11 Mayıs 2012 Cuma

3- CADI KAZANI !

 


Bu seferlik kazanımın misafiri Reyhan Çiftçi. Üstünde şık bir Chanel elbise var. Yine Chanel çantası ve kurşuni renkli YSL ayakkabılarıyla yerinde bir güzellik yaratmış. Ama o kadar kötü bir güneş yanığı var ki elbisenin rengi resmen patlamış. Birde bu tene ağır bir makyaj yapınca görünümün neresinden tutacağımı şaşırdım. Eda Taşpınar bile doğru yolu buldu diye haykırmak istiyorum !!

Halbuki çok hoş bir bayan ve giyim kuşamını da beğenirim. Keşke bu halini görmeseydim diyorum. Kaza bu kaza !


Share

18 yorum:

  1. Bence solaryuma girerken koruyucu sürmeliler..Üstüne beyaz elbise giyersen ıstakoz gibi olur.

    YanıtlaSil
  2. Holly...!

    Allah korusun bunun cilt hastalıkları var, ciddi sağlık sorunları var hanımlar kendilerine ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ki? Ayrıca platine kaçmış ve şekil almayı inatla reddeden sarı saçlar ve marsık rengi bir cilt kime güzel gözüküyor olabilir ki? Yazık gerçekten endamı bu kadar yerinde bir kadının şu haline, ne havalı kadındı bir zamanlar...

    YanıtlaSil
  3. Bronzluktan artık hollywood bile vazgeçmeye başlamışken nedir bizde inatla bronz olma çabası anlamıyorum gerçekten. Hadi biraz renk kırmak teni canlı göstermek için anlarımda yanmak teriminin tam karşıtı olmuş bu yahu :)

    YanıtlaSil
  4. en kötü ten rengi solaryum rengi. başka bişeye dönüşüyolar. izmirin güneşi yaz kış yakıyor, bana göre en sağlıklı güneş ışınları izmirde:)) hem tedavi edici hemde güzel renk veriyor. 1 hafta orada güneşlen miss gibi ol. korkuyorum ben böyle yanık tenlilerden.

    YanıtlaSil
  5. huysuz cok dogru soylemis yazik bu kadar eziyet cilde hafif bronzluk en guzeli 50+ kullaniyorum ben yine de bronzlasiyorum ne gerek var bu kadar kararmaya?

    YanıtlaSil
  6. Artik bu kadar bronz olmak goze guzelde gozukmuyor. Kis gunesinde bile koruma suruyoruz. Farkinda degillermi acaba

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir yazı ve yorum olmuş bence.Sevgili admin emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Yaaa makyajsız bile çok güzel olan böyle bir bayanın, herhalde kendine güveni azdı bugünlerde diye düşünüyorum. Reyhan Çiftçi'ye çuval bile giyse yakışır. Jean gömlek ve pespai saçlarla bile İstanbul'un en güzellindendir. Neler oluyor??? My god

    YanıtlaSil
  9. Reyhan hanim Pamela Anderson'a ozeniyor heralde.
    Artik bir yastan sonra bu bronzluk,bu yanar doner ayakkabilar,bu ponpon kiz havalari cok "yahşi" duruyor ya!

    YanıtlaSil
  10. Karlcigim Chanel'in ne hale geldigini gorse herhalde gozleri gozluklerinden firlar. Reyhan Ciftci'yi tanimasam resmi gordugumde cavalli'nin ucuz line'ini giyen bir Rus sanirim.

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler tanem melis :)

    ya hakkaten reyhan çiftçi çok hoş kadındır. bu yazıyı yazdım çünkü asıl halini bilirim. vücut endam falan 10 numara. ama dikkat ediyorum son aylarda koketliğin dozunu epey artırdı. yani bu durumun en son hali. yapmasın eskisi gibi doğal olsun. ben onu öyle seviyorum. gördüğüm kadarıyla hepimiz öyle sevmişiz.

    YanıtlaSil
  12. Bence de kizin ustune cok gidiyorsunuz.Kisin ortasinda plajlik kiyafet giyecek,tabi ki broz olmali:))Cekmis en krokodilinden solaryumu:))Tabi sizin tek derdiniz gazetecilere poz vermek degil ,rahat rahat konusuyorsunuz!:)) Reyhan ciftci kimbilir kac haftadir bu davete hazirlaniyor;))

    YanıtlaSil
  13. Ay ay ay yorumlara gulmekten karnim catlidi;))) cok yasayin kizlar.ben de sahsen sadece hermes ve chanel giyinmeyi gorgusuzluk ve stil eksikligi buluyorum,boylelerine aciyorum,hele cifte kavrulmuslarsa!Arada pelincim posta seni kopyaliyor.sen ne haber yapsan ertesi gun orda cikiyor.louboutin haberi,ayaydinin kiyafetleri hep senden calinti.bu duruma tepkisiz kalmayalim lutfen.emege saygi!

    YanıtlaSil
  14. Reyhan ciftci Nurhan damcioglu'nun ikizi.
    Arada o haberler benim de dikkatimi cekti.tam pelin'e mail aticaktim.
    Damla

    YanıtlaSil
  15. Yaaaa Reyhan Ciftci ne zmn sik oldu??? Hep bir rus havasi, abarti makyaj, abarti sac, anlamsiz koca kadin kiliklari. Tamam ankadik Chanel koleksyonu genis, Ama bu siklik demek degil !!! En begendigim Hali 10 sene once sifir makyajli spordan cikmis hali. Modadan bi her maalesef

    YanıtlaSil
  16. oooo-yoooooooo!:))
    Selinn

    YanıtlaSil
  17. yok eliif c. ben taa nişantaşı'ndaki sahibi oldukları mavi kafe zamanlarından bilirim. çok giderdim oraya. çok cici ve çok doğaldı o zamanlar. dedim ya zamanla klasik sosyetik sıfatı bazı kişileri olumsuz etkiliyor ne yazık ki. ben o halini bilmesem bu kadar tepki göstermezdim açıkçası.

    YanıtlaSil
  18. Bence çok güzel bir kombin olmuş. Defileden ilham alıp farklı marka ve ürünler ile kombinlemiş, çok belli. Ki nedense defilenin genelinden ilham alıp mankendekinden farklı ürünler veya markalar ile kombinlenmesini pek severim.

    Ama cidden insanın içi kalkıyor üzülüyor. Güzel bir kadın ve de güzel bir kombini var elinde, neden yapar ki? Neden kötü görünmek ister?

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails