27 Nisan 2012 Cuma

Domates Biber Patlıcaaan :)

Dolce&Gabbana 'nın 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonunda domates, biber ,patlıcan gibi sebzelerin renkleri ve baskıları o kadar neşeli ve estetik kullanılmış ki sayesinde hepimiz manav güzeli seçilebiliriz :)

Şimdiden birçok ünlünün üstünde görmeye başladık bile.



Domates güzelleri Kirsten Dunst ve Eva Herzigova. Kirsten 'ın havasına seçtiği model o kadar yakışmış ki Eva 'yı silmiş süpürmüş.



Felicity Jones 'a patlıcan desenli elbisenin modeli ve rengi çok yakışmış.



Paloma Faith biberli eteğini çok ilginç bir şekilde kombinlemiş. Ama favorim Dree Hemingway. Duru güzelliğiyle elbisenin havası müthiş bir uyum içinde.



Birde şalgamlı olanlar var. Sonam Kapoor hoş görünüyor. Michelle Kwan 'ın çirkinlik ötesi ayakkabıları elbiseyi mahvetmeye yetmiş.

Dergi istilasına gelirsek favorim Bianca Balti 'li Vogue Beauty 'dir.



Koleksiyonda benim favorim ise mavi güpürlü domates desenli elbise. Evet iddialı, taşıması ve yakıştırması çok zor. Ama yakışana da resimde gördüğünüz gibi müthiş yakışıyor. Mesela benim ilk anda aklıma Gül Saygı geldi. Sarışınlığı, uzun ve ince fiziğiyle bu elbiseyi nefis taşıyacaktır.



Daha bizden kimsede bu koleksiyondan bir parça görmedim. Kanımca genç neslin üstünde çok daha hoş duracakır. Bakalım kimler bu modelleri giyme cesaretini gösterecek ?!




Share

18 yorum:

  1. Mahmutpasa da, pazarda satılsa; " e işte nolucak modele bak mahmutpasa işi" denir. D&G olunca moda oluyo, şık oluyo.

    YanıtlaSil
  2. sanırım high fashion denen olayı anlamak yerine yermek ve aşağılamak daha kolayımıza geliyor. bu elbiselerden bir tanesine bile elleseniz kullanılan kumaşın ve baskıların kalitesinden inan mahmutpaşa aklına bile gelmezdi :)

    YanıtlaSil
  3. Feryal gulman yemz icmez gider alir gencler alir die pek emn olmayin pelin hnm:) ayrica kalitesin tartismaya bile gerek pc den bile muhtesem duruyolar dokunsam bnm olmasi icin cildirirm kesin;)

    YanıtlaSil
  4. Paloma Faith <3 Kalpçik kalpçik kalpçiikk :D

    YanıtlaSil
  5. D&G ile Mahmutpaşa işini karşılaştırmak en başta Pelin'in belirttiği üzere önce kumaşdan sonrada detaya girince de ki bence çokda önemli dikiş kalitesinden hatta dikiş ipliğinden bile ayırt edilir. Bunu anlamak içinde ayrı bir zevk gerekir bana kalırsa.
    Elbiseler çok iddialı giymek için iddialı bir fizik gerekir yani mümkünse lütfen herkes giymesin )))
    Bende en çok Pelin'in beğendiği mavi güpürlü olanı beğendim...

    gülnihan

    YanıtlaSil
  6. Mavi gupurlu olan cok guzel Ayrica simdi HT de gordum somon rengi bir DG (tahmin ediyorum) Zeynep Madra giymis. Kendisi kim bilmiyorum Ama giysi yasina cok uymus. Demekki kolleksiyon icinde herkes kendine uygun birsey bulabilir. Ayrica ben bu sene dergilerdeki DG reklamlarinida cok begeniyorum. Elbette desenli olanlar icin iyi bir kombin ve en onemlisi vucut lazim. Desenler cok eglenceli bence.

    YanıtlaSil
  7. Lütfen ama lütfen, her beğendiklerini görüp, üstüne geçiriveren hanımlarımız (Feryal Hanım dahil, üzgünüm) bu kıyafetleri bu seferlik gençlere bıraksınlar... Hatta bir kaç model var ki, 25'in üstünde kimse giymese iyi olur.

    Bu arada Mahmutpaşa benzetmesine hepimiz kızdık ama, kalitesi tartışmasız da olsa, D&G yapmasa, patlıcanlı, biberli elbiseleri hangimiz alıp giyerdik, bir düşünmek lazım bence...

    Bu arada bugünkü postların hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ama her biri birbirinden güzel, rengarenk !

    YanıtlaSil
  9. Bence Feryal hanim giyse simdiye kadar coktan giyerdi. Butun yaz gardrobunu gorduk nerdeyse.!!! Ama hic cok bilindik bir markaya rastlamadik dogrusu. Aslinda cok farkli markalar seciyor ve rafine giyiniyor. Bence . D&G harika bir kolleksiyon yapmis. Ozellikle gupur ve desen karisimlarina . Bayildim. İlk postta verdiginiz sifon desenlerde guzel. Meyva ve sebzeleride cok yaratici buldum. Boyle bir kolleksiyon yapmaya ancak bu kadar tecrubeli modacilar cesaret edebilirdi.
    Mina.

    YanıtlaSil
  10. Hiç beğenmedim hiç ama hiç tarzım değil. Bu elbiselerden birini giymem için başka hiçbir alternatifimin olmaması lazım. Bu kadar olumsuz konuşmama rağmen pancarlı olana eh işte derim ama uzaktan:)) Kimde görmek isterim diye düşündüm. Kesin siren ertan çarmıklı. Domatesli olanı giyerse müthiş olur. Pancarlı da ona çok yakışır. Başka biri gelmedi aklıma ama feryal hanım da giyse kötü durmaz ben gözümde hayal ettim. Domatesli olmasa bile patlıcanlı çok şık olabilir:)

    YanıtlaSil
  11. pancar degil de sogan onlar bence.

    Renkler cok guzel ve canli, eminim kumas/baski/dikis kalitesi tartisilmazdir, ama asla o paraya tercih edecegim seyler degiller.

    Misal sadece resimleri gorsem, domatesi patlicani, ne marka deseniz, heralde H&Mdir derdim. o derece genc isi geldi bana.

    YanıtlaSil
  12. fena sayılmaz ben beğendim..

    YanıtlaSil
  13. Büyük konuşmayayım ama sanırım hiç ama hiiiçç giymem ben bu desenleri. Beğendiğim ise senin gibi mavi güpürlü olan. O da güpürün kattığı destekten dolayı yoksa tek başına domates, biber, patlıcan desenli elbise giymem ben yaw:)))

    YanıtlaSil
  14. Ben bu koleksiyonu epey sevdim doğrusu... Ama bazı parçalardan nefffret ederken kimilerine bayıldım. Fazla parça olmasına bağlıyorum. Neyse,
    Paloma Faith ilginç ve hoş ama Dree de çok hoooş :)
    Bu soğanlı benim favorilerimden biriydi. Ve Kwan'ın o pabuçları görünce ağlayasım geldi.
    Dergilere geçersek; Vogue Beauty, Harper's Bazaar Russia, ve neyse artık sağ alt Elle favorilerim.

    Ben de kendi favori parçalarımı paylaşıcam ama telefondan zor olucak sabah pc'den bırakırım onları biraz görüntü kirliliği olucak linklerden ya da hepsini birleştiririm kolaj gibi belki neyse.
    Asıl benim üzüldüğüm bu sefer zevklerimizin hiç uymaması ki ben senin favori güpürlünden hiç ama hiç haz etmedim :(

    YanıtlaSil
  15. Your blog is lovely. Reeeaaaaally lovely!
    Follow each other? ;)

    XO,
    L.
    WLL

    YanıtlaSil
  16. py teşekkürler bazen konular arka arkaya geliyor durduramıyorum :)
    evet bir konuda haklısın ki etiket büyük bir markanın olmasa bu tarz kıyafetlere rağbet etmeyiz. ama zaten modanında anlamı bu değil mi ? ya da moda kurbanı olmanın :)

    mina feryal gülman eminim bunlar olmasada D&G 'nin bu koleksiyonundan bir parça giyecektir.

    siren ertan 'a eva herzigova'nın giydiği çok yakışır mesela.

    nihan evet doğru diyorsun. resimde pancar gibi gördüm ama haftasonu istinye park'ta inceledim soğanlarmış :)

    thank u lucija :)

    YanıtlaSil
  17. İşte bunlarda benim Dolce&Gabbana favorilerim. Tabi sadece Apparel :)

    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-65.sflb.ashx (beyazı :))
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-54.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-50.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-47.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-46.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-43.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-39.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-38.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-35.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-31.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-30.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-11.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-28.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-15.sflb.ashx
    http://www.vogue.com.tr/Libraries/Dolce_Gabbana-2012-yaz-milano/2012-ilkbahar-Yaz-Dolce_Gabbana-defile-74.sflb.ashx

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler Pelin!!! Anladın sen onu:)))

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails