10 Nisan 2012 Salı

2- CADI KAZANI !

Bakın bakalım bu sefer cadı kazanıma kimler düşmüş :)



Doğrusu Tilda Tezman beni hayretler içinde bıraktı. Yaşına göre gayet hoş ve fit bir kadın olmasına rağmen hangi akla hizmet bir Hervé Leger giymiş anlamak zor. Belli bir yaştan sonra bu markadan bırakın giyinmeyi yanına bile yaklaşılmaması lazım !



Müge Canmutlu 'nun elbisesini hiç beğenmedim. Kesimi, işleri, bolerosu pek bir fena. Üstelik dekolte de kötü görünüyor. Saçı ve makyajının abartısı yetmemiş gibi birde kıyafete ağır mücevherler kullanması ortaya son derece alaturka bir görüntü çıkarmış.



Suna Vidinli 'nin Dior davetindeki elbisesini çok beğenmiştim. Ama bu kıyafeti minyon fiziğiyle son derece yanlış bir seçim. Çıtı pıtı bir fiziğiniz varsa mümkünse bu boy ceketlerden kaçınacaksınız. Bacak boyunuzu olduğundan daha kısa göstermekten başka bir işe yaramaz. Paça boylarına değinmiyorum bile.



Leyla Alaton 'da şık bir kıyafet görmeyi zaten beklemiyorum. Ama ağır bir davete bu kadar kötü kesim bir pantalon ile katılmaya ne denir bilemedim doğrusu. Ha birde bileğindeki çorap izlerinin ortaya ne kadar sevimsiz bir görüntü çıkardığını söylememe gerek yok sanırım.



Burcu Karabacak teniyle uyumsuz suni bir sarışınlığa sahip. Bunun yanısıra giydiği kıyafetlerde görüntüsünün abartılı olması için epey elverişli. Hele o sarı renklerdeki portföy, ayakkabı ve oje üçlemesi tam bir sanat eseri !


Share

30 yorum:

  1. burcu karabacak biraz begüm şen i biraz da gül gölge yi taklit etmeye çalışmış gbi geldi bana.

    müge canmutlu 80 lerden çıkıp gelmiş gibi. kırmızı giymek bence çok cesaret ister. i kural taşşşş gibi olmak ikincisi ise genç olmak en azından genç görünmek, like begüm şen:)

    tilda tezman ın fiziği yaşına göre bencede iyiymiş. boyundan aşağı bakarsak rahatsız edici değil. amaaaa bu elbisenin altına çorap giymek nedir anlamıyorum. gşder bacak estetiği yaptırırım o da kurtarmazsa giymem olur biter.

    YanıtlaSil
  2. pantalon şeklinde bir yazım yanlış. doğrusu pantolon olmalı.

    YanıtlaSil
  3. leyla alaton un pantalonu için söylenicek o kadar çok şey varki..

    ablacım sen acaba kıpkısa olan o bacak boyuna hangi akla hizmet o pantalonu giydin hadi giydin hiç olmadı bide altına o vallahi hiç anlatamıycağım ayakkabıları giydin..hiçmi aynaya bakmadın diycem ama muhtemelen senin aynan yarım altını görmedin çıktın sen..hiçmi bakmadın davetiyeye görmedin ağır bi gece olduğunu??

    burcu karabacak azıcık sıksa demet akalının eski halini ezer geçer bu sarışınlığıyla..vallahi kalmadı artık bu kadar kötü sarı saç yapan kuaför ama belliki çok aramış kendisi kuaförünü?? o sarı renginde iğrenç ayakkabı çanta eşleşmesine girmek istemiyorum pelin istemimyorum !!!! acaba kaçıncı yüzyıl modasıydı bu ayakkabı çanta eşleşmesi??

    cadı kazanına attığın tüm hanımlara moda dolu günler diler bu kadar kötü görüntüden sonra ben bi gidip alttaki postlara bakıyım derim.. :D

    YanıtlaSil
  4. vallahi su anda kemeraltındaki gelinlikcilerin vitrinlerinde bile müge canumutlu nun giydiginden daha guzel elbiseler var....

    YanıtlaSil
  5. Ben Leyla Alaton'u güzel bulanlardanım genelde..

    YanıtlaSil
  6. Bazi yorumlardaki ifadeleri blog sahibi olarak nasil yayinliyorsunuz anlamiyorum. igrenc, ablacim,.. gibi sozcukleri ben okudugumda utandim, yazanin seviyesizligini bari siz engelleseydiniz Pelin hanim. burada bu tip hakaretleri yayinlamadiginizi zannediyordum, uzuldum.

    YanıtlaSil
  7. Yani hepsi o kadar kotuki. Suna Vidinli digerlerinin yaninda sIk bile kalmis. Zaten iki kirmizida eterin beteri. Leyla Alatonun paca boyu. Saka gibi. Ama ne olur su Burcu Karabacak artik su blogda iyi veya kotu hic olmasa diycem.

    YanıtlaSil
  8. Leyla alaton gercekten anlam veremedigim bir durum içersinde:( herkesin bir tavrı vardır; kimsi hep modayı takip eder yakistirdigini giyer, kimisi hep trendy olmaya çalışır, kimisi klasik sever, kimi nostaljik ya da rock & Chic, ya da hepsinden tadimlik yapıp keyfini çıkarır hayatın ya da davete , moduna, zaman zamanda kendi donemsel geçişlerine göre tercihlerde bulunur...ama bahsettigimiz kisiler içerisinde tek beni 'niye böyle yaptın?' diye düşündüren leyla hanım. Yani siyah güzel bir kumaş pantolon giy üzerine siyah ipek bluz , İnanın çok daha uygun olucaktir .. Kendisi acil, lütfen biraz bişeyi özellikle giymeye çalısmadan giyinsin:)
    Neticede güzel ve kisinin kendini mutlu edecek sekilde giyinmesi icin çok paralara gerek yok sadece 'ZEVK' olsun... Bakınız posttakilere hepsinin kendilerine göre zenginlikleri var ama; ya biri çok zevksiz, ya biri kendini inanılmaz güzel düşünüp o sarı sacları kullanıyor ya da kendini güzelmem cirkinlestiriyor:(
    Asıl benim özellikle özet gecmek istediğim su: burada adı gecen herkes hep doğru , hep süper, hep mükemmel olacak değiller, bence o kadarda ugrasmamalilar, neticede aktris, aktör, şarkıcı, celebirity:) değiller, bu isten para kazanmıyorlar( kazananlar hariç ki onlar bile bknz: siren Ertan )sosyal cevrenin, cemiyetin ya da sosyetenin üyeleri olarak herkes nasıl kendi arasında kızsalar dedikodusunu yapıyorsa birşeyde bir nevi öyle:)), yaptığımız yorumlarin katkısı varsa ne ala:) bu posttakilere mesela...
    Yoksa güzellikleri görmeyi , giymeyi, taşıyabilmeyi ve alabilmeyi herkes ister...
    Posttaki hanımlardan ricam madem doğru tercihleri yapamamışlar , daha 'SAKİN' giyinmelerini tercih ederim.
    Sevgilerrrr Selinnnn

    YanıtlaSil
  9. iğrenç kelimesi kişinin şahsına değil çanta ve ayakkabı eşleşmesine yapılmıştır. lütfen eleştirmek adına bana daha mantıklı sebepler sunun.

    YanıtlaSil
  10. bende o adsız arkadaşın riyakarlağına hasta oluyorum. hanım ablayı görende hayatında herkesi beğenmiş herkese olumlu yazmış konuşmuş sanacak. 7 göbekten istanbullu paşazade torunu ya zat-ı muhteremler.
    a be ablacım isteyen seviyesiz isteyen seviyeli yazar. çok rahatsız oluyorsan çeker gidersin. sanamı kaldı bir blogda gelip adap edep nizam diksiyon dersi vermek. bu dünyada yaşıyorsan reali olsun sanalı olsun herkesi hepsini herşeyi hepimizi hazmedeceksin. yoksa mutsuzların şahmaranı olursun be ablacım. kasma bu kadar. diyorsunuz ya blog sahibine bari sen engelleseydin diye, bu yağtığın ne diyeyim mi abanın altındaki sopadır el meali; eğer engellemezsen seni okumayız. çokda tınnnnnnnn der sana. çünkü ayıla bayıla okuyacaksın okuyacağız. o yüzden o ipe sapa gelmez ders verme modunu aba altındaki sopanı sakla otur adabıya edebiyle oku ya da katılımcı ol. bu saatten sonra kimse senden hayat dersi almaz. alacaksada bu üslubunla seni kapı dışarı ederler anladınmı ablacımmm.

    YanıtlaSil
  11. Tilda Tezman'ın Hervé Leger giymesinden ôte kombini hatalı bence.
    Müge Canmutlu arkadaşım madem sosyetiksin, para harcayamıcaksın git basic bir şey diktir. Nedir bu zevksizlik. İştahım kapandı resmen.
    Suna Vidinli'nin kombininde sorun yok tweed ceketi, Kelly'si çok hoş ayakkabılar da aynen ama vücuduna uygun olmamış.
    Leyla Alaton'un çorap izleri iştahımı kapatan bir diğer öğe.
    Burcu Karabacak kendine uygun, seksi olduğunu zanneden havasında. Aynı davette Beğüm Şen ile yan yana gelmiş midir merak ediyorum. Pucci'di Tom Ford'cuklarıyla.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Pelin,
    Ben yazılan yorumlarin hepsine katılıyorum fakat ve maalesef yazılma üslubundan ve ona karsı yazılan yorumdan okuyucun olarak son derece rahatsız oldum , ben de her ikisini de yayinlamamann daha iyi olucagini dusunenlerdenim.
    Eğer bu tarz yazışmalara izin verilirse bence kalitemizi ve seviyemizi düşürmüş oluruz ki keyif icin yapılan bu blog adına yakışıklı almaz.
    Neticede bu ınsanlar icin olan eleştirilerimizi de seviyeli yapalım ki tahmin edebileceğinden fazla takipçisi olan bu blogun okuyucuları icinde ornek olalim , birbirimizle doğru konuşabilmeyi becerebilmemiz gerekiyor.
    Sırf tanışıklık olmadıgı icin özensiz konuşma hakkımız yok,
    Lütfen eleştirileri yaparken sadece saygılı olalım ;tvlerde gördüğümüzden, etrafta şahit olduklarımızdan bir farkımız olduğu belli olsun!!!!!
    Tadı kaçmasın:(
    SevgilerrSElinnnn

    YanıtlaSil
  13. Derya ağzına sağlık, her kelimene katılıyorum.

    Ben öncelikle şunu anlamak istiyorum; nasıl bir kafa "eşleşme" için "iğrenç" denmesini hakaret olarak algıladığını belirtir de gider bir insanın sıfatına "zevksiz" der ve bu dediğini hakaretten saymaz? Bana bunu bir anlatabilir misin Selin?

    Emel yıllardır tanıdığımız, eğitimini, kültürünü, altyapısını bildiğimiz bir arkadaşımızdır. Esprilidir, güleçtir, candan ve samimidir. Burada da esprili esprili yazmış, bu kadar zor mu idrak etmek? Ayrıca kendisi yazılanı da gayet net ve açık anlar; kimseye de hakaret etmez. En önemlisi, adını yazar, adı sanı bellidir; gidip "anonim, adsız" olarak yorum yazmaz. Zaten ilginç olan bu tür garip garip çıkışların, nefret yorumlarının "adsız" profillerden geliyor olması.

    Pelin'cim sen çok medenisin, insanlar normal normal yazabilir çizebilir, yorumlayabilir diye düşünüyorsun ama yok; internette anonimlik çıktı çıkalı bizim millete bir haller oldu.

    Ayrıca; madem burası Pelin'in blogu, madem senin deyiminle "keyif için yapıyor" bu blogu, neyi nasıl yapacağını, neyin yakışık alıp almayacağını da senden de benden de iyi bilir sen onun adına endişelenme hiç. Yıllardır bu işi yapan insan o; blogun sonunda koca koca yazılarla hukuki uyarıyı koyan; bir sürü nefret ve hakaret yorumunu da eleyen yine Pelin'in ta kendisi. Birinin birine "ders" vermesi falan gerekecekse; tavsiyem Pelin'i daha iyi izlemendir belki 3-5 birşey algılayabilirsin, niyetin varsa da öğrenirsin.

    YanıtlaSil
  14. Konuya gelirsek de gerçekten hepsi inanılmaz kötü gözüküyor. Tilda Tezman'ın saçları ve vücudu o elbiseyle tamamen alakasız. Müge Canmutlu öncelikle çok mutsuz gözüküyor, ama haklı ben de öyle bir elbise giysem böyle üzgün üzgün bakardım. Burcu Karabacak... Burcu karabacak... O ceketi kaymış külhanbeyi gibi adeta "savrukça" giyilmiş yarı açık omuz; elinde tuttuğu o sarı "şey" ve belindeki kemer ile 2012'de değilmiş gibi. Gerçi hep böyle... Neyse.

    Suna Vidinli ve bitmek bilmeyen Hermes'leri isimli bu güzide çalışma içlerinde nispeten düzgün olanı...

    Leyla Alaton'dan ben de inanılmaz bir şıklık beklemiyorum aslında bu protest halini de seviyorum. Takılsın kafasına göre yakışıyor :) Bir tek Alaton'un görüntüsü sinirimi bozmuyor, bir de bir nebze Suna Vidinli diyelim hadi... Gerisi, ı-ıh.

    YanıtlaSil
  15. Selin; bence sen kalite falan derken şu imla ve yazım hatalarıyla dolu yorumunu bir oku da öyle devam et. Ne ne yazdığın belli, ne de herhangi bir imla kuralına uyuyorsun. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu?

    YanıtlaSil
  16. Şu Çorap çizgileri derdi bende de var gündüz iş yeri pantalon çorabı akşam bir davet varsa yok ne yapsam o çorap izleri geçmiyor :( Buna bir önerisi olan varsa yazsın lütfen süper olur? Özellikle arada bir iki saat bile olsa zamanınız olmadan ayakkabı değiştirdiğinizi ve giysi değiştirdiğinizde çok kötü bir sorun bu. İlaveten Leyla hanımı elleri ayakları efsane gözleri ve paylaştığım ortak derdi çorap çizgileri ile çok seviyorum .
    Bu arada anonim ya da adsız yorum yazmanın saklanmak gizlenmek olduguna inanmıyorum zira bir nick ile girmek de benim için aynı şey ancak bir süredir yorum yazmıyorsam bu da yorumlarda hissettiğim gruplaşma ve hafif çeteleşme havası.. burda resimlere yorum yazarken eleştirirken iyi ama bir yorumcunun yorumunu eleştirdiğinizde vay efendim siz misiniz bunu yazan? o çok 'hanım biri o çok kibar biri vs vs iyi de biz bilemeyiz ki sizin arkadaslık ilişkileriniziş yazdığı yorumu değerlendirebiliriz ancak ve bir yorum eleştiri içeriyorsa yorum sahibi de yazdıkları hakkında eleştiriye de açık olmalı diye düşünüyorum. Ayrıca sevgili Pelin blogunu cok seviyoruz ama yorum yazmadan bir kaç kere düşünüp yazılanları okuyunca genelde vazgeçiyoruz sırf bu sebepten. hatta aramızda konusuyoruz bunu birkaç arkadaş. Son zamanlarda oluşan bu hava cidden bu denli özenli ve güzel hazırladığın bloğun havasını bozuyor.
    Adsız arkadaşlarla ya da selin hanımla bir tanışıklığım olmadığını söyler ve tekrar konu açılmışken düşüncelerimi yazmak istediğimi nacizane belirtirim.
    Bilun- google accountu kullanmıyorum ve bu beni adsız yapmasın :)

    YanıtlaSil
  17. Kazan pek bir fokurdamaya başlamış Peliiinnnn:))) Ama yorumlar beni her zaman daha da eğlendiriyor.Kaynamaya başlayan yorumlar:-P

    YanıtlaSil
  18. kişilerin sırf hitap tarzını beğenmediğim için yorumlarını yayınlamama diye birşey olamaz. böyle bir mantık blog aleminde yoktur olamazda. sadece blog değil, insanların fikirlerini özgürce ifade edebildiği hiçbir platformda böyle bir ayrımcılık sözkonusu olamaz. bu dediğiniz ancak küfür ve kişisel hakarete girerse sözkonusudur. kaliteli ya da sizin deyiminizle kalitesiz her yorum benim için önemlidir ve değer veririm. bu konuyuda fazla uzatmamanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  19. Tum resimleri olgunlukla karsiladim, hepsine hosgoruyle yaklastim....Ama Leyla Alaton senelerdir oldugu gibi son haliyle de yedi bitirdi beni...Kendisiyle Guler Sabanci'nin (tanisikligi mutlaka vardir) samimiyet derecesi nedir bilemem ama; sosyal statu, fizik ve yas itibariyle en kisa zamanda kanka olup, birlikte alisverise cikmalarini temenni ediyorum. Leyla Hanim'in ustune basina birseyler alsinlar; zira ben cok uzuluyorum, alti kaval ustu sishane denen durum bu olsa gerek.

    Not:Beyaz ceket, gerdanin gozukmesi, guleryuz, makyaj, hatta sac rengi ok, onlarla sorunum yok.

    Inci Mercan.

    YanıtlaSil
  20. Nasıl ve nerden anlamak isterseniz otdan anlayın. Madem hep kavgacı ve muhalefet takılmak ve taraf olmak istiyorsunuz buyrun, ben blog U sahiplenerek ve biz diye yazıyorum ammmaaaa anlayana...
    Ha buarada id falan alınır, farklı bir isimle yazılacaksa yine yazılır komik olmayın:) isteyen ne yapmaz. Ben sadece biraz daha usluplu ve saygılı olmamızdan yanayım velevki (!) istenmiyorsa devam edilsin...
    Selin

    YanıtlaSil
  21. Üslup ve saygı konusunda bir sorun yaşamıyorum ama olur da sen birşeyler öğrenmek istersen birkaç kitap tavsiye edebilirim açar açar okursun Selin.

    YanıtlaSil
  22. Selin su son yorumunu bir kez daha oku bence kim muhalefetmis bir daha gozden gecir.Buraya gelip yorumculari elestirip, agzına geleni soyleyip, insanlara saygısız,uslupsuz diye haraket edip gitmekbukadar ucuz olmamali.Sırf bu yuzden cekinip yorum yazmiyorsaniz cok iyi yapiyorsunuz cunku burada kimse yorumculara ve kisilere hakaret etmez. Papis ve Derya yine harikasiniz tespitleriniz cooook yerinde! (Telefondan yaziyorum imla icin uzgunum)

    YanıtlaSil
  23. çorap izinin görülmesini istemiyorsanız lastiği sıkı olmayanlardan seçeceksiniz başka çaresi yok :)

    YanıtlaSil
  24. hep kavgacı hep muhalif olma durumu burada tek bir kişi için bile denilemez. böyle bir durum insan yapısına aykırı istesede yapamaz.

    muhalif olmaya karşı olan kişinin yorumuna bakarsak o da bir muhalif aslında ama bunun hala farkında değil:)

    burada herkes aynı tarafta olursa herkes aynı elden çıkmış olursa "seviyelim olalım, muhalif olmayalım, taraf olmayalım" diyen kişiler olarak burayı ilk terk eden kişiler olur. bunu nereden anlıyoruz; kendisine göre yazılan olumsuz yorumların peşine hafiye gibi düşmesinden.

    pelin in yayınlamadığı yorumlarım olyor. o zaman ipin ucunu fazla kaçırmışız deyip ona göre yazıyorum. bu konuda pelinin terazisine fazla güvenenlerden biriyim.

    YanıtlaSil
  25. eyvahh eciko sen naptın :) bu yorumunu onaylarsam valla ortalık birbirine girer burda. en iyisi eskileri eskilerde bırakalım ne dersin :)

    YanıtlaSil
  26. Ha ha ha:)))))))))) Haklısınız:))) ama çok komik bir haberdi:))) Hala gülerim:))))

    YanıtlaSil
  27. Yorumlarımı yazıcam, ama tek farkla beğenmediğim birsey de olsa 'saygi' çerçevesinde! çok gereksiz cevaplar verilmiş ama sorun yok ... Kolay gelsin herkese..
    Zamanla basta sizde tanismiyordunuz benide tanır ve seversiniz:) yeni yorum yapanlara beraber girisiriz ' yok tanısanız ne kibardir, ne kadar temiz kalplidir' diye..
    Aslında yazdıklarımda hiçde olumsuz bir yaklaşım yoktu ama ben hatalı olayım :)
    Neticede sunu da son kez kendi adıma yazayım ( aklıma yazarken geldigi icin:)) iki kisi alışverişde yan kabinlerde bır iki ürün deniyorsunuz , gözünüzün ucuyla görüp fikir söylemek istiyorsunuz ( bizim yorum yaptığımız kisilerde aynen göz ucuyla gördüğümüz kadar yakın bize unutmayalım, daha yakın olsakda ya da arkadas, neysee....) hangisini demeyi tercih edeceğinizi kişiliğinize bırakıyorum:
    1- elinizdeki çanta iğrenç olmuş!!!
    2- çanta olarak daha zevkli birsey tercih edebilirsiniz!!
    :))))(velevki sizden bekliyorum cevabı ve dikkatinizi çekerim sen diye hitap etmiyorum,sanırım hem benden buyuksunuz hem de sizi henüz tanımıyorum)
    teşekkürler Selin

    YanıtlaSil
  28. Anlamadım neyin cevabını bekliyorsun? Sen&siz farketmez; burada mainstream gazete çıkarmıyoruz nasıl istersen öyle hitap edebilirsin.

    Hah, eğer yan kabine fikir beyanını soruyorsan, hiçbiri derim.

    Zira medyada gözükme niyeti ve bu tür bir yaşantısı olmayan hiçkimsenin; düz normal insanın ne giydiği ne tercih ettiğiyle ilgilenmiyorum.

    Yok ama yan kabinimdeki bir selebriti ise bir düşünürüm. Allah korusun atıyorum demet Akalın varsa yan kabinimde bir kere, elimdekini bırakıp o mağazadan derhal çıkarım sanırım bir daha da uğramam. Yok ama İnci Aksoy varsa o kabinde ve illa bir fikir beyan etmem gerekiyorsa ikinci cümleyi tercih ederim.

    Son olarak; farkındaysan bana, benim kurmadığım bir cümle üzerinden soru soruyorsun Selin :) Neyse; kalp kırmaya falan gerek yok, uzadı uzayacağı kadar.

    YanıtlaSil
  29. Pelin gerçekten süper tespitler yapmışsın. Bizim "sosyete"nin bu daracık, dar, daha da dar hatta en dar giyinme sevdası nedir gerçekten?Şu fotolardaki herkes dapdar dapdar iyinmiş ciddiyim sıkıntısı bana bastı.

    YanıtlaSil
  30. şimdi belliki uzun zamandır girmediğim için böyle olaylar olmuş üzüldüm..amaaaa ablacım senin ne alıp veremdiğin var bilmem ama bizim burda yaptığımız eleştirmek.n buda yorum butonu!! beğenmedin mi açmazsın yorumları okumazsın olur biter kendi yorumunu yazarsın geçersin..illa takılıcam diyosan bence blog kültürün yoktur senin!!!! çünkü blog samimidir gerçektir ve tabiki saygı çerçevesinde herşey söylenebilir okursun okumazsın farketmez ama ben bundan sonraki tüm yorumlardada böyle yazacağıma emin olabilirsin sevmedin mi geç benim yorumlarımı gitsin!! kimse okumak zorunda değil zaten çünkü post yazmıyorum ben yorum yazıyorum adı üstünde!!! allahtan alıngan bi yapıya sahip değilim de bunu pek sallamıyorum sevgilerimle ablacım ;)))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails