten cok guzel kadin ama mor ruja soylicek laf bulamiyorum cidden. Ben mi rengini yanlis goruyorum anlamadim? Hic ama hic begenmedim rujun rengini.

    Pelin Burcu Karabacak ile ilgili soylediklerine oldum gulmekten daha dogru olmazdi heralde :)

    YanıtlaSil
  24. Ne giysem?09 Şubat, 2012

    Merhaba siteni cok begeniyorum Pelin,
    Yurtdisinda fashion weeklerde kiyafet degistiriliyor evet cunku unlu kisi, defile sahibinin ( modacinin) kiyafetini giyiyor .En son Cameron Diaz a mesela LV defilesiyse LV bi kiyafet Givency defilesiyse Givenncy bi kiyafet vs....Bu defile sahibini onure etme amaciyla yapilir. Burda yapilanin bunla bi alakasi komikler bence !

    YanıtlaSil
  25. Didem antebi Stella McCartney pantolonu ile yakıyor Chanel boy'u biraz over-size olsa da yine de çoooook güzel :) Givenchy ve Guiseppe Zanottileri ile de çok hoş ama elbisenin duruşuna takıldım azcık ben. Fatoş Sarıgül'ün çantalarının hiç biri olmamış bence ama cidden doğum olayına koca bir alkış. Seda Domaniç çok hoş. Eda Kosif konusunda tamamen katılıyorum :) Yannız 2. Fotoğrafda tüm sıra CL hahahhaa :D Ben Etel Baler'in ceket ve hermes'li kombinini sevmedim ama diğeri MÜKEMMEEEL, Puccisi Lvsiydi çanta seçimiydi! Gül Saygı genel olarak idare eder ama ikisinde de bi şey var anlayamadım Fenton (galiba) kolye mi desem ayakkabı- çanta mı desem bilemiyorum ama beğenmedim :( Elif Gönlüm hoş değil gibi gibi. Buse terim iyi kombin kötü elbise seçimi. Ayşegül Dinçkök, o saç makyaj kombin ne o ne? Günsel ülkü'cüm Charlotte Olympia giyince direk şık olmuyosun :) Eda Taşpınar eh. Feryal Gülmandan daha iyisini beklerdim şık ama kendisi ile karşılaştırılamaz! Meltem Cumbul konusuna da katılıyorum. Naz Elmas'a kötü diyemezsin çünkü kötüden ziyade uygunsuz, alışverişe giderken uğramış sanki! Heves Ekinci Alaia elbise ve kemeri kalsın diğerleri çöpee. Mine Kalpakçıoğlu at o şalı. Burcu Karabacak çok komik ya :D hele o CL'ler berden çıkmış öyle :D topuzu falan aytenoinette olmuş :D

    ~~~~~~~
    @velevkihuysuzum ahahahahhahha Vileda ♥

    YanıtlaSil
  26. Gul Golge Saygi09 Şubat, 2012

    Selamlar:)

    Bi bakiim dedim ne dolaplar donuyor :))) simdi siz baskalarina sorsaniz hiiccccc haberleri yoktur burada konusulanlardan :)) ama takip etmeyen yok;)

    Oncelikle IFW de emegi gecen herkesin ellerine saglik.Herkes canla basla calisiyor gerekten.

    Hemen konuya giriyim,bnde okurken (kabalasilmadigi muddetce) cok egleniyrum gercekten.harikasiniz...bigun bulusalim fln diyesim geliyor:D

    Ay saclarimdan banada fenalik geldi!allahtan toplu sac gidiyor yoksa hepten yanmistim uzatana kdr mecburum:) ki yine sacma sapan seyler deniyorum:)))

    Mor rujuma bayiliyorum bennn:((

    Kiyafet degisimine gelince,bence bu oncelikle modaciya saygidir.sevgili Pelin ninde dedigi gibi cogunlukla oyle yapiliyor ki ben iki kiyafette kalmisim:)) gittigim ilk defilenin 14.00 digerinin 20.00 oldugunuda dusunursek,gerci bn gec kldim ama olsun:)

    Derya cim cok tesekkur ederim,Sienna Miler cok guzel soylemis ama ben vallahi bisy ogrenmedim,bildiklerimi, uygulamaya gectim:))

    Saka bir yana hicbir iddam yok..

    Velev ki huysuzumcum,cok sevdigim bir sozle baslamak istiyorum senin sozlerine verecegim cevaba;

    'Hayatinin yonetmenligini baskasinin yapmasina izin verirsen,surekli o insana oyunculugunu begendirmek zorunda kalirsin.'

    Simdi ne alaka dersen eger,bende bilmiyorum:)))

    Ama acikcasi bende cok parlak bulmadim esprilerini.

    neyse..bak anliyorsun degil mi herkes ne rahat konusuyor:) frene basiyorum:))

    Dun cok kalabalikti bir daha gitmeyiz diyorduk ama sonra cocukluk arkadasim Simay Bulbul un defilesini kacirmak istemedim.Gozlerim doldu alkisa ciktiginda..cok cok guzeldi.

    Gamze Saracoglu nun bej deri detayli uzun etegini,,Atil Kutoglun nun kemerli trikolarini,mavili kahveli herhangi bir parcasini,Tuvana nin bordo elbisesini,Simay in deri eteklerini istiyorum:))

    Herkes cok hostu.Katilim ve ozen olsun ki her organizasyon bir oncekinden daha guzel olsun.oyle degil mi yaaa:)

    sevgiler

    Gul Saygi

    YanıtlaSil
  27. Didem Antebi ve Eda Taspinar haricinde herkes ya cok abartili ya da cok silik (geneli de kitchlik derecesinde abartili!!). Nedense ben Fatos Sarigul'de hep eksik birseyler goruyorum yani benim gozumde daha bir kere bile "olmadi". Bana nedense hep Demet Sabanci'yi veya Gulben Ergen'i hatirlatiyor. Inanin niye boyle bilmiyorum ama giydigi o guzelim kiyafetler, cantalar, ayakkabilar hep emanetmis gibi duruyor. Pelincim dedigin gibi eminim cok seker bir insandir, lutfen yanlis anlasilmasin ben sadece genel goruntusunun modern olmadigini dusunuyorum.
    Yeliz

    YanıtlaSil
  28. Pelincim Gul Golge kendisini sen zannetti heralde herkesi tek tek cevaplamis.Ben de gamze gibi dusunuyorum Dugune gider gibi giyinmek niye bi de bu kadar makyaj?ben birtek didemin pantolonunu begendim.:))))

    YanıtlaSil
  29. Kusura bakmayin ama Isin Gormuse katilmamak elde degil Yurtdisinda yapilan FW lerde amac bambaska Bizdekinin amacini bile anlamis degilim hele defile kolleksiyonlarini gorunce.!!
    Unlulerin giysilerine gelince ozellikle ayni gun icinde farkli saatlerdeki defilelere giderken yurtdisindada Istanbuldada normal insanlar bir cafede veya VIP kisminda vakit geciriyorlar Eve gidip giysi degistirmiyorlar. Gul Sayginin aciklamasini ve yazim tarzini cok keyifle okudugumu soyliyemiyecegim . Sadece unlu modaevleri dunyaca unlu yildizlari kendi giysilerini hediye ederek davet ediyorlar Pekcoguda o modaevinin yuzu zaten.
    Pelin hn size hic laf yok Cok guzel bir post.
    Mina

    YanıtlaSil
  30. Elif gonlum guzel bir kadin ama cogu zaman yasindan cok daha olgun tatsiz yani bi havasi olmayan silik kiyafetler seciyor nedendir bilmiyorum alaturka gurup hakkinda hic konusmiycam eda taspinarin modern yenilikci bir cizgisi olduguna inananlardanim sort cok yakismis bu sortu zaten bir o bide deniz berdan giyebilirdi vucut itibariyle.. Makyajini bende cok beyeniyorum sanki hasmandan ayrilinca dahada oturdu tarzi o deneysel giyiminden vazgecti .. Gercekten cok hos :) nolur dik dursun ama niyeyse bazi resimlerinde cok kambur duruyo burdada oldugu gibi:)

    YanıtlaSil
  31. Elif gonlum guzel kadin ama nedense silik ve bir tarzi olmayan kiyafetler seciyor fazla kontrollu giyindigini dusunup fazla sade buluyorum kendisini ..sadelikte bir yere kadar zevksizlikle sadelik arasinda ince bir cizgi var dikkat etmek lazim oraya dusmemek icin.. Eda taspinar cok modern duruyor herkesin yaninda guzel giyiniyor vucudunu iyi taniyor bu sortu zaten sadece eda ve deniz giyebilir vucut itibariyle... Hasmandan ayrilinca dahada guzel giyinmeye basladi eda o abidik kubidik deneysel kiyafetler gitti tarzi oturmus son derece alimli bir kadin geldi karsimiza:)) yanliz nolur kambur durmasin !! Baskada kimseden bahsetmiycem alaturkalara hic girmiycem.

    YanıtlaSil
  32. konu edilen kişilerin bizlerin düşüncelerine önem verip buraya iştirak etmelerini taktir ediyorum.gül hanım vaktinden verip tek tek kendisi için söylenenlere cevap veriyor.şahsım adına kendisine teşekkür ederim.d&g elbise birine ancak bu kadar yakışabilirdi çok beğendim.givenchy elbise tek başına harika ama sanki bir defile için fazla kaçmış.birde o mor chooları sevmedim.ama pelin'inde dediği gibi saç ve makyajınız hayranlık verici.pro bir yardım almadığınıza inanmak çok zor doğrusu:D Ben yeni Gül Saygı'dan çok memnunum.Eski hallerinizi hiç aramıyorum doğrusu.
    Davetliler arasında en çok Didem Antebi'yi beğendim.Abartmadan sessiz sakin ayarında bir şıklık sergilemiş.Birde son zamanlarda güzellik dozu arttı gibi geliyor bana. acaba estetik destekmi alıyor diye merak etmiyor değilim.Saçıyla makyajıyla harika görünüyor.
    Etel Baler'in seçimleri beni öldürecek.Her seferinde tanınmış yeteneklerden bir seçim yapıyorki bende kendisini tebrik ediyorum.Ben ceketli kombini daha çok beğendim.
    Elif Gönlüm gerçekten çok güzel bir kadın.Ama bende çok silik giyindiğini düşünüyorum.Bu fizik bende olacak ortalığı darma duman ederim:D
    Burcu Karabacak daha iyi ifade edilemezdi.Birde Pelin senin gözünden kaçtı herhalde ama koca koca kürklerle gelenler vardı.Twitterda gördüğümde öldüm gülmekten.
    Elllerine gönlüne sağlık harika bir post.Benim en sevdiğim post bunlar oluyor işte.Tarafsız ve dobra ifadenle harikalar yaratıyorsun.Sensiz bir günüm hatta bir saatim bile geçmiyor.harikasın.

    YanıtlaSil
  33. Senin o cafelerde bekler dedigin insanlar,ya bu isin mutfaginda calisanlar yada yazanlar cizenler.dolu dolu 3 gununu orada gecirmis biri olarak laf soylenecekler var soylenmeyecekler varsenin .isin gormus dedigin ,diger tweetlerinde kimsenin onu tanimadigindan ve itibar gormediginden yakiniyor.bu kadar bohemse izlesin defilesini,cekilsin kenara.yada kapida hosteslik yapsin.

