30 Nisan 2012 Pazartesi

Denim Gömlek Şıklığı..

Son günlerde 2 isim var ki denim gömlek kullanımları ile epey dikkatimi çekiyor. Biri Gül Saygı diğeri ise Didem Antebi.




Gül Saygı IFW sırasında denim gömleğiyle nefis bir kombinasyon yapmıştı ve tüm organizasyon boyunca en beğendiğim şıklığı olmuştu. Geçtiğimiz günlerde ise yine denim gömleği, deri ceketi, kloş eteği ve Prada ayakkabılarıyla son derece hoş görünüyor.

Ve yine geçtiğimiz hafta içinde Didem Antebi 'nin denim gömleği, mini eteği ve Chanel babetleri ile yarattığı şıklık harika. Hem genç, hem şık, hem modayı yakalamak hem de bir çocuk organizasyonuna katılmak için ideal bir kombin. Şimdi bu son cümleyi niye söyledim değil mi ? Çünkü bu çocuk organizasyonlarında öylesine noel ağacı gibi bulduğunu takıp takıştıranlar var ki çocuksu ve enerjik ruhla yakalan şıklıklar gözüme çok daha hoş görünüyorda ondan.



Birde dünyaca ünlü isimlere bakalım. Denim gömlek giyen o kadar çok isim varki o yüzden sadece en beğendiğim stilleri paylaşıyorum. Shala Monroque 'un neon sarısı ve Sarah Rutson 'ın alacalı eteğiyle denim gömlekler şahane görünüyor. Rachel Roy 'un sarı pantolon üstüne de çok yakışmış. Denim gömlek dendimi Emmanuelle Alt 'ı es geçmek olmaz. Ağır maskülen tarzıyla örtüşen denim gömlek kombinlerinin hepsi birbirinden başarılı.



Share

14 yorum:

  1. Gül Gölge'nin elmacık kemikleri çıkık yüzünü acayip beğeniyorum.

    Didem Antebi'de gerçekten casual chic olmuş çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. gül gölgenin Prada ayakkabılarını ve jean gömleğini çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Tüm kombinler birbirinden güzel. Ayrıca Gül Gölge'nin eski performansını yakalamasıda ayrıca sevindirici. Görsel olarak gözlerimiz bayram ediyor.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  4. gül gölge harika bencee_________

    YanıtlaSil
  5. Dolabımda bahar detoksu sonrası verilecekler arasına ayırdığım bir demim gömleğim vardı, bu postdan sonra hemen koliden çıkarıp yeniden dolabıma koydum. Bir kaç yıldır giymiyordum, bu sene bir şans daha vereyim gomlegime. Tam zamanın da bir post. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. pelincim cok güzel bir post denim gömlekler cok moda didem antebinin dogal cabasiz sik havasi cok hosuma gidiyor gül gülgede gercekten cok güzel kadin ama prada ayakkabiları begenmedim bi tek

    YanıtlaSil
  7. Acik mavi jean gomlek ve koyu mavi jean pantolonu altli ustlu giymek cok revacta ama bir turlu cesaret edemiyorum. ben de chambray dedigimiz dokudaki jean gomlegimle en fazla siyah kotla birlikte kot ustu kot yapabildim icim rahat ederek. bakalim bizden mavili takim yapan kim cikacak.

    http://d1535dk28ea235.cloudfront.net/preset_65/katie-holmes-290.jpg

    bu arada gul hanimin saclarini boyle toplamasini cok yakistiriyorum. ama ayakkabilarini begenmedim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Pelin, yine cok ilham verici kombinleri paylasmissin. Gul Golge ve Didem Antebi'nin ilk fotograflarda yer alan kombinleri denim gomlekle yapilabilecek en iyi kombinler!

    http://fashiononboard.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Siz denim gömlek tercih ediyor musunuz?Bize önerebileceginiz markalar var mı?Çok bakındım ama istedigim gibisini bir türlü bulamamıstım didem antebi'nin gömleği çok hoşuma gitti mesela.

    YanıtlaSil
  10. Gül gölgeyi oldum olası cok beğenirim takı balık etli zamanlarından :))))) cok zayıflamıştı şimdi azıcık toparladı, daha iyi oldu. Sosyal cevreye girdiği ilk zamanlarda cok abartıyordu şimdi yası ve doğallığını on planda tutucak daha rahat ve sık seyler tercih ediyor tam yerinde oluyor:) bazen rahat takılmakta son derece sempatik oluyor aynı bu denim sıklığı gibi:)
    Didem antebi icin bey fazla birsey diyemicem bence o kemer hiiicc olmamış hatta bütün havasını bozmuş,hiç beğenmedim.
    Selinn

    YanıtlaSil
  11. Hem Gül Gölge hem de Didem Antebi o kadar yaşlarına uygun o kadar tatlı gözüküyorlar ki... Hele Gül Gölge'nin ayakkabılarında bir süredir çok gözüm var sanırım daha fazla dayanamayacağım :)

    YanıtlaSil
  12. Ben bir kloş eteğe takıldım sonra döndüm dolaştım, bir sorun teşkil etmediğine karar verdim. Gül Saygı sinemayı yakmış kavurmuş. Tam sinemalık harika bir kombin :)
    Evet bence de. Zorlamadan casual bir şıklık içinde olmak en iyisi Çocuk davetleri için :)

    Ama yabancıların look'ları bana daha yakın özellikle Sarah Rutson ve Emmanuelle Alt tam benlik.

    Tuğçe ablacım bir de onların Homme olanları var giyme de yanına yat :)

    YanıtlaSil
  13. Fazılhan'cım homme olanlarını gördüm hem de Sibel Can'ın oğlunda gördüm geçenlerde tv'de o an itibarıyla homme olayını kapattım ben :))))

    YanıtlaSil
  14. Aman Allahım! Benim biriciklerim (lafın gelişi, yoksa tabanı böyle olan tümünde gözüm var ;D) kimlerin ayaklarına düşmüş :D

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails