2012 MET GALA 'nın EN İYİLERİ

MET Gala 'da en şık bulduğum ve beğenmediğim isimleri daha önce konu ettim ama birde üstünde durulması gereken başka güzellikler var.

EN GÜZEL ve ŞIK ÇİFT : Tek kelimeyle gecenin hem en güzel hem de en şık çifti. Gisele Givenchy elbisenin içinde rüya gibi. Kocası Tom Brady ile fiziksel olarak müthiş bir uyum içindeler. Adeta güzeller çirkin sever teorisiyle dalga geçiyorlar. Tom Brady Tom Ford imzalı kadife ceketi ve papyonuyla çok şık. Saçı için aynı şeyi söyleyemem ama şıklık anlamında züpeeer !!




EN GÜZEL SIRT DEKOLTESİ : Renee Zellweger Emilio Pucci elbisesiyle rüya gibi. İlk yazımı yazdığımda kendisini görmüş olsaydım kesinlikle en şıklarımın içinde olurdu. Elbisenin arka kuyruk çıkışı müthiş klas. Ama en gözümü alamadığım yer sırt dekoltesinin güzelliği oldu. Nasıl da zarif. Adeta kuğu gibi.



EN GÜZEL SIRT DETAYI : Kesinlikle Candice Swanepoel 'in Rag&Bone tasarımı elbisesiyle ortaya koyduğu güzellik derim. İnce işçilikle son derece klas bir görünüm yakalamış.



EN GÜZEL MAKYAJ : Cate Blanchett 'in duru güzelliğine uyumlu makyajının üstüne tanımıyorum. Rüya gibi.



EN GÜZEL SAÇ MODELİ : Ten rengine en yakışan sarı tona sahip olması bir yana bu tarz dağınık topuzları çok beğenirim ve kendimde her daim bu modeli uygularım. Cate olmasaydı gecenin en iyi makyajı da derdim.



EN BİZDEN : Elbette Erdem Moralıoğlu. Son zamanlarda Hollywood çıkartması yapan Cengiz Abazoğlu ya da Dilek Hanif giyen varmı henüz bilinmiyor. Gerçi olsaydı şimdiye kadar duymuş olurduk. Zaten çok ünlü bir ismi giydirmedikten sonra kimse Erdem Moralıoğlu 'nu geçemezdi. Ama bu geceye bir Hakaan çok yakışırdı. Aklıma Derin Mermerci 'nin Hakan Yıldırım elbisesi gelince daha da bir hayıflandım doğrusu.

Erdem elbise seçenler Anna Wintour 'un kızı Bee Shaffer ve son dönemin en gözde modeli Arizona Muse oldu.




EN İYİ MÜCEVHER : Jessica Stam 'ın Dior elbisesi iyi güzel ama fazla cezbetmedi doğrusu. Fakat elbisenin işçiliğiyle uyumlu o Lorraine Schwartz bilekliklerin hepsine tek tek aşık oldum.




EN BALMAIN : Balmain 'in son koleksiyonunu etraflıca ele almıştım ve ne kadar beğendiğimi sizlerle paylaşmıştım. O yüzden Joan Smalls 'ın giydiği Balmain elbise benim için özel. Ama o botlar doğru seçim mi bilemedim. Kıyafetin bu kadar kapalı ve boğucu bir etkisi varken ayaklarda olabildiğince dekolte daha iyi olurdu sanki.



Kaçırdığım ya da sizlerinde değinmek istediğiniz ayrıntılar varsa paylaşalım konuşalım :)



Share

Yorumlar

  1. Bir çoğunun gözden kaçırdığı Renee elbisesi bencede çok zarifti. Kuyruk çıkışı muhteşem ama ben elbiseden farklı kullanılan kumaşı sevemedim. Sırt dekoltesine sonuna dek katılıyorum. Kesimiyle herşeyiyle muhteşem. Jessica'nın elbisesinin üstünde olan işçiliği çok sevdim. Altından akan eteği ile gecenin en iyi elbiselerindendi ama taşıyamamış olması elbise için çok büyük kayıp olmuş. Mücevher olarak ayrı ayrı alırsak muhteşem oldukları kesin elbiseyle sevmedim. Balmain konusunda yine sana katılıyorum koleksiyonlarını merakla bekliyorum ve her zaman mutlaka en az 5 parça ile beni benden alıyor :) Botlar çok sert olmuş. Hem siyah olması hemde kaba modeliyle sevmedim.

    YanıtlaSil
  2. aydın ince11 Mayıs, 2012

    Cate Blanchett ve Burcu Esmersoy sizce de benzemiyorlarmi??

    YanıtlaSil
  3. Gisele & tom cok guzel ve uyumlu bir cift, birbirlerine cok benziyorlar. Renee ve Cate gecenin en guzelleri. Simdi farkettim Erdem Morallioglunun kendisi rahmetli Yves Saint Laurent ne kadar cok benziyor daha dogrusu kendisini ona benzetiyor. Suan ingilterenin en populer modacisi olan Erdem gide gide kendini kime benzetiyor. Sacinin modeli ve gozlukler birebir ayni. Yine copy-paste yine ucuz bir taklit. Konuyu dagittim pardon :-)))))

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  4. aydın ince lütfen cate 'ciğime hakaret etmeyelim :) burcu esmersoy 'u beğenirim ama o kadar değil. cate 'deki karakteristik ve asil havanın onda biri olsaydı farklı konuşabilirdim hehehe :)

    ayşe doğru demişin hakkaten YSL 'e benziyor gitgide hahaha :)

    YanıtlaSil
  5. Gisele ve Tom çok mu çok yakışıyorlar maşallah! :D

    Renee Renee Zellweger'ın Pucci'sini doğrusu ben pek sevemedim. Sırt dekoltesi ama tabi ki çok başarılı.

    Candice Swanepoel 'in Rag&Bone'u çok çok çoook güzeel!!! :)

    MET'lerde çok nadir iyi görünen Bee'm bebeğimin seçebileceği en kötü hatta tek kötü Erdem'i seçmesi üzdü beni.

    Manken bilgim ne yazık ki zayıf ama bu kızcağızın adının Arizona Muse olduğunu öğrenince soyadı ne de uyumlu olduğu konusunda epey düşündüm :) O mükemmel Erdem içinde hele!

    Jessica Stam konusunda tamamen katılıyorum :)

    Joan Smalls Evet o botlar ultra yanlış ama çok zarf bir şey de olmamalı bence. :) Elbise epc yalnız :)

    YanıtlaSil
  6. Jessica Stam bana over decorated geldi. O islemeli uste o kadar taki takmak asiri olmus.
    RagBone un fittingine inanamadim. Milimette potluk yok.
    Cate Blanchet is Elegance..
    Balmain ve Botlar beni rahatsz etmedi.Joan Smalls in karizmasi kaldirmis o kombini..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.