    YanıtlaSil
  34. Gül Saygı'nın eleştiriyi karşılaması cevap vermesi ne hoş.inşallah saçları çabuk uzar:))Ama bende gül hanımı okurken keyif almıyorum bir iğneleme söz konusu kime olduğunu da bilmiyorum. Herkes bi haber davranıyor ama herkes biliyor yazılanları derken kimi iğneledi acaba? Yada bak işte kendimi kaptırdım gidiyorum derken yine iğnelemeler var. Art niyet değil bu sadece bana geçen elektrik bir Feryal gülman bir siren ertan yada etel baler kadar okunası değil yazdıkları ben en çok etel hanımı seviyorum mesala keşke hep yazsa:)) ama tabiki gül hanımında buraya yazması çok takdire şayan bir olay kendisini tebrik ederim olgunluğu sebebiyle:)

    YanıtlaSil
  35. Velev ki huysuzum supersin seni izlediklerim listesinde ilk siraya aliyorum.
    Ben de ISIN GORMEMISe super kilim.
    Bir insan bu kadar mi kompleksli olur.
    Ay beni tanimadilar diye feryat et.
    Beni on siraya oturtmadilar diye yakin sari tutu giyicem de.
    Ivana Sert e bu kadar kil ol ama hergun onun programini izle.
    Herseyi herkesi elestir,kendini bisey zannet,sonra da adam yerine koymuyorlar diye dovun.
    Nasil adam yerine koysunlar ki.alt tarafi aylik 3000 satan bir dergisin.
    Bir suru blogger gunde bu kadar tik aliyor!
    Asil bunu cekemiyor bence!
    Moda konusuna gelince hatunlarin hepsi sik,ozenli.
    Cagarmislar,onlar da onem vermis gelmisler.
    Favorim buse terim'in yuzukleri.(kiyafetini cok guzel olmasa da)
    Ama blogunda herseyi nerden aldigini soylemis,yuzukleri soylememis.
    Ipucu lutfen?
    Ama blog

    YanıtlaSil
  36. Serra aynen katılıyorum dediklerine helal olsun!! Eline sağlık:) Yüzükler cidden güzel buse terim'in twitter'ına bak orda yazıyor markası sanırım asos demişti yine de bak emin değilim:(

    YanıtlaSil
  37. Gül Saygı katılımda bulunduğun ve hakkında yazılanlara önem verip üşenmeden tek tek cevapladığın için çok teşekkür ederim :) çok samimi, deli dolu, sıcak bir mesaj yazmış. nesini beğenmediğinizi anlamadım açıkçası arkadaşlar. diyorum ya memnuniyetsiz bir milletiz biz. mesela takip etmeyen yok derken ben ne demek istediğini pekala anladım :)

    çoğunuzun tepki gösterdği 2-3 kıyafet değiştirme işine gelirsem daha önce dediğim gibi böyle bir organizasyona önem veripde itina etmek zaten başlı başına taktir ettiğim bir özellik. benim buna tek bir itirazım bile yok. kafedede otursa başka bişey yapsada sonuçta moda, şıklık ve gelişim adına dozunda şıklık gösteren herkese teşekkür ederim. yalnız bir konuda sizlere hak veriyorum. mesela bir simay bülbül defilesine gidildiğinde isterim ki davetliler givenchy balmain yerine simay bülbül 'den bir tasarım giyinsinler. atıl kutoğlu 'na gidildiğinde gördüğüm kadarıyla herkes atıl giyinmiş. demekki bu jestin herkes farkında. atıl k. defilesi dışında herkes yabancı büyük markaları seçiyor. hoşuma gitmeyen sadece bu detay. ama tabi bir modasever olarak givenchy'ler pucci'ler görmeye bayılıyorum buda işin başka tarafı :)

    bizim starlarımız ne yazıkki defilelere davetli olarak gitmeyi pek sevmiyor. özgür masur defileleri hariç büyük starları görmek neredeyse imkansız. bizde paris,milano,NY gibi star/marka sistemi oluşmadı. o yüzden elbette sosyete mensubu kişiler bu boşlukta daha fazla ilgi çekiyorlar.

    Işın Görmüş hakkında yanlış düşünüyorsunuz derim. İşimize geldiğinde yurt dışındaki sistemi örnek gösteriyorsak organizasyonlarda Işın Görmüş'e yapılanında doğru olmadığını söylemem gerekir. Memleketin en büyük moda dergilerinden birinde söz sahibiysen o zaman en ön sıranın en önünde oturmalıdır. Ben kaide gereği böyle düşünüyorum arkadaşlar kafamı kopartmayın lütfen :)

    YanıtlaSil
  38. ben de serra'ya aynen katılıyorm.Bu dergilerin tümü blogger'ları destekliyo görünüyolar ama blogger'ları kesinlikle çekemiyolar.İfw de elle grubu çapraz önümdeydi."ay bu blogger ı kim öne oturtmus?" dediğini bizzat kendim duydum.Arkadaşımızı rencide etmemek için çok sevdiğim bu kişinin adını vermiyorum ama orada atılıp "yahu onun kaç kişi okuyo biliyomusunuz?" dememek için kendimi zor tuttum. Kendi papuçları dama atıldı tabi.Arada o Etel Baler olayını anlayabilmiş değilim.Pazartesi gecesi elle dergisinin daveti vardı,Etel ordaydı,baş tacı etmişlerdi kendisini,Kınıyarak söylemiyorum gayet tatlı bir kız.Tüm gazetelerde Işın'la fotografları var.Senin organizasyonuna gelince en mutlu sen,başkasının organizasyonuna gidince tu kaka.Bırakın bu ayakları.İfw şıklarına gelince resimleri yok ht de ama İndrha Taşpınar'ın transparan eteği başarılıydı.Ezgi Kramer'i de gördüm ama hiçbir yerde resmi yok.Yine siyahlar içinde tarz sahibiydi.Dünkü defilelerde Simay Bülbül ü beğendim çok esinlenmiş ama yine de gördüklerim arasında en iyisiydi.Bakalım bugün nasıl geçicek.

    YanıtlaSil
  39. Pelin merhaba,

    Bizim starlarimiz defilelere pek fazla katilmiyor demissin, haklisin da. Ancak ben onlara hak veriyorum. Bilmiyorum geldin mi bu moda haftasina ama Atil Kutoglu defilesinde yasananlardan sonra benim ulkemizde yapilan organizasyonlara inancim sifirlandi. Front row onune front row eklemeler, herkesin star edasiyla yer kapma telasi vs... Bunlarla muhatap olmak istemiyor olabilirler.
    Buna ek olarak bir baska noktaya da degineyim. Atil'in defileye ben hem musterisi olarak davetli hem de blogger olarak PR sirketinin listesinde yer alan biriydim. Guvenlik, iceride tanidigi olmayan kimseyi iceri almadi uzun sure. Defilenin planlanmis baslama saatine 5 dakika kala ben organizasyondan bir tanidik bulup iceri girebildim zar zor. Ve girdigimde neredeyse tum salonun dolmus oldugunu gordum. Ben yerimi alabildim ancak bir suru insan disarda kaldi veya ayakta ve neredeyse ustuste oturuyordu. O an dusundum, Atil tarafindan davet edilmis annem ve arkadaslari gelmemek ile ne iyi yapmis diye. Dusunsene koca koca insanlar, ellerinde davetiyeleri var ve ya kavga dovus iceri girecek (ki hayatta yapmazlar) ya da bu rezaleti gorup geri doneceklerdi. Bence modacilar artik bu tip organizasyonlarda kendi imajlarina ne kadar zarar geldigini gormeliler ve bu konuda yapici adimlar atmalilar.

    Sevgiler

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. Ben ISIL GORMEMISI arka siraya oturtsunlar demedim ki...
    Ikiyuzlugune ve kompleksine lafim var.
    Madem moda editorusun modayi,kadinlari sev,modayi modacilari,moda haftalarini desteklemek senin bas gorevin,camur atmak degil.Hepsini olesiye kiskanip onlardan nefret etme.

    YanıtlaSil
  41. Pardon ama ben sunu anlamiyorum. Herkes buraya gelip postlari okuyup yorum yapiyor. Kimsenin de birinin fikrine katilmayip bunu beyan etme disinda 'yorumundan zevk almiyorum' diye elestirme hakki olmadigini dusunuyorum. Kiyafet elestirisini anlarim, hadi Gul Saygi birini elestirse buna cevap vermeyi de anlarim ama yazdigi yorumun tarzini elestirmek de ne demek? Iyi o zaman bizde burda durup surekli yorum yapanlardan sunun yazdiklarini sevmiyorum, sunu seviyorum diyelim. Insanlara cok kolay geliyor bilgisayar arkasindan oturup bu kadar acik acik birini elestirmek. Gul Saygi'ya karsi ozel bir begenim oldugunu soyleyemem ama gelmis buraya yazmis, ustelik de samimi bir bicimde yazmis, pozitifi de negatifi de soylicek kadar da karatkeriyle barisik biri demekki. Insanlarin birbirilerini elestirmeden once biraz daha duyarli olmalari gerektigini dusunuyorum. Herkes her konuda aklina gelen yorumu ille yazmak zorunda degil, ozellikle bu baska biri icin kirici olabilirse. Buraya baska unluler de yorum yaziyor ama tanindiklari icin kontrollu yazdiklari, ozellikle pozitif seyler yazdiklari cok belli. En azindan Gul Saygi daha acik sozlu gorunuyor.

    YanıtlaSil
  42. Bence ifw starlari : ezgi kiramer,didem antebi ve eda taspinar.. Ezginin resimleri niye yok gayet hos ve guzel gorunuyordu?ayrica bence erkeklerede yer vermelisiniz mesela mert aslan cok cool tam kivaminda giyinmisti en on sirada omuzunda kurk lanvin cekediyle oturuyordu:)eda yi bekleneni yapmadigi icin seviyorum bakin herkesin uzerinde elbise bir o sort giyip sik ve siradisi olmus..arada sirada saclarini toplamasi iyi oluyor bence. Ezgi ise bence cok guzel ve ozel bir kadin guzel giyiniyor ..

    YanıtlaSil
  43. Pelincim merhaba,
    Didem Antebi'nin saç rengine bayılıyorum,kuaförü nerde kim bilgin var mı acaba?

    YanıtlaSil
  44. Ben kendi adıma okuduğum,okuduğumda hissettiğimi yazdım.Ayrıca gül hanımın buraya olgunca cevap yazmasının da ne hoş olduğunu belirttim. sadece bana geçen elektrik böyle. Pelin'e ve diğer okuyuculara saygım sonsuz amaç kavga tartışma değil:))

    YanıtlaSil
  45. eda taspinar i ozenti ve demode buluorum.didem antebi hakkinda yorum yapabilcek kadar uzun bakmiyorum resimlerine.,fevkalade siradan.bi stella pant giydi diye ne kusursuzlugu kalmis ne harikaligi,abartmayin.fatos sarigul seker kiz gibi duruyor ama bi telas icinde.gul saygi baska bir dunyadan gelmis gibi zaten,vogue kapaklarindan firlamis gibi.feryal gulmanla ilgili cogunlukl ayi gorusteyim,siradan.sadece para okmeye olmuyor.meltem cumbul gozume iyice antipatik gelmeye basladi.ben astim havalari bos

    YanıtlaSil
  46. 89 düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim. tivitte konuşuyoruz birçok arkadaşın başına gelmiş bu tarz nahoş olaylar. bu bahsettiğin arkadaşımızda kim biliyorum. birgün hepimizin gayesinin ortak olduğu ve yok aslında birbirimizden farkımız diyene kadar bunlarıda yaşayacağız ne yazık ki :(

    ayshe rose atıl defilesi başlı başına bir fiyasko zaten. olay koleksiyon sunmaktan çıkmış tam anlamıyla gövde gösterisine dönmüş.

    esra didem antebi okuyor yorumları. mutlaka cevap verecektir soruna.

    eda taşpınar için özenti demenizi bir yere kadar anlayabilirim ama demode ? aksine son derece heyecan verici birs stili olduğunu düşünüyorum. yani en azından acaba bugün ne giymiştir diye heyecanla baktığım bir isim.

    YanıtlaSil
  47. Bende size katiliyorum eda taspinar ne giycek aceba diye merak edenlerdenim dinamik bir stile sahip oldugunu dusunuyorum bence biraz kiskancca bir yaklasim olmus .. Ozenti bence fazla basit bir kelime eda taspinari anlatmakta kullanmak icin surekli beyenseydik her giydigini konusmaya deyicek bir tarafi kalmazdi .. Bazen sacmaladigini bende dusunuyorum ama demode bunu tarif etmekte kullanilmis yanlis bir kelime .son zamanlarda yani 2 senedir filan daha stilinin oturdugunu hissediyorum . Didem antebiyi bende siradan buluyorum konusulucak bir tarafi yok oyle bir iddada oldugunuda dusunmuyorum . Herkesin ve herseyin bir beyeneni vardir onuda beyenenler var tabikide bunada birsey demiyorum. Gul golge inanilmaz degisimde eski haline oranla ondan beyeniliyor bence yoksa yine bir alaturka tarafi yok degil. Elif gonlumde didem antebi gibi siradan giyiniyor ama guzel kadin.

    YanıtlaSil
  48. O sozu gecen blogger benim cok yakin arkadasim.kusura bakmayin ama niye dergilerin basina onun gibi,Pelin gibi akli basinda,modadan anlayan,ucuz polemiklerinden uzak duran,komplekssiz,bilgili ,kulturlu insanlari koymazlar?arkadasima laf eden elle dergisi kendine baksin.dergi bir hilkat garibesi,bir obes,bir anoreksik ,bir psikopat tarafindan cikariliyor.hicbirinin bir stili,bir durusu yok.ah ah pelin seni getirseler de satislari o zaman gorseler!

    YanıtlaSil
  49. herkes kendince birsey yapmis ama bakin pozumu calistim diye sinir eden durusu bir tek buse terim yapmis, ilkokul musameresi durusu.
    Burcu Karabacak'a acidim resmen. dahasi yok.
    Gunsel Ulku kim bilmiyorum. ama boynundaki gereksizligi atip sacini toplasa, kirmizi rujunu cekse cok ta kotu olmazdi diye dusunuyorum.
    Etel Baler'in cantasi COOOK KOTU. ne alaka?
    Elif Gonlum turkiye hudutlari icindeki en guzel kadin. ne giyse sadelik icinde asilce tasiyor, super.

    YanıtlaSil
  50. Aralarında en çok Naz Elmas şaşırttı beni iyi giyinmesini beklediğimden değil ilgisini olduğunu bildiğimden bu kadar özensiz gelmesi tuhaf :)

    YanıtlaSil
  51. iste CURCUNAM benim lafimda tam o naz elmaslara!hani onemsemiyorum,takmiyorum ben astim halleri yok muuuu!!cok itici ve sahte.

    ECE SUKAN gibi moda sektorunde calisan biri bile cakma elbise giyiyorsa siz burada ki isimlere kurban olun!

    Birde CURCUNAM in bi ustund yorum yazan arkadas,senin hudutlar sizin apartman falan olmasin?eli yuzu duzgun o kdar.cok tadsiz ve sikici bi hanim.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails