29 Şubat 2012 Çarşamba

MANGO Defilesi 'nde Şıklık Yarışı

Dün gece gerçekleşen Mango defilesindeki davetliler birbirinden şık. Arada beğenmedim isimler yok değil. Ama bugün hava güneşli ruhum neşeli güzel şeyler yazmak istiyorum :)



İlk olarak çok beğendiğim bu rengarenk fotoğrafla başlamak istiyorum. Yeşiller, maviler, sarılar bir arada 3 güzel kadının üstünde nefis bir görüntü çıkarmış ortaya.



Etel Baler harika görünüyor. Eteği çok şık bir Opening Ceremony. Gömleğin şerit deseninden bunun da bir Opening Ceremony olduğunu sanabilirsiniz. Ama hayır. Donna Karan Black Label gömleğin önünde gördüğünüz desenli şerit eteğin arkasındayken Etel Baler ön tarafa almış. Böylelikle sade düz bir gömleğe bambaşka bir hava katmış. Uygulamada ufak görünüşte büyük bir hamle. Boşuna Etel Baler 'in farklı ve kendine has tarzını sevmiyoruz. Ayakkabıları Phillip Lim, çantası Chanel. Renkli, ışıl ışıl bir şıklık içinde.



Son günlerde gördüğüm en iyi Esra Oflaz Güvenkaya var karşımda. Renk konusunda cesur yaklaşımını sevdim. DSquared2 yeşil etek üstüne sarı kazak çok yakışmış. Akseuarları ve en önemlisi doğal kıvırcık saçlarıyla hem çok güzel hem de renk blokları açısından trendi yakalamayı başarmış.



Gül Saygı da gecenin en iyilerinden. Özellikle Pinko deri ceketine bayıldığımı söylemeliyim. Ve derhal Pinko 'ya doğru yola çıkıyorum :) Eteği No:21, pembe ayakkabılar Pucci. Saç modeli süper klas, makyaj harika. Birtek ayakkabıların pembe olmasını pek sevmedim ama ortalık o kadar renkli ki aksine uyumlu bile olmuş diyebilirim.



Ve Siren Ertan Çarmıklı. Yeşil sarı desenli jarse elbisesi bir Peter Pilotto. Tek kelimeyle nefis görünüyor. Celine çanta ve YSL ayakkabıların renkleri elbiseyle uyum içinde. Ama beni en çok etkileyen pembe tonlarındaki makyajının güzelliği. Yüzünün güzelliği demek daha doğru aslında. Kusursuz bir kemik yapısı var ve dakikalarca hayran hayran bakıyorum. Evet sanırım bir RosieHuntingtonWhiteleyGibilerYüzündenGöbektenÇatlama sendromu daha yaşıyorum. Böylesi duru güzelliğe sahip tüm kadınları bir adaya toplayıp gerçek dünyayla ilişkilerinin kesilmesi lazım :) En iyisi ben spa mpa bişiler yapayım da kendime geleyim :)



Eda Taşpınar beyazlar içinde müthiş görünüyor. Evet bacaklarının güzelliği yüzünden haklı olarak sıkça mini giyiyor ama ben ona en çok bu boy etekleri yakıştırıyorum. Ne zaman bu boy etek giyse daha farklı ve tam anlamıyla stil kokan bir tarza sahip oluyor. Takıların her birine bayıldım. Hepsi Pera Pırlanta 'ya ait olmalı. Çünkü Eda Taşpınar Pera Pırlanta 'nın marka yüzü. Christian Louboutin Lady Max Spike T-Strap stilettoları ilk gördüğümde fazla beğenmemiştim ama Eda Taşpınar 'ın kombini ile gözüme bir başka güzel görünmeye başladılar. Altın renkli kutu clutchını Louis Vuitton 'a benzetsemde birebir modelin görselini bulamadığım için emin olamıyorum. Rahat bıraktığı saçları ve makyajıyla son günlerde gördüğüm en iyi Eda Taşpınar !



Feryal Gülman 'ın üstünde son günlerin favori ismi Mary Katrantzou 'dan nefis bir elbise görüyorsunuz. Nasıl da güzel taşımış. Elbisenin ara koyu tonlarına uyumlu olsun diye de Giuseppe Zanotti 'den harika bir T-Strap seçmiş. Saçları ve klasik makyajıyla gecenin şıklarından.



Ceylan Çapa 'nın neden siyahlara büründüğünü anlamadım. Hem bu kadar genç hem de güzel olacaksın ve siyahtan vazgeçmeyeceksin ?! Benim moda anlayışıma göre olacak iş değil ! Halbuki daha yeni kırmızı Gamze Saraçoğlu elbisesiyle ne kadar da beğenmiştim kendisini. Saçaklı ceket tasarım anlamında çok güzel ama kıyafetinde her parçanın siyah olması caaanım güzelliğini boğmuş mahvetmiş.


Share

44 yorum:

  1. sarı kazak+yeşil etek <333

    YanıtlaSil
  2. Gül Gölge'ye nasıl bayıldım anlatamam, hem vamp olmuş hem canlı, Esra Oflaz!a ise söyleyecek söz bulamadım, street style'ın top trendi kazak+maksi kombinini en güzel şekilde uyarlamış, renkler içimi açtı, gördüğüm son fotoğraf bile karartmaya yetmedi :)

    YanıtlaSil
  3. Siren Ertan hakkinda soylediklerine kesinlikle katiliyorum. Elbisesini zaten cok begendim ama cirkin olsa ne yazar? Insan bu kadar guzel olduktan sonra isterse cuval giysin hic farketmez.

    Feryal Gulman'in acilen makyozunu degistirmesi gerektigini dusunuyorum. Bu kadar fazla makyaj guzellestirmenin tam tersini yapiyor, oldugundan daha yasli ve demode gosteriyor. Hayir anlamadigim, yuzu cirkin bir kadin degil neden boyle boya kutusundan cikmis gibi surekli? Elbisesi cok hos ve cok yakismis.

    Etel Baler'in etegini ve ayakkabilarini cok begendim. Ama ben olsam aynen o model ama kirik beyaz bir gomlekle kombinlerdim siyah yerine. O zaman tadindan yenmezdi.

    Eda Taspinar'in ayakkabilarini sevmedim. Oyle ince bantli ayakkabilari zaten cok sevmem, ayrica da elbisesiyle yakistirmadim. Elbisesi, cantasi ve takilarina BAYILDIM ama!

    YanıtlaSil
  4. Esra Oflaz Güvenkaya nın adı yanlış olmuş:)) bula bula bu kusru buldum masallah herkes cok şık:)))

    YanıtlaSil
  5. nrdn sağol bende anlamadım nasıl karışmış öyle isimler soyatlar :)))

    YanıtlaSil
  6. feryalın elbisesi ,, aldı götürdü beni...:) oyy oyy nefis nefis...gül gölge 2.favorim..nasıl wamp öle yahuu :)

    YanıtlaSil
  7. Siren'e tek kelimeyle bayıldım. Çanta ve ayakkabının elbise ile uyumu her zamanki gibiçok şahane olmuş.
    İkinci olarak Feryal Hanım ise gayet iddialı bir elbiseyi gayet iyi taşımış.
    Üçüncü olarakda Esra Oflaz'ı beğendim. Canlı renkleri kendine çok güzel yakıştırmayı bilmiş.
    Gül Gölge belki siyah ceket yerine yine canlı renklerden bir ceket giyseydi daha hoş olurdu gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  8. Siren Ertan in her zaman dogru secimler yapmasi da ayri guzel inanilmaz guzel bir yuzu varmis daha once bu kadar net fotografini gormemistim tebrik ederim tekrar pelin bu kadar isinin arasinda cok guzel ve ozenle hazirliyosun postlarini yeni evin de hayirli olsun :)bu arada Feryal Gulman in elbisesine de bayildimmm

    YanıtlaSil
  9. vavvv,sanki mankenler değil davetliler podyumda:))edayıda ayrı beğendim:))

    YanıtlaSil
  10. Siren' i hiç söylemiyorum diyecektim ama yok yok söylüyorum ;hariiikaaa olmuş. Sonrasında ise Etel Baler favorim. Hem şık hem de yaptıkları ile fark yaratmış ... Sacç makyaj her şey çok guzel ,bayıldım :-) Stilini yaratmadaki becerisini tebrik ediyorum ...

    YanıtlaSil
  11. Benim anlamadığım bu hanımların neden Mango defilesine gittiği. Gerçekten Mango dan kıyafet alıyorlar mı ki? Alıyorlarsa üstlerinde görmek de nasip olur herhalde.

    Aylin

    YanıtlaSil
  12. Feryal Gulmanin elbisesine bayildim ve harika tasimis. Eda Taspinari normalde hic begenmezdim. Ama son zamanlarda cok guzel secimler yapiyor. Ceylan Capanin gencligi ve vucudunu one cikarmis giydikleri ben sevdim. Siren Ertan kendi guzel Ama aksesuar secimlerini elbiseyle uygun bulamadim. Sari canta cok buyuk ve siyah ayakkabi bana biraz alakasiz geldi. Ethel Baleri total orta buldum. Gul Golgede begendiklerim arasinda.
    Bu ara tum postlariniz mukemmel.

    YanıtlaSil
  13. gençlerin cesaret edemediği kıyafetleri feryal gülman ın giymesi çok güzel bir durum.
    (bu arada çok çocukça gelebilir ama bu MANGO nun okunuşu konusunda sınıfımda bir tartışma söz konusu.bi sakıncası yoksa MANGO nasıl söylenir-okunur?)

    YanıtlaSil
  14. Eda Taşpınar yine harika bayılıyorum kendisine çok pozitif

    YanıtlaSil
  15. ben feryal gülman 'ın roman marka etek giydiğini gördüm ya bundan sonra herkes her markayı giyebilir derim :)

    mango ispanyol markasıdır dolayısıyla yazıldığı gibi okunur. bazıları mengo diye okur aman sakın ha !! :)

    YanıtlaSil
  16. En çok Feryal gülman'ı beğendim. O nasıl bir güzel elbise ne yakışmış feryal hanıma bayıldım. İçim açıldı huzur dolup taştım. Ne zevkli kadınsın sen Feryal Gülman!!! Saçları da çok güzel görünüyor. Bu elbise siren hanıma'da çok yakışır. Cıvıl cıvıl kıyafetleri iyi taşıdığını düşünüyorum. Siren hanımın kıyafetine gelirsem, çok yakışmış çook güzel olmuş. Zaten kendisine sempatim var ne yapsa beğenirim. Ama zaten siren hanım hep gözümüzü ruhumuzu okşayan kıyafetler giyiyor. Her daim şık:) Esra hanımı ilk gördüm beğenmedim ama şimdi yine baktım. Çok hoş görünüyor. Saçlarına bayılıyorum. Çok sempatik bir güzelliği var. Renk cümbüşü yakışmış esra hanıma. Etel hanıma gelirsek, ben etel hanımı çoojk beğeniyorum bloga yorum yazdığından beri çok çok daha beğeniyorum. Çok şık görünüyor. Kıyafeti çok iyi. Gül gölge'yi beğendim ama çok beğenmedim. Eteği güzel ayakkabılar güzel. Ama o eteğin altına gitmemiş ayakkabılar. Ceylan Çapa'yı hiç beğenmedim. Eda taşpınar eh işte:) Ayakkabıları çok kötü. Birde buse terim'i hiç beğenmemiştim sen postta almamışsın pelin'im. Sanırım sende beğenmedin.

    YanıtlaSil
  17. merve siren ertan 'ın ayakkabıları siyah değil petrol yeşili tonunda.

    YanıtlaSil
  18. Feryal Gulman ve Siren Ertan yine harikalar. Gül saygının ceketi Desa nin iki sezon önceki modeline benzettim. Ama sen nasılda biliyorsun bu kadar onca detayı hayranım. Yoksa tüm bu kisiler tek tek ne giydiklerini soyluyorlarmi. Moda sektöründe danışmanlıktan yazarlığa hatta editörlükten marka yöneticiliğine kadar çalışamayacağın bir yer yok gibi düşünüyorum. Zannimca sana cok teklif geliyordur ama sen bizi bu postlardan mahrum bırakmamak icin kabul etmiyorsundur.

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim ayşegül. evet ne yalan söyleyim teklifler geldi ama henüz içimi kıpır kıpır edecek birşey olmadı. olsa da yaparmıyım bilemem açıkçası. çünkü hayatım çok düzenlidir benim. birde en güzeli kendi keyfimin kahyasıyım :)

    YanıtlaSil
  20. Bilirsin ben Eda'cıyımdır. Yine bayıldım kendisine. Çook değişik bir havası var kendisinin ancak ben o ayakkabıları sevmedim nedense.Yakından görmek lazım bir de aslında:))

    Sonraki favorim ise Gül Gölge! Müthi sevdim o ceketi ve eteği.Ayakkabısını neden o renk tercih etti acaba. Biraz alakasız görünse de uyumsuzluğun uyumu da budur işte.Hiç de gözümü tırmalamıyor.

    Son olarak da Esra Oflaz'ın stilini aşırı, dehşet, manyak beğendim:)) Eline sağlık Pelincim. Renkler, hanımlar apayrı güzellikteler. Hepsi birbirinden hoş ve güzeller işin özünde.

    YanıtlaSil
  21. Ilk resim amerikan liselerindeki en populer kizlar grubunu hatirlatti bana.Tam kiskanilicak bir goruntu ... Etel Baler'e bayildim.Tam kivaminda bir siklik ve uyum icinde.Her zaman farkli.Tebrik ediyorum. Esra G.kaya icimi acti.Tek itirazim botlarina... Gul Saygi hos gozukuyor. Siren Ertan'in suratinin guzelligi.... Eda Taspinar i hos bulabilmem icin suratini baskasiyla degistirmeniz lazim.O sahte olayindan sonra her gorusumde yine kimin emegine saygisizlik etmis acaba duygusuyla bakiyorum. Feryal Gulman'in elbisesine lafim yok.Ama artik o yasta balon etek giymemeli. Ceylan Capa dunya sonu.Tesekkurler Pelin Hanim.

    YanıtlaSil
  22. Ben eda taspinar hastasiyim ba-yil-dim hala ayilamiyorum:)) bambaska cikiyor herseferinde karsimiza sasirtiyor iste bu hallerini seviyorum . Elbisesi sik otesi takilarda nefis cantaya bittim hele hele louboutinleri offf beni benden aldi !!!!!! Esra oflaz ada bi haller oldu guzel olumlu bir degisimin icerisinde renkler harikulade:)) fevkaladeninde fevkinde:)genel olarak bakiyorumda herkes bi sik bu sefer birtek ceylan capayi sevmedim cok kara kara:((

    YanıtlaSil
  23. Siren ertanin cildi hakikatende transparan denilecek kadar puruzsuz ve bakimli ama kiyafette sectigirenkleri kendisine pek yakistirmiyorum cok acik tenli oldugundan bebek mavileri pembeleri daha alimli duruyor. Feryal gulman in isi gucu yokmu bir insan hergun nasi o davet senin bu davet benim gezer anliyamiyorum. Eda taspinarin sonzamanlardaki en guzel en tarz hallerinden ifw de giydigi sortunada olup bitmistim bu resimdeki kugu gibi bembeyaz elbisesine durusuna ve ozellikle mucevherlerinede bayildim . Makyajli halini seviyorum bu kadinin . Etel balerde hos ve tarz gorunuyor. Defileyi bosverin konuklar bence sahane.

    YanıtlaSil
  24. Esra Oflaz'ın LuxuryShoppers blog sahibelerinden profesyonel hizmet aldığını duydum . Kulaktan kulağa gelen bir bilgi ama ne derece doğru bilemem.

    YanıtlaSil
  25. esra oflaz coook guzel!

    ben hergun ise giderken opening ceremony magzasinin onunden geciyorum. sabah ben giderken kapali oluyor, aksamda yolumu degsitiryorum genelde magazalarin olmadigi yerlerden gecmek icin :) yanlis hatirlamiyorsam 2-3 hafta oncesine kadar bu etek vitrindeydi ve bu desene ragmen sari-siyah cizgili bir bluzla kombinlemislerdi, cok guzel duruyordu. ama etel baler'de cok zevkli giymis. zaten ben onu en cok kalip gibi giyinmedigi, kendinden bisiyler kattigi ve yeni tasarimcilari sectigi icin seviyorum.

    malum bizim sosyete hermes'den, chanel'den azicik sapmayi goze alamaz. copy paste gibi giyinir...

    http://foodistique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Gül Saygı'nın köprücük kemiği mi denir kürek kemiği mi emin olamadım da ne kadar belirgin. Çok zayıflarda bu kadar belirgin oluyor. Lütfen daha fazla zayıflamasın. Ona yakışmıyor çok zayıf olmak.

    YanıtlaSil
  27. Siren ertan in yuzu enfes transparan denilicek kadar puruzsuz ve bakimli kiyafet secimlernin zevkliligi konusunda kararsizim bu tarz cart renkleri bembeyaz cildinde hos bulmuyorum bebek mavisi Pembesi daha guzel oluyor. Eda taspinarin bembeyaz elbisesine bayildim ama ondan ote mucevherlerini istiyorummmmm cildirdimmm herbirimi guzel olur yaaaa:))) makyajli halini hos ve seksi buluyorum.etel baleride sevdim guzel giydikleri ama sanki uzerinde emanet duruyorrrr.

    YanıtlaSil
  28. dsquared2 eteğe bayıldım ve hakikaten sauyle cok güzel olmus...

    YanıtlaSil
  29. Pelin'cim senin tum begendiklerine bende aynen katiliyorum ama en cok Esra hanimin kullandigi cesur renkleri ve Eda T. yi begendim galiba:)
    Ceylan Capa ise cok rukus olmus gercekten..O cirkin botlara ne demeli?? Ama hakkaten cok ama cok guzel bir genc kiz ve her haliyle donup baktirir kendine...Fakat kendine stil konusunda birilerinin kesinlikle yardimci olmasi lazim, acil hemde!

    YanıtlaSil
  30. Ahh, yine çook güzel bir post olmuş Pelin'im :)

    Esra Oflaz Güvenkaya'yla ilgili her post'unun altına mutlaka yazmışımdır, antik yunan heykelleri gibi bir kadın diye. Bayılıyorum kendisine. Kadında öyle bir enerji var ki fotoğraf bile olsa çağlaya çağlaya akan bir enerjisi var maşallah. Tabii Etel Baler ve Gül Gölge Saygı'yla arkadaş olmalarına da hiç şaşırmadım, kimi sevsem, beğensem mutlaka onlar da birbirlerini seviyorlar hihihi :) Siren Ertan yine pamuk şeker gibi, Etek Baler de zira öyle ama bu sefer gözlerinden mutluluk fışkırtmış maşallah :) Gül Saygı, nam-ı diğer yine bir diğer antik yunan heykeli :)
    Feryal Gülman'ın makyajı beni de hep boğuyor. Kahve saç, kahve makyaj ama smokey de değil, keşke smokey yapsa ama biraz dağıtsa farları layering ya da smuldering yapsa... Ya da zümrüt yeşili gibi bir renk katsa çok hoş olur.

    İlk defa Eda Taşpınar'ı da beğendim. Ama kış günü o beyaz elbise? Hani yazın falan olsa kaldırır da, bizim burası iki karış karlı hala...

    Sadece Ceylan Çapa'nın incelikten kırılacak gibi duran bileklerini gözümüze sokan botlarını beğenmedim. O kadar ince ki, platform topuklu ayakkabılarla bile çıt diye kırılacak gibi duruyor ve hiç hoş değil :( Platform olmayan stilettolar giyse ne kadar hoş olacak halbuki...

    YanıtlaSil
  31. siren ertan hakikaten ne kadfar güzel bir kadın yaa ağlamak istiyorum :( :)

    YanıtlaSil
  32. Ceylan capanin ayaklari kac numaraki kocaman duruyo !!! Yanlis ayakkabi /bootie secimi boyle olsa gerek . Etel balerin elbisesi okde nedir bu ayakkabinla taktigin cantayi uydurma sevdasi anlamadim demode bir durum... Esra oflaz in tek falsosu oturunca guzelim etegin altindan firlamis olan simsiyah botcuklari- rezalet- gul golge fena degil faxla kendine guvenli duruyo buda itici bir goruntu ortsya cikariyor . Eda taspinar beyaz giyer kis gunu misali cekmis karda beyazlari ama yakismis asil duruyor elmas mucevherlerine bayildim sandaletler ihhhhhhh...

    YanıtlaSil
  33. Ikinci defa Siren Ertan'in aksesuar secimini yanlis buluyorum. Renkler tamam ama canta cok gundelik gorunumlu ve buyuk kalmis.

    Etel Baler'de ilginclik degil de ayakkabi dolayisi ile uyumsuzluk gordum. Normalde tezat severim ama bu olmamis bence, ayakkabilar cok kibarci kalmis.

    Gul Saygi'nin cantasini metalik beklerdim derken ben de koprucuk kemiklerine takildim acaba resimden mi oyle? Gercekten asiri zayif duruyor.

    Ellerinize saglik, resimler cok canli.

    YanıtlaSil
  34. Fotograflarin büyüyor olmalari ve kalitesi cok iyi. Blogu takip etmek gercekten cok zevkli :). Feryal Gülman cok zarif bir kadin ona bir sözüm yok fakat burnu bana cok tuhaf geliyor.Estetikli mi bilmem ama yüzüne göre kücük ve o makyaj allahim o kadar iyi giyinip su arap makyaji yapmasi cokk kötü ya.tüm dünya hatta kokos türkler bile az makyaj yapmaya basladi. biri kendisine haber etsin.

    YanıtlaSil
  35. ceylan çapa favorim oldu sanırım eda taşpınarı da busefer beğendim :)

    YanıtlaSil
  36. PARISIENNE01 Mart, 2012

    Bonjours!
    Ilk resme bayildim! Ben Fransada yasiyorum.Burada bile bu goruntu parmak isirtirtir.Mademoiselles leri tanimiyorum ama Etel Baler sahane,olaganustu,cok Avrupai,cok stil,cok cok cok!!!!!

    YanıtlaSil
  37. yorumlar birbirinden güzel ve detaylı :)

    beni biliyorsunuz fazla koyu makyajı sevmem. ama feryal gülman 'ın yüz hatlarına makyajı yakıştırıyorum. güzel kaldırıyor koyu makyajı.

    esra oflaz güvenkaya 'ya siyah giymeyi yasaklamalı. siren ertan gibi bütün canlı renkleri başarıyla taşıyabilecek havaya sahip. bir arkadaşımızın dediği gibi luxuyshoppers'dan yardım alıyorsa en doğrusunu yapmış derim. gerçi daha 1 kıyafet var elimizde. bakalım sonraki kıyafetleride başarılı olacakmı :)

    ceylan çapa ahu gibi kız dediklerinden. ben onda cıvıl cıvıl tasarımlar görmek isterim. bakıyorum da hep siyah ya da koyu renkler tercih ediyor. içimi bayıltıyor tarzı.

    gül gölge 'nin zayıfladıktan sonra havası değişti farkındamısınız ? yani daha bir kendine güvenli duruyor. yüzü daha bir gülüyor. o eski mesafeli ve kasıntı havası yok.

    eda taşpınar artık bacak göstermesine ihtiyacı yok. cümle alem biliyor güzelliklerini yeter artık :) üstelik beyaz eski beyaz değil arkadaşlar. beyaz artık her mevsim her an giyiliyor ve doğrusuda budur diyorum. renkleri mevsimine göre ayrılmasını sevmiyorum doğru bulmuyorum şahsen :)

    YanıtlaSil
  38. FETISHISTIC NY01 Mart, 2012

    BEN NY'DA DEPARTMENT STORE VE İNTERNET SAYFALARININ AYAKKABI ALIMLARINI YAPIYORUM.DOLAYISIYLA KONUYA BU ACIDAN BAKICAM.
    THE WINNER IS ETEL BALER.PHILLIP LIM'LER BU SENE İLK SOLD OUT OLAN MODELLER,CESUR,YENILIKTEN KORKMAYAN,HAYATTAN NE ISTEDIGINI BILEN BIR TASARIM HARIKASI.IKINCILIGI FERYAL GULMAN'IN ZANOTTI'LERI ALIYOR.GUL SAYGI YENI SEZON PUCCI'LERLE CESUR BIR SECIM YAPMIS.SIREN ERTAN ISE HIC RISK ALMAYIP KLASIK BIR YSL GIYMIS.CEYLAN CAPA VE ESRA OFLAZ GUVENKAYA ISE SINIFTA KALIYOR.
    HERKESE BOL AYAKKABILI SEZONLAR

    YanıtlaSil
  39. Etel Baler'in eteği süper ancak kıyafetin bütününde beni rahatsız eden bir şey oldu. O da eğer yanlış görmüyorsam gömleğin içindeki bluzdan gözüken ten rengi sütyen. Neyse o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum, sanki ben daha iyi giyiniyorum da=)

    YanıtlaSil
  40. Fetishistic ny ; paylasimin icin tesekkurler. Bencede phillip lim son derece sık ben bayildim ama herkesin begenebilecegi bir tarz da degil acikcasi ;)

    Yaaa iste resimler yuksek kalite olunca normalde karsi karsiya bile olsan goremiyecegin seyleri gorebiliyorsun. ;)

    YanıtlaSil
  41. Eda taspinar i bu kez cok beyendim bazen sevmiyorum tarzini bazende cok stil sahibi buluyorum kendisini .. Kesinlikle uzun etekleri tercih etmeli miniler yerine . Beyazla kullandigi sade takilarinida cok sevdim .bu arada beyaz kisin giyinilmez lafi demode bir yaklasim bence.her renk herzaman giyilebiliyor artik .etel baleride beyendim avrupai gorunuyor ama kirmizi rujunu sevmedim sevemedim.feryal gulman hep ayni sikici oluyor bir sure sonra .. Sasirtmiyor beni. Gul golgeyi beyenmedim umursamaz yapmaya calismis ama curcuna olmus .ceylan capa kendine yazik ediyor nasil desem nayir nolamazzzzzz bu kadarda olmaz:)))

    YanıtlaSil
  42. Siren Ertan,Gul Golge ve Esra Oflas favorilerim.uclu kullanilan resmi oldukca begendim.son derece enerjik ve renkli duruyorlar.fazlaca avrupai bayanlar.

    YanıtlaSil
  43. Gul Saygi fark atmis,Siren ertan ve egtel balerde guzel.
    esra oflas destek aliyor evet.ama kendiside guzel kadin.giydigini tasimakda onemli.

    YanıtlaSil
  44. Bu post'a 6 defa iPhone'dan yorum atmaya çalıştım ama nafile o yüzden sadece şunları söylüyorum Mary Katrantzou elbise nefis :) SEÇ'in ayakkabılarından emin olamadım. Etel Baler iyi akıl etmiş :) Eda Taşpınar'ı her zamanki gibi hiç beğenmedim :/

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails