22 Mart 2012 Perşembe

BEYMEN DAVETİNDE KİMLER NELER GİYMİŞ ?

Beymen yeni sezonda satışa sunduğu markalardan oluşan mini bir trunk show düzenledi. Davetlilerin çoğu görmekten hoşlandığımız ve ne giydiklerini merak ettiğimiz isimlerden oluşuyor.




İlk olarak Aslı Şen ile başlamak istiyorum. İki ayrı davete katıldığı için ikisinden de çekilmiş fotoğrafı koyuyorum. Aslı Şen 'in ciddi kilo verdiğini sizin yorumlarınızla farkettim. Eski fotoğraflarına baktığımda aradaki farkı daha net gördüm. Tüm kilo veren kadınları seviyorum. Darısı benim başıma :)

Öncelikle Lanvin tüvit eteğine bayıldım. Sezonda en beğendiğim parçalardan biri bu etek. Çok da yakışmış. Üstüne beyaz gömlek giyerek doğru bir seçim yapmış. Ayakkabılar Jimmy Choo 'nun neon serisinden olmalı. Leopar desen çantası ise Dolce&Gabbana. Saçlarını toplamış ve sanırım balyajla iyice açmış. Bu sefer makyajını da çok sevdim. Birtek bu kombine leopar deseni yakıştıramadım ama fazlada gözüme batmıyor açıkçası.




Artık resimlerimiz kaliteleştiği için en ufak detayları bile es geçemiyoruz. Mesela ayağına yaptırdığı 'Gracias Creator' (Teşekkürler Yaratıcı/Yaradan) dövmesini net olarak görebiliyoruz. Üstelik G harfinde bir sorun olduğunu anlayacak kadar :) Dövme işiyle pek aram yoktur ama özellikle ayağa yapılan dövmeler çok hoşuma gidiyor. Acaba yenimi yaptırdı diye eski fotolarına bakayım dedim ama farkettim ki Aslı Şen 'in ayakları ya uzun paça pantalonlarla ya da eteklerle kapalı. O yüzden eskimi yenimi bilemiyorum. Sanki bir önemi var da laf olsun torba dolsun işte :)




Gül Saygı ve Elif Gönlüm ayrılmaz bir ikili. İkiside güzellik ve şıklık anlamında birbirlerine çok yakışıyorlar :) Üstelik bu sefer renk olarakta çok uyumlular.





Gül Saygı 'nın Elie Tahari 'nin 2012 Resort koleksiyonundan seçtiği eteğe bayıldım. Ön yırtmacın derinliğini ustalıkla taşımış. Yırtmaç içinden görünen farklı renk eteğe bambaşka bir güzellik katmış. İşli siyah trikosu Gerard Darel, ayakkabılar Sergo Rossi, çanta Prada. Makyajının tonları ve saçlarının güzelliğiyle nefis bir şıklık içinde.

Aynı şekilde Elif Gönlüm de harika görünüyor. Değişik kesim ceketi Closh mağazasından. Barbara Bui pantalonu, beyaz bluzu ve pantalonunu aynı tonlarda Hermes çanta ve Bottega Veneta bootielerle eşleştirmiş. Nasıl da dinamik ve buram buram bahar esintili bir kombin. Saçları ve makyajı her zamanki gibi kusursuz.




Didem Antebi de rengarenk seçimleriyle baharı kucaklamış. Celine gömleği, Hudson jeani, Celine çantası ve Christian Louboutin ayakkabılarıyla cıvıl cıvıl şahane bir şıklık yaratmış.



Begüm Şen beyazlar içinde. Brunello Cucinelli takımın en güzel detayı kolları minik pullarla bezeli merserize kollu blazer'ı. Christian Dior çantası zaten uzun zamandır merceğimiz altında. Yorumda yazdım ama birde burda meraklıları için not düşmekte fayda var. Bu çantayı almak isteyenleri doğruca İstinye Park Dior mağazasına gitmelerini tavsiye ediyorum benden söylemesi :)



İpek Varol 'un deri ceketi davetliler içinde en beğendiğim parça oldu. 3 farklı rengin bir arada güzelliği, derinin kalitesi ve parçaların birbirine minik metal tokalarla iliştirilmesine bayıldım. Ceketin markası Gil Santucci. Nişantaşı Discrete mağazasında satılıyor ve ne yazık ki sadece 1 adet getirilmiş ve o bir adetin nerede olduğuda ortada :) Hazır söz Discrete 'den açılmışken yaz sezonuna mutlaka bakınmalısınız nefis kıyafetler getirilmiş.



Bu kadar renk cümbüşünden geçelim koyu renklere. Eda Kosif 'in Kosifler düğünündeki makyaj ve kıyafetinden sonra kendisini bu kadar şık ve güzel görmek çok hoşuma gitti. Biliyorsunuz siyah renkle aram hiç yoktur ama Eda Kosif 'te siyah renk bir başka güzel duruyor.Saçları çok hoş, makyajı çok güzel. Omuzlarda cut-out uygulanmış bluzu, siyah pantalonu, zincirli kemeri, Hermes çantası ve bakır tonlarındaki ayakkabılarla şahane görünüyor.



Fatoş Sarıgül de lacivert seçenlerden. Givenchy elbisesi çok yakışmış. Ama benim gözüm Hermes 'in daha çok yeni piyasaya sürdüğü Birkin Club modeli çantasında. Christian Louboutin ayakkabıları ve Van Cleef&Arpels küpe ve bilezikleriyle buram buram lüks içinde :)



Son olarak Murat Türkili 'ye de yer vermek istiyorum. Tarzını çok beğendiğim biridir. Baştan aşağı beyazlar içinde çok şık görünüyor. Gömleğini hafifçe pantalondan çıkarmasıyla da David Beckham 'ın başlattığı gömleğin birazı içerde birazı dışarda akımını takip ettiğini söyleyebilirim.


Share

41 yorum:

  1. Gül Gölge Saygı'nın saçını arkadan da görebilseydik keşke.Çok beğendim modelini,makyajıyla da birleişnce fresh bir görüntü ortaya çıkmış.

    Aslı Şen'in ayakkabısı evet çok güzel ama parmakları içine sıkışmış gibi görünüyor.
    Bir de kaşlarında kontür var mı Pelin?Biliyor musun?

    YanıtlaSil
  2. Offf offf offf, burdaki her bir bayana ayrı bayıldım. Ama benim favorilerim Elif Gönlüm, Gül Saygı, Begüm şen ve Aslı Şen.

    Elif Gönlüm'ün ceketine ba-yıl-dııımmmm. Acaba nerden?? Müthiş yakışmış. Pantolonu, çantasının ve pabuçlarının uyumu, saçının fönü, makyajı kusursuz. Çok güzel gerçekten maşallah diyeyim de nazarlanmasın güzel hanımlar.

    Gül Saygı'nın da eteği bir içim su ve çok nefissss taşımış.Siyah bluzla kombinlenmesi kıyafeti daha da canlandırmış.

    Dikkatimi çeken bir diğer şey ise Didem Antebi ile Aslı Şen'in kolyelerinin aynı olması. Doğru mu görüyorum acaba Pelin?

    Didem Antebinin gömleği de harikaymış ve gönlümdeki Celine çantayı takması da ayrı bir güzellik katmış:))

    Begüm Şen'in ceketine de bayıldım. Nasıl da güzel durmuş üzerinde. Kolları falan ne değişik ceketin. Çantası hatta çantaları zaten her biri ayrı güzel.(Habire çantalardan bahsetmemin sebebi de benim ayakkabıdan ziyade çanta takıntımın olmasından kaynaklanıyor işte:))Bu kıyafeti bütünüyle beyazla kombine etmesi de ayrı güzellik katmış ve Begüm Şen hep gülümseyerek poz versin diyerek bu yorumu noktalamak istiyorum. Senin de eline sağlık Pelinim, bize yine harika bir post yapmışsın.

    YanıtlaSil
  3. Didem Antebi çok doğal bir şıklık içinde olduğundan çok beğendim. Aslı Şen'de çok zarif görünüyor. Ama ben ne yaparsa yapsın Fatoş Sarıgül'ü bir türlü beğenemiyorum sanki taşıdıkları zorlama gibi geliyor aynen Elif Gönlüm'de de olduğu gibi...

    YanıtlaSil
  4. elif gönlüme bayıldım şahane saçlar makyaj fatoş sarığulün hermes çantasına ,ipek varolun deri ceketine
    begum şenın pantolunu beğenmedim ceplerın astarının dışarıdan görülmesı pek hoş olmamış
    hayriye

    YanıtlaSil
  5. Didem Antebi ile Aslı Şen'in kolyelerinin aynı olması benim aklıma acaba styling konusunda Luxury Shoppers'tan yardım mı alıyorları getirdi. üstlerindeki markalar da (Celine, Lanvin) LS'in sevdiği markalar :)

    YanıtlaSil
  6. evet demet haklısın kaşlarda kesin birşeyler var.ama bana yumuşak kalem gibi birşey görünüyor.

    papişim elif gönlüm yorumları okuyunca yardımcı olacaktır mutlaka. bende bayıldım herbir parçasına.

    nihancım tabi herkesin fikri kendine. ama yarın öbürgün cadı kazanı adını vereceğim yeni bir post hazırlayacağım. o postu gördükten sonra eminim ne elif gönlüm e ne de fatoş sarıgül e zorlama demeyeceksin :)

    angel aslı şen den emin değilim ama son günlerdeki değişimiyle sanki banada destek alıyormuş gibi geliyor. ama didem antebi 'nin destek almadığına eminim. didem antebi ben kendisini bildim bileli hep aynı tarzını koruyor çünkü.

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle ipek varol günün en şıklarından,
    bencede fatoş sarıgül ne giyerse giysin eksik bişeyler kaloyor hep...

    YanıtlaSil
  8. Ben bahsi geçen iki ismin hiç LS'dan yardım aldığını sanmıyorum. Evet onların belli bazı markaları var ama ben Aslı veya Didem olsam bunu birçok kişi biliyor gidip de onlara başvurmam. Bunu burdan ben düşünüyorsam Didem ve Aslı hanımlar haydi haydi düşünüyordur diyorum. Bence tesadüf.

    YanıtlaSil
  9. Elif Gönlüm zorlama mı??? Allah aşkına azıcık takip ediyorsam ben onu hiçbir şekilde zorlama değil.

    YanıtlaSil
  10. fatoş sarıgül'ün elbisesini ve hermes'ini çok ama çok sevdim.bu sefer saçlarda harika görünüyor bayıldım :d

    gül saygı'nın saçlar ve makyaj harika.aslı şen bence zayıfladıktan sonra her kadının yaşayacağı mutlulukla süper seçimler yapmaya başladı.bencede leopar olmamış ama dediğin gibi kötü görünmüyor kesinlikle.

    eline sağlık pelincim.resimlerin hepsi şahane en ufak şeyi bile görür olduk.bu konuda şu an tek kalem olduğunun farkındasın dimi :d

    YanıtlaSil
  11. gül gölge yüzüne özellikle yanaklarına birşey mi yaptırmış eskiden daha güzeldi sanki çok şiş duruyor
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Kombin olarak baktığımızda benimde bir tek leopar Dolce&Gabbana clutch'ı düşündürdü ama kötü olmamış. Benim sorunum pek vücuduna olmamış gibi göründü gözüme. Küçük kalmış sanki kıyafetlerin içine. jimmy Choo'ların rengine bayıldım. Gül Saygı'nın trikosunu beğenmedim uymamış da bence. Makyajında da bir yağlı hava var hoşuma gitmedi. Elif Gönlüm'ün makyajı ve saçı çok çok iyi. Ayakkabılar dışında hoş. Didem Antebi çok hoş :) Boston'ı çook güzel. Brunello Cucinelli blazerı çok sevmedim. Ama Begüm Şen'e yakışmış. Dior'u da çok güzel olmuş. İpek Varol'un deri ceketini beğenmedim pek ama güzel. Kendisi genel olarak hoş. Eda Kosif'in Jimmy Choo (?) ayakkabılarını beğenmedim tek. Fatoş Sarıgül şık. Bence Birkin Club'ı çok gitmemiş kendisi çok hoş o ayrı :)
    Kapanışı şuan dinlediğim şarkı ile yapıyorum;
    Mais tant pis
    C'est avec toi que je me sens
    C'est avec toi que je me sens moi

    YanıtlaSil
  13. gul saygi asli sen didem antebi begendiklerim.ipek varol da hosuma gitti.begum sen eh iste

    YanıtlaSil
  14. butun hanimlar guzel kombinler yapmislar.bir tek fatos sarigul un cantasini elif gonlum un renk uydurma cabasini begenmedim

    YanıtlaSil
  15. Kimse kusura bakmasin ama kimse oyle cok da hos degil. herkes siradan herkes bilindik demode. Gul Golgenin cenesine noolmus Pelin? Yuzundeki kemiklerde kesinlikle farkli bir durus var.

    Benim notum 6 herkese....

    Ece

    YanıtlaSil
  16. gül gölge ve aslı şen baştan aşağıya süper gözüküyor ama gül gölgenin tirikosu kötü ama kendi güzell didem entepinin gömlegi harika harika bir blog bu bayılıyorum sanada pelincim çok kaliteli ve çok asilsin hariksın yani

    YanıtlaSil
  17. elif gönlümün tarzını çok beğeniyorum ya

    YanıtlaSil
  18. Gül gölge çok iri kemikli bir kadın. böyle bayağı iri yarı biri. yüzü de vücuduna göre küçük. çok zayıflamış. sağlıksız zayıflamış gibi duruyor. neyse Allah sağlık versin diyelim. hoş kadın.

    YanıtlaSil
  19. Ben Ece'ye takıldım. Herkes bilindik demode derken?? Ve hoş değiller derken? Daha ne yapacaklardı insanlar? Sana göre nasıl moda olunurdu bir tarif ediversen de biz de duysak senin zevkini.

    YanıtlaSil
  20. bende ece'ye sormak istiyorum. sıradan ve demode demekle neyi kastediyorsun acaba ? yani demode olmamaları için ne gibi kriterleri olmalı merak ettim doğrusu.

    tuğbade o senin asaletin çok teşekkür ederim :)

    gül gölge ye biriniz yüzü şişmiş diyor birinizde çok zayıflamış çökmüş diyor şaşırdım ne diyeceğimi :) elmacık kemikleri çok belirgin kadınlarda fazla kilo verdinmi bu gibi bir durum yaşanması çok normal. yüzüne baktığımda bana da sağlıksız zayıflamış gibi görünüyor. ama bedeni gayet yerinde. ne kemik görünüyor ne de cılız sıska bir görünümü var. aksine çok fit görünüyor.

    YanıtlaSil
  21. Ancak gelebildim:( Hemen yorumlarıma başlıyım. Gül hanımı yine beğenmedim. Niye böyleyim ben bu kadına karşı anlamıyorum. Ama yüzü cidden çok kötü görünüyor. Eski güzelliğinin yerinde yeller esiyor. Saçlarını açsa ne olurki? Açılmıcak kadar kötü değillerdir bence. Elif gönlüm'e bayıldım ceketine bittim. Çok güzel bir ceket olağanüstü. Zarif şık bir kombin yapmış bu olağanüstü cekete. Ba-yıl-dım. Tebrik ederim elif hanımı:) Aslı Şen'in ayakkabılarına hasta oldum. Ama parmakları kötü görünüyor. Rengi çok güzel ayakkabılarının ama eteği sevemedim. Eda Kosif çok şık beğendim çok güzel görünüyor abartısız şıklık budur. Begüm Şen idare eder ama kötü değil. Zaten Begüm Şen'i kötü görmek oldukça zor. Didem Antebi hep şık olmak zorundamı hepmi güzel olur bir kadın. Düğünde,davette,partide,sokakta heryerde ama heryerde şık kadın. Gömleğine bittim. Asil şıklığına bayılıyorum. Hayranım didem hanıma. Fatoş Sarıgül'ün çantası çok güzel. Saçını sevmedim yine ama kötü görünmüyor gözüme kombinini sevdim. İpek Varol'un kıyafeti hoşuma gitmedi. Genel olarak ipek varol'a ne giyse yakıştıramıyorum nedendir bilinmez. Bir de not eklemek isterim. Kaçtır görüyorum Begüm Şen'de hep aynı çanta var. Hemde üstte davetlerde. Sorsan kimbilir kaç tane çantası vardır ama sürekli aynı çantayı değişik kıyafetlerle kombin etmesi hem çok güzel hemde ustalık işi. Hani senin bir postun vardı pelin 1 çantayı 15 farklı kombinleme. Yakında Begüm hanımı da öyle bir post içinde görecez gibi sanki. Be bu zamana kadar Dior çantayı kombinleme şekillerine bayıldım. Hepsi müthiş zevkli. Begüm hanımdan da bu beklenir zaten. Kendisine bu güzel çantayı bir kere kullanıp kenara atmadığı için ve bize defalarca gösterdiği için teşekkür ederim. Sonuca dönersem kalbimin birincisi didem antebi ve elif gönlüm. Ama zaafım olduğu için didem antebi bir adım önde. Öperim pelin'im:)

    YanıtlaSil
  22. Begum Sen'in pantalonu nedir oyle??Cepler ortada, dizler pot yapmis? Belli ki utucusu evde yoktu ama pantolonu kuru temizleyiciye de mi veremedi?

    Asli Sen ise kesinlikle LS'dan destek aliyor. Ancak o kaslarin degistirilmesi, saclarin dogal renge donmesi sart.Tanriya minnet duyupta bunu ayagina yazmasi bence tam bir epic fail. Ama yapacak birsey yok, kendisi sosyete(!) ve elit(!)

    YanıtlaSil
  23. Yahu ben kimseyi kizdirmak icin demedim o sozleri. isteyen katilir isteyen katilmaz benim moda gorusume. Asli Sen'in kombini disinda bana herkes cok bilindik cok siradan geldi. DIger hic kimsede yaraticilik goremedim ben. Eda Kosif de evet hos ama oyle super falan degil. Artik biraz yaraticilik kendinden birseyler katabilme gorme istiyorum ben. Siz istediginizi begenin tabi o ayri :) enkler ve zevkler tartisilmazzz. Pelincim senle genelde hep ayni seyleri begeniriz ama ben biraz daha orijinallik ariyorum..

    Ece

    YanıtlaSil
  24. Gul Saygi'yi her gordugumde bi tabak makarna yediresim geliyor. Yuzunu iskeletor gibi goruyorum, diz kapaklari da.

    Asli Sen'in cantasi veya ayakkabisindan biri degismeli, bence ayakkabi zaten ayaklarini buzusturmusken ondan vazgecmeli diyorum. Dogmenin de neden yarisi ispanyolca yarisi ingilizce, bira sacma geldi ama dogmeler hep bana sacma geliyor o yuzden tarafliyim.

    diger herkesi begendim. Elif Gonlume asik oluyorum yavas yavas :)

    sevgiler,
    Nihan

    YanıtlaSil
  25. Aslı Şen'in makyajı, saçı ve çantası hoş ama kolyeyi yakıştırmadım. Bir de bacakları biraz kalın, ben olsam etek giymem. Elif Gönlüm çok zarif her zamanki gibi. Gül Gölge de çok güzel bir kadın ama şu kırmızı ruju baydı biraz. Onu yaşlı ve sert gösteriyor.

    YanıtlaSil
  26. pelin, blogunu uzun zamandır takip ediyorum ve beğeniyorum fakat konuyla ilgili uzmanlık yaptığım için yorum belirtme ihtiyacı hissettim, uzmanlığımı plastik cerrahi üzerine yapıyorum. Sana çok rahatlıkla söylebilirim ki gül gölge'nin yanakları ve dudakları kesinlikle doğal değil. Elmacık kemikleri belirgin kadınlarda değil daha çok elmacık kemiği implantı veya bu bölgeye uygulanan birtakım dolgu maddeleriyle aslında zayıf olan yüzlerde ki görünüm gül hanım'daki gibidir yani, yüz zayıftır ama kemikler çıkık buyüzden kimine göre yüzü çökmüştür kimine göre ise fazla şiş. Deniz

    YanıtlaSil
  27. Ben herkesin aksine olucak ama Begum Seni begenmedim. Ama Asli Seni cok begendim. Gul Golge ve Elif Gonlum artik sanki hep ayni seyleri giyiyorlarmis gibi geliyor bana Eda Kosif bence o yesil elbiseden sonra gercek haline dondu. Cok hos gorunuyor

    YanıtlaSil
  28. gamzeciğim bende nerdesin diyordum sana mail atacaktım :)

    ece şimdi anladım ne demek istediğini :) açıkçası ben orjinallikten ziyade şıklığı seviyorum. mazallah o kadar çok kişinin parasıyla felaket olduğunu görüyorum ki şık gördümmü benim için tamamdır diyorum :)

    deniz mesleki bilgini paylaştığın için teşekkürler. elbette senin kadar bilmeme imkan yok. ben çevremde gördüğüm kadarıyla konuşabilirim. annemde ve çok yakın bir arkadaşımda da aynı şey oldu çünkü. arkadaşımın resmen elmacık kemikleri tekrar çıktı ortaya. aynı şekilde annemde de yaşadım. bana biraz kemik yapısıyla da ilgili gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  29. bu arada elif gönlüm 'ün ceketi closh mağazasından. pantalonu barbara bui, bottieleri bottega veneta.

    YanıtlaSil
  30. Ya var ya burda bu kadar sallayan, onu beğenmedim yok makarn ayediresim geliyor, yok demode diyen klavye kahramanlarına bir gün 50bin TL para verebilmeyi ve gidin giyinin, makyaj yapın,alın, hatta gerekirse profesyonel imaj desteği alın da sizi bir göreyim demek istiyorum ben. Yok yaratıcı değil, yok saçı bilmem ne, yok kaşı şöyle, yüzü böyle. Herkesin bir yaradılışı var, vücut yapısı var önce bunları bir göz önüne alsak da sonra irdelesek? Birer gün de yorumcuların bir ne giydim postlarını yapabilsen keşke Pelin.

    YanıtlaSil
  31. Baska bir postta bu uyumlu haller siradan geliyor sikici geliyor dedim pelin bana kizdi :) simdi burada herkez ayni seyi yazmis:) ben kemer ayakkabi takim,renk uyumu yapilmis secimleri sevmiyorum.bana sik gelmiyor.gozu yormuyorlar sadece.bence burada didem antebi,gul saygi,asli sen cok zevkli secimler yapmislar.diger hanimlar sadece hos..

    YanıtlaSil
  32. Gul Sayg'nin ustu bence hic olmamis, anneannemin Marks&Spencersdan aldigi penye ev tshirtlerinin aynisi desem... etek harcanmis bence.

    begum sen'in pantolon ceplerinin gozukmesi pek hos durmamis. ama dip boyasini yaptirdigi icin sevindim.

    Ipek Varol'un canta ve ceket pembeleri ne tam olmus, ne de pembe-kirmizi gibi kontrast olabilmis.

    Fatos Sarigul'un kislik gri suet(?galiba?) ayakkabi ile yazlik beyaz canta kombinini pek basarili bulmadim ben.

    Adsiz arkadasim, neden bu sinirli tepki? kendi adima konusayim: zenginin mali zugurdun cenesini yorarmis misali zevkimizce elestiriyoruz, cok normal.

    YanıtlaSil
  33. Bencede bu davetinden siklari sirasiyla Asli Sen, Gul Golge ve Didem Antebi.

    Dovme sevmem, AMA cocuklarinin adlarini ve dogum tarihlerini kollarina yazdiranlardan daha guzel gozuktu gozume AMA Bir an once duzelttirmeli bas harfini.

    Gul golgeyi de pek sevmem AMA kadin ne giyse cok guzel tasiyor ve dunya standartlarinin ustunde guzel bir kadin.

    bu arada Asli sen I gecen gun Zara da gordum, sifir makyajla ne kadar guzel bir kadinmis, bayildim, soylemeden gecmiiim

    YanıtlaSil
  34. Ayni seyi dusunuyorsum, Asli Sen I sporada goruyorum her gun cardio yapiyor, makyajsiz cok daha guzel, resimlerine alakasi Yok. Birde Pelincm senden rica edicem Asli Sen spor yaparken avail guzel ve degisik seyler gidiyor, heryere baktim anlamadim. Nerden Aliyor acaba?

    YanıtlaSil
  35. benim ilk bakista gozumu rahatsiz eden kims eyok zaten bu giyim isi o kadar da kolay degil karsidan elestirmek kolay oluyo ama insan bi yerde tikaniyo bazen ufak tefek detaylara takilmamk laizm bence butund eguzle mi ona bakmak daha dogru hepimiz giyinirken ayni seyelri eminim yasiyoruzdur tepeden tirnaga mukemmel olmak cok zor her zaman hele bi d eboyle surekli mercek altindaysaniz eminim daha zordur

    YanıtlaSil
  36. ben asli sen'in destek aldigini Kosiflerin dugununde gıydıgı Zac Posen lavivert-mavi elbise sonunda karar verdim. saclar kesinlikle ezgi kiramer tarziydi. arkaya yapistirilmis islak gorunum. ama su da var ki cok cok guzel bir kadin.

    YanıtlaSil
  37. ececim beni müneccim falan sandın galiba :) aslı şen'in sporda ne giydiğini nerden bilebilirim el insaf :) eğer burayı okuyor ve yardımcı olmak isterse mutlaka benle irtibata geçecektir. hemen buraya bilgiyi koyarım o zaman.

    TE ben İpek Varol'un ceketinde ne pembe ne de kırmızı görüyorum. turuncu beyaz ve siyah olmasın :)
    bu sezon bu 3 rengi bir arada çok göreceğiz. ben çok beğeniyorum bu üçlüyü.

    adsız acaba hangi postta sana kızdım bilemedim şimdi :) aslında yorum yapanlara çok nadir kızarım o yüzden merak ettim doğrusu :) ben de kuralcılığı sevmem ama kurallara uyup da kötü görünmedikten sonra çok da önemli değil derim. en önemlisi güzel ve şık görünmeyi başarmak.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba, Celine çantaların orjinalleri nerede satılıyor? Sen kesin bilirsin :)

    YanıtlaSil
  39. Aslı Şen dövme haberimi HTKulup'de görmek çok ilginç :)

    http://www.htkulup.com/guncel/haber/729240-ayaga-tesekkur-dovmesi

    YanıtlaSil
  40. Burada benim favorim kesinlikle Didem Antebi kendine has bir tarzı var ve seçtiği şık ama sade parçalarla da bunu herkese kanıtlıyor.

    YanıtlaSil
  41. Eda Kosif'in düğünde giydiği kıyafet çok hoş bir parça,fiziğine de yakışan bir parça seçmiş. Fakat makyajı biraz abartılı olmuş. Daha açık tonlarda yapılan bir makyaj daha hoş olabilirdi:)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails