16 Mart 2012 Cuma

470 - KİM NE GİYMİŞ - Gül Saygı ve Elif Gönlüm

 


Tarzlarını ve güzelliklerini beğendiğimiz 2 kadın da aynı davette olduğu için ikisini de aynı post içinde konu ediyorum.

Gül Saygı adeta 2 dönem yaşadı diyebilirim. Zayıflamadan önce ve zayıfladıktan sonra. Zayıflamadan önce tarzı ne kadar ilgimi çekmemişse zayıfladıktan sonra da bir o kadar ilgi çekici olmayı başardı. Bir image maker desteği alıyor mu bilmiyorum ama ne yaparsa doğru yaptığı ortada. Artık acaba ne giymiştir diye kendi kendime sorup merak ediyorsak işi bitirmiş demektir :)



Bu seferde yine çok güzel bir seçim yapmış. Kıyafetinde merkez parça Marni eteği. Bu şirinmi şirin eteğin daha da belirgin olması için en uygun olanı yapmış ve siyah bir gömlekle eşleştirmiş. Çantası Mulberry, altın tonlarındaki ayakkabıları ise Maison Martin Margiela. Hem enerjik hem de tarzına çok yakıştırdığım bir şıklık sergilemiş.

Elif Gönlüm 'ün son zamanlardaki en beğendiğim kombini resimde gördüğünüzdür. İnce fiziğine ve bacak boyuna en yakıştırdığım kalem etekler oluyor. Her kalem etek giyişinde Elif Gönlüm 'ü bir başka türlü beğeniyorum. Eteği Dolce&Gabbana. Kalem eteğin üstüne nefis güzellikte beyaz bir Özgür Masur bluz seçmiş. Bundan daha güzel bir seçim yapamazdı. Cache-cœur (kaşkör diye okunur:) kesim ama özellikle kollarda bollaşan bluz modellerini oldum olası sevmişimdir. Bu bluza bir de en doğru kolyeyi seçtinizmi şık olmanız kaçınılmazdır. Tıpkı Elif Gönlüm 'ün Oscar de la Renta marka kolyesi gibi. Charlotte Olympia ayakkabılar ve Hermes Medor portföyü ile nasıl da şık ve güzel görünüyor. Saçlarına salaş tarzda topuz yapıp ideal tonlarda makyaj uygulamış. Son dönemde en beğendiğim Elif Gönlüm şıklığı. Nefis !


Görsel Malzeme:Hello Dergisi


Share

22 yorum:

  1. Gül Saygı'yı beğenemiyorum. Uğraşıyorum beğenmek için ama olmuyor. Bu zayıf hali benim için çok kötü. Ne giyse yakışmıyor. Suratı çökmüş. İfadesi değişmiş gül hanımın. Eski seksi ve güzel hallerinden çok uzak. Zayıflık güzel olmak değil. J.LO vucudu benim için ideal vucut. Hatları olmayan kadını sevemiyorum. A.Jolie bile bu sebepten eski güzelliğinde değil. Gül hanımın bu hali benim için ofsayt. Saçları kötü keşke kısa kestirmeseymiş. Böyle toplaması zayıf yüzünü daha da ortaya çıkarıyor ve erkeksi görünüyor. Eteği güzel değil. Gömleğini sevdim ama daha göğüslü bir kadın giyse çok daha güzel olur bu gömlek. Ayakkabılarından da hoşlanmadım. Elif Gönlüm daha iyi Gül hanıma göre. Saçı güzel. Eteğini sevmedim ama iyi kombin yapmış. Ayakkabıları çok çok güzel. Çantasına bayıldım bittim çok güzel bir hermes. Bana da bir arkadaşım tarafından hediye edildi aynısı elif hanımın elinde olanı. Çok güzel bir çanta. Söylüceklerim bu kadar. Elif gönlüm'ü de olağanüstü beğenmedim. Turuncu ceketli hali çok daha iyiydi. Öperim pelincim:)

    YanıtlaSil
  2. valla kötü görünse ilk ben derdim kötü diye:) bir aralar zayıflığını çok konuştuk ama şimdi çok iyi görünüyor bence. yani ortada sağlıksız bir durumda yok. ilk kez ayrı gayrı düşüyoruz senle gamzecim. tabi kıyafeti için birşey diyemem herkesin zevki farklıdır normaldir.

    YanıtlaSil
  3. valla bu aralar Elif Gönlüm benim de dikkatimi çekmeye başladı.çok beğendim kombinini

    YanıtlaSil
  4. Ah Pelin'im niye böyle ayrı gayrı düştük.Senle aynı fikirde olmayı severim. Çünkü gözüne ve zevkine güveniyorum. Ama gül hanım konusunda birleşemeyiz gibi geldi.İnşallah orta yolu bulucağız uğraşıyorum ben gül hanımı beğenmek için. Gayretliyim:))

    YanıtlaSil
  5. Gul Golgeyi bastan sona begenmedim. Ben zayiflik seviyorum Ama bu herkese yakisacak anlamina gelmiyor. Etek canta yani butun bir uyumsuzluk var. Elif Gonlum guzel bir kadin. Bende bluzunu cantasini ve ayakkabisini begendim. Ama butun olarak Harika diyemedim.

    YanıtlaSil
  6. gül saygı nın eteği ve ayakkabıları güzel ama üst taraf resimden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ama geniş görünüyor. zayıf olduğunu düşünürsek sanırım resimden kaynaklanıyor. sade ama yine şık görünüyor gül saygı.

    elif gönlüm çok sade parçaları takılarıyla coşturmuş adeta. bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  7. İlk defa Elif Gönlüm'ü beğendim hatta çok beğendim. Gül Gölge gerçekten güzel bir kadın yakından görseniz hiç böyle düşünmezsiniz.

    YanıtlaSil
  8. gül gölgenin eteği mutfak önlüğü gibi durmuş :) elif hanım oldukça göz alıcı.

    YanıtlaSil
  9. Gül Saygı'yı inceliyorum inceliyorum şık diycem bir şey irite ediyor. Dore ayakkabıları mı deseem. Mulberry çantası mı desem bilemiyorum. Elif Gönlüm'ün cuff'ı dışında enfeees :)

    YanıtlaSil
  10. gul saygi cok alimli ve gozalici bir hanim.ne giyse yakisir dediklerimizden.zayifladiktan sonra zayifladiktan once konusunu her postta var nerdeyse.elif goylumde guzel bir hanim oda eskiden daha kiloluymus.ama bir turlu olmayan birsey var.o kolundaki taki,kolyesi,canta secimleri ama yoruyor.bakin benim cicilerime der gibi bir hali var :)

    YanıtlaSil
  11. elif gonlum tecrubesizliginden olsa gerek hic risk almiyor.ona ragmen hatalar yapiyor.bana bu hali sikici geliyor.hep ben guzelim havalari

    YanıtlaSil
  12. Bu iki ismi yurt disinda gorseler ve sorsalar cevap kesinlikle guil sygi olur.kadin bastan asaga trend ayol

    YanıtlaSil
  13. EvrimKuzey16 Mart, 2012

    Gul Saygı nın gomlegı slıp seklınde olsa ımıs sankı daha mı ıyı olurmus.. ne bileyim.. bı uyumsuzluk var gıbı hıssettıyor.

    YanıtlaSil
  14. Gül saygı güzel kadın ama böyle ebru şallı gibi suni bir ifadesi oluştu eskiden daha hoştu.Demet şener-özlem yıldız-ebru şallı zaten hep benzer fabrıkasyon gıbı oldular.Barı gul hanım kendını benzetmeseydı bu sunılıge.kıyafetıde ıstedıgı kadar bılmem ne olsun hızmetlı kadın gıbı gorunuyor bakınca.hele o canta ınanılmaz alakasız olmus bu kombıne.

    elif hanım güzel ama gül hanım daha çekici göz alıcı.Fakat elıf hanımda guzel gıyınmıs ama takıları bu kıyafette gereksız uyumsuz kullanmıs

    YanıtlaSil
  15. Elif gönlüm nerde görsem aklima alessandra ambrosio geliyo ama bence elif hanim cok daha güzel :))

    YanıtlaSil
  16. çok hoş görünüyorlar etekleri çok güzel kombinlemişler..

    YanıtlaSil
  17. ELIF HANIM COK DEMODE.DOLMAN GOMLEK GIYMIS KOLLARA HEMEN CUFF YERLESTIRMIS.HERKESIN AKLINA GELENI YAPMAK SIKLIK DEGILDIR KANIMCA.KENDISI HOS OLMASA KIMSE BEGENMEZ SECIMLERINI.

    YanıtlaSil
  18. son yoruma kadar herkes fikrini iyi güzel belirtmiş. benim düşüncem yazımda da dediğim gibi ikisininde kıyafetini çok beğendim. gül saygı 'nın değişik tarzları denemesi hoşuma gidiyor. bu kıyafetiylede bana çok hoş göründü. elif gönlüm risk almayabilir ama son yorumu anlamadım doğrusu. risk almıyorsa kimseye şık demiyeceğiz demekki. geçelim bunları lütfen ! kişiler kendilerine yakışan doğru elbiseyi bulduğunda benim gözümde şıktır. yok risk almış almamış umurumda bile olmaz. güzel bir görüntü sunduktan sonra iş bitmiştir :) geçenlerde özgür masur güzel bir tivit atmış çok sevdim. "güzel elbise yoktur doğru elbise vardır !"

    YanıtlaSil
  19. Demin de son yorumlardan görüp bir başka post altına aynen şunu yazdım

    "Her Elif Gönlüm post'u altına "enerjisi yok", yok efendim "havası yok" yazan bir adsızımız türedi hayırlara vesile.

    Pelin de beğenmese kalkıp konu etmez.

    Aksine çok havalı, çok elegan ve çok tatlı bir kadın. Elbise coşmuş."

    Burada da aynen böyle. Etek coşmuş. Gül Saygı da Elif Gönlüm de benim diyen kadını bir titretir derim ben.

    YanıtlaSil
  20. Elif Gönlüm'ün o beyaz bluzuna bittiiim, öldüm geberdim. İnanılmaz yakışmış kendisine. Ve sana katılıyorum Pelin kalem etek çok yakışıyor kendisine. Kolyesi, bluzu, saçı ben çok, çook beğendim. Dönüp dönüp bakıyorum kadıncağıza.Maşallah. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  21. Gül Saygı'da bi arıza, sıkıntı yok bana göre. Aşırı zayıf ve çirkin bir görüntüsü de yok ki. Bakıyorum bakıyorum resime acaba ben mi göremiyorum anlayamadım. Gayet sağlıklı görünüyor. Ben bu resim de Gül Saygı'da tek eksiği ayakkabısının topuk boyuyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Ayakkabının topuğu daha yüksek olmalıydı. Bulduğum tek kusur bu yani:)) Bu benim fikrim.

    YanıtlaSil
  22. gül hanımın ayakkabı ve cantalarını bırbırıne uyduramadım mulberry genelde beyaz metal kullanır resımdekı de oyle gıbı duruyor ? ama ayakkabılar altın sarısı gıbı ?
    gerısı ıse cok hos ama ben
    pembe eteklı kombını daha cok begenmıstım
    bu arada Elif hanımın ayakkabılarına benzer daha ekonomık bir seçenek arayanlar su ara zara magazalarına bir uğrayın :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails