18 Nisan 2012 Çarşamba

GÜNÜN ŞIKI : Fatoş Sarıgül

 


Bir saç kesimi ve model değişikliği nelere kadirmiş. Son günlerde bunun en güzel örneğini Fatoş Sarıgül 'de görüyoruz. Yeni saç modeli yüzünün hatlarını inanılmaz yumuşattı. Çok daha narin ve zarif bir havaya soktu.

Geçtiğimiz gece düzenlenen bir davette üstünde Givenchy peplum elbisesi, Bvlgari 'nin akıllara zarar Aida clutchı, mücevher saati, kıyafetine uygun mücevherleri ve kıyafetin havasına yakışan koyu makyajı ile nefis görünüyor.



Elbisenin kısa modelini ilk olarak IFW haftasında Gül Saygı 'da ardından da Feryal Gülman 'da görmüştüm. Bulgari Aida clutch'lar ise öncelikle tüm Mermerci kadınlarının ve Edvina Özyeğin 'in favori markasıdır. En alalade modeli 5 bin dolardan başlar. Fatoş Sarıgül 'ün elinde gördüğünüz mücevher niteliğindeki bu clutchın fiyatı 8 bin dolar civarı olmalı. Her kuruşa değer çünkü aldığınız en nadide clutchlardan biridir.

Fatoş Sarıgül 'ün bu şıklığı bana her anlamda büyük bir keyif verdi. Ama yetmez daha çok isterim ona göre :)



Share

13 yorum:

  1. Bencede cok sik, cok begendigim. Amaa kiyafeti sanki Valentino gibi. Defne A

    YanıtlaSil
  2. fatos sarigul'un yeni sacini oyle boyle degil cok begeniyorum inanilmaz yakistigini dusunuyorum

    YanıtlaSil
  3. Pelin hn ben bu elbiseyi kisada daha cok begenmistim. Uzunda sevmedim Bu ellbisenin kisasini Feryal Gulmanda gormustuk diye hatirliyorum Ben siz post yaptiniz diye dusundum Ama haftalik bir dergidede gormus olabilirim. Bulgari clutch. Super. Taklitleri cikmis bile.:;). Fatos hn a bu sac yakisti. Ama kiyafet bence yasina gore olgun.

    YanıtlaSil
  4. evet merve haklısın benim hatam nasıl unuturum feryal gülman 'ı.o kadar çok kıyafeti varki arada bazılarını özellikle atlıyorum :) hemen düzelttim tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu sac yakıştı daha yası gibi genc oldu:)
    fakat ve maalesef sebebini bilemediğim ve bazı yorumlarda da yazıldığı gibi ben hala alaturka buluyorum:( yasına göre çok kadın kadın giyiniyor. Birde çok önemsiyormuş gibi ne giyiyorsa her parçasını ; marka olsun ,son çıkan olsun gibi bir durumu var gibi geliyor, ben biraz garipsiyorum tabiki benim şahsi görüşüm,kimseyi üzmek istemem.clutchini begendim güle güle kullansın:) kıyafetini beğenmedim ne yazikki, biraz sıkıldım bu modelden..ha buarada güzel birsey yazarak bitirim yorumumu iki cocuk annesi olarak kendine bakmasına ve formuna alkış:)
    Selinn

    YanıtlaSil
  6. Seline katılıyorum benim düşüncelerime tercüman olmuş. Fatoş hanım güzel bir kadın ama eksik birşeyler var tamamlıyamıyor gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  7. Bir resim ve diger resim ne kadar farkli Birinde yuz simsiyah digerinde isil isil. Fotograf cekimi ne kadar onemliymis. Hayret ettim. Bu saci cok yakistiriyorum. Ama. Bende Fatos hanimin yasinin ustunde gorundugunu dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Saçı o kadar yakışmış ki, üstündeki gereksiz alaturka kadınsılığı almış götürmüş, meğer buymuş yapması gereken:)) Çok beğendim, şimdi tam, yaşı gibi olmuş!!

    YanıtlaSil
  9. Önce yorum yapıp sonra okursan aynen benim gibi olursun:)
    Ben bu resimde hiiç alaturka bulmadım Sarıgül'ü vede bu yüzden mutluyum, çünkü yaşı genç kendi pek cici birine benziyor, olmuyodu alaturkalık gitmiyordu, ya vücut yapısından ya duruşundan bilemiyorum ya seçimlerinden, ama ben bu resimde çok hoş modern birini görüyorum, pek hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  10. Ben bu kıyafete toplu bir sac tercih etmesini isterdim ,elbisenin modeli gereği vede kendide koyu saçlı olduğu icin çok karanlık olmuş ki elbise tassiz olmasına rağmen kesimleri hareketli olduğu icin:)
    Selinn

    YanıtlaSil
  11. Riccardo Tisci ♥
    Bayılıyorum Givenchy'ye.
    Her ne kadar bel ve boyun bölgelerinde potluk olsa da yakışmış beğendim :)
    Bvlgari Aida'yı sevmem çok. Ama genel havaya gitmiş.
    Saçlarına da bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
  12. Yani bu görünümde alaturkalığı nerede görüyorsunuz çok merak ettim doğrusu :) bence son derece hoş aksine bir de modern bir şıklık sergilemiş.

    fazılhancım elbisenin bel bölgesinde hafif bir büzgülük var. ancak bir moda çekiminde mum gibi durabilir. yoksa ne kadar ince olursan ol o büzgülük ister istemez ortaya çıkıyor. fatoş sarıgül'ün elinde değil o potluk.

    YanıtlaSil
  13. fatos hnm saclari boyle daha iyi olmus. Kiyafetide fena degil ama bence hep birseyler eksik ve ne oldugunu bir turlu kestiremiyorum. Charisma veya Charme veya stil eksikligi diyebilirmiyiz acaba??? En luks marka, en yeni modelde bazen ve bazi kisilerde ise yaramiyor, ne yazikki Selin ve nihanin yorumlarina aynen katiliyorum.

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails