12 Nisan 2012 Perşembe

Gündüz Şıklığına Birbirinden Güzel Örnekler..

Son 1 hafta içinde tanınmış simalardan rahat ama şık örnekler ;



Reyhan Demirören 'den 2 örnek veriyorum. İlkinde Burberry trençkotu, lacivert elbisesi ve nude ayakkabılarıyla tarzına çok yakışan bir stil içinde. Diğer kıyafeti de yine aynı çizgilerde toprak renklerinde şık bir tüvit ceket, klasik dar paça pantolon, ceket tonlarında babet ve tüm renklerin kontrası mükemmel güzellikte bir croco Kwanpen çanta. Saçları ve makyajı abartıdan uzak kıyafetleriyle çok hoş bir bütünlük içinde.



Edvina Özyeğin 'in sadece büyük davetlerdeki değil gündelik giyim tarzınıda çok beğeniyorum. Siyah jean ve cekete üstüne uzun bir fular takmış. Beyaz Converse All-Star 'lar ile Hermes Birkin kullanmış ve gayet hoş görünüyor. Hermes çantalar illaki klasik tarzla kullanılmak zorunda değil. Dozunda bir ayar tutturdunuzmu böyle spor bir tarzla bile çok şık görünebilirsiniz. Özyeğin çiftinin birbirleriyle uyumlu şıklıklarıda ayrı bir güzellik.



Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde nefis güzellikte bir Celine takım görüyorsunuz. Bottega Veneta çantası, Jimmy Choo ayakkabılarıyla ortaya kusursuz güzellikte bir gündelik şıklık çıkarmış.




Feryal Gülman 'ın gündüz saatlerinde katıldığı 2 davetten 2 farklı şıklık. Birinde hepimize hiç de yabancı olmayan çiçekli bir Prabal Gurung elbise diğerinde ise kırmızı üzeri beyaz lale desenli Roland Mouret. Prabal Gurung 'a Sarah Jessica Parker sayesinde aşinayız. Roland Mouret elbisenin değişik yakalı olanını ise Carey Mulligan giymişti. Sarah ile çekişebilir ama Carey 'in Feryal Gülman karşısında hiçbir şansı yok derim. Sezonun neon trendine uygun olarak pembe stilettoları ve Christian Louboutin stilettoları ile güzel bir eşleştirme yapmış.



Share

16 yorum:

  1. Ben sahsen edwina ozyegin'i hic begenmedim.Boyuna dolanan fularin olcusu kacmis,carsaf olmus.Bana ozensiz sikliktan cok ozensizlik gibi geldi.

    Siren Ertan her zamanki gibi cok hos.

    Feryal gulman'inki nasil gunduz sikligi anliyamadim.Elinde siyah clutch,ustunde kokteyl elbisesi,gunduz rahatligiyla alakasi yok!

    YanıtlaSil
  2. feryal gülman yine harika.bu kırmızı elbisesini sormuştum sana pelin teşekkürler.feryal gülman'ın gündüz şıklığıda anca bu kadar olur zaten.yine marka,yine bakımlı ama hoşya gerisi boş :d.
    siren ertan'a bayıldım.çok bakımlı ve güzel insanı çatlatacak cinsten hemde.
    reyhan demirören'ide çok beğendim.özellikle burberry trençi ile harika görünüyor.kwanpen başlıbaşına bir güellik.off aşık oldum sanırım.
    edvina her haliyle güzel ve şık olmayı başarabilen ender isimlerden.karı koca çok dengeli bir stil içindeler.

    YanıtlaSil
  3. Her zaman gece davetleri olacak değil ya, bir de bu hallerini görelim :)))
    Ellerinize sağlık, yine çok hoş bir post olmuş.

    Bu arada, zaten hoşlanmazdım ama ayak parmaklarını üst taraftan açık bırakacak kadar dekolte ayakkabılar Feryal Hanım'a bile yakışmamış. Bir garip duruyor, özellikle bu ayakkabılar, ı-ıhhh.. Sevmedim.

    YanıtlaSil
  4. Feryal Gulman inanilmaz bu kirmizi elbiseyle Bugun dergidede gordum. Bayildimmm

    YanıtlaSil
  5. Siren Ertan'ın bu takımını çok beğeniyor ve yakıştırıyorum. Yine çok güzel eşleştirmeler yapmış.
    Edvina'da uyumsuzluğu bile çok iyi taşımayı biliyor.her zaman çok zarif.
    Reyhan Demirörem'in her iki kombinasyonuda çok şık.
    Feryal hanımın Gurung elbisesi çok neşeli ve eğlenceli.

    gulnihan

    YanıtlaSil
  6. Feryal Gülman'ın tarzını çok beğeniyorum. Trendleri yakından takip ettiği gibi kendisine de yakıştırmayı çok iyi biliyor..

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  7. Reyhan Demirören çok hoş. İki look'u ile de sade ve şık :)
    Edvina Özyeğin'i pek beğenemedim aslında. Ben bayan giyimde bu kadar spor look'ları sevmem pek. İleride eşim sıkıntı çekicek galiba çünkü spor ayakkabıları minimum miktarda olmalı :D
    SEÇ'ya yine bayıldım yine bayıldım. GODIVA'dan çıkıyor ağzım sulandı :D
    Feryal Gülman Azzedine Alaia elbisesi ile giydiği CL'leri giymiş yine. Ama bence çok gitmemiş bu sefer. Ve Roland Mouret onu biraz şişman göstermiş genel olarak sevemedim. Ama Prabal Gurung'u ile çok iyi görünüyor:). Çok çekişmeli olsa da ben SJP diyorum Charlotte Olympia'ları çok hoş olmuş. Mümkün oldukça az aksesuar da cabası :).

    Bu arada Seyhan C; evet belki rahat olmayabilir ama gündüz şıklığı ve bol bol Feryal Gülman post'u yapılsa da bir konu altında gösterilse de iğnelersek olmaz ama.

    YanıtlaSil
  8. Ben Edwina hanimi gece daha cok begendigime karar verdim. Reyhan hn cok sirin gorunuyor. Siren Ertanda sade ve zarif. Ama Feryal Gulman inanilmaz PG icimi acti. Ben hirkayla giymesini ve renkli ayakkabi kullanmasini cok sevdim. . O kirmizi RM elbise ve ayakkabilar harika duruyor.

    YanıtlaSil
  9. Feryal hn.ın kırmızı RM elbisesini çok beğendim, kendisine de çok yakıştırdım. Ben kilolu gösterdiğini de düşünmüyorum. Hiç de öyle değil. Ancak kırmızı ayakkabıları çok garipsedim. Uzaktan hoş duruyor, ancak resmi büyütünce o kadar dekolte olmasını ben de sevmedim.

    YanıtlaSil
  10. feryal gülman a kırmızı elbise çok yakışmış. günlük kıyafetlerde siren ertan ı beğendim çünkü sıradan değil. bunu gündüz yapmak çok zor bence. birde pelin günlük kıyafetlere biraz daha fazla yer verirsen sevinirim. kendim için esinleniyorumda azcık:)

    YanıtlaSil
  11. reyhan demirören tam benim tarzım..gayet şıık e rahat..edvina özyeğin iyi güzel ama o şalll ıhh olmamış çok fazla kalmış keşke daha küçük olsaymış :)) SEÇ: hakkında yazmaktan parmaklarım zevk duyuyo resmen :D ben birine benzetiyorum kendisni ama dur daha bulamadım..feryal gülman..güzelsin güzeliz güzeller demek istiyorum ama benim oyum fazılhan gibi Prabal gurung seçimim SJP den yana :))

    YanıtlaSil
  12. tamam bundan sonra gündelik kıyafetlere elimden geldiğince daha sık yer vermeye çalışacağım.

    valla feryal gülman 'ın gündelik hali budur arkadaşlar. her daim bakımlı yapacak birşey yok :) hem yapmayın etmeyin feryal gülman dal gibi bir kadın. bu inceliği hiçbir şey kilolu gösteremez doğrusu :)

    YanıtlaSil
  13. Ben bu blogda Feryal Gulmani. Defiledeki gibi giysileri kullanmakla veya dunya star lari ile pisti olma cabasi ile elestirirdik. Artik hic oyle dusunmuyorum. Burdada bakiyorun. PG da tamamen kendince kaygisiz giyinip elbisesini cikmis. Istase SJP nin aynisini giyerdi. Kimseye ne bir ozen var nede pisti cabasi. Bu hosuma gidiyor benim. . Giyinmekten zevk aliyor begendigini aliyor. Gulen yuzuyle tasiyor. Tatli geliyor bana. Ayrica bu postta. Reyhan Demiroren ve Siren Ertanida cok begendim.

    YanıtlaSil
  14. bir kova olarak bu kovayı takip etmesem olmazdı, keyifle takip edicem blogunuzu

    YanıtlaSil
  15. zeynep evet dediğin gibi minik bir dokunuş yapıyor mutlaka. eskiden hiç yapmazdı. o kadar çok eleştirmiştik ki zamanında :) ben en çok fizik yapısına göre en uygun olanı bulup giymesine hayranım.

    hoşgeldin burçdaşım sefalar getirdin :)

    YanıtlaSil
  16. Ben Edwina Sponza'yı çok eski tanırım.Evlenmeden önce gayet güzel ve frapan giyinen,gece hayatını seven bir kızdı (iğnelemek için söylemiyorum,buraya kadar herşey normal) ne zaman evlendi,kendini rolüne fazla kaptırdı,makyaj yapmaz,siyahtan başka birsey giymez,bütün gün eşofmanlarıyla dolaşır bir tip oldu.ölçüyü kaçırdı bence.Şu an onun kim olduğunu bimesek bu haliyle kimse dönüp bakmaz bence,çok havasız,stilsiz,renksiz,ruhsuz.
    SEÇ her zaman çok hoş,bakmak bile keyif veriyor.

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails