20 Nisan 2012 Cuma

5 - BU KİME AİT ?

 


Böylesi nefis güzellikteki bir croco Kwanpen çanta Bu Kime Ait ? denmeyi sonuna kadar hak ediyor.

O nasıl güzel bir pembedir öyle. Biraz daha bakarsam şair olabilirim :)

Yorumum niye yayınlanmıyor diye telaş etmeyin hepsini pazartesiye kadar bekleteceğim. Bakalım bu sefer ki performansınız nasıl olacak :)



CEVAP : SİREN ERTAN ÇARMIKLI

Soruyu sorduğumun ertesi günü fotoğrafın birçok yerde yayınlanması sonucunda elbette çoğunuz doğru cevap vermiş oldu. Bu durumun beni ne kadar sinir ettiğini söylememe gerek yok sanırım. Ben hiçbiriniz bilemez derken meğersem şu ana kadar en fazla bilinecek soruyu sormuşum. Bunu en kısa zamanda telafi edeceğimi umuyorum :)

Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde beyaz renkli deri Siren Ertan by Punto elbise, Hermes fular, YSL ayakkabılar ve pembenin en güzeli bir Kwanpen çanta görüyorsunuz. Klasik tarzı ile tam kendisinden beklenilecek bir şıklık içinde.

Bu sefer kimler bilmiş diye liste yapmama imkan yok. Kimler bilememiş diye yapsam daha doğru olacak sanırım :) Katılan herkese sevgilerimi gönderiyorum ve teşekkür ediyorum.


Share

61 yorum:

  1. Buldum senin^_^

    YanıtlaSil
  2. Reyhan Demirören veya Feryal Gülman.

    YanıtlaSil
  3. Yüzük/alyanstan doğru tanıdıysam, Siren Ertan'a ait:)))) Mutlu bir hafta sonu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Bence Siren Ertan Çarmıklı

    Ülkü

    YanıtlaSil
  5. siren ertan
    gul

    YanıtlaSil
  6. Şükran Güzeliş olabilir mi?

    YanıtlaSil
  7. Su anda bestasa odaklandim dikkatimi toplayamiyorum;)))
    Ozge

    YanıtlaSil
  8. siren ertan çarmıklı **

    YanıtlaSil
  9. Tabiki Siren Ertan Çarmıklı'nın :)

    YanıtlaSil
  10. Siren Ertan Çarmıklı diyorum;)

    YanıtlaSil
  11. valla kime ait hiç bilemem ama çok çok beğendim! kime aitse gerçekten zevkliymiş :) umarım kombinin geri kalanı da bu çantayı hakkıyla taşıyacak kadar güzeldir..

    YanıtlaSil
  12. Atıyoruuum Arzu sabancı? :D

    YanıtlaSil
  13. Hadi ilk yorumu ben yapayim. Aylin Tahincioglu olabilirmi? Sanki bacaklarindan o mus gibi geldi bana. Arastirmak icin ne yazikki zamanim yok;-)

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  14. Ya resmen pazarda satilan cakoz cantalara benziyor. Kwanpen demeseler pazara koysalar elimi surmem kwanpen olunca sukseleniliyor ee tabi malzemesi Falan da cakoz diil haliyle.
    Bu modayi anlamak ne Zor markaysan urettklerin begenilir diilsen feristahini yap ucuzsundur.
    Kim sorusuna gelirsek kwanpeni tr ye siren ertan in arkadasi getirmisti heralde arkadasi icin destek olmustur.
    Siren ertan diyorm AMA o kadin zevkli boyle bir renk canta takicagni dusunmuyorum.

    YanıtlaSil
  15. Siren Ertan'da görmüştüm sanki..

    YanıtlaSil
  16. Gunaydin Pelin,
    Bu resimdeki canta bugun sahibesiyle beraber Hurriyet gazetesinde kullanilmis.

    YanıtlaSil
  17. Gunaydin soruyu yeni gördüm. Cevap Siren Ertan Carmikli

    Behiye

    YanıtlaSil
  18. Siren Ertan:)
    http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/GaleriDetay.aspx?cid=55636&rid=2368&p=6

    Inci Mercan

    YanıtlaSil
  19. Pelincim olsa olsa Siren Ertan Çarmıklı olur diyorum. Renk filan biraz daha onun stili gibi:)

    YanıtlaSil
  20. siran ertan çarmıklı tabiki.......

    nadya........

    YanıtlaSil
  21. SİREN ERTAN ...EMİNİM :)

    YanıtlaSil
  22. PELİNCİM BİRAZ DAHA YARATICI OLMALISIN BENCE, KOYDUĞUN ÇANTANIN FOTOSU HT KULUP TE VAR, TABİKİ DE SİRAN ERTAN ÇARMIKLI...

    YanıtlaSil
  23. uluslararası barış için bilim konferansının italya başkonsolosluğunda düzenlenen kokteylle katılan siren ertan çarmıklı.uzun bir araştırma oldu ama bildiğimi düşünüyorum.çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  24. tabii ki Siren Ertan:))

    YanıtlaSil
  25. Hahaaa:) şimdi htkulüpte gördüm doğru tahmin etmişim çünkü bu pembe tonlarını Siren Ertan çok seviyor ve sık sık kullanıyor :)

    Ülkü

    YanıtlaSil
  26. siren ertan çarmıklı

    YanıtlaSil
  27. Siren Ertan

    YanıtlaSil
  28. siren ertan çarmıklı

    YanıtlaSil
  29. Siren Ertan Carmikli- Italya Baskonsoloslugu Daveti. Bu seferki cok kolay olmus, HT Kulup okuyan herkes gorup, bilir bu soruyu!!
    Ylz

    YanıtlaSil
  30. tabiiki siren ertan

    YanıtlaSil
  31. Sinan Ertan

    Esra Ak

    YanıtlaSil
  32. Salam. Azerbaycandan salam hepinize. Ismim Gulnar, sayfanizi her gun izleyirem ve cok beyenirem. Cantaya gelince bu siren ertan carmikliya aid.

    YanıtlaSil
  33. feryal gülman

    YanıtlaSil
  34. siren ertan:))

    YanıtlaSil
  35. Siren Ertan. ojelerden tanıdım :)

    YanıtlaSil
  36. Tabi ki Siren Ertan...
    Canta onun olabilir ben yüzügü alayim lütfen.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  37. ablacım bu soru sanki kolay oldu gibi.sonuçta ben böyle şeylerden hiç anlamam ama bir kerecikte olsa bulayım dedim ve google a davetiyeler yazdım ht cemiyet çıktı.ve direk siren ertan çarmıklıyı gördüm. kopyala-yapıştır oldu ama sizden yabancıları da vermeni istiyorum.bunları yazdım ama bilgin olsun diye.yani vicdanım el vermedi.cevabım yorumun içinde ve daha önce de yazmıştım.s.e.ç bu kadını seviyorum.beyaz ona yakışıyor.

    YanıtlaSil
  38. Siren Ertan Çarmıklı

    YanıtlaSil
  39. Siren Ertan Çarmıklı

    gülnihan

    YanıtlaSil
  40. Tabikide Siren Ertan .. Sevgiler =)

    YanıtlaSil
  41. Pembe Kwanpen canta Siren Ertan Çarmıklı'ya ait..

    YanıtlaSil
  42. Tabiki de Siren Ertan'a ait!!!

    YanıtlaSil
  43. Siren Ertan Carmikli'ya aitir :)

    YanıtlaSil
  44. Siren Ertan Çarmıklı

    YanıtlaSil
  45. siren ertan :)

    YanıtlaSil
  46. Siren Ertana ait:)

    YanıtlaSil
  47. Siren Ertan'dir, keza bu renk ojeye bayiliyor.

    YanıtlaSil
  48. kwanpen 'i de pazar malı yaptınızya bravo ne diyim :) malzeme olarak en nadide ve kalitelisini kullanır.zaten elinize aldığınız an anlarsınız derinin güzelliğini.umarım dediğin gibi pazarlarda da böylesi kaliteli ürünleri görebiliriz.

    Azerbeycan 'a sevgilerimi gönderiyorum hoşgeldin aramıza :)

    ojelerden tanıyan seyran 'a ve nihan 'a özel tebriğimi göndermezsem olmaz. inanılmaz bir göz tebrikler :)

    sorma merci soru resmen harcandı gitti yazık oldu :)

    YanıtlaSil
  49. Uf ya ne güzel yayınlanmış sağda solda ve ben Elizabeth'ciğime çaya gitmiştim bu sefer de tutmadı haliyle :D

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails