26 Mart 2012 Pazartesi

1- CADI KAZANI !

Bugün yeni bir bölüme başlıyorum. Cadı Kazanı ! Bundan böyle karşıma çıkan isimlerin kıyafetlerini rüküş, kötü, olmamış, beğenmedim diye adlandıracağıma hepsini kazanımın içine atıp bir güzel kaynatacağım :) Tabi bu konuda sizlerden de gelen önerilerin hepsine açığım.

Kazanımın ilk isimleri Dilek Ertek ve Asmae Azizi.



Dilek Ertek 'in üstündekinin ne olduğunu anlayabilmek için uzun uzun incelemek gerekiyor. Çünkü hayatımda bu kadar çirkin bir leopar baskı tavşan ceketi görmemiz kolay değil. Sırf bunun adına kendisine özel bir ödül bile verilebilir. Sanırım bu konuda en teknik bilgiyi bu konunun uzmanı sevgili arkadaşım Coşkun Hürsel verecektir. Ceket o kadar göz yorucu bir kalabalığa sahip ki eminim bunu taşgillerden Elle MacPherson bile giymiş olsaydı aynı şeyi düşünürdüm.



Asmae Azizi kimdir hiçbir bilgim yok. Ama sosyetik bir davette karşıma çıktığı için kazanıma atabilirim. Üstünde şampanya renkli bir Hervé Leger bandaj elbise görüyorsunuz. Ahh keşke bu fotoğrafı Hervé Leger kadını olmak kolay değildir başlıklı postu yaptığım zaman görseymişim. O zaman konu ettiğim herkesi baştacı ederdim. Kürk yaka beyaz deri ceket kendi başına güzel olabilirdi ama bir Hervé Leger 'in üstünde kabul edilemeyecek bir seçim. Ama cekete gelene kadar o fosfor pembe ve sarı renkli clutch ile yine fosfor renklerden oluşan ayakkabılarına bakmak lazım. Nasıl da sanatsal bir eşleştirme öyle değil mi ? Ya kıyafetiyle uygun olsun diye sürdüğü son dönemin popüler oje rengi maviye ne demeli ? Uzun tırnaklara sürüldümü çok kötü görünüyorlar. Hani birini baştan aşağı gördüğünüzde donakalırsınız ya aynen öyleyim şu an !



Share

23 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş bu fikir bayıldım:) Çok eğlenceli olcak bu iş:) Dilek hanımı hiç çıkarma pelin'im. Hep orda kalsın. O Nasıl bir rüküşlük yarabbim!!! Görmez olaydım artık günüm kötü geçecek dilek hanımın sayesinde:) Herve leger giyen hanım efendi( adını unuttum hamileliğime veriyorum:) Herve leger'e hakaret etmiş yani. Caaanım elbiseyi çöplük etmiş o kürk ne alaka ya!! At kazana hiç çıkmasın özellikle kürkü yansın pelin'im:) Şimdi birşey dicem sana bu herve leger'i malum kişide giymişti O'na yakışmıştı. Yiğidin hakkını veriyorum:) Sanırım aynı herve leger'di emin değilim. Sonuç olarak iki hanımı da ne yapmalı kaynar kazana atmalı:))

    YanıtlaSil
  2. Papiş style26 Mart, 2012

    Ay ben o kürkü ilk etapta hani eskiden yerlere serilen postlar çok meşhurdu ya onlara benzettim. sanki almış yerden postu sarmalamış üstüne bir kafası eksik kalmış hayvanın üzerinde.

    not: dışarıdan da blogu okuyorum ya, heryerden bulduğum her fırsatta seni okumaya bayılıyorum Pelin. O yüzden google connect ismimle yorumlayamadım:))

    YanıtlaSil
  3. İşte benim uzun zamandır görmek istediğim Pelinim!çok ara vermiştin bu tarz postlarına iyi geldi bünyeme bunu tekrar görmek!en keyif aldığım bölüm bu olacak hiç şüphesiz :D

    YanıtlaSil
  4. AMAN TANRIIIIM BUNLAR NE BÖYLE !! O ASTRAGANMIDIR KÜRKMÜDÜR NASIL BİR ÇİRKİNLİKTİR! HERVE LEGER'Lİ HANIM İÇİN AZ BİLE DEMİŞİN!KAZANA ATSAN O BİLE KABUL ETMEZ BU KOMBİNİ :))

    YanıtlaSil
  5. Ah kuzum benim senin bir günahın yok ki, sen yine tatlı dillisin; bunlar kendileri cuppadanak atlamış feşhın viktimlik kazanına :))

    Azizi'nin o clutch'ı, yakası ve Dilek Ertek'in Ahu Tuğba'lı, Banu Alkan'lı 80'ler filmlerine taş çıkartan kılığı, saçları, pembe ruju, pırıltıları...

    Aman yarabbim.

    YanıtlaSil
  6. Bu bolume bayildim :) Cok sekersin. En ustteki amazon ormanlarinda leopar'i avlayip uzerine gecirmis gibi duran bayan bu bolumun inspiration'i olmaya yeter zaten.

    YanıtlaSil
  7. Dilek hanım için söyleyecek bişey bulamıyorum:) asmae hanımın bütün giydikleri ayrı ayrı cok guzel bence ama birleşince hic olmamış cidden

    YanıtlaSil
  8. Dilek Hanımın kürkü hakkında haklısın ama ayakkabıların modeli güzel, markasını biliyor musun..?

    YanıtlaSil
  9. bötle ünlüler heryerde kürk giyerek hava atmasalar keşke, hayvanları oldurup ustune gıymenın modası olmasında sacpa sapan seylere deli gibi para vermelerı daha ıyı su gorunumden. yazık!

    YanıtlaSil
  10. megan fox beyaz showda herve leger giydiginde elestirenler simdi birde bu ikinci resmi gormeli diyorum ben ayrica kulotlu corap hemde parlak hemde fume rengi !! kendimi hakan akkaya gibi hissettim bizimla degilsin diyorum ben bu hanimlara:)
    ayakkabi ve canta sezon rengi ama onlari da birlikte ve bu hanimin ustunde begenmedim kurke hic deginmiyorum

    YanıtlaSil
  11. Aglamak istiyorum diyorum, baskada agzimdan birsey cikmiyor Pelinim:)

    Bu fikir super olmus, kaynasin kazanimiz:)

    YanıtlaSil
  12. Bir elbise nasıl mahvedilir dersi veriyor hanımefendi kızmamak lazım..
    O kürke ise soyleyecek bir sey bulamıyorum dilim tutuldu....
    Ayrıca bunlara kocaları da bisey demiyor mu yaaa ne bu ustundeki diye. Eger begeniyorlarsa da nasıl bir kıroluktur anlayamıyorum...

    YanıtlaSil
  13. Valla sende yorum yapanlarda öldürdünüz beni. Artık rükus Köse'si yapmiyorsun ama bunlar rukus plus olmuş. Yazık bu kadar paralar harcanipta bu kadar insan kendini rezil eder mı Ah o parayla neler alınırdı neler.

    YanıtlaSil
  14. nasılda merakla bekliyordum bu kazanı ))) nasıl güzel ve eğlenceli bir bölüm olmuş. yorumlarına da yürekten katılıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Gamze bahsettigin malum kisi kim acaba? Meraktan catlarim :)

    Aylin

    YanıtlaSil
  16. ablam galiba afrikada doğmuş direk leoparı üstüne (hayvan olarak demeye korkuyorum ama ) almış geçirmiş gelmiş.. diğer ablayı zaten tanımıyoruz ama böyle tanışmamız hiç olmadı..ben ki yıllardır dergi kitap gazete moda ile ilgili ne varsa sömürürüm daha önce bu akdar kötü ayakkabı tırnak çanta kürk eşleşmesi görmedim görememde galiba bu ne yahu?? :S

    YanıtlaSil
  17. super bi fikir bayildim ben bu kazana felaket otesi icine atilanlar da:):)haketmisler

    YanıtlaSil
  18. pelin abla pembe clutch ne marka

    YanıtlaSil
  19. dilek ertek in bu model bir kürkü giymesinin tek sebebi çok pahalı olması olabilir mi acaba. pahada çok değerli olan şeylerin altına üstüne giyilen şeylere bakmıyor ya bizim millet yoksa kim giyer böyle bir şeyi.

    YanıtlaSil
  20. bu konunun yorumlarını okumak çok keyifli olacak bundan eminim :) herkes harika öpüyorum hepinizi :)
    son zamanlarda çok pamuk şeker olmuştum herkese harika diye diye yakında hastalanacam bünyeme iyi gelmedi hiç :) boy boy poz veren herkes korksun bizden :)

    Dilek Ertek'in ayakkabılar YSL olmalı.Asmae Azizi'ninkiler Giuseppe Zanotti 3 colours serisinden. clutchı çıkaramadım. bilen varsa yardımcı olsun lütfen.

    YanıtlaSil
  21. Aylinciğim malum kişi dediğim pelin'le benim ortak arkadaşım. Tanınmış bir kişi değil.

    YanıtlaSil
  22. Ne söyleyebilirim ki, Allah kimseyi Pelin'in diline düşürmesin! :) Kürk dikkat çeker, siyah kazak+blue jean kombini değil ki kalabalığın arasında kaybolasın. Şık olacağım derken rüküş olma riski var, ama risk olmayan yerde güzellik de olmaz, değil mi!

    Eh, madem ismimi zikretti, Pelin'i kırmayıp Dilek Ertek'in kürkü hakkında yorumda bulunayım. Bu tarz kürkleri özellikle Rusya ve Doğu Avrupa ülkelerindeki kadınlar seviyorlar. Antalya'daki tatil köylerini çevreleyen deri-kürk mağazalarında benzerlerini bolca görebilirsiniz. Taşgillerden Elle MacPherson bu kürkü giyseydi eminim altına siyah bir deri pantolon veya tayt, içine de düz bir kazakla kombinlerdi.

    Pelin "leopar baskı tavşan ceket" demiş, ama bence yakası vaşak (lynx) geri kalanı da Kuzey Amerika'ya özgü bobcat veya "lippi cat" diye bilinen kürklerden.

    YanıtlaSil
  23. harikasın coşkun :) işte bu yüzden senden bilgi almak istedim. hayatta bilemeyeceğim kürk cinslerini senden öğreniyorum(Z) teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